Ik snap oprecht niet wat Jane hun aangedaan heeft?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
Jane kluift dat hele Pootje af, laat maar komen
Zonder gekheid, dan had ie eerder toen Jane het hem rechtstreeks vroeg z'n mond open moeten trekken.
Dit was 10x zo erg als.ik het had meegekregen hierquote:
Ze had ook veel concurrentiequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef tassie127 het volgende:
Pootje zegt dat hij op fb heeft gezien dat milena de mooiste MILF is in het huis
ksssssst keanu ksssssstquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Puzzie het volgende:
Keanu Sharice over het gesprek wat er moet gaan komen
Vraag me af of ze daadwerkelijk verpleegster is of toch patiënt??quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit was 10x zo erg als.ik het had meegekregen hier
Die heeft om vijf uur snachts lopen gillen in de slaapkamer
Valt allemaal reuze meequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef Puzzie het volgende:
Zo los zal het dan ook wel niet gaan dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Nou echt hèquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
beide komen ze er slecht opquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt of komen
maw
milena en sharice
of alleen 1 van de 2?
Als je tot vervelens toe zegt 'direct en rechtuit' te zijn, en je ontmoet dan iemand die dat helemaal niet zegt, maar gewoon daadwerkelijk is, dan komt dat blijkbaar heel hard aan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat Jane hun aangedaan heeft?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niets vinden iigquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee![]()
[ afbeelding ]
Zoals Jordy al zei: die veranderen niet dat is hun karakter. Arme kiendjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef engine het volgende:
Milena toch weer een sneertjedat kan ze maar moeilijk laten.
Ligt er gewoon aan waar je kijkt en wat je veel vindt etcquote:
Ik zou het gesprek aan gaan als leidinggevende.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vraag me af of ze daadwerkelijk verpleegster is of toch patiënt??
Ik zit amper op X en ik snap niets van die zoektermen , mij lukt het iig nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ligt er gewoon aan waar je kijkt en wat je veel vindt etc
Echt hè! Had het meeste al meegekregen maar mijn irritatie level is maxed out nu!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
het is nog erger zeg als je het zo in de aflevering zit met die 2 echt mijn haat komt gewoon naar boven
nou alles is erger, die domme grote bekken ook van hun die had BB er wel eens zo eruit kunnen zetten vind ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze staan er weer goed op deze uitzendingquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef tassie127 het volgende:
Hoe ze ook glashard staan te liegen in de uitzending. Ze hebben niets gedaan! Echt om te
Had iig een sanctie moeten volgen voor ditquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou alles is erger, die domme grote bekken ook van hun die had BB er wel eens zo eruit kunnen zetten vind ik
Geen fittie maar het word wel heel duidelijk gemaakt hoe vies vals die 2 zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:39 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij komt er geen echte fittie in de uitzendingso far alleen wat losse irritaties
tot elsa weer met een ander praatquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:40 schreef OmaJacky het volgende:
Precies Elsa, ga eerst eens navragen aan diegene die dat gezegd zou hebben.
Dus die 2 *** hebben gezegd tegen Elsa dat Jane : dat heb jezelf veroorzaakt, gezegd heeft terwijl Charice aan het huilen was.
Dit is dus niet zo.
Valse **** zijn het.
Elsa zegt dat ze het nu begrijpt.
ja het is gewoon vele malen erger nogquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Echt hè! Had het meeste al meegekregen maar mijn irritatie level is maxed out nu!
Nog meer respect voor Jane die wel haar mond open heeft getrokken!
Zo zie je maar dat zelfs wij als stream kijkers niet eens alles horen en zien!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja het is gewoon vele malen erger nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |