abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216780765
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Oekraine NAVO lid is optie en tegelijk is Zelensky een dictator en Kremlin geweldig? Is dit tactisch of zitten ze achter de schermen ook niet een lijn daar?
Met deze tweet erbij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 12:30 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Tactisch, als de VS zeggenschap heeft kan het gas weer stromen.
Ze gaan echt niet komen helpen maar zullen wellicht zorgen dat die infrastructuur ingezet word zoals zij willen.
Ik heb nul vertrouwen in de VS.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Forum Admin vrijdag 21 februari 2025 @ 14:12:09 #152
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216780914
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Het is meer de vraag hoe diep Trump er in zit. Heeft ie alleen geprobeerd wat hotels te bouwen, heeft ie iets te gek gaan met vrouwen in Moskou, of wordt hij nog steeds betaald door Rusland.
Ik denk wel dat er iets van compromat is
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 21 februari 2025 @ 14:17:42 #153
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216780973
Dat hoe dan ook Trump in wezen een uitvreter is, dat was al jarenlang bekend en mag natuurlijk worden gezegd.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216781035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zet in op dat 'ze' ook wel doorhebben/-hadden dat Trump een simpel, inhoudsloos en bovendien narcistisch karakter heeft dat doordoor makkelijk te manipuleren is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216781108
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Oekraine NAVO lid is optie en tegelijk is Zelensky een dictator en Kremlin geweldig? Is dit tactisch of zitten ze achter de schermen ook niet een lijn daar?
Het is gewoon gekloot. Je moet ook niet naïef zijn en denken dat Trump messen in ruggen steekt om landen te forceren meer aan defensie te doen. Zijn eisen veranderen tenslotte ook steeds. Hij doet maar wat
pi_216781124
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Trump is boos en iedereen moet boeten, behalve Poetin en andere dictators, want die zeiden dat Trump geweldig is.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 14:36:42 #157
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216781176
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216781185
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 14:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik zet in op dat 'ze' ook wel doorhebben/-hadden dat Trump een simpel, inhoudsloos en bovendien narcistisch karakter heeft dat doordoor makkelijk te manipuleren is.
Kameraad Kim had dit in de vorige termijn ook al door. Gewoon een beetje bij hem slijmen en je kunt doen en laten wat je wilt.
pi_216781198
quote:
Dan moet hij de wapenleveringen weer vrijgeven. Nu staat alles stil.

Praatjes vullen geen gaatjes.
pi_216781227
Clausule dat Oekraïne snel bij de NAVO kan is ook geen ruk waard. Dat bepaald de US niet, alle leden moeten daar unaniem mee akkoord gaan. We hebben gezien hoe snel dat ging voor Zweden en Finland met landen als Hongarije.

Die kunnen dat eindeloos traineren als papa Poetin dat wil.
pi_216781246
Explorende russische tankers.

Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 21 februari 2025 @ 14:42:12 #162
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216781250
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 14:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Trump is boos en iedereen moet boeten, behalve Poetin en andere dictators, want die zeiden dat Trump geweldig is.
Trump blijft een schreeuwer, maar dat laat niet onverlet dat hij na Biden best een gunstige bijdrage zou kunnen gaan leveren aan de hopeloze toestand aldaar.

Er wordt tenminste weer gepraat!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  vrijdag 21 februari 2025 @ 14:44:30 #163
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216781275
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 14:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dan moet hij de wapenleveringen weer vrijgeven. Nu staat alles stil.

Praatjes vullen geen gaatjes.
Er is voldoende voor maanden.
Kan mij niet voorstellen dag ze Oekraïne running out of stock laten gaan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216781287
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 14:42 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Trump blijft een schreeuwer, maar dat laat niet onverlet dat hij na Biden best een gunstige bijdrage zou kunnen gaan leveren aan de hopeloze toestand aldaar.

Er wordt tenminste weer gepraat!
Er wordt gepraat zoals Sykes en Picot over het MO praten. Of zoals Molotov en Ribbentop over Polen praten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216781314
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 14:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Clausule dat Oekraïne snel bij de NAVO kan is ook geen ruk waard. Dat bepaald de US niet, alle leden moeten daar unaniem mee akkoord gaan. We hebben gezien hoe snel dat ging voor Zweden en Finland met landen als Hongarije.

Die kunnen dat eindeloos traineren als papa Poetin dat wil.
Het is niet eens een belofte. Het is een toekomstige belofte. Daar zou ik dus ook niet op vertrouwen.
pi_216781414
Merz wil in discussie met het VK en Frankrijk over Nuclear Sharing of nucleaire bescherming. Screenshot in de link. Het lijkt me iets waar Poetin waarschijnlijk niet blij mee is. Want als Duitsland dit regelt zal Polen geen risico nemen.

https://bsky.app/profile/rebel44cz.bsky.social/post/3lioswhxkz22s
pi_216781420
Hoera, binnenkort weer goedkoop Russisch gas!
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_216781475
https://united24media.com(...)until-late-2025-6104

quote:
Belgium will not be able to deliver its F-16 fighter jets this year due to delays in the arrival of its ordered F-35s. Belgian Chief of Defense, General Frédéric Vansina, confirmed the postponement in an interview with the Belgian newspaper Le Soir on February 20.

Due to delays in the delivery of new aircraft meant to replace the aging F-16s, Belgium has postponed the transfer of its older jets to Ukraine by at least a year.

“The transfer of the first of Belgium’s 30 F-16s to Ukraine has been delayed by at least a year—until the end of 2025,” Vansina stated.

Wat
Een
Toeval
  vrijdag 21 februari 2025 @ 15:18:22 #169
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216781649
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 13:35 schreef polderturk het volgende:
Interessant.

[ x ]
bullshit

Trump is de machtigste man op aarde na god, die luistert niet naar Poetin , hij luistert naar niemand
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216781677
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 14:56 schreef Ulx het volgende:
Merz wil in discussie met het VK en Frankrijk over Nuclear Sharing of nucleaire bescherming. Screenshot in de link. Het lijkt me iets waar Poetin waarschijnlijk niet blij mee is. Want als Duitsland dit regelt zal Polen geen risico nemen.

En dan? Poetin schrikt ons net zo goed af met zijn kernwapens. M.a.w. je behoudt gewoon de status quo, want Poetin gaat toch niet Duitsland aanvallen, dat is compleet ondenkbaar. Enige wat denkbaar is, is nucleaire armageddon.

Je zou de Baltische Staten bijvoorbeeld kernwapens moeten geven, dan snap ik het wel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 15:22:10 #171
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216781710
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 14:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
de gasprijs is de gasprijs FOB , sorry Free on rotterdamse kade TTF\

https://finance.yahoo.com/quote/TTF=F/

dat is de gasprijs , x calorische waarde
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216781713
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 14:56 schreef Ulx het volgende:

Dankzij Trumps idiote buitenlandse politiek zul je steeds meer landen met kernwapens zien. Ik voorzie dat Zuid Korea, Japan en eventueel Taiwan ook kernwapens ontwikkelen.
pi_216781732
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 14:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoe dan? NS 1 en 2 zijn voor altijd kapot en de pijpleidingen via Oekraïne zie ik ook niet snel weer ik werking treden als Oekraïne wordt genaaid door Trump.
pi_216782327
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En dan? Poetin schrikt ons net zo goed af met zijn kernwapens. M.a.w. je behoudt gewoon de status quo, want Poetin gaat toch niet Duitsland aanvallen, dat is compleet ondenkbaar. Enige wat denkbaar is, is nucleaire armageddon.

Je zou de Baltische Staten bijvoorbeeld kernwapens moeten geven, dan snap ik het wel.
Moeten ze zelf weten, maar ik denk dat om historische redenen Polen ook een bom wil als er in Duitsland vervangers voor de B61 komen. Oekraïne zal ook wel geïnteresseerd zijn. Dat de andere nuclear sharing landen ook bekijken wat na het vertrek van de VS uit NAVO moet gebeuren zal logisch zijn.

Hoe ze het een en ander dat invullen is van later zorg.
pi_216782368
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dankzij Trumps idiote buitenlandse politiek zul je steeds meer landen met kernwapens zien. Ik voorzie dat Zuid Korea, Japan en eventueel Taiwan ook kernwapens ontwikkelen.
Inderdaad, als de VS ineens geld wil zien of op een andere manier een onbetrouwbare indruk geeft regelen ze de bescherming gewoon zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')