Je plaat hangt vast.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef Discombobulate het volgende:
Maar dat het oneindig lang een patstelling meatgrinder zou blijven was wel duidelijk. Op zich kun je ook wel zeggen dat een oneerlijke vrede beter is dan een rechtvaardige oorlog, wat iemand als Ewald Engelen beweert. Ik heb hier geen oordeel over.
Sjonge jonge.. dan lever je als ambassadeur bij de VN toch ook je ontslag in als je niet voor die motie mag stemmenquote:
Je zal maar zo'n mening loze marionet zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Sjonge jonge.. dan lever je als ambassadeur bij de VN toch ook je ontslag in als je niet voor die motie mag stemmen
Er is natuurlijk de (conspiracy) theorie dat Europa en vooral de VS net genoeg helpen om Rusland af te zwakken, maar de Oekrainers niet genoeg ondersteuen om die Russen echt het land uit te jagen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef Discombobulate het volgende:
Maar dat het oneindig lang een patstelling meatgrinder zou blijven was wel duidelijk. Op zich kun je ook wel zeggen dat een oneerlijke vrede beter is dan een rechtvaardige oorlog, wat iemand als Ewald Engelen beweert. Ik heb hier geen oordeel over.
Sommige mensen beweren zelfs 3 dagen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:47 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als Amerikaanse intel en Starlink etc wegvallen, waarschijnlijk niet eens 1.5 week. Men heeft het bad laten vollopen en nu gaat de stop eruit.
Ik vind dat het beroep ambassadeur met de moderne communicatie middelen natuurlijk ook een boel belang heeft ingeleverd.. en zeker US ambassadeur bij de VN. Dan ben je echt een doorgeefluik vanuit minister van buitenlandse zaken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n mening loze marionet zijn.![]()
Zou zo iemand trots zijn op wat hij doet?
Nouja je bent ambassadeur, dan is je eigen mening sowieso niet echt van belang mag ik hopen (oja dat bedoel jij ook zie ik nu). Als je het niet eens bent met waar je voor staan moet je uiteraard gewoon ontslag nemen, dat wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n mening loze marionet zijn.![]()
Zou zo iemand trots zijn op wat hij doet?
Helaas hebben de EU en Zelensky niet de luxe om zoals Trump maar inhoudsloze bullshit de wereld in te spuien. Het gaat om mensen - nu en straks Een plan vraagt toch enige tijd. Uitwerking van scenario's ook. Het zal niet zijn dat het allemaal from scratch verzonnen moet worden, maar ik denk ook niet dat men heeft geanticipeerd op de afslagen die de VS nu lijken te nemen. Dus het kost gewoon even tijd. De kunst is dan om je niet te laten verleiden om elke keer als er weer braaksel uit het witte huis komt daarop te reageren.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:19 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Er is natuurlijk de (conspiracy) theorie dat Europa en vooral de VS net genoeg helpen om Rusland af te zwakken, maar de Oekrainers niet genoeg ondersteuen om die Russen echt het land uit te jagen.
Hoe de oorlog gevoerd wordt schiet inderdaad ook weinig op.
Eigenlijk moet de EU met Zelenksy ook met een voorstel komen, ze blijven ook veel te veel afwachten. Als het voorstel is alle Russen moeten het land uit, kan je als Europa niet eindeloos langs de lijn meekijken af en toe een afgedankte F16 opsturen, wat helmpjes en miljarden aan geld (waar dat alles precies heengaat, who knows). Zelensky is al jarenlang aan de bedelkraan en gaat constant de wereld over voor een paar kogels en een zak geld.Anders blijft die situatie ook onveranderd.
Tijdens onderhandelingen gebruik maken van moderne communicatiemiddelen is een beetje eng. Dus heb je poppetjes nodig die zo goed mogelijk de belangen van een land kunnen behartigen, zonder elke keer op instructies te wachten. Dan wordt je de volgende keer niet meer uitgenodigd, want de rest heeft geen trek in slappe hap.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik vind dat het beroep ambassadeur met de moderne communicatie middelen natuurlijk ook een boel belang heeft ingeleverd.. en zeker US ambassadeur bij de VN. Dan ben je echt een doorgeefluik vanuit minister van buitenlandse zaken.
quote:Oekraïne zou direct NAVO-lid kunnen worden als Rusland vredesovereenkomst Trump schendt'
Het Witte Huis zou een clausule overwegen waardoor Oekraïne snel lid kan worden van de NAVO als Rusland de vredesovereenkomst, die Amerikaans president Donald Trump onderhandelt, zou schenden. Dat meldt de Britse krant The Telegraph.
Dit zou een manier zijn om te voorkomen dat Rusland een staakt-het-vuren zou gebruiken om zich te hergroeperen en een nieuwe invasie te lanceren.
Oekraïne zou hierdoor een aantal obstakels kunnen omzeilen om te bewijzen dat het geschikt is om toe te treden tot de westerse militaire alliantie.
Hoewel de VS in het openbaar niet heeft aangedrongen op toetreding van Oekraïne, zouden functionarissen zeggen dat het Oekraïense lidmaatschap op tafel kan liggen bij de onderhandelingen tussen Moskou en Washington.
Dit zou bedoeld zijn om zowel Kiev als de Europese bondgenoten ervan te overtuigen dat de VS in de toekomst betrokken zal zijn bij de bescherming van Oekraïens grondgebied.
Ondertussen hebben Westerse functionarissen gezegd dat Washington gevraagd zou worden om straaljagers in Polen en Roemenië te stationeren als reactie op eventuele Russische aanvallen.
Roemenië heeft ook zijn zorgen geuit dat Moskou probeert Trump ervan te overtuigen om akkoord te gaan met het terugtrekken van NAVO-troepen uit Oost-Europa.
Oekraine NAVO lid is optie en tegelijk is Zelensky een dictator en Kremlin geweldig? Is dit tactisch of zitten ze achter de schermen ook niet een lijn daar?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nkomst-trump-schendt
[..]
De bron is nog wat vaag, maar dat zou gezien de huidige ontwikkelingen heel goed nieuws zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach je moet trump niet zo letterlijk nemenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Oekraine NAVO lid is optie en tegelijk is Zelensky een dictator en Kremlin geweldig? Is dit tactisch of zitten ze achter de schermen ook niet een lijn daar?
Ik vraag me af hoeveel tijd en goodwill sommige mensen nog nodig hebben voordat ze ook eindelijk tot de conclusie komen dat het een schadelijke randdebiel is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach je moet trump niet zo letterlijk nemen
vooralsnog geef ik hem het voordeel van de twijfel of hoe heet dat?
Dat heet struisvogelgedrag.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach je moet trump niet zo letterlijk nemen
vooralsnog geef ik hem het voordeel van de twijfel of hoe heet dat?
ja ik vertrouw hem ook niet , maar tot op heden is alles nog recht te pratenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tijd en goodwill sommige mensen nog nodig hebben voordat ze ook eindelijk tot de conclusie komen dat het een schadelijke randdebiel is.
ze zijn wel allebei een tikkie gestoord , maart als de ene gek de andere gek in bedwang kan houden dan is t goedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:20 schreef Hyperdude het volgende:
Trump is net zo betrouwbaar als Poetin.
Geen twijfel nodig.
Wat dacht je van een factuur voor de vele honderden miljarden euro’s die Europese landen hebben gespendeerd aan de opvang van miljoenen vluchtelingen en migranten als gevolg van de Amerikaanse avonturen in het Midden-Oosten?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
We moeten de VS nog een rekening sturen vanwege de kosten van onze hulp toen ze artikel 5 gebruikten.
Een man als Trump als baas van de EU zou nooit al die syriers geaccepteerd hebben , nooitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een factuur voor de vele honderden miljarden euro’s die Europese landen hebben gespendeerd aan de opvang van miljoenen vluchtelingen en migranten als gevolg van de Amerikaanse avonturen in het Midden-Oosten?
En dan heb ik het nog niet eens over de sociaal-maatschappelijke problemen die daar voor ons mee gepaard gingen.
Misschien moeten wij ook maar eens gaan denken als een zakenman. Overal iets voor terug eisen en voor niks gaat de zon op.
Dat je het voor elkaar krijgt om binnen ruim een maand al je bondgenoten te beledigen en schofferen, je reputatie als betrouwbare partner en al je goede betrekkingen door de plee te spoelen, is best een prestatie van formaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tijd en goodwill sommige mensen nog nodig hebben voordat ze ook eindelijk tot de conclusie komen dat het een schadelijke randdebiel is.
Met of zonder Donbas? Hij bedoelt waarschijnlijk een Oekraïne zonder de Donbas heeft weinig zeldzame aardmineralen. Vuile pro-Russische gluiperd die Honcharenko.quote:
Even los van wat de voorwaarden zijn (die ik op voorhand bijzonder pessimistisch inschat) lijkt me dit wel een goed punt om als consequentie op te nemen in een mogelijke overeenkomst.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Onder het Russische deel staat de Google vertaling.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat is het nieuws? Ik spreek geen Russisch.
Trump is door de KGB gerecruteerd. Zijn handelingsname is Krasnov.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Engels staat er onderquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
bron?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Het is wel definitief voorbij nu
De winter? Of wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Kut niet goed gekekenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Trump is door de KGB gerecruteerd. Zijn handelingsname is Krasnov.
Staat er.
Wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Hopelijk vind je nu je rust.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Ik dacht hij was eerst nog redelijk, maar Trump, Hegseth en Vance zeggen gewoon nu allemaal hetzelfde en ze herhalen het ook steeds.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vance is een brulaap die zelf ook alles en iedereen de maat neemt. Hypocriete zak hooi.
Het is meer de vraag hoe diep Trump er in zit. Heeft ie alleen geprobeerd wat hotels te bouwen, heeft ie iets te gek gaan met vrouwen in Moskou, of wordt hij nog steeds betaald door Rusland.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Engels staat er onder
Het is alleen weer iets van Isa dus ik neem het met een flinke korrel zout. Het past echter wel bij het decennialange plan van wat ooit de ussr was om Amerika er onder te krijgen.
Maar ik geloof het niet
Dat Oekraïne gewoon weggegeven gaat worden en dat alles in het voordeel van Rusland gaat zijn.quote:
Met deze tweet erbij.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Oekraine NAVO lid is optie en tegelijk is Zelensky een dictator en Kremlin geweldig? Is dit tactisch of zitten ze achter de schermen ook niet een lijn daar?
Tactisch, als de VS zeggenschap heeft kan het gas weer stromen.quote:
Ik denk wel dat er iets van compromat isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is meer de vraag hoe diep Trump er in zit. Heeft ie alleen geprobeerd wat hotels te bouwen, heeft ie iets te gek gaan met vrouwen in Moskou, of wordt hij nog steeds betaald door Rusland.
Ik zet in op dat 'ze' ook wel doorhebben/-hadden dat Trump een simpel, inhoudsloos en bovendien narcistisch karakter heeft dat doordoor makkelijk te manipuleren is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er iets van compromat is
Het is gewoon gekloot. Je moet ook niet naïef zijn en denken dat Trump messen in ruggen steekt om landen te forceren meer aan defensie te doen. Zijn eisen veranderen tenslotte ook steeds. Hij doet maar watquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Trump is boos en iedereen moet boeten, behalve Poetin en andere dictators, want die zeiden dat Trump geweldig is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er iets van compromat is
Kameraad Kim had dit in de vorige termijn ook al door. Gewoon een beetje bij hem slijmen en je kunt doen en laten wat je wilt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zet in op dat 'ze' ook wel doorhebben/-hadden dat Trump een simpel, inhoudsloos en bovendien narcistisch karakter heeft dat doordoor makkelijk te manipuleren is.
Dan moet hij de wapenleveringen weer vrijgeven. Nu staat alles stil.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:36 schreef phpmystyle het volgende:
Trump willing to help.
Trump blijft een schreeuwer, maar dat laat niet onverlet dat hij na Biden best een gunstige bijdrage zou kunnen gaan leveren aan de hopeloze toestand aldaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump is boos en iedereen moet boeten, behalve Poetin en andere dictators, want die zeiden dat Trump geweldig is.
Er is voldoende voor maanden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan moet hij de wapenleveringen weer vrijgeven. Nu staat alles stil.
Praatjes vullen geen gaatjes.
Er wordt gepraat zoals Sykes en Picot over het MO praten. Of zoals Molotov en Ribbentop over Polen praten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:42 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Trump blijft een schreeuwer, maar dat laat niet onverlet dat hij na Biden best een gunstige bijdrage zou kunnen gaan leveren aan de hopeloze toestand aldaar.
Er wordt tenminste weer gepraat!
Het is niet eens een belofte. Het is een toekomstige belofte. Daar zou ik dus ook niet op vertrouwen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Clausule dat Oekraïne snel bij de NAVO kan is ook geen ruk waard. Dat bepaald de US niet, alle leden moeten daar unaniem mee akkoord gaan. We hebben gezien hoe snel dat ging voor Zweden en Finland met landen als Hongarije.
Die kunnen dat eindeloos traineren als papa Poetin dat wil.
Watquote:Belgium will not be able to deliver its F-16 fighter jets this year due to delays in the arrival of its ordered F-35s. Belgian Chief of Defense, General Frédéric Vansina, confirmed the postponement in an interview with the Belgian newspaper Le Soir on February 20.
Due to delays in the delivery of new aircraft meant to replace the aging F-16s, Belgium has postponed the transfer of its older jets to Ukraine by at least a year.
“The transfer of the first of Belgium’s 30 F-16s to Ukraine has been delayed by at least a year—until the end of 2025,” Vansina stated.
bullshitquote:
En dan? Poetin schrikt ons net zo goed af met zijn kernwapens. M.a.w. je behoudt gewoon de status quo, want Poetin gaat toch niet Duitsland aanvallen, dat is compleet ondenkbaar. Enige wat denkbaar is, is nucleaire armageddon.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:56 schreef Ulx het volgende:
Merz wil in discussie met het VK en Frankrijk over Nuclear Sharing of nucleaire bescherming. Screenshot in de link. Het lijkt me iets waar Poetin waarschijnlijk niet blij mee is. Want als Duitsland dit regelt zal Polen geen risico nemen.
https://bsky.app/profile/rebel44cz.bsky.social/post/3lioswhxkz22s
de gasprijs is de gasprijs FOB , sorry Free on rotterdamse kade TTF\quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoera, binnenkort weer goedkoop Russisch gas!
Dankzij Trumps idiote buitenlandse politiek zul je steeds meer landen met kernwapens zien. Ik voorzie dat Zuid Korea, Japan en eventueel Taiwan ook kernwapens ontwikkelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:56 schreef Ulx het volgende:
Merz wil in discussie met het VK en Frankrijk over Nuclear Sharing of nucleaire bescherming. Screenshot in de link. Het lijkt me iets waar Poetin waarschijnlijk niet blij mee is. Want als Duitsland dit regelt zal Polen geen risico nemen.
https://bsky.app/profile/rebel44cz.bsky.social/post/3lioswhxkz22s
Hoe dan? NS 1 en 2 zijn voor altijd kapot en de pijpleidingen via Oekraïne zie ik ook niet snel weer ik werking treden als Oekraïne wordt genaaid door Trump.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Moeten ze zelf weten, maar ik denk dat om historische redenen Polen ook een bom wil als er in Duitsland vervangers voor de B61 komen. Oekraïne zal ook wel geïnteresseerd zijn. Dat de andere nuclear sharing landen ook bekijken wat na het vertrek van de VS uit NAVO moet gebeuren zal logisch zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En dan? Poetin schrikt ons net zo goed af met zijn kernwapens. M.a.w. je behoudt gewoon de status quo, want Poetin gaat toch niet Duitsland aanvallen, dat is compleet ondenkbaar. Enige wat denkbaar is, is nucleaire armageddon.
Je zou de Baltische Staten bijvoorbeeld kernwapens moeten geven, dan snap ik het wel.
Inderdaad, als de VS ineens geld wil zien of op een andere manier een onbetrouwbare indruk geeft regelen ze de bescherming gewoon zelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dankzij Trumps idiote buitenlandse politiek zul je steeds meer landen met kernwapens zien. Ik voorzie dat Zuid Korea, Japan en eventueel Taiwan ook kernwapens ontwikkelen.
Dacht onlangs ook nog aan import van goedkope kolen uit rusland voor TATA. Fossiel mag helaas bijna niet meer!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jij als inwoner van Overveen wil dat Tata toch zo snel mogelijk weg hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dacht onlangs ook nog aan import van goedkope kolen uit rusland voor TATA. Fossiel mag helaas bijna niet meer!
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:03 schreef MaxMark het volgende:
Even diep adem halen en.... HAHAHAHAHAAAA:
[ x ]
Gewoon de Limburgse mijnen weer openen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dacht onlangs ook nog aan import van goedkope kolen uit rusland voor TATA. Fossiel mag helaas bijna niet meer!
Haha, eventueel ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gewoon de Limburgse mijnen weer openen.
Opdracht annuleren en Europese waar kopen. Levensgevaarlijk dat we met een Amerikaanse computer met vleugels het land moeten beschermen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:03 schreef Ulx het volgende:
https://united24media.com(...)until-late-2025-6104
[..]
Wat
Een
Toeval
Rusland heeft dus geen geld voor het opbouwen van de gebieden die ze zelf de tering in geschoten hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:03 schreef MaxMark het volgende:
[ x ]
Ik ben nog getraumatiseerd van de energietransitie uut de jaren zeventig. Het was beter met een kolenkachel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:23 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Haha, eventueel ja.Zal over dergelijke ideeën binnenkort 'n onderwerp openen en niet hier bespreken, maar denk dat het over en uit is met fossiele brandstof helaas.
![]()
Die kunnen dat niet. Wij kunnen ook niet even de radar op schepen van de Royal Navy uitzetten. Kletskoek. Je kunt dat snel genoeg merken: Oekraïne heeft tenslotte F-16's. Als die ineens alkemaal uit de lucht vallen dan misschien....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Opdracht annuleren en Europese waar kopen. Levensgevaarlijk dat we met een Amerikaanse computer met vleugels het land moeten beschermen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland heeft dus geen geld voor het opbouwen van de gebieden die ze zelf de tering in geschoten hebben
quote:'Rusland wil maandag overwinning Oekraïne-oorlog uitroepen’
Rusland zou zich voorbereiden om binnen enkele dagen een eenzijdige 'overwinning' in de oorlog tegen Oekraïne uit te roepen.
De militaire inlichtingendienst van Kiev (GUR) stelt dat Vladimir Poetin deze aankondiging zal gebruiken om niet alleen op Oekraïne, maar ook op de NAVO zijn triomf te vieren.
De Russen zouden deze 'overwinning' willen uitroepen op 24 februari 2025, precies drie jaar na het begin van de grootschalige invasie in Oekraïne.
Het is echter onduidelijk of deze plannen daadwerkelijk doorgaan, vooral gezien de intense diplomatieke inspanningen onder leiding van Amerikaans president Donald Trump om de oorlog te beëindigen.
Europese en Oekraïense leiders vrezen dat een dergelijk vredesakkoord uiteindelijk vooral Rusland zal bevoordelen en Poetin zal belonen voor zijn agressie.
De onenigheid tussen Trump en de Oekraïense president Volodimir Zelenski maakt de situatie er niet eenvoudiger op.
quote:9 minuten geleden
Trump-adviseur Mike Waltz over mineralendeal Oekraïne: 'Zelenski gaat die tekenen'
De Amerikaanse adviseur Nationale Veiligheid Mike Waltz, die deel uitmaakt van het Amerikaanse onderhandelingsteam dat dinsdag de onderhandelingen met Rusland aftrapte in Moskou, verwacht dat de Oekraïense president Zelenski een overeenkomst over zeldzame mineralen in het land zal tekenen.
"Kijk, dit is de kern van de zaak: president Zelensky gaat die deal ondertekenen", zegt hij op de Conservative Political Action Conference in de Verenigde Staten.
"Dat zul je op zeer korte termijn zien, en dat is goed voor Oekraïne."
Buitenlandse mogendheden, waaronder de Verenigde Staten, hebben al langer belangstelling voor Oekraïense mineralen.
President Trump heeft in het licht van de vredesonderhandelingen over de Oekraïne-oorlog laten weten toegang te willen hebben tot Oekraïense zeldzame mineralen in ruil voor Amerikaanse wapenleveranties.
Op die dag gewoon een shit-load aan drones die kant opsturen en helemaal naar Moskou. Kijken wat er dan van terecht komt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:44 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ine-oorlog-uitroepen
Maar dat wil niet zeggen dat Poetin stopt met donderstralen he
[..]
Ah, Oekraïne is gedenazificeerd. Goed om te horen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja met deze mededeling kan Putin thuis komen hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ah, Oekraïne is gedenazificeerd. Goed om te horen.
Poetin zou wel even binnen 3 dagen Oekraïne veroveren. Heeft na 3 jaar geen kut gepresteerd. Wat een held!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Kremlin kan enige vorm van humor niet worden ontzegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:03 schreef MaxMark het volgende:
[ x ]
beter dat trump en musk het stuur overnemen dan dat Putin binnenkomt, zo staan ze toch wel tegenover elkaarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Poetin zou wel even binnen 3 dagen Oekraïne veroveren. Heeft na 3 jaar geen kut gepresteerd. Wat een held!
Poetin moet dood.
De luchtmacht weet niet hoe een f35 werkt, maar jij blijkbaar wel. Knap!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die kunnen dat niet. Wij kunnen ook niet even de radar op schepen van de Royal Navy uitzetten. Kletskoek. Je kunt dat snel genoeg merken: Oekraïne heeft tenslotte F-16's. Als die ineens alkemaal uit de lucht vallen dan misschien....
Dat is natuurlijk wel waar. De missie is grotendeels geslaagd. Niet in alles, maar wel op veel punten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
Mooi. Zijn weer extra economische impulsen voor Oekraïne.quote:
Of eisen dat dezelfde F35 versie als Israël aan ons leveren vanaf nu. Die hebben alles in eigen beheer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Opdracht annuleren en Europese waar kopen. Levensgevaarlijk dat we met een Amerikaanse computer met vleugels het land moeten beschermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |