Ik snap oprecht niet wat Jane hun aangedaan heeft?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
Jane kluift dat hele Pootje af, laat maar komen
Zonder gekheid, dan had ie eerder toen Jane het hem rechtstreeks vroeg z'n mond open moeten trekken.
Dit was 10x zo erg als.ik het had meegekregen hierquote:
Ze had ook veel concurrentiequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef tassie127 het volgende:
Pootje zegt dat hij op fb heeft gezien dat milena de mooiste MILF is in het huis
ksssssst keanu ksssssstquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Puzzie het volgende:
Keanu Sharice over het gesprek wat er moet gaan komen
Vraag me af of ze daadwerkelijk verpleegster is of toch patiėnt??quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit was 10x zo erg als.ik het had meegekregen hier
Die heeft om vijf uur snachts lopen gillen in de slaapkamer
Valt allemaal reuze meequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef Puzzie het volgende:
Zo los zal het dan ook wel niet gaan dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Nou echt hčquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
beide komen ze er slecht opquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt of komen
maw
milena en sharice
of alleen 1 van de 2?
Als je tot vervelens toe zegt 'direct en rechtuit' te zijn, en je ontmoet dan iemand die dat helemaal niet zegt, maar gewoon daadwerkelijk is, dan komt dat blijkbaar heel hard aan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat Jane hun aangedaan heeft?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niets vinden iigquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee![]()
[ afbeelding ]
Zoals Jordy al zei: die veranderen niet dat is hun karakter. Arme kiendjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef engine het volgende:
Milena toch weer een sneertjedat kan ze maar moeilijk laten.
Ligt er gewoon aan waar je kijkt en wat je veel vindt etcquote:
Ik zou het gesprek aan gaan als leidinggevende.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vraag me af of ze daadwerkelijk verpleegster is of toch patiėnt??
Ik zit amper op X en ik snap niets van die zoektermen , mij lukt het iig nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ligt er gewoon aan waar je kijkt en wat je veel vindt etc
Echt hč! Had het meeste al meegekregen maar mijn irritatie level is maxed out nu!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
het is nog erger zeg als je het zo in de aflevering zit met die 2 echt mijn haat komt gewoon naar boven
nou alles is erger, die domme grote bekken ook van hun die had BB er wel eens zo eruit kunnen zetten vind ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze staan er weer goed op deze uitzendingquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef tassie127 het volgende:
Hoe ze ook glashard staan te liegen in de uitzending. Ze hebben niets gedaan! Echt om te
Had iig een sanctie moeten volgen voor ditquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou alles is erger, die domme grote bekken ook van hun die had BB er wel eens zo eruit kunnen zetten vind ik
Geen fittie maar het word wel heel duidelijk gemaakt hoe vies vals die 2 zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:39 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij komt er geen echte fittie in de uitzendingso far alleen wat losse irritaties
tot elsa weer met een ander praatquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:40 schreef OmaJacky het volgende:
Precies Elsa, ga eerst eens navragen aan diegene die dat gezegd zou hebben.
Dus die 2 *** hebben gezegd tegen Elsa dat Jane : dat heb jezelf veroorzaakt, gezegd heeft terwijl Charice aan het huilen was.
Dit is dus niet zo.
Valse **** zijn het.
Elsa zegt dat ze het nu begrijpt.
ja het is gewoon vele malen erger nogquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Echt hč! Had het meeste al meegekregen maar mijn irritatie level is maxed out nu!
Nog meer respect voor Jane die wel haar mond open heeft getrokken!
Zo zie je maar dat zelfs wij als stream kijkers niet eens alles horen en zien!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja het is gewoon vele malen erger nog
nou met recht en dan zitten we er toch wel bovenop met dit forumquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:44 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat zelfs wij als stream kijkers niet eens alles horen en zien!
Dat komt ook 20% door de ondertiteling.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:44 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat zelfs wij als stream kijkers niet eens alles horen en zien!
ja wij 2 maar dat was niet in beeldquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat komt ook 20% door de ondertiteling.
Ik verstond alleen told ya van de week van Sharice, maar had niet door dat Milena zo goed alles kon horen van Jolien en ik kan maar 1 stream volgen he..
Ik versta ze wel dus voor mij ligt het daar niet aan. Maar ik heb dingen in de uitzending gezien die niet op stream zijn geweest. Misschien omdat de focus elders lag of misschien dingen die tijdens een SL zijn gezegd. In ieder geval was het pest gedrag nog erger dan we al hebben kunnen zienquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat komt ook 20% door de ondertiteling.
Ik verstond alleen told ya van de week van Sharice, maar had niet door dat Milena zo goed alles kon horen van Jolien en ik kan maar 1 stream volgen he..
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vraag me af of ze daadwerkelijk verpleegster is of toch patiėnt??
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee
Milena scoort meer dan Poetin !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme David Squote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Zo, heb ff grote schoonmaak gehouden....
En toch nog vertrouwen in die half dode vogel?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Zo, heb ff grote schoonmaak gehouden....
Die heeft een langzame start.... hoop ik...quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En toch nog vertrouwen in die half dode vogel?
Zojuist gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
heeft iemand nog op de teams gestemd?
maar je moest een hele top 10 makenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Zojuist gedaan
Alle ballen op Jordy
Ik alvast niet. Als je niet weet wie vertrekt (als er dan al iemand vertrekt), doe ik er niet aan mee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
Bij mij stond Charice op 1 toen ik begon en ik kreeg het niet voor elkaar om te wijzigen, dus nee niet gestemd..quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
Ja maar ik snapte er weinig vanquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
1 Jordyquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar je moest een hele top 10 maken
je moest het schuivenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij stond Charice op 1 toen ik begon en ik kreeg het niet voor elkaar om te wijzigen, dus nee niet gestemd..
Echt welquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:06 schreef engine het volgende:
Volgens mij heeft Jane ook wel een beetje een zwak voor Jordy.
Ik zit op de telefoon... geen muis dus...quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moest het schuiven
met je muis
Ik heb de pagina wel tig keer opnieuw geladen, voordat het werkte. Was niet te doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij stond Charice op 1 toen ik begon en ik kreeg het niet voor elkaar om te wijzigen, dus nee niet gestemd..
ik denk inderdaad dat Jane wel zietquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:06 schreef engine het volgende:
Volgens mij heeft Jane ook wel een beetje een zwak voor Jordy.
met uwen vinger mevrouw Irethquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit op de telefoon... geen muis dus...
Hij zegt het heel mooi, buitenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat Jane wel ziet
wie er 'oprecht' is en dat is 1 ding wat Jordy zeker is
Kreeg ik jane wel omhoog, maar het 5je bij haar naam werd geen 1tje... dat bleef bij Sharicequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
met uwen vinger mevrouw Ireth
Een paar? Een dozijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy slaat wel een paar spijkers op zijn kop
Wel weer steeds dezelfde spijkers, maar dat maakt het niet minder juistquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy slaat wel een paar spijkers op zijn kop
hmmmmm aparrrtttquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kreeg ik jane wel omhoog, maar het 5je bij haar naam werd geen 1tje... dat bleef bij Sharice
Had ik ook, heb een keer pagina ververst toen werkte het gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kreeg ik jane wel omhoog, maar het 5je bij haar naam werd geen 1tje... dat bleef bij Sharice
quote:
"En dan moe je nie zitten piepen!!"quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:12 schreef Flory- het volgende:
Kan iemand die tandenflosdingen pleeze uit dat huis halen?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy speelt het harder dan hijzelf had gewild
Abattoirquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu in het abattoir met weer hetzelfde verhaal tegen Jolien
Jordy buiten in de tuin met weer hetzelfde verhaal tegen Jane
tis besmettelijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
Past beter dan 'boudoir'. Weet je hoeveel bewoners daar al afgemaakt zijn zonder dat ze het zelf weten.quote:
Ik vond em leukquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Past beter dan 'boudoir'. Weet je hoeveel bewoners daar al afgemaakt zijn zonder dat ze het zelf weten.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
Hou het voor gezien, mij te veel herhaling op beide streams
Nee en daar snap ik Jane ook niet helemaal inquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:24 schreef engine het volgende:
Jordy en Jane zijn het toch wel heel erg eens over wie de volgende targets zijn. Dat gaat nog niet zo stroken met Axel zijn plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:30 schreef Puzzie het volgende:
Jane is zeer vereerd dat ze Jordy heeft leren kennen en hij heeft haar positief verrast
Fijn dat ie dat ie dat in ieder geval niet in de sauna doetquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Joor gaat naar binnen moet poepen
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Fijn dat ie dat ie dat in ieder geval niet in de sauna doet
Zolang hij maar geen Amber Heardtje doetquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Joor gaat naar binnen moet poepen
Ze mist haar Jordyquote:
Het abatoir?🤣🤣🤣quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
de polls zien er goed uitquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:38 schreef Soury het volgende:
Hoop dat Elsa ophoepelt met dat kousenband
Ik weet het maar soms gaat er in de tv uitzending iets gebeuren een mensen stemmen plots anders, al zie ik dat deze week niet gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
de polls zien er goed uit
voor een vertrek van Elsa
en dan te bedenken dat Sharice achter Milena hangt op de bankquote:
die ging even poepenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:38 schreef Verity het volgende:
Daarstraks kon Jane geen ster vinden. Denk dat ze er nu nog steeds geen heeft gezien, ze blijft soms maar naar boven kijken.
[..]
Ze mist haar Jordy
Vriend van Jane heet ook Jordy en bewoner Jordy ligt binnen op de bankquote:
jordy of jordaquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vriend van Jane heet ook Jordy en bewoner Jordy ligt binnen op de bank
Jordy zei dat hij ging poepen , Jorda is haar vriendquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy of jorda
want dat laatste lees ik hier ook vaak
Ze zegt Jorda als ze het over haar vriend heeft, om verwarring te voorkomenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy of jorda
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vriend van Jane heet ook Jordy en bewoner Jordy ligt binnen op de bank
dacht ook jordyquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy zei dat hij ging poepen , Jorda is haar vriend
Dat is omdat Jane hem ook soms Jorda noemt. Jorda is zijn dj-naam. Jordy is zijn echte naam.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy of jorda
Jorda heet ook Jordy maar noemt ze in het huis Jordaquote:
Rare opmerking vind ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:49 schreef engine het volgende:
Elsa wil niet dat wanneer ze het proeft dat het proeft naar pieleman.
Ja vind ik ookquote:
Ging over Pootje die toch wel boos is op haarquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat zei hij ? ik schakel te laat
Zijn echte naam is Jordy en stage naam is Jorda.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy of jorda
Omdat ze op hem gestemd heeft ? Tegen haar zei hij dat alles ok was, sneuquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ging over Pootje die toch wel boos is op haar
hebben ze zelf alweer terug gelegd na het drama gister.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:53 schreef chufi het volgende:
Zijn die verstopte dingen in die Beker al ontdekt ... kreeg even het idee van niet
eerst chips eten en na dit spelletje begreep ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:54 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat ik hoorde dat ze de sauna ingingen
Ah ok ...quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hebben ze zelf alweer terug gelegd na het drama gister.
bang dat er nog meer drama zou komen
en dat kwam er tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hebben ze zelf alweer terug gelegd na het drama gister.
bang dat er nog meer drama zou komen
Ze krijgen hem niet aanquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja daaag , wacht al vanaf 20 uur
before... voordat. Sorry is niet ABN.quote:
Hoezo, Jane gebruikt haar make-up en die is donkerder dan van een kaaskop om het zo maar te zeggen, heeft niets met blackface te makenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:34 schreef Lux069 het volgende:
[..]
before... voordat. Sorry is niet ABN.
Bedoel ermee dat hier vast wel weer mensen boos over gaan worden want 'donker' schminken.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:41 schreef Hoempah het volgende:
jordy: wat is flawless
keanu: gewoon on fleek
Axel lijkt wel een beetje (veel) besmet te raken door het verrotte karakter van de twee stiefzusjes en pootje dat hij nu ook gaat sneren 😡quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:48 schreef Mjelleke het volgende:
Axel's opmerking was ook weer een steek, Jordy doet dit om stemmen te winnen
Jordy gaat de downfall van Axel worden. Alleen al omdat hij een inmiddels een onredelijke "haat" heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:48 schreef Mjelleke het volgende:
Axel's opmerking was ook weer een steek, Jordy doet dit om stemmen te winnen
Het is gewoon raar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:53 schreef engine het volgende:
Sharice het pootje van Milena masseren. Ze maakt het zelf ook weer zo raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |