Het is het elke keer net niet.. van de week met die kaasfondue was ook al zo karig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
En hoe kun je nou gourmetten zonder stokbrood..
met vechten om vlees hahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Nou hop hop gezellig gourmetten samen
Dan moeten ze wel goed opletten want ik gok dat het ongeveer 5 minuten gaat durenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk niet dat de febo gaat toestaan dat ze alles maar gewoon gaan bakken. Er moeten sfeerbeelden komen van rond de gourmet.
Ze hebben genoeg sfeerbeelden van het smoelwerk van Charice...quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk niet dat de febo gaat toestaan dat ze alles maar gewoon gaan bakken. Er moeten sfeerbeelden komen van rond de gourmet.
moeten ze meer vlees gevenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja en dan noemen ze deze week never ending weekquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is het elke keer net niet.. van de week met die kaasfondue was ook al zo karig.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy zegt gewoon alles in de panscheelt ook weer afwas
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef ledn81 het volgende:
FEBO heeft chagrijnige Sharice maar een pop gegeven waar ze even lekker mee kan spelen in de hoop dat ze blijft![]()
[ afbeelding ]
daar hadden ze stokbrood bij,zou dat niet gedeeld moeten hebben hahhahha lekker oud, snap die Keanu ook niet hoor ach ja ook weer wel want die kan ook niet tegen ruzie dus jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is het elke keer net niet.. van de week met die kaasfondue was ook al zo karig.
Ik geloof willenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Ireth het volgende:
Elsa, Axel en keanu hebben gezegd dat ze denken dat jordy naar huis gaat tijdens de podcast
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef ledn81 het volgende:
FEBO heeft chagrijnige Sharice maar een pop gegeven waar ze even lekker mee kan spelen in de hoop dat ze blijft![]()
[ afbeelding ]
Naar huis moet, niet gaatquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Ireth het volgende:
Elsa, Axel en keanu hebben gezegd dat ze denken dat jordy naar huis gaat tijdens de podcast
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil Sharice, Milena gezellig zien gourmetten met Jane en Jordy!
Klopt maar was niet zo veel en ze hadden geen echt goede groenten erbij of andere dingen om in de kaas te dopen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar hadden ze stokbrood bij,zou dat niet gedeeld moeten hebben hahhahha lekker oud, snap die Keanu ook niet hoor ach ja ook weer wel want die kan ook niet tegen ruzie dus ja
En dan Axel die het gesprek gaat inzettenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil Sharice, Milena gezellig zien gourmetten met Jane en Jordy!
Nu snap ik ook de reactie van Jordy in de suite, nadat Keanu het niet eens was met Jordy, Jolien en Jane.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
Elsa , Axel en Keanu hebben gezegd dat Jordy weg moet en Jordy heeft Axel genoemd
Ik snap em nu ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Nu snap ik ook de reactie van Jordy in de suite, nadat Keanu het niet eens was met Jordy, Jolien en Jane.
Hij vond de reactie van Keanu maar raar.
Ja en ik,hoop dat BB Jordy als eerste noemt..quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:18 schreef Puzzie het volgende:
Er krijgen een paar mensen morgen flink de deksel op hun neus
Of haspel niet uitrollen, en lekker de kabel laten smeltenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:19 schreef engine het volgende:
Stekker erin en klappen de stoppen eruit....ik zie het gebeuren
Het wordt wel spannend morgen, want Elsa naar huis ziet niemand daar aankomen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja en ik,hoop dat BB Jordy als eerste noemt..
Inderdaad, die denken allemaal dat Jordy gaat. Die gaan balen daar die avond en de dagen erna.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt wel spannend morgen, want Elsa naar huis ziet niemand daar aankomen.
Tranendalquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt wel spannend morgen, want Elsa naar huis ziet niemand daar aankomen.
Precies wat Axel zo leuk aan hem vindtquote:
Kijk er nu al naar uit om die gezichten te zienquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad, die denken allemaal dat Jordy gaat. Die gaan balen daar die avond en de dagen erna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |