Het is het elke keer net niet.. van de week met die kaasfondue was ook al zo karig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
En hoe kun je nou gourmetten zonder stokbrood..
met vechten om vlees hahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Nou hop hop gezellig gourmetten samen
Dan moeten ze wel goed opletten want ik gok dat het ongeveer 5 minuten gaat durenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk niet dat de febo gaat toestaan dat ze alles maar gewoon gaan bakken. Er moeten sfeerbeelden komen van rond de gourmet.
Ze hebben genoeg sfeerbeelden van het smoelwerk van Charice...quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk niet dat de febo gaat toestaan dat ze alles maar gewoon gaan bakken. Er moeten sfeerbeelden komen van rond de gourmet.
moeten ze meer vlees gevenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja en dan noemen ze deze week never ending weekquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is het elke keer net niet.. van de week met die kaasfondue was ook al zo karig.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy zegt gewoon alles in de panscheelt ook weer afwas
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef ledn81 het volgende:
FEBO heeft chagrijnige Sharice maar een pop gegeven waar ze even lekker mee kan spelen in de hoop dat ze blijft![]()
[ afbeelding ]
daar hadden ze stokbrood bij,zou dat niet gedeeld moeten hebben hahhahha lekker oud, snap die Keanu ook niet hoor ach ja ook weer wel want die kan ook niet tegen ruzie dus jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is het elke keer net niet.. van de week met die kaasfondue was ook al zo karig.
Ik geloof willenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Ireth het volgende:
Elsa, Axel en keanu hebben gezegd dat ze denken dat jordy naar huis gaat tijdens de podcast
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef ledn81 het volgende:
FEBO heeft chagrijnige Sharice maar een pop gegeven waar ze even lekker mee kan spelen in de hoop dat ze blijft![]()
[ afbeelding ]
Naar huis moet, niet gaatquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Ireth het volgende:
Elsa, Axel en keanu hebben gezegd dat ze denken dat jordy naar huis gaat tijdens de podcast
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil Sharice, Milena gezellig zien gourmetten met Jane en Jordy!
Klopt maar was niet zo veel en ze hadden geen echt goede groenten erbij of andere dingen om in de kaas te dopen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar hadden ze stokbrood bij,zou dat niet gedeeld moeten hebben hahhahha lekker oud, snap die Keanu ook niet hoor ach ja ook weer wel want die kan ook niet tegen ruzie dus ja
En dan Axel die het gesprek gaat inzettenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil Sharice, Milena gezellig zien gourmetten met Jane en Jordy!
Nu snap ik ook de reactie van Jordy in de suite, nadat Keanu het niet eens was met Jordy, Jolien en Jane.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
Elsa , Axel en Keanu hebben gezegd dat Jordy weg moet en Jordy heeft Axel genoemd
Ik snap em nu ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Nu snap ik ook de reactie van Jordy in de suite, nadat Keanu het niet eens was met Jordy, Jolien en Jane.
Hij vond de reactie van Keanu maar raar.
Ja en ik,hoop dat BB Jordy als eerste noemt..quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:18 schreef Puzzie het volgende:
Er krijgen een paar mensen morgen flink de deksel op hun neus
Of haspel niet uitrollen, en lekker de kabel laten smeltenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:19 schreef engine het volgende:
Stekker erin en klappen de stoppen eruit....ik zie het gebeuren
Het wordt wel spannend morgen, want Elsa naar huis ziet niemand daar aankomen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja en ik,hoop dat BB Jordy als eerste noemt..
Inderdaad, die denken allemaal dat Jordy gaat. Die gaan balen daar die avond en de dagen erna.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt wel spannend morgen, want Elsa naar huis ziet niemand daar aankomen.
Tranendalquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt wel spannend morgen, want Elsa naar huis ziet niemand daar aankomen.
Precies wat Axel zo leuk aan hem vindtquote:
Kijk er nu al naar uit om die gezichten te zienquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad, die denken allemaal dat Jordy gaat. Die gaan balen daar die avond en de dagen erna.
En dan daarna gelijk een feestquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad, die denken allemaal dat Jordy gaat. Die gaan balen daar die avond en de dagen erna.
En Elsa ziet bijna niemand daar aankomenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef Verity het volgende:
[..]
En dat gaat, zeker door Jordy, helemaal kapot geanalyseerd worden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En Elsa ziet bijna niemand daar aankomen
Met Jordy en Jane lijkt me ook wel leuk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dat Sharice en Milena zich maar snel eens moeten gaan melden bij de podcast. Het liefst samen.
Ik denk door meer mensen daar , want daar kan je wel wat uithalenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dat gaat, zeker door Jordy, helemaal kapot geanalyseerd worden.
Elsa waarschijnlijk zelf ook niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
"Samen in een bubbelbad" is van fransie!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is een liedje (zegt Google) 'Chillen in mijn bubbelbad'
Neequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Elsa waarschijnlijk zelf ook niet.
Elsa zelf ook niet die denkt dat ze heel wat isquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Denk dat er er een aantal echt ff onzeker gaan zijn. De in hun ogen sterke speler en favoriet ineens naar huis.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of ze zien haar als verbinderquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk dat er er een aantal echt ff onzeker gaan zijn. De in hun ogen sterke speler en favoriet ineens naar huis.
ik welquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
Hou je bek Keanu. NIemand luistert!!
Ik zou ook wel beetje met stomheid geslagen zijn als ze daadwerkelijk vertrekt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Elsa waarschijnlijk zelf ook niet.
Hoe krijg je het voor elkaar. Als je lang naar die ikikikikikikik monotone monologen luistert dan zak je spontaan in een depressiequote:
Pff ja ik zet vaak het geluid uit bij hemquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar. Als je lang naar die ikikikikikikik monotone monologen luistert dan zak je spontaan in een depressie
Ja en vooral niet iemand die duizend jaar in de boeken heeft gezeten..( die kan ze niet naar haar hand zetten)quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Het beroep van Milena's ideale man is arbeider : Hij moet kunnen werken.
Het is echt net of hij aan het huilen en praten tegelijk isquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pff ja ik zet vaak het geluid uit bij hem
Ja stoken hoort bij het spelquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:29 schreef Flory- het volgende:
Ik schakel van stream vanwege dat gestoker van Jordy, is Matt op de andere stream ook met een tandenstokerding bezig
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:29 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kom op dit is toch niet gezond meer.
Dat zei ik nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja stoken hoort bij het spel
Ik zeg eerlijk dat ik er echt depressief van word, ook van zijn hele houding erbij etcquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is echt net of hij aan het huilen en praten tegelijk is
Het kan ook zomaar zijn dan Sharice dit helemaal gaat uitbuiten om maar zo dicht mogelijk bij Milena te kunnen zijn.quote:
Dat idee heb ik de hele dag al. Sharice lijkt er wel van te genieten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:32 schreef marky het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar zijn dan Sharice dit helemaal gaat uitbuiten om maar zo dicht mogelijk bij Milenate kunnen zijn.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoor Axel aan Milena vragen of ze ook op vrouwen valt.
Milena zegt nee terwijl ze innig met Charice ligt.
Cinderella!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Milena zoekt dus gewoon een werkster, huishoudster voetenveeg.
Tegenover Joortjequote:
Kan alleen maar tegenvallenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Hoeveel popcorn zou de febo hebben ingeslagen voor dit maaltje?
10 zakkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Hoeveel popcorn zou de febo hebben ingeslagen voor dit maaltje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Laten we het hopenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
wachten tot weer een bom barst?
Jordy. Dat zei Wicky vaak.quote:
Die kans zit er toch wel in.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou ook wel beetje met stomheid geslagen zijn als ze daadwerkelijk vertrekt.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben Sharice toch wel plastic bestek gegeven he?
Gewoon... voor de zekerheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik mag toch aannemen voorgegaard...quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:36 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 Ziet Jolien een 2e rauw gehaktballetje opeten![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Axel denkt dat Milena's socials vol zullen zitten met DM's van hongerige mannen.Fuck no!
Het is een mooie dame, maar zelfs het virus dat hondsdolheid veroorzaakt zou dat karakter overslaan.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Axel denkt dat Milena's socials vol zullen zitten met DM's van hongerige mannen.Fuck no!
Het is een mooie dame, maar zelfs het virus dat hondsdolheid veroorzaakt zou dat karakter overslaan.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
wachten tot weer een bom barst?
Nee Jolien en Pootje eten graag rauw gehaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen voorgegaard...
Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee Jolien en Pootje eten graag rauw gehakt
Inderdaad bij milena denk steeds aan de prinses Roxannequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
En om 19.50 is het klaarquote:
Volgens mij was het rauwquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen voorgegaard...
Dit heeft ze puur aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Er kan geen glimlachje af bij Sharice.
Dat mag niet gezegd worden van Milenaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit heeft ze puur aan zichzelf te danken.
Ondertussen loopt Milena ook al de hele dag in die badjas die eigenlijk overdag niet aan mag (tenzij zielig)quote:
ja, maar sauna..quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ondertussen loopt Milena ook al de hele dag in die badjas die eigenlijk overdag niet aan mag (tenzij zielig)
Heb je bij haar al wel eens een ander gezicht gezien? Zij kijkt altijd net of ze al een week niet het kunnen poepen.. en dan bedoel ik Nederlands poepenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice kijkt nog steeds niet blij
Daarom ook tegenstrijdige regels van BBquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ondertussen loopt Milena ook al de hele dag in die badjas die eigenlijk overdag niet aan mag (tenzij zielig)
Is hier niet echt raar, nooit steak tartaar gezien?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik lees het net ja ... ik heb nu zoveel vragen....
Als ik in dat huis zat was Milena huilend de schutting over geklommen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag niet gezegd worden van Milena
Oeh lekkahquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is hier niet echt raar, nooit steak tartaar gezien?
Dan moet ze ook daar gaan gourmetten vind ikquote:
Pootje at er ook een.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik lees het net ja ... ik heb nu zoveel vragen....
Ja, maar dat is geen steak tartaar ... dat is gewoon gehakt denk ik. Dat is in NL echt niet veilig om rauw te eten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nog in de supermarktquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:42 schreef Kinga het volgende:
Waar is het stokbrood, waar zijn de salades?
Dat is geen varkensvleesquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
In België wel want voor Jolien is dat gewoon een snackjequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen steak tartaar ... dat is gewoon gehakt denk ik. Dat is in NL echt niet veilig om rauw te eten.
Stoofvleesquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet ze ook daar gaan gourmetten vind ik
Ik kan die poll nooit vinden ,. 1x gelukt met uitleg van hier en nu lukt het weer niet , dus dankquote:
Dat moeten ze erbij denken..quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:42 schreef Kinga het volgende:
Waar is het stokbrood, waar zijn de salades?
No problemquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan die poll nooit vinden ,. 1x gelukt met uitleg van hier en nu lukt het weer niet , dus dank
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan die poll nooit vinden ,. 1x gelukt met uitleg van hier en nu lukt het weer niet , dus dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levend? Dat gaat wel erg verquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Pootje at er ook een.
Die eet ook zijn steak blue (net dood zeg maar)
Bij Jolien thuis eten ze dat rauw gehakt dus ook
Dat zie je eigenlijk bij vrijwel iedereen , maar dan moet wel je echt kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou hij werkelijk kunnen genieten van zijn verblijf daar?
Je ziet 24/7 alle radertjes draaien.
Net als de gezelligheidquote:
Hier ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen steak tartaar ... dat is gewoon gehakt denk ik. Dat is in NL echt niet veilig om rauw te eten.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Heb ik geprobeerd ,lukt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jordy for president!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:46 schreef Kinga het volgende:
OMG Ik check net die poll van Salar... Jordy staat gewoon 1e met 41% momenteel, gevolgd door Keanu 26%, Axel 24% en Elsa 9%. Dit had ik ff niet verwacht?
Je schreef niet doodquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee Blue is heel erg kort gebakken
Top hè. Kan ik gewoon Jordy stemmen omdat kuikentje Keanu wel een keer zonder mijn stem kan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:46 schreef Kinga het volgende:
OMG Ik check net die poll van Salar... Jordy staat gewoon 1e met 41% momenteel, gevolgd door Keanu 26%, Axel 24% en Elsa 9%. Dit had ik ff niet verwacht?
Dit gaat te verquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou een klein beetje vandaag ben je fan van hem las ik haha
Ben voorquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk Jane,Jolien Jordy en Mattie die de finale week in gaan , waar Jane als winnares eruit komt.
Ik zit ook al te kijken.. dat is toch geen gourmet vlees.. dat lijkt meer op fondue vlees.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:41 schreef Ireth het volgende:
Zijn wel kleine kutstukjes vlees hoor??
Of Jordy.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk Jane,Jolien Jordy en Mattie die de finale week in gaan , waar Jane als winnares eruit komt.
Die is ook weer ver te zoeken..quote:
Ik zie het, dat werkt dus helemaal niet zo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef Hznootje het volgende:
Ze zijn flink aan het laden op die bakplaat..vooral de gang er in houden
Ik zou bijna op Elsa gaan stemmen zodat IkIk eruit gaat… bijna…quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar. Als je lang naar die ikikikikikikik monotone monologen luistert dan zak je spontaan in een depressie
oh ja zou leuk zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef OmaJacky het volgende:
hey dimmen laten we vooral de sfeer even leuk houden, even praten jullie beidequote:
nou anders ik wel!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat moest ik proberen vroeger, zo aan tafel zitten.
[ afbeelding ]
Wie is er dan Zwitserland? Die moet erbij zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hey dimmen laten we vooral de sfeer even leuk houden, even praten jullie beide
Vreselijk , mochten wij ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jolien zou ook best weleens ver kunnen komen. Ik zou het haar ook wel gunnen. Vind haar op dit moment de meest eerlijke bewoner.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef OmaJacky het volgende:
Elleboog op tafel is hier nog steeds not done. Ook de kleinkids nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
3 bewoners die teams mogen maken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:51 schreef Joyce-43 het volgende:
mogen weer stemmen over teams maken hahaah ik zeg Jordy Jane Charice Milena
Ja mijn vader had hen weggeslagenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kijk ik al de hele tijd naar uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:53 schreef chufi het volgende:
Het is wel gezellig aan tafel.. Wanneer gaan ze het groepsgesprek activeren ?
Ramptoeristquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar kijk ik al de hele tijd naar uit.
wij allemaal?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar kijk ik al de hele tijd naar uit.
Geen elsa. Die speelt al baas genoegquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ok stemmen welke 3 bewoners Teams mogen kiezen
1 Jane
2 Elsa
3 Axel
rest maakt niets uit dus laten staan haha
Dit zijn echt van die dingen waarbij ik denk who caaaaresquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja mijn vader had hen weggeslagen
Ik ben bang dat Milena en Sharice zich na het eten meteen uit de voeten maken, terug naar de slaapkamer. En dat er helemaal niets van dat hele groepsgesprek in huis zal komen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:58 schreef -river- het volgende:
Ik wil die half gare gehaktballetjes over tafel zien vliegen![]()
![]()
ik heb zo gedaan dat die niet bij de ander dus in de team komtquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen elsa. Die speelt al baas genoeg
Die is morgen toch wegquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen elsa. Die speelt al baas genoeg
Jordy kan ik ook mee leven .quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:51 schreef Ynti het volgende:
[..]
Of Jordy.
Dit zijn ook mjn finalisten, ik denk niet dat ik daar nog van af ga stappen
Gaat ook gebeurenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Milena en Sharice zich na het eten meteen uit de voeten maken, terug naar de slaapkamer. En dat er helemaal niets van dat hele groepsgesprek in huis zal komen.
Is gewoon etiquette , dat krijg je mee in je opvoedingquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die dingen waarbij ik denk who caaaaresJe doet er niemand kwaad mee en het is vreselijk overdreven om dat als iets heel ernstigs of asociaals of whatever te bestempelen.
Ja, daar verkijk je je snel op. 'Oh wat weinig' en dan dagen lang nog restjes opeten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Er lijkt toch wel genoeg vlees te zijn.
Ja volgens de pol ziet het er niet goed voor haar uitquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Milena en Sharice zich na het eten meteen uit de voeten maken, terug naar de slaapkamer. En dat er helemaal niets van dat hele groepsgesprek in huis zal komen.
geloof jij dat ze gaat blijven?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Never ending week , dus ik gok van welquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
ik voel volgende week de comeback van slob
Neuhquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof jij dat ze gaat blijven?
zonder badjas zou ook raar zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
eten in je badjas
Milena mag het gwoon
Milena mag veelquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
eten in je badjas
Milena mag het gwoon
Ik vind dat echt onzin. Is gewoon een van de vele geconditioneerde gedragingen van de mensheid waar, als je naar de waarom vraagt, eigenlijk niemand echt een antwoord op kan geven behalve ‘nou dat is nou eenmaal zo’. Vrijheidsbeperking als je het zwart/wit bekijkt, je eigen elleboog niet eens ergens mogen zetten want ‘daarom’quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is gewoon etiquette , dat krijg je mee in je opvoeding
In dat geval ben ik bang dat Jordy weer booswoest hetzelfde verhaal als eerder gaat afsteken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar fluisteren doen ze nooitquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena en Sharice hebben even een onderonsje.
of je maakt een heel probleem van tafelmanierenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dat echt onzin. Is gewoon een van de vele geconditioneerde gedragingen van de mensheid waar, als je naar de waarom vraagt, eigenlijk niemand echt een antwoord op kan geven behalve ‘nou dat is nou eenmaal zo’. Vrijheidsbeperking als je het zwart/wit bekijkt, je eigen elleboog niet eens ergens mogen zetten want ‘daarom’Mensen houden elkaar altijd in de tang met van die rare conditioneringen, die eigenlijk geen reden hebben maar ze dan wel collectief heel boos en verongelijkt over raken. Tot schijnbaar ‘wegslaan’ van vaders aan toe
Je doet niemand kwaad, er is niks asociaals aan etc. Maar goed, ‘het is zo’.
Mensen kunnen zich druk maken om de kleinste dingen maar vergeten dan juist weer vaan die energie te stoppen in echt belangrijke dingen
is niet eerste en ook niet de laatste keer dat dit gebeurt in een BB , komt allemaal weer goedquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Ach een kut sfeer is ook een sfeer
of een paar teveelquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef ledn81 het volgende:
Mileen heeft haar pilletjes niet in genomen
[ afbeelding ]
Nou, van mij mag ie, er komen dan vast wel weer nieuwe wendingen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In dat geval ben ik bang dat Jordy weer booswoest hetzelfde verhaal als eerder gaat afsteken.
Heeft ie verder helemaal gelijk in, maar ben niet blijven kijken om die shit nog een keer te horen.
Wat jij vind boeit me weinig, het is gewoon onderdeel van opvoeden zie het als gedragsregels etcquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dat echt onzin. Is gewoon een van de vele geconditioneerde gedragingen van de mensheid waar, als je naar de waarom vraagt, eigenlijk niemand echt een antwoord op kan geven behalve ‘nou dat is nou eenmaal zo’. Vrijheidsbeperking als je het zwart/wit bekijktMensen houden elkaar altijd in de tang met van die rare conditioneringen, die eigenlijk geen reden hebben maar ze dan wel collectief heel boos en verongelijkt over raken. Tot schijnbaar ‘wegslaan’ van vaders aan toe
Je doet niemand kwaad, er is niks asociaals aan etc. Maar goed, ‘het is zo’.
Mensen kunnen zich druk maken om de kleinste dingen maar vergeten dan juist weer vaan die energie te stoppen in echt belangrijke dingen
milena in haar blote poenie onder haar badjas mag toch ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
of je maakt een heel probleem van tafelmanieren
Het grappige is dat dat eigenlijk éxact is wat ik zegquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
of je maakt een heel probleem van tafelmanieren
Ja en Sharice en Milena zullen op hun beurt ineens een heel realistische kijk op hun eigen gedrag hebben en excuses maken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In dat geval ben ik bang dat Jordy weer booswoest hetzelfde verhaal als eerder gaat afsteken.
Heeft ie verder helemaal gelijk in, maar ben niet blijven kijken om die shit nog een keer te horen.
tafelmanieren is niks mis mee inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat jij vind boeit me weinig, het is gewoon onderdeel van opvoeden zie het als gedragsregels etc
We zullen het toch nog wel een keer of 20 horen helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
nee tafelmanieren hebben is geen conditioneringquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het grappige is dat dat eigenlijk éxact is wat ik zeg
En die onzinnige regeltjes boeien mij dan weer weinigquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat jij vind boeit me weinig, het is gewoon onderdeel van opvoeden zie het als gedragsregels etc
Niet erg haar gestoorde begeleidster zit erbij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef ledn81 het volgende:
Mileen heeft haar pilletjes niet in genomen
[ afbeelding ]
Die leeft in dat ding …quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
eten in je badjas
Milena mag het gwoon
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet erg haar gestoorde begeleidster zit erbij.
Is het ook, maar ik had me zo verheugd op rondvliegend rauw gehaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en Sharice en Milena zullen op hun beurt ineens een heel realistische kijk op hun eigen gedrag hebben en excuses maken.
Totaal kansloos plan
Zeker wel, volledig zelfs. Ik ben benieuwd of iemand ooit een goed antwoord kan geven op waarom een elleboog op tafel ‘ongemanierd’ isquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee tafelmanieren hebben is geen conditionering
Dit krijg je als kind mee en geef jij je kind weer mee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
gelukkig heeft zij een cursus gehadquote:
Dat vraag ik me af , of laat ik het zo zeggen dat geloof ik niet echt..quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
En die onzinnige regeltjes boeien mij dan weer weinig
Ze zal echt niet naakt in die hete vissenkom zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
milena in haar blote poenie onder haar badjas mag toch ook niet
Zelfs aan tafel niet even aankleden.....moet je kijken wat ze vrijdag aan heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
mens mag toch dromen hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zal echt niet naakt in die hete vissenkom zitten.
Als ik het nu zie nadat ze al een tijdje zitten valt het erg mee, er ligt nog zat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de angst voor te weinig vlees onterecht was.
nou die heb ik wel heul veul gezien de afgelopen dagen, begon een beetje op spammen te lijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wisten jullie dat de CoS ook regels had? Zoals voor discussies die (al lang) niet (meer) over de streams gaan...
ze zijn nog niet klaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik had me zo verheugd op rondvliegend rauw gehakt
dat is altijd zo met gourmetten, lijkt altijd weinigquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik het nu zie nadat ze al een tijdje zitten valt het erg mee, er ligt nog zat.
Je kent me niet, dus mij niet geloven in wat ik zeg is op weinig gebaseerd. Ik laat me gewoon niet zo in de tang houden door onzinnigheden van mensen die echt op niks gebaseerd zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af , of laat ik het zo zeggen dat geloof ik niet echt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |