Dit is de COS ,hier mag hetquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee... is dit al een Spoiler..
en Kiki zijn ogen gaan niet open?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:59 schreef Verida het volgende:
ik stel voor dat we charise even in een gesprek met de hele groep laten zeggen dat ze zich uitgekafferd voelt door iemand die ze eigenlijk in de psychiatrie als patient heeft.
en dan kijken wat de groep hiervan vindt
In de COS toch welquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah maar over 3uur is de TV en dan mag het weer niet
Oh Jordy. Ik dacht dat ze Jane bedoelde.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een wijze woorden van Jordy en hij heeft zoooo gelijk. Die meiden veranderen niet. Mssn of 2 dagen, maar vervallen heel snel weer in hun echte ik.
Als je hoort dat Sharice zegt dat Jordy op haar werk thuis hoort, in een psychiatrische instelling, dan is ze niet geschikt voor haar werk, weer lekker zichzelf dus.
Het is geen domme jongen, dat heb ik al vaker gezegd en heeft goede mensenkennis, hij hoort en ziet veel en dat hebben velen niet door.quote:
Hij zegt hele wijze woorden, niet van hem verwachtquote:
Maar daar doelde ik niet op want dat is het punt nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is geen domme jongen, dat heb ik al vaker gezegd en heeft goede mensenkennis, hij hoort en ziet veel en dat hebben velen niet door.
Axel Elsa en KIki vind het ook een goed ideequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Van wie komt dat idee om een gesprek aan te gaan? Jordy zegt net het had uit hem zelf moeten komen?
En weet iemand hoe laat dat gesprek is?
Jordy ik weet het nu wel, je hoeft niet te blijven herhalen
Haarzelf, hij bedoelt Sharicequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Van wie komt dat idee om een gesprek aan te gaan? Jordy zegt net het had uit hem zelf moeten komen?
Na 7 weken komen de echte karakters bovendrijven en achteraf heeft die een hele goede keuze gemaakt om naar Teamjeff te gaan, nu heeft ie Matt en Jolien.quote:
Axel en de andere hebben wel zoiets van ze hoeven van mij niet weg, maar raar vinden dat zij de oplossing moeten vinden....quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
😂quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
gourmet of zonder sharice dat is de vraag
Of onder de uitzending van BB zelfquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Was-beer het volgende:
Gesprek zal, in opdracht van de febo, wel onder de Bondgenoten plaatsvinden
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zou Kenau zo graag Sjaries erin houden? Ze neuke niet, laat staan zoenen, of ook maar één woord wisselen
Keanu is een ' gevoelsmens'quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zou Kenau zo graag Sjaries erin houden? Ze neuke niet, laat staan zoenen, of ook maar één woord wisselen
moet die van gisteren nu nog kijken hahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of onder de uitzending van BB zelf
Dat is regelmatig zo
Hij is bang dat hij dan nog een week genomineerd staatquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Vanmorgen alquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:16 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice heeft op de knop gedrukt
Hij is een gevoelsmens.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij dan nog een week genomineerd staat![]()
Niemand daar tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat me raden Zit er ook niet voor het geld? [ afbeelding ]
Ja, dat begrijp ik ook uit dit gesprek. Dat was me nog niet duidelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:16 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice heeft op de knop gedrukt
Ja, Keanu kwam binnen dus hij herhaalde zijn betoog.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en zijn woordenwaterval. Hij gaat alle richtingen op. En komt weer terug bij zijn punt.![]()
Best wel knap dat hij zich nooit tegen spreekt.
Die zijn hersen werken best.
Zeker ja.quote:
Ging om een woord, maar ik heb het 3 x gehoord (maar kan er niets van bakken)quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:18 schreef zodeju het volgende:
Wat gebeurde nu dat Mattie het zowat in zijn broek doet.....
denk wat lastig met al die emotiesquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:18 schreef Rhosyn het volgende:
Wat mankeert Mattheus? Hij heeft de slappe lach en verdwijnt.
Jah klopt, ze willen allemaal helemaal niets verdienen, alleen maar elke dag havermout eten en koud douchenquote:
Dat jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah klopt, ze willen allemaal helemaal niets verdienen, alleen maar elke dag havermout eten en koud douchen
Zegt genoeg over Keanu.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beetje jammer dat Keanu net niet zei, dat Sharice vond dat Jordy op haar werk thuis hoorde
Wat jordy net zegt geld voor milena idemquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar waarom krijgt sharice overal de schuld van? We weten toch allemaal dat zij het loopmeisje van milena is? Zij doet įlles wat zij zegt. Milena is het masterbrein achter al die streken. Sharice heeft niks zelf bedacht toch? Waarom pakken ze milena dan niet gewoon aan? Precies! Omdat sharice makkelijk is. Die bijt niet terug en gaat zitten huilen. Van milena krijgen ze een bek terug. Dus vind het allemaal een beetje laf
Milena wordt ook aangepakt. Het is een 2 eenheid.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar waarom krijgt sharice overal de schuld van? We weten toch allemaal dat zij het loopmeisje van milena is? Zij doet įlles wat zij zegt. Milena is het masterbrein achter al die streken. Sharice heeft niks zelf bedacht toch? Waarom pakken ze milena dan niet gewoon aan? Precies! Omdat sharice makkelijk is. Die bijt niet terug en gaat zitten huilen. Van milena krijgen ze een bek terug. Dus vind het allemaal een beetje laf
Ze heeft een eigen wil hoor en doet het zelfquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Milene haar bek is niet het probleem, die stelt niet veel voor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:20 schreef BigBreg83 het volgende:
dit is geheel niet waar zij heeft dit bedacht allemaal de laatste dagen die grappen en grollenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Dat is ook onzin vond ik ..quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
Jane heeft een mes in de rug van Axel gestoken maar hij neemt het haar niet kwalijk.
Omdat het nu vooral gaat over de ruzie tussen Jordy en Sharice vandaag. Vandaar dat hij vooral spreekt over Sharice.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Huh? met nomineren?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
Jane heeft een mes in de rug van Axel gestoken maar hij neemt het haar niet kwalijk.
Milena zat Sharice ook uit te dagen om die ijskoffie op te drinken. Sharice opperde het en Milena zei meerdere keren dat ze het niet durfde en Sharice wilde zich niet laten kennen en dronk het toen op. Sharice doet alles voor Queen Milena..quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Ja dat kun je invullenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan weet je wat er weer gebeurd....
Ja, hoe verkloot je het format! Het is toch een spel en niet een groot 'Petertjes' festijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat kun je invullen
Nog een week met die Elsa
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Nou hop hop gezellig gourmetten samen
Het plan was om samen op Jordy te gaan maar Jane had er in de DBK geen goed gevoel over en deed dat toen niet. Voor Jane voelt het alsof zij een mes in Axel zijn rug stak. Dat zei ze net.quote:
Aha dit had ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het plan was om samen op Jordy te gaan maar Jane had er in de DBK geen goed gevoel over en deed dat toen niet. Voor Jane voelt het alsof zij een mes in zijn rug staak. Dat zei ze net.
Kitty..🤣🤣quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jordy gaat niet weg, al moet ie 6 weken op zijn bed gaan liggen. Lijkt Kitty wel, die wilde ook niet weg
Dan vind ik het weer een leuk jong,,,,heerlijk zichzelf en niet kunnen stoppen terwijl hij weet dat Jordy het serieus meende,quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk wat lastig met al die emoties
Hij mag ook zijn tas wel pakkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:27 schreef Ebinas het volgende:
Axel als je het voor mij doet, mag je het laten
Ja, daar ben ik eik best teleurgesteld over.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mag ook zijn tas wel pakken
Er is blijkbaar te weinig, ze moeten de pasta eerst maken??quote:
Dat is niet het format, DGK was dat ook. Hier vertrekt degene met de minste stemmen, dus de minst populaire bewoner. Die wil de kijker dus eigenlijk weg hebben en de bewoners daar ook. Als je dan nu al 2 weken mensen saved maar wel een zwarte stem geeft is dat format al teniet gedaan. Je kunt dat hoogstens 1x doen als twist, maar niet 2x en ZEKER geen 3x achter elkaar! Dan ben je wel AF als programma.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Kennen we dat programma nog? "Get the f*ck ou my house". Begint er aardig op te lijken zo. Elkaar uit huis pesten. Zo hebben we geen nominaties meer nodig![]()
Durf er best geld op in te zetten dat ie dan gewoon blijftquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:28 schreef Droopie het volgende:
Als Keanu morgen weggestemd wordt, en Sharice vertrekt a la David.
Dan zou Keanu toch alsnog vertrekken? Zei ie vorige keer
Ze maken er pasta bij omdat de gourmet blijkbaar niet zoveel is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:30 schreef Ynti het volgende:
Ik zie een pan met denk ik paprika en ui, en Elsa doe er in roert.
Hoe groot zijn jullie gourmetpannen?
Die van mij een stuk kleiner.
Wat raar om het al van te voren te bakken.
Dat doe je toch allemaal zelf? In je eigen pannetje?.
Heel raar dit.
Elsa naar huisquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:30 schreef ledn81 het volgende:
Salar Poll is ook gunstig voor KiKi![]()
[ afbeelding ]
Precies wat we nodig hebben, een vredestichter minder.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:30 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze maken het er extra bij omdat de gourmet niet veel is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:31 schreef Ynti het volgende:
Ik zie het al, toch geen gourmet.
Pasta wordt het.
Jawel Gourmet, dit is voor erbij. Er is geen brood of patat en de rest is karig (volgens hun(quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:31 schreef Ynti het volgende:
Ik zie het al, toch geen gourmet.
Pasta wordt het.
Keanu is nu zelfs Elsa en Axel voorbijquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:30 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Gourmet is het bijgerechtquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet niet uit als Gourmet![]()
[ afbeelding ]
Maar als ze alles al roerbakken, wat gaat er dan de Gourmet in?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gourmet is het bijgerecht
En dan zaterdag allemaal weer jenken omdat er alleen nog maar slob is
Gratin kaasfonduequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet niet uit als Gourmet![]()
[ afbeelding ]
En gelijk heeft hij het is een spelquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is wat Jordy ook verwacht, dus is hij al begonnen aan zijn volgende doelwit.
Die hij kan spelen door de dommigheid bij de rest.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:37 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij het is een spel
Sharicequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar als ze alles al roerbakken, wat gaat er dan de Gourmet in?
[ afbeelding ]
Het is ook een groot probleem ....Sharice heeft een heel donkere kant.....en denkt dat ze normaal is......Milena is haar kind lijkt wel, haartjes doen ff kroelen kijken waar ze blijft of naar toe gaat en niet willen loslaten....Bij haar willen slapen. Alles in het extreme....haar grapjes en haar fixatie op Milena....die er weer dankbaar gebruik van maakt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
Voor Jordy is Sharice al gereduceerd tot "het probleem"
Ik heb em wel voorbij zien komen vandaagquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef Roxiebb het volgende:
Is de ruzie tussen Sharice en Jordy ergens te zien? De woorden van Jordy hebben haar blijkbaar wel geraakt, de waarheid kwetst.
De pest van het programma met al die influencers.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:38 schreef Willewa het volgende:
19:00 trouwens Karen en Tom live op instagram met David S.
[ link | afbeelding ]
Vals beledigen ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef Roxiebb het volgende:
Is de ruzie tussen Sharice en Jordy ergens te zien? De woorden van Jordy hebben haar blijkbaar wel geraakt, de waarheid kwetst.
?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De pest van het programma met al die influencers.
Ja filmpje staat bij de filmpjes topicquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef Roxiebb het volgende:
Even kijken in het filmpjes topic, die is er niet voor niets.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef Roxiebb het volgende:
Mij stoort enorm terwijl ze geen relatie hebben maar hoe hij Jane te kakken zet met het kroelen en bij in bed liggen van Milena en Sharice.......en dan zeggen dat hij zo haar best doet voor Jane.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:40 schreef OmaJacky het volgende:
Axel is voor mij ook door de mand gevallen zeg. Zogenaamd maatje van Jane , wetende dat er constant sneren worden uitgedeeld naar Jane en haar niet verdedigen.
Zogenaamd Zwitserland zijn en dan zo je maatje laten vallen???
Helaas heeft Jane het nog niet goed door en het erge nog is dat zij zich schuldig voelt omdat ze niet op Jordy is gegaan.
That Walking BB Deadone?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van de week zei iemand wl, prima castings materiaal voor een horrorfilm die Sharice
KinKiJan in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef Roxiebb het volgende:
?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Oooooh ze maakte lol! Muziek en lachen nog wel!
Mag niet van Maleficent Milena!
Gourmet wat ze krijgen vinden ze te weinig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val er middenin ... maar wat een bijzondere gourmet...
Met 26 had ik al twee kinderen en was zelfs volwassener dan Milena....quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:40 schreef Hznootje het volgende:
Sharice is nog maar 26 jaar hé.. ( Milena 33) Sahrice doet zich wel voor als heel volwassen maar ergens is het nog een jonkie
Volgens mij gebruiken ze die gourmetstel om op te warmen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gourmet wat ze krijgen vinden ze te weinig.
Zit ook geen brood of patat bij.
Dus maken ze pasta bij. En zo te zien ook champies
Ze heeft herhaaldelijk geroepen dat het vuil was dat Sharice daar verdrietig lag te zijn en Jordy en Jane op de achtergrond aan het lachen waren. Daar maakte ze van dat die lachten om het verdriet van een ander, dat werd later aangepast naar feesten en vieren. (Terwijl die gewoon met heel iets anders bezig waren).quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Waar zou ze dat gezegd hebben?
Denk het niet maar ze kan niet winnen.....en toegeven wil ze niet of sorry zeggen....want ze heeft niks verkeerds gedaan....quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:45 schreef RelDaThief het volgende:
Hehe, eindelijk bijgelezen. De cos gaat snel vandaag...
Is Sharice nu toch besef aan 't krijgen van hoe ze zichzelf heeft neergezet?
'k Ga 't gesprek straks ook moeten missen, maar het zou mij sterk lijken dat ze uit de slachtofferrol kruipt.
Das ist verbotenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Oooooh ze maakte lol! Muziek en lachen nog wel!
Mag niet van Maleficent Milena!
Ik begrijp dat de febo ook op het gourmetten bezuinigd heeft, dus dat er van alles bijgemaakt moet worden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:46 schreef spapaars het volgende:
Gaan ze wel gourmetten deze avond?
Exact wat ik dacht en verwacht.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet maar ze kan niet winnen.....en toegeven wil ze niet of sorry zeggen....want ze heeft niks verkeerds gedaan....
Hoezo ze hebben nog niks gehad van voor gourmetquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de febo ook op het gourmetten bezuinigd heeft, dus dat er van alles bijgemaakt moet worden.
Blij dat jordy morgen weg isquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou....wat heeft Axel gekregen,,,,heb hem nog niet zo druk meegemaakt.....
Jolien zat het te vertellen wat ze gezien hadquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo ze hebben nog niks gehad van voor gourmet
Die gaat niet weg.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy morgen blijft!
Neuh.. Jordy is een Edelfigurant , die gaat nergens heen, als er een gaat is het KampCommandate Els , die steeds minder vat krijgt op allesquote:
En de speech net in de slaapkamer was ook top en vol wijsheidquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die gaat niet weg.![]()
![]()
![]()
Die heeft vanmorgen heeeeel veeel punten gekregen toen hij Charice een keer goed de waarheid zei.
Wat je nu zegt klopt niet echtquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:51 schreef lojanda het volgende:
Axel en Jane nog steeds maatjes ondanks het bestoken van Jordy.. ze zoeken elkaar nog steeds op en hebben lol
Gewoon volgens afspraak, al lijkt niet iedereen dat te zienquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:51 schreef lojanda het volgende:
Axel en Jane nog steeds maatjes ondanks het bestoken van Jordy.. ze zoeken elkaar nog steeds op en hebben lol
Axel heeft het niet echt op jordyquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
ohja......![]()
wat heeft dat met Axel te maken die nu druk is.....
dat hebben ze toch ook uitgesproken dat ze gewoon nog maatjes zijn. Alleen heeft jane anders gestemd dan was afgesproken, dat is eigenlijk alles wat er is gebeurdquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:51 schreef lojanda het volgende:
Horen we die niet op de achtergrond van de stream?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:53 schreef Hznootje het volgende:
Wat me niet bevalt is dat ik Mattie nergens zie..Die zit ws weer tot z’n ellebogen bij Milena in d’r …..
Ze hebben maar weinig uitgesproken dus gaat nog een keer een ding wordenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
dat hebben ze toch ook uitgesproken dat ze gewoon nog maatjes zijn. Alleen heeft jane anders gestemd dan was afgesproken, dat is eigenlijk alles wat er is gebeurd
Dit komt echt puur door de fitties. Men wil Sharice en Milena er uit, en daar zijn bondjes voor nodigquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Even de Salar poll bekeken (en gestemd dus). Na bijna 1 uur staat Elsa echt troosteloos onderaan.
Elsa: 9%
Axel : 24%
Keanu : 26%
Jordy : 41%
Ik verwacht zelf ook dat hij niet weggaat maar heb wel het idee dat het meeste in huis dat wel denkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Elsa staat onderin de polls, Jordy doet het goed
Imo klopt het helemaal.. Jordy doet erg zijn best om Jane te bestoken met dat Axel niet achter haar staat en dat het niet echt is en blablablabla.. dat is niet alleen vandaag maar dat probeert hij al langer. Gelukkig is ze zo wijs dat ze zich niet laat beļnvloeden door hemquote:
Ik snap het niet, de gourmet was door BB in de planning gezet voor vandaag.. en BB heeft įltijd gelijkquote:
Ja, Keanu of Jordy. Elsa is compleet veilig denkt iedereen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:54 schreef Visual het volgende:
[..]
Ik verwacht zelf ook dat hij niet weggaat maar heb wel dat het meeste in huis dat wel denken
En de gegronde reden en die is er nuquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit komt echt puur door de fitties. Men wil Sharice en Milena er uit, en daar zijn bondjes voor nodig
Jordy heeft haar helemaal niet bestooktquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Imo klopt het helemaal.. Jordy doet erg zijn best om Jane te bestoken met dat Axel niet achter haar staat en dat het niet echt is en blablablabla.. dat is niet alleen vandaag maar dat probeert hij al langer. Gelukkig is ze zo wijs dat ze zich niet laat beļnvloeden door hem
Het is cheap-ass gourmet .. BB25 style.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap het niet, de gourmet was door BB in de planning gezet voor vandaag.. en BB heeft įltijd gelijk
Ja en dat zowel Elsa als Axel alles vergoelijken wat die 2 ** zeggen en uithalen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit komt echt puur door de fitties. Men wil Sharice en Milena er uit, en daar zijn bondjes voor nodig
Mee4dere bewoners proberen haar de andere kant op te duwen maar ze volgt haar gevoel en weet heel goed dat zij nog steeds op één staat bij Axelquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon volgens afspraak, al lijkt niet iedereen dat te zien
Heb het ook niet gezien maar kan het gemist hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft haar helemaal niet bestookt![]()
![]()
Dat slaat nergens op
OMG ik neem het nu zelfs op voor Jordy![]()
![]()
Het is ook niet waarquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:56 schreef Visual het volgende:
[..]
Heb het ook niet gezien maar kan het gemist hebben
Ja wie had dat ooit gedachtquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Dat slaat nergens op
![]()
En daar heeft hij ook geen problemen mee en zegt ook dat ze moet doen hoe zij het wil en wat haar gevoel zegt. Hij vindt het natuurlijk jammer en ook dat mag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
dat hebben ze toch ook uitgesproken dat ze gewoon nog maatjes zijn. Alleen heeft jane anders gestemd dan was afgesproken, dat is eigenlijk alles wat er is gebeurd
Ben wel benieuwd naar welke 2 als laatste over blijven. Elsa en Jordy liggen elkaar niet goed en denk dat BB die twee bewaard voor het laatst. Al hoop ik dan niet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Even de Salar poll bekeken (en gestemd dus). Na bijna 1 uur staat Elsa echt troosteloos onderaan.
En Jordy eruit willen omdat hij zo druk isquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou....wat heeft Axel gekregen,,,,heb hem nog niet zo druk meegemaakt.....
Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Of Keanu en Elsa .. want dan is de verrassing bijna nog groter als de foto van Keanu verschijnt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:58 schreef Verity het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar welke 2 als laatste over blijven. Elsa en Jordy liggen elkaar niet goed en denk dat BB die twee bewaard voor het laatst. Al hoop ik dan niet!
Precies wij zien ook niet alles hč en ze liepen buiten en hebben blijkbaar een gied gesprek gehad. Dat hij Sharice niet veroordeeld vind ik mooi zowel van Keanu als van Axel. Dat siert ze Jane heeft een issue met de twee roddelaarsters en Axel kan hier blijkbaar niet zo mee omgaan om partij te kiezen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:51 schreef lojanda het volgende:
Voor je het weet heb je een shirtje laten bedrukken met z'n gezicht eropquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Dat slaat nergens op
![]()
Ergens ook welquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd
Ik hoop Axel en Elsa omdat zij allebei denken dat zij wel safe zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:58 schreef Verity het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar welke 2 als laatste over blijven. Elsa en Jordy liggen elkaar niet goed en denk dat BB die twee bewaard voor het laatst. Al hoop ik dan niet!
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een shirtje laten bedrukken met z'n gezicht erop![]()
Hoe kan ze wat gezien hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jolien zat het te vertellen wat ze gezien had
Maar deels klopt dat toch wat Jordy ( en ook Mattie) zeggen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Imo klopt het helemaal.. Jordy doet erg zijn best om Jane te bestoken met dat Axel niet achter haar staat en dat het niet echt is en blablablabla.. dat is niet alleen vandaag maar dat probeert hij al langer. Gelukkig is ze zo wijs dat ze zich niet laat beļnvloeden door hem
Eens, hij is alleen erg aanwezig maar hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet wel vaak lachen om Jordy. Hij is ook eigenlijk wel heel eerlijk.
Varieert per week, afgelopen vrijdag zou Kenau zijn vertrokken als David niet in zijn plaats was gegaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd
[quote]quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe kan ze wat gezien hebben
Ze hebben nog niks gehad
Maandag wisten ze dat ze gingen gourmetten vandaag aan de hand van een kaart
Ze gaan echt maandag de hele gourmet laten zien wat ze pas donderdag krijgen, das echt wel vers
Komt door die snorquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
Prinsesje valt af? Ze gaat er met de dag rottiger uitzien..![]()
[ afbeelding ]
Oh jee... als Milena dat maar niet hoortquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:02 schreef Ebinas het volgende:
Ze doen elkaar na, hun loopjes.
Ze hebben er lol om
Nogmaals hoe dan heb ik wat gemist danquote:[ afbeelding ] Op donderdag 20 februari 2025 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Het is heel weinig.
Geen patat en geen stokbrood erbij
1 bakje vlees, gehaktballetjes, kip en een paar biefstukreepjes.
courgette en nog iets van groente geloof ik
[/q
Je krijgt haar gewoon voorgeschoteldquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh jee... als Milena dat maar niet hoort
Jawel, hij zat daar een poosje terug.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt zit in ieder geval niet (meer?) bij Milena.
Je zou af en toe denken dat hij boven BB uitstijgt en dat hij vaak goed zit met wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]![]()
Na zijn speech net , is hij denk degene met de brains in het huis
Ik vroeg me wel af hoe ze het wist.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nogmaals hoe dan heb ik wat gemist dan
Ze hebben toch nog niks gehad
Zit toch de hele dag al met de streams aan
Niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, hij zat daar een poosje terug.
Maar Axel hoeft er toch niet tussen te springen? Jane kan dat zelf heel goed oplossen. Hij zegt ook dat hij haar begrijpt maar zegt ook dat het misschien niet zo handig is en dat hij het wel hard vond. Als hij het niet eens is met de manier zoals Jane het heeft aangepakt dan mag dat toch? Logisch dat hij er dan tussenuit blijft en daarbij houdt hij niet van die conflicten. Het wil niet zeggen dat hij haar niet steunt toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar deels klopt dat toch wat Jordy ( en ook Mattie) zeggen.
Axel is nog geen enkele opgekomen voor Jane, terwijl die 2 haar constant zwart maken, lelijke dingen over haar zeggen.
Jordy heeft hele goede oren en ziet heel veel.
Jane die al een aantal keer gezegd heeft dat ze een tijdje geleden al weg wilde vanwege het gedrag van die 2.
En wat Jordy ziet is dat Axel gisteren nog tussen die 2 op bed ging liggen.
Axel heeft het op niemand want hij is de winnaar toch....je blijft alleen over.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:52 schreef Visual het volgende:
[..]
Axel heeft het niet echt op jordy
Ik denk als het aan Milene ligt er helemaal niets verdeeld gaat worden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
En wat nog te doen die resterende 5 weken... vlooien en dan samen de Pot verdelen
[ afbeelding ]
Die zie ik niet winnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel heeft het op niemand want hij is de winnaar toch....je blijft alleen over.
Haal hem daar weg !!!!!!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:53 schreef Hznootje het volgende:
Wat me niet bevalt is dat ik Mattie nergens zie..Die zit ws weer tot z’n ellebogen bij Milena in d’r …..
Hij doorziet hem.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:52 schreef Visual het volgende:
[..]
Axel heeft het niet echt op jordy
Het kan zijn dat hij in zijn grot ligt......quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Horen we die niet op de achtergrond van de stream?
Ja moet niet gekker worden hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Dat slaat nergens op
![]()
Nee, die wil Axel dicht bij zich houden....hij heeft hun stemmen nodig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja want dat is zo gezelligquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:07 schreef Ebinas het volgende:
Jordy: we kunnen net zo goed het vlees opbakken in de pan.
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:08 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ja moet niet gekker worden hoor
stekker te kort / en maar 1 stekkerdoosquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:08 schreef spapaars het volgende:
Beetje raar neergezet
[ afbeelding ]
Ze hebben geloof ik weinig technisch inzicht hoe je dit handiger kunt doen met 1 haspel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:08 schreef spapaars het volgende:
Beetje raar neergezet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
stekker te kort / en maar 1 stekkerdoos
Tja, BB kan niet aan alles denken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Of pannenkoekenbeslag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
En hoe kun je nou gourmetten zonder stokbrood..
Tafel zo neerzetten dat je makkelijker bij een stopcontact kan komen is geen optie zeker??quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het dak in de panicroom hangt helemaal vol zegt Pootjequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tja, BB kan niet aan alles denken.
Zal zo wel wat worden aangeleverd.
En huzarensalade!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
En hoe kun je nou gourmetten zonder stokbrood..
Ze vonden de kaasfondue ook te weinig, maar ze hadden nog overquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe karig het is, BB maakt er echt een zooitje van
Sjef heeft geen nagels meer om op te bijten met alles wat hij ziet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Mattje is de nieuwe Sjeffje? Ventjes voor de Prinsessekarretjes spannen tot de Finale...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |