quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:17 schreef engine het volgende:
Benieuwd wat Sharice zou zeggen als ze nu haar houding aan tafel zag.
Ja die zijn al geweest. Milena heel kortquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:17 schreef Joyce-43 het volgende:
oh vechten om de Sauna Milena eist hem op samen Axel ( waren die niet al geweest) Jordy en Mattie wilde met Jolien ook geloof ik na het eten
gewoon ja zeggen is moeilijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Even snel een 1 op 1-tje in de gang tussen Pootje en Jane. Jane wilde weten of ze nog ok zijn. Pootje knikt ja. Jane vraagt of ie het zeker weet en hij knikt nog maar een keer.
Als hun al zijn geweest mogen anderen, zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:17 schreef Joyce-43 het volgende:
oh vechten om de Sauna Milena eist hem op samen Axel ( waren die niet al geweest) Jordy en Mattie wilde met Jolien ook geloof ik na het eten
hoelang kun je zwijgend blijvenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:19 schreef Was-beer het volgende:
Sharice zoekt steeds oogcontact met Milena en ook al een paar keer met Pootje
Jordy en Jolien geweest>>?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die zijn al geweest. Milena heel kort
dit is geen pais en vreequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:19 schreef Hznootje het volgende:
Eigenlijk als alles pais en vree is, is er geen reet aan met deze groep
Beseft ie zich dat nu pas of bedoelt ie iets anders?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
keano: iedereen gaat dood hier aan tafel
lijkt mij ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Als hun al zijn geweest mogen anderen, zo moeilijk is dat niet.
Nee maar ik bedoel als dat er niet zou zijn en alles is pais en vree, dan is er geen reet aan om naar te kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is geen pais en vree
dit is een wapenstilstand![]()
Dat is echt een hork....met alles.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:20 schreef odie22 het volgende:
pootje ook al geen manieren, weglopen van tafel en ergens anders gaan zitten als de rest nog aan het eten is
Zolang er wat te schaften is blijft Milena wel zittenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:22 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat de twins ook niet lang nog blijven zitten
Sharice is meer van het mensen vleesquote:
Ik vind dat echt een lomperikquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:20 schreef odie22 het volgende:
pootje ook al geen manieren, weglopen van tafel en ergens anders gaan zitten als de rest nog aan het eten is
tis meer knap dat het binnen een uur op isquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
nou ze zijn toch al bijna 1 uurtje bezig
ik krijg een beetjequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:24 schreef engine het volgende:
Sharice kruipt al weer helemaal naar Milena en zegt zachtjes af en toe wat haar kant op.
Vast een horror film?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg een beetje
The hand that rocks the cradle vibes van die 2
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:26 schreef Was-beer het volgende:
Jordy neemt even een paar happen knoflooksaus
is al vrij oudquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Vast een horror film?ken het niet
In de hoop dat Sharice daarna uit de buurt blijftquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:26 schreef Was-beer het volgende:
Jordy neemt even een paar happen knoflooksaus
Daar had Jordy het dan ook over, dat een gesprek niets zou veranderen want hun zijn gewoon zo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:25 schreef OmaJacky het volgende:
Ze blijven gewoon onbeschoft aan tafel heel zachtjes praten met elkaar met hun handen voor de mond.
Ze heeft hem vast verteld dat ze hem genomineerd heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Even snel een 1 op 1-tje in de gang tussen Pootje en Jane. Jane wilde weten of ze nog ok zijn. Pootje knikt ja. Jane vraagt of ie het zeker weet en hij knikt nog maar een keer.
Ja!!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg een beetje
The hand that rocks the cradle vibes van die 2
niets geleerdquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:25 schreef OmaJacky het volgende:
Ze blijven gewoon onbeschoft aan tafel heel zachtjes praten met elkaar met hun handen voor de mond.
ik vind hem zooooo lelijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel een mooie tafel trouwens, valt me nu ineens op.
Ik vind het absoluut niet kunnen, in dit spel heb je een microfoon rond je nek zodat kijkers alles kunnen volgen wat je zegt, en dan ook alles. Die 2 zitten altijd maar te fluisteren, BB moet hier eens een voorbeeld gaan stellen en fluisteraars gewoon op de nominatiebank gooien, of 500 euro van hun saldo per keer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:25 schreef OmaJacky het volgende:
nou anders ik welquote:
niet goed geconditioneerdquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:30 schreef Puzzie het volgende:
Wat Jordy doet nu aan tafel kan ook echt niet![]()
Ja nee nou zit ik in de uitzending hoor!quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:31 schreef Roxiebb het volgende:
Kom op met dat gesprek, Axel en Keanu waren toch voor.
Hij komt ook vaak in Zwolliequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zijn toch boeren daar in Kamp'm
Enkel Jordy was echt anti. Zei: als jullie zo'n gesprek gaan doen, dan ga ik wel buiten staan wachten tot het over is. Ik heb niets te zeggen en heb geen spijt van de dingen die ik eerder zei.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:31 schreef Roxiebb het volgende:
Pootje is geen Zwitserland, die hoort echt bij Milena en Sharicequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze heeft hem vast verteld dat ze hem genomineerd heeft.
Pootje Zwitserland zegt dat hij het oké vindt, maar zal straks wel even aan die 2 vertellen dat Jane het heeft toegegeven
In dat huis is er maar 1 met ballen en dat is Janequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:31 schreef Roxiebb het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
In dat huis is er maar 1 met ballen en dat is Jane
Wie? Bewoners hebben een naamquote:
Ze gaat zich niet laten overwinnen. Toneelstukje. Kijken hoelang dat goed gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena doet alsof ze blij is zegt ze.
En Jordy.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
In dat huis is er maar 1 met ballen en dat is Jane
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:35 schreef Hznootje het volgende:
Milena is echt gefixeerd op Jane..( ik ga niemand het idee geven dat ze mij kunnen overwinnen) Wat heeft Jane haar ooit aangedaan? Snap het oprecht niet
ik heb het idee dat ze ergens op wachtquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice zowaar niet in bed, maar naast pootje op het bankhangding.
Op SL zodat ze haar koffer in kan pakkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ze ergens op wacht
Straks weer wenen en nog meer morgen als Jordy blijft.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaat zich niet laten overwinnen. Toneelstukje. Kijken hoelang dat goed gaat.
Veelquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:35 schreef Hznootje het volgende:
Milena is echt gefixeerd op Jane..( ik ga niemand het idee geven dat ze mij kunnen overwinnen) Wat heeft Jane haar ooit aangedaan? Snap het oprecht niet
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:37 schreef ledn81 het volgende:
De FEBO is in paniek nog wat beelden van Sharice aan het schieten voor de afscheidsvideo en hoopt nog een glimlach op te pakken ergens
ja begin van de koffieaffaire is erquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:31 schreef Ireth het volgende:
Aflevering!!! Ben benieuwd of hier al iets van de ruzies in zal zitten.
Of dat ze dat onder het vloerkleed schuiven...
Hoop dat hij er gauw uitgaat en dat ze nooit meer zo'n domme keuze maken bij BB, slaat nergens opquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik versta echt een hol van Pootje
Dat weet ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pootje is geen Zwitserland, die hoort echt bij Milena en Sharice
Gelijk anderen shamen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:40 schreef Hznootje het volgende:
Sharice gaat door, over Jolien, over de krullenbol, over the perfect housewife..dit komt niet meet goed
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:40 schreef Hznootje het volgende:
Sharice gaat door, over Jolien, over de krullenbol, over the perfect housewife..dit komt niet meet goed
Milena en sharice waren al meteen vanaf het begin jaloers op Jane.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
jane
the perfect housewife
aldus sharice
jane is the perfect housewifequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sharice: weet je wat me ook opvalt? Dat mijn mede-blondine (Jolien) haar overal gaat "inlikken".
Pootje: als iedereen vriendelijk doet tegen mij, doe ik gewoon vriendelijk terug
Sharice: ah daar heb ik het niet over. 't Is gewoon, ze gaat dan zo van Eeeeeellsssaaa...
Sharice: ???verstond de naam niet??) vertelt alles door
OMG ze noemt Jane Flodder?
Sharice:
Kijk wat een groot contract tussen Milena en Jane. 't is precies mama Flodder vs the perfect housewife
kijk kijk, ze heeft ook altijd iedere camera gezien, hoor, kijk dan
Het zou jammer zijn als ze naar huis toe gaat. Dat zou te makkelijk zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik blijf genieten van die zure kop van Sharice![]()
Kan er niets aan doen
Wie noemde ze dan Flodder?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jane is the perfect housewife
en dat bedoelt ze niet als compliment
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef Flow3r het volgende:
Oh ik had begrepen dat Milena er als Ma Flodder uitzag in die outfit
milena in die badjasquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Wie noemde ze dan Flodder?
Krullenbol is blijkbaar hun bijnaam voor Matti, over hem zei ze: vertelt alles door aan de rest
Volgens mij ging dat Flodder over Milena, Pootje lachte om Milena die daar in haar badjas aan het stofzuigen was, waarna Sharice haar madame Flodder noemde.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sharice: weet je wat me ook opvalt? Dat mijn mede-blondine (Jolien) haar overal gaat "inlikken".
Pootje: als iedereen vriendelijk doet tegen mij, doe ik gewoon vriendelijk terug
Sharice: ah daar heb ik het niet over. 't Is gewoon, ze gaat dan zo van Eeeeeellsssaaa...
Sharice:
Kijk wat een groot contract tussen Milena en Jane. 't is precies mama Flodder vs the perfect housewife
BB zou haar verplicht nog 1 weekje moeten laten blijvenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als ze naar huis toe gaat. Dat zou te makkelijk zijn.
Hoop niet morgen zoals bij David S, ik wil Elsa wegquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als ze naar huis toe gaat. Dat zou te makkelijk zijn.
Blijkbaar is dat de consensus, ja. In Vlaanderen zeggen we Ma Flodder niet bepaald als compliment, dus ik dacht dat het zeker niet over Milena zou gaan... Maar gezien Milena rondloopt in die badjas, zal het wel juist zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef Flow3r het volgende:
Oh ik had begrepen dat Milena er als Ma Flodder uitzag in die outfit
ja sorry haahquote:
gaat je niets aan meidquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef Puzzie het volgende:
Sharice wil weten wat Jane tegen pootje zei
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
Sharice is te volwassen voor deze groep
pootje is het eens![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:44 schreef Roxiebb het volgende:
Sharice: ik ben te volwassen voor deze kleutertuin
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:44 schreef Hznootje het volgende:
Sharice is te volwassen voor de kleutertuin daar26 jaar, de snotneus
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
Sharice is te volwassen voor deze groep
pootje is het eens![]()
![]()
gewoon blijven roddelen dusquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
nu over Jolien
mijn mede blondine
wat een verschrikkelijke walgelijke mensenquote:
BB moet gewoon die koffers in de voorraadkamer zettenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee Je kan beter gaan Milena en neem die 2 andere mafklappers Pootje en Sharice met je mee
jij ligt op je reet dus jahquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
jane
the perfect housewife
aldus sharice
Ik was ook al overgestaptquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ik geef stream 1 op, niet te doen joh
misschien moet BB hem even de poll laten zien van Salarquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef engine het volgende:
Keanu is ook wat beter te doen nu hij een beetje geaccepteerd wordt.
hoor ze roddelen dan mijn goed ik ben in staat om morgen te gaan schreeuwen daarquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sharice:
Ah Jolien had natuurlijk ook wat te vertellen. Dus nu is zij aan de beurt??quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Jolien wil van 2 walletjes eten volgens Pootje en Sharice ?
doe dan Joycequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoor ze roddelen dan mijn goed ik ben in staat om morgen te gaan schreeuwen daar
Ja, die schijtvogel doet niet waar ie voor is neergezet, iemand moet het doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoor ze roddelen dan mijn goed ik ben in staat om morgen te gaan schreeuwen daar
O.M.G. ze gaan ook maar door.......quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
jane
the perfect housewife
aldus sharice
dit is dus ook nog gezegd, net in de aflevringquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
of jane een bord cornflakes in dr gezicht wil ... *Sharice)
Maar dit is toch niet gewoon roddelen. Dit is puur pesterij en zwart maken van anderen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die zullen wel boos zijn omdat Jane te hard lachtquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
Kijk dat is lol maken, letten die bankdames even op?
Dus geen peren slopen, spullen jatten, of van ijskoffie ijsthee maken, gewoon leuke dingen doen.
Jordy: "Axel!! Axel!!"quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
Kijk dat is lol maken, letten die bankdames even op?
Dus geen peren slopen, spullen jatten, of van ijskoffie ijsthee maken, gewoon leuke dingen doen.
of die is vannacht plots wegquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
of die is vannacht plots weg
of ze gaat morgen
kan hij gewoonquote:
als hij bij Sharice is, is het ook niet nodig. En daar spendeert hij meeste van zijn tijd meequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan hij gewoon
hij vertikt het alleen voor 99 % van de tijd
kan gebeurequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane mijn haar ruikt helemaal naar goormet
De rest voelt zich ongemakkelijk? Het wordt vanzelf een stuk stiller sinds Sharice er komen bijstaan is, zij en al de positieve vibes die ze uitstraaltquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef Puzzie het volgende:
Daar is ons zonnestraaltje
[ afbeelding ]
Opvallend hoe anders de mensen in het huis de inschatting maken over populariteit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
jaaa elsa over iets meer dan 24 uur ben jij thuis
Jane
nee ik denk dat het tussen Jordy en kiki gaat
nee jane
dat gaat het niet
Je kunt het ze ook niet kwalijk nemen dat ze zo'n dingen compleet verkeerd inschatten. Ze hebben geen benul van wat leeft buiten en hoe kijkers zien wat ze zien. En ik snap wel dat als je het zelf heel goed kunt vinden met iemand (zoals Jane met Elsa), dat je je dan maar moeilijk kunt voorstellen dat de buitenwereld die persoon liever kwijt dan rijk is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
jaaa elsa over iets meer dan 24 uur ben jij thuis
Jane
nee ik denk dat het tussen Jordy en kiki gaat
nee jane
dat gaat het niet
Jane basseert haar aanname nog op het moment dat zij het huis in kwamquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Opvallend hoe anders de mensen in het huis de inschatting maken over populariteit.
Ik zou daar niet gerust kunnen slapen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
brrrrrrrrr
das gewoon eng die blik
toen Jane binnen kwamquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Je kunt het ze ook niet kwalijk nemen dat ze zo'n dingen compleet verkeerd inschatten. Ze hebben geen benul van wat leeft buiten en hoe kijkers zien wat ze zien. En ik snap wel dat als je het zelf heel goed kunt vinden met iemand (zoals Jane met Elsa), dat je je dan maar moeilijk kunt voorstellen dat de buitenwereld die persoon liever kwijt dan rijk is.
ze heeft 0,0 gedaan om er iets aan te veranderenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Veelzeggend beeld. Hoewel je weet dat ze er zelf verantwoordelijk voor is, heeft het toch iets treurigs.
kan niet tegen dat stomme stemmetjes gedoe van Jane en Elsa. Verschrikkelijk....quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane basseert haar aanname nog op het moment dat zij het huis in kwam
Ook iets komisch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Veelzeggend beeld. Hoewel je weet dat ze er zelf verantwoordelijk voor is, heeft het toch iets treurigs.
morgen is het overquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef zodeju het volgende:
Ik
[..]
kan niet tegen dat stomme stemmetjes gedoe van Jane en Elsa. Verschrikkelijk....
Ik liep tegen hetzelfde probleem, daarom kijk ik nu de tv uitzending om mijn afkeer van de dames weer te voedenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze niet daarnet binnen weer aan het kwaadspreken wel ja. Maar helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die blikken is het moment in een horrorfilm wanneer de psychopaat begint door te draaien en het slashen begintquote:
Hij heeft zich de laatste weken goed laten zien, en dat het beslist geen domme jongen is....die het vaak bij het rechte eind heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen Jane binnen kwam
stond Jordy er niet zo goed voor
dat is nu heeeel anders
Snap ik. Maar je hoort ze het met enige regelmaat zeggen hoe zij van mening zijn dat er over hen gedacht wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane basseert haar aanname nog op het moment dat zij het huis in kwam
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in, maar zo te zien is alles weer koek en ei?
Gelukkig kijk ik niet naar horrorfilmsquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die blikken is het moment in een horrorfilm wanneer de psychopaat begint door te draaien en het slashen begint
In en in triest......quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hun wereld op dit moment.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Snap ik. Maar je hoort ze het met enige regelmaat zeggen hoe zij van mening zijn dat er over hen gedacht wordt.
Zeker! Maar als je niet beter zou weten en de anderen hoort en ziet ouwehoeren met elkaar terwijl zij er op afstandje een beetje naar staat te kijken zou je haast medelijden krijgen. Als je niet beter zou weten dus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft 0,0 gedaan om er iets aan te veranderen
sterker nog
ze gaat gewoon verder met dat toxic gedrag
er zijn dit jaar natuurlijk ook vrij laat mensen binnen gekomenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Snap ik. Maar je hoort ze het met enige regelmaat zeggen hoe zij van mening zijn dat er over hen gedacht wordt.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in, maar zo te zien is alles weer koek en ei?
Ik denk dat het verschil vooral in het laatste zit. Want vorig jaar kwamen ze ook nog best laat binnen toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn dit jaar natuurlijk ook vrij laat mensen binnen gekomen
die voor de verandering ook nog eens vrij openlijk over van alles wat ze buiten zagen mochten praten
ik weet zo snel even niet of en hoeveel verschil daar in zatquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil vooral in het laatste zit. Want vorig jaar kwamen ze ook nog best laat binnen toch?
bij milena gewoon groen in dr schampooquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand even snel de shampoo van sharice verwisselen met ontharingscreme??
En labello van Milena met pritstift??
Huh?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy heeft soms ook moeite met read the room
Eindelijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:16 schreef ledn81 het volgende:
We moeten morgen waarschijnlijk ook afscheid nemen van lik me beer
ik ben eerder bang dat er niemand gaatquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:16 schreef ledn81 het volgende:
We moeten morgen waarschijnlijk ook afscheid nemen van lik me beer
Alweer?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben eerder bang dat er niemand gaat
omdat er een niet genomineerde vertrekt
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand even snel de shampoo van sharice verwisselen met ontharingscreme??
En labello van Milena met pritstift??
vind ik ook prima. Sharice niet op de bank, maar toch naar huis en een hele week dramaquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien opmaat naar haar vertrek morgen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
zr komt goed ( slecht ) uit in de uitzending
komt of komenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
zr komt goed ( slecht ) uit in de uitzending
Ik kan Elsa nog wel een weekje handelen om die reden... en dan daarna Milena en/of pootje...quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er morgen wel iemand weggaat, je kan niet iedere week mensen laten stemmen voor Jan Doedelquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan Elsa nog wel een weekje handelen om die reden... en dan daarna Milena en/of pootje...
link?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:23 schreef C.A.I het volgende:
Op twitter gaat het nu los over de mean girls sharice nu trending ik denk dat ze kan fluiten naar dr baantje wat denkt fok thats social media
Kan Sjeff mooi terugquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
De kans dat een oud deelnemer terugkomt als ze zelf vertrekt wordt wel groter, dus nee ze zit die ene week nog maar even uit en verzaakt kansen op vrijstellingen maar.
Dan heeft die doorlopende nominatie van Keanu ook weinig nut gehadquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat er morgen wel iemand weggaat, je kan niet iedere week mensen laten stemmen voor Jan Doedel
Beiden worden slecht gezet maar sharice toch het meeste ( ze kunnen ook moeilijk NIET beiden slecht gezet worden aangezien ze aan elkaar geplakt zitten)quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt of komen
maw
milena en sharice
of alleen 1 van de 2?
Ja leuk man, kan ie zich gaan proberen te gedragen zoals hij denkt te moeten doen naar aanleiding van de berichten die hij op socials gelezen heeft. Nee dank jequote:
Laat maar danquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:25 schreef C.A.I het volgende:
[..]
#bigbrothernlbe en twitter zelf sharice
Doe er een poll bij in dat huis en ik ben een gelukkig mens. Elsa 9%, die gaat dan wel zelf.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan Elsa nog wel een weekje handelen om die reden... en dan daarna Milena en/of pootje...
Verstaan we toch geen ruk van...quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
Pootje zegt dat hij graag eens zijn zegje zou willen doen tegen bepaalde mensen.
Allez, doe dan!
tegen jane geloof ik zelfsquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
Pootje zegt dat hij graag eens zijn zegje zou willen doen tegen bepaalde mensen.
Allez, doe dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |