Dit is de COS ,hier mag hetquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee... is dit al een Spoiler..
en Kiki zijn ogen gaan niet open?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:59 schreef Verida het volgende:
ik stel voor dat we charise even in een gesprek met de hele groep laten zeggen dat ze zich uitgekafferd voelt door iemand die ze eigenlijk in de psychiatrie als patient heeft.
en dan kijken wat de groep hiervan vindt
In de COS toch welquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah maar over 3uur is de TV en dan mag het weer niet
Oh Jordy. Ik dacht dat ze Jane bedoelde.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een wijze woorden van Jordy en hij heeft zoooo gelijk. Die meiden veranderen niet. Mssn of 2 dagen, maar vervallen heel snel weer in hun echte ik.
Als je hoort dat Sharice zegt dat Jordy op haar werk thuis hoort, in een psychiatrische instelling, dan is ze niet geschikt voor haar werk, weer lekker zichzelf dus.
Het is geen domme jongen, dat heb ik al vaker gezegd en heeft goede mensenkennis, hij hoort en ziet veel en dat hebben velen niet door.quote:
Hij zegt hele wijze woorden, niet van hem verwachtquote:
Maar daar doelde ik niet op want dat is het punt nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is geen domme jongen, dat heb ik al vaker gezegd en heeft goede mensenkennis, hij hoort en ziet veel en dat hebben velen niet door.
Axel Elsa en KIki vind het ook een goed ideequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Van wie komt dat idee om een gesprek aan te gaan? Jordy zegt net het had uit hem zelf moeten komen?
En weet iemand hoe laat dat gesprek is?
Jordy ik weet het nu wel, je hoeft niet te blijven herhalen
Haarzelf, hij bedoelt Sharicequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Van wie komt dat idee om een gesprek aan te gaan? Jordy zegt net het had uit hem zelf moeten komen?
Na 7 weken komen de echte karakters bovendrijven en achteraf heeft die een hele goede keuze gemaakt om naar Teamjeff te gaan, nu heeft ie Matt en Jolien.quote:
Axel en de andere hebben wel zoiets van ze hoeven van mij niet weg, maar raar vinden dat zij de oplossing moeten vinden....quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
😂quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
gourmet of zonder sharice dat is de vraag
Of onder de uitzending van BB zelfquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Was-beer het volgende:
Gesprek zal, in opdracht van de febo, wel onder de Bondgenoten plaatsvinden
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zou Kenau zo graag Sjaries erin houden? Ze neuke niet, laat staan zoenen, of ook maar één woord wisselen
Keanu is een ' gevoelsmens'quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zou Kenau zo graag Sjaries erin houden? Ze neuke niet, laat staan zoenen, of ook maar één woord wisselen
moet die van gisteren nu nog kijken hahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of onder de uitzending van BB zelf
Dat is regelmatig zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |