Jefflexmusic op TikTok heeft afgelopen week lekker videootjes terug zitten kijken zitten 'liken' zag ik gisterquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:16 schreef mazaru het volgende:
In ieder geval is die Jeffrey niet meer op de SL
SameSamequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:19 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb meer moeite met Milena
Sharice wordt daar gezien als de grote intrigante, maar Sharice voert de domme acties uit
Milena is de valse zuster
Ze versterken elkaar in evil gedrag. Ze doen niet voor elkaar onderquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:19 schreef Flow3r het volgende:
Sharice wordt daar gezien als de grote intrigante, maar Sharice voert de domme acties uit
Die zit zo na de SL met een roos in z'n snavel in die saunaquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:16 schreef mazaru het volgende:
In ieder geval is die Jeffrey niet meer op de SL
Idd, deze dynamiek is al even bezig. Sharice wordt echt gebruikt door Milena.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:19 schreef Rhosyn het volgende:
Zou Charice zich al realiseren dat het Milena is waar ze dit allemaal voor heeft gedaan vaak na initiėren van Milena.
Dat Milena het prachtig vond allemaal en nu wil dat ze zich er over heen zet terwijl het Charice is die nu uit de groep ligt en Milena weer vriendjes is met Mattheus en Keanu.
Ik heb totaal geen problemen met Jeffrey zolang hij niet op de streams isquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jefflexmusic op TikTok heeft afgelopen week lekker videootjes terug zitten kijken zitten 'liken' zag ik gister![]()
Ook videos met zijn mindere momenten. Die is beter te verdragen buiten het huis dan erbinnen denk ik.
Wicky heeft ook accountje daar inmiddels en ook wat video's geliked.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zit zo na de SL met een roos in z'n snavel in die sauna
Ze zijn beide net zo erg. Sharice wil graag die aandacht van Milena. Milena wil graag die aandacht van Sharice.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:19 schreef Flow3r het volgende:
Ze versterken elkaar inderdaad, los van elkaar zijn ze heel anders.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze versterken elkaar in evil gedrag. Ze doen niet voor elkaar onder
Er zullen mogelijk nog wat dingen aangesloten moeten worden bij de saunaquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:22 schreef zodeju het volgende:
Waarom is er nu weer een dubbele sl.....zijn ze een spel aan het spelen voor de keuken.
Ze versterken elkaar in het giftige gedrag , de een doet niet onder voor de anderquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd, deze dynamiek is al even bezig. Sharice wordt echt gebruikt door Milena.
Milena gaat over lijken om haar doel te bereiken, en zal ook Sharice opofferen hiervoor.
Spijker op de kop !quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Milena speelt het gewoon slim, ze heeft Sharice zo onder de duim dat Sharice alles uitvoert wat zij wilt en in de ogen van de meeste bewoners buiten schot staat. Alleen Jane had haar al vanaf het begin door en daarom kan ze haar niet uitstaan en ze kan er ook niet tegen dat er meer ogen geopend worden.
Precies dat! En Sharice krijgt van iedereen de wind van voren. Terecht wel, maar niet terecht dat het alleen op haar wordt uitgevreten. Hoog tijd dat ze eens die Milena aanspreken op die acties en Sharice met rust laten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:19 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zit zo na de SL met een roos in z'n snavel in die sauna
Sharice is toch volwassen genoeg, dat ze dit moet inzien en vooral met haar werk. Ik denk dat ze zelf hier eerder voor kiest en niet enkel door Milena laat doen. Zelf zegt Sharice vaak zat dat het haar allemaal niet uit maakt. Tot vandaag dan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Milena speelt het gewoon slim, ze heeft Sharice zo onder de duim dat Sharice alles uitvoert wat zij wilt en in de ogen van de meeste bewoners buiten schot staat. Alleen Jane had haar al vanaf het begin door en daarom kan ze haar niet uitstaan en ze kan er ook niet tegen dat er meer ogen geopend worden.
Begrijp niet dat een vriendschap tussen vrouwen zo intiem kan zijn....dat het bijna een siamese tweeling lijkt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze versterken elkaar in het giftige gedrag , de een doet niet onder voor de ander
Same, Milena doet zogenaamd dom, snapt dingen niet..Maar ondertussen heel vals en manipulatiefquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:19 schreef Flow3r het volgende:
Dit is ook absoluut geen normale vriendschap tussen vrouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp niet dat een vriendschap tussen vrouwen zo intiem kan zijn....dat het bijna een siamese tweeling lijkt.
En zo dom van Mattie dat hij er steeds weer intrapt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Same, Milena doet zogenaamd dom, snapt dingen niet..Maar ondertussen heel vals en manipulatief
Wat me ook opgevallen is dat Sharice gewoon aan het zeuren is wat ze kan doen voor Milena....Milena zei waar meerdere bewoners bij waren Ik heb zin in een goede massage Waarop Sharice oh ben ik niet goed genoeg. Milena zei toen in bedoel een stevige massage..... Sharice dat kan ik ook doen hoor....quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:27 schreef Verity het volgende:
[..]
Sharice is toch volwassen genoeg, dat ze dit moet inzien en vooral met haar werk. Ik denk dat ze zelf hier eerder voor kiest en niet enkel door Milena laat doen. Zelf zegt Sharice vaak zat dat het haar allemaal niet uit maakt. Tot vandaag dan.
Dan heeft BB het toch goed uitgezocht dat ze twee dezelfde types gevonden hebben....die dit vrij normaal vinden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is ook absoluut geen normale vriendschap tussen vrouwen.
Milena is net zo verantwoordelijk als sharicequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat me ook opgevallen is dat Sharice gewoon aan het zeuren is wat ze kan doen voor Milena....Milena zei waar meerdere bewoners bij waren Ik heb zin in een goede massage Waarop Sharice oh ben ik niet goed genoeg. Milena zei toen in bedoel een stevige massage..... Sharice dat kan ik ook doen hoor....
ik geloof wel dat Sharice echt om Milena geeft, in hoeverre je van iemand kan houden na pas 1 maandjequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Same, Milena doet zogenaamd dom, snapt dingen niet..Maar ondertussen heel vals en manipulatief
Welke man?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy vind het een topdag. Hij houdt van die man zegt hij.
Ze klinken nu allemaal als Pootjequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:36 schreef Flow3r het volgende:
nou, dat worden topstreams, slecht geluid en geen zicht![]()
[ afbeelding ]
Het is sowieso zuur voor wie er ook weg moet. Net nu ze luxe gaan krijgen worden ze eruit gegooidquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:36 schreef Rhosyn het volgende:
Het geluid is top maar het beeld hebben we niks aan. Ramen beslaan.
Axel zou het wel sneu vinden als hij morgen moet gaan. Eindelijk een sauna.
En eindelijk zijn kast.
Ze heeft hyperfixatie op Milena.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof wel dat Sharice echt om Milena geeft, in hoeverre je van iemand kan houden na pas 1 maandje
Maar andersom heb ik mijn twijfels
Ja elektrische kachel waar je dan water op kieptquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hoeven niet zelf water op een hete steen te gooien?
Hoe werkt dat ding?
Ik hoop Keanu.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:39 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop zooooo dat Elsa moet vertrekken
Het is bijna symbiotisch, dus het een houdt het ander in stand.. Kortom: beide partijen zijn aandeel in het gifquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze heeft hyperfixatie op Milena.
Waar dat vandaan komt? Geen idee.
Soms kan je denken, ze geeft houvast en een soort gevoel van veiligheid.
Maar ieder weldenkend mens ziet dat dit compleet ongezond gedrag is.
Ben benieuwd of Sharice straks nog wel alleen kan slapen als ze thuis is.
Ongezonde symbiotische relatie is hetquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze heeft hyperfixatie op Milena.
Waar dat vandaan komt? Geen idee.
Soms kan je denken, ze geeft houvast en een soort gevoel van veiligheid.
Maar ieder weldenkend mens ziet dat dit compleet ongezond gedrag is.
Ben benieuwd of Sharice straks nog wel alleen kan slapen als ze thuis is.
ja die mekkert alleen maar van knallūh knallūh deze week maar blijft ondertussen op repeat staanquote:
Als Milena naar de wc gaat en Sharice komt erachteraan en 5 minuten zijn ze beide weer terug.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is bijna symbiotisch, dus het een houdt het ander in stand.. Kortom: beide partijen zijn aandeel in het gif
Maar er zijn altijd twee partijen die elkaar versterken in giftig gedragquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Milena naar de wc gaat en Sharice komt erachteraan en 5 minuten zijn ze beide weer terug.
Dan hoort Milena daar ook wat van te zeggen, of doen die kinderen dat thuis ook
Ik vind het jammer dat Pootje er niet op staat. Die man voegt echt niets toe. Elsa kan nog wel voor actie zorgen, Jordy ook, Axel moet sowieso blijven want dat is een schatje. Laat Keanu maar vertrekken, die gaat toch geen nieuw geluid meer laten horen en wat hij te zeggen heeft hebben we al 1000 keer gehoordquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:39 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop zooooo dat Elsa moet vertrekken
Yep. Ze is lekker lang van stof en en bemoeit zich met veel en zegt wat ze op haar hart heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja die mekkert alleen maar van knallūh knallūh deze week maar blijft ondertussen op repeat staan
Elsa geeft tenminste echte ergernis en dat willen we!!
Neeee Keanu moet blijven anders komen de stiefzusters nooit op de bankquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Pootje er niet op staat. Die man voegt echt niets toe. Elsa kan nog wel voor actie zorgen, Jordy ook, Axel moet sowieso blijven want dat is een schatje. Laat Keanu maar vertrekken, die gaat toch geen nieuw geluid meer laten horen en wat hij te zeggen heeft hebben we al 1000 keer gehoord
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Neeee Keanu moet blijven anders komen de stiefzusters nooit op de bank
Ook weer waarquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Sharice verliefd is op Milena.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ongezonde symbiotische relatie is het
Dan zie jij iets anders dan ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook weer waar![]()
En Elsa is wat dat betreft niet te vertrouwen
Ik denk eerder dat er verder niemand in huis is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
Zal Jane door hebben dat Keanu en Jordy nu bij haar slijmen om er voor te zorgen dat zij Axel los laat.
Janolien klinkt vele malen beter dan Jaxel om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
Zal Jane door hebben dat Keanu en Jordy nu bij haar slijmen om er voor te zorgen dat zij Axel los laat.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Janolien klinkt vele malen beter dan Jaxel om eerlijk te zijn
ik denk niet dat Jane zich door Keanu en jordy om zal laten pratenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
je ergert je prima aan Keanuquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja die mekkert alleen maar van knallūh knallūh deze week maar blijft ondertussen op repeat staan
Elsa geeft tenminste echte ergernis en dat willen we!!
Nou ja, ze zou supporten voor Jolien maar koos Sharice , en ook nu met alle drama ging ze naar Sharice om te knuffelen en probeerde ze de boel te downplayenquote:
Viel me tegen dat ze zei extensies te hebben, het enige minpuntjequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:47 schreef Hznootje het volgende:
Benieuwd hoe Jane er straks uitziet met haar haren gedaan en in de make-up..Dat zal de dames ook niet aanstaan vermoed ik
Oh jee verkeerde gequotequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou ja, ze zou supporten voor Jolien maar koos Sharice , en ook nu met alle drama ging ze naar Sharice om te knuffelen en probeerde ze de boel te downplayen
Iedere gezonde man wil dat zien, maar ik vrees dat we niet veel gaan zien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
Jup, dįt willen we zien.. badpakjes![]()
[ afbeelding ]
je mag het gerust ook anders zien dan ik hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee verkeerde gequote![]()
Ik dacht te reageren op Rhosyn en ik zie wat anders
De schuld wordt wel erg bij Charice neergelegdquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Hey domme muts.. sharice is zelf de oorzaak.
Helemaal eens, Milena is net zo erg, zo niet erger.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De schuld wordt wel erg bij Charice neergelegd
Milena daagde haar uit "da durfde gij nie "quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:55 schreef Ebinas het volgende:
Ik zie Sharice nog stoer doen met de Icekoffie en opstoker Milene gieren van het lachen aan de bar.
En kijk nu
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:56 schreef KinKiJan het volgende:
Dus de volgende weekly basics zijn stoommaaltijden dus?
wattan ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
geen podcast
is voor mij een teken aan de wand
Ze zou het tij kunnen keren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:56 schreef Flory- het volgende:
Sharice zou beter naar huis gaan, komt echt niet meer goed voor haar
Maar wel met haar meepraten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
Elsa:' Dat gevoel wat iedereen bij Charlice heeft heb ik bij Milena
Elsa heeft een zwak voor Sharicequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
Wat Wat Wattan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
geen podcast
maar ziet het wel goedquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Elsa heeft een zwak voor Sharice
Ja da's echt een smerige daar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef Flow3r het volgende:
Ook met die peren trouwens, Milena maar lachen als aanmoediging
Goed gezien van Elsa. Die heeft geen oogkleppen opquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
Ah milena kan ook verstandige dingen zeggenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:59 schreef Ebinas het volgende:
Pak je spullen, druk op de knop.
Korte samenvatting van Milene tegen Sharise
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodigquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ga dan op de knop drukken en ga naar huis!
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah milena kan ook verstandige dingen zeggen
Maar daar is het probleem niet mee weg, Milena is ook het probleemquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah milena kan ook verstandige dingen zeggen
Misschien wel als de dood dat Sharise tot inkeer komt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:00 schreef KinKiJan het volgende:
Mens, laat Sharice gewoon even!
Die zit haar maar op de lip, "wa denkte nu", "wat is er me u?"
Nee gewoon lekker doordrukken op dat gevoel!! Push it!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:00 schreef KinKiJan het volgende:
Er was in voorgaande seizoenen ook iemand die dat steeds zei, of ben ik nu in de war met een ander programma?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef Flory- het volgende:
Kijk es naar mij steeds![]()
Alsof het haar kind is
Dat is zo opgelost paar beelden van Kiendjes die om mamma roepen enquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar daar is het probleem niet mee weg, Milena is ook het probleem
Die krijgen we ook nog wel wegquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan staat ze alleen, tenzij Mattie en/of Pootje zich zo laten manipuleren als Sharise dat laat gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat boeit haar echt geen reet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is zo opgelost paar beelden van Kiendjes die om mamma roepen en![]()
![]()
Walgelijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef Flow3r het volgende:
Milena voelt zich stukken beter, Mattie en zij zijn al weer goed,Jordy doet normaal tegen haar en iedereen ziet Sharice als het grote kwaad
Maar dan is het toch ook helder dat Milena net zo erg isquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar dan staat ze alleen, tenzij Mattie en/of Pootje zich zo laten manipuleren als Sharise dat laat gebeuren.
Hele huis al tegen je loopt Mileentje ook nog de halve dag aan je kop te zemelen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:00 schreef KinKiJan het volgende:
Milena zal nog van een koude kermis thuiskomen als ze straks het enigste lid van #teammilena isquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef Flow3r het volgende:
Milena voelt zich stukken beter, Mattie en zij zijn al weer goed,Jordy doet normaal tegen haar en iedereen ziet Sharice als het grote kwaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:03 schreef Ireth het volgende:
"er zat een klein zigeunermeisje, huilend op een steen, huilend, huilend, helemaal alleen!!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat trek ik in zijn geheel niet in twijfel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan is het toch ook helder dat Milena net zo erg is
Kansen genoeg gehad, gewoon wieberen nuquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
Sharice zou afstand moeten nemen van die Milena. Excuses aanbieden bij de mensen de ze heeft lopen treiteren en haar eigen spel gaan spelen. Heel ver uit de buurt van Milena. Ik weet zeker dat met een ander uit dat huis waar ze close mee zou zijn, dat Sharice een hele andere meid is.
En als (als hč) Sharice zou vertrekken, is dat voor Milena gewoon een bewoner minder, en zij zal dan verder als een zwarte weduwe de andere bewoners uitmoorden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Milena tegen sharice, druk op die knop, pak uwe kleren in een ga naar huis
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
Sharice zou afstand moeten nemen van die Milena. Excuses aanbieden bij de mensen de ze heeft lopen treiteren en haar eigen spel gaan spelen. Heel ver uit de buurt van Milena. Ik weet zeker dat met een ander uit dat huis waar ze close mee zou zijn, dat Sharice een hele andere meid is.
Ik vind dat Sharice er ook wel in blijft hangen. Ze zou hier en daar een gesprekje aan kunnen gaan (althans ze pretendeert zo verstandig/volwassen te zijn) Ze zit nu te mokken op de bankquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Al die peren zijn trouwens weg gegooid.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef Flow3r het volgende:
Ook met die peren trouwens, Milena maar lachen als aanmoediging
Ik zag in de intro van Sjaries dat ze fanatiek amateurtoneel doet.. nou ze zit nu in de rol van haar leven, de Schijndode Opgestaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kansen genoeg gehad, gewoon wieberen nu
Kan nog prima morgenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
geen podcast
en daarna het vertrekquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:06 schreef Ireth het volgende:
De camera maakt ff wat zielige shotjes.
Ben benieuwd hoe ze dit in de uitzending gaan monteren. Mag wel een extra uitzending komen
Die past volgende week nog amper in de sauna. Die blijft "groeien".quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:05 schreef engine het volgende:
Milena gaat nog even een gigantische bord pasta naar binnen werken.
Neuuu die pakt Jolien binnen no-time weer inquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena zal nog van een koude kermis thuiskomen als ze straks het enigste lid van #teammilena is
Station Amsterdam Arena is om de hoek, pakt ze maar een treinquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:06 schreef greysbones het volgende:
waar woont Sharice?
zit ze gewoon te wachten op haar taxi?
Nee dat lampje gaat niet branden, ze vertelde al dat ze op haar werk ook allemaal van dat soort hhrapjes maakte. Het is haar karakter en ze laat zich snel opjutten door Milenaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:09 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat er nu in dat hoofd omgaat.
Zal het blijven hangen in de slachtofferrol, of gaat daar ergens een lampie branden?
Nee, die knapt er altijd van op als andere mensen huilen of pruilenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:08 schreef KangaP het volgende:
[..]
Voor de verandering eens geen mokkende pruimende Jordy.
Wat erg als je zo bent. Bahquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee dat lampje gaat niet branden, ze vertelde al dat ze op haar werk ook allemaal van dat soort hhrapjes maakte. Het is haar karakter en ze laat zich snel opjutten door Milena
Als ik aan mezelf denk in zo'n geval zou de afgelopen 24 uur als een film op repeat door mijn hoofd spoken...quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:09 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat er nu in dat hoofd omgaat.
Zal het blijven hangen in de slachtofferrol, of gaat daar ergens een lampie branden?
U vraagt, zij draaienquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:08 schreef KangaP het volgende:
[..]
Voor de verandering eens geen mokkende pruimende Jordy.
Ja toch en toch ook even flink in de spiegel kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik aan mezelf denk in zo'n geval zou de afgelopen 24 uur als een film op repeat door mijn hoofd spoken...
Moet je je voorstellen dat dit beeld de finaleweek zou zijn...quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]"Met z'n allen, met z'n ah-hal-len
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:11 schreef Hznootje het volgende:
Milena praat weer met iedereen, dat zal bij Sharice ook wel dwarszitten
Heeft Sharice bij wijze van spreken al geloosd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:11 schreef Hznootje het volgende:
Milena praat weer met iedereen, dat zal bij Sharice ook wel dwarszitten
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft Sharice bij wijze van spreken al geloosd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de antwoorden 'jdklsfjhjo2490280f!@## mwa'quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
Milena gaat de sauna in met Pootje.
Turft u mee met alle "Vuil da ze feest vieren om het verdriet van anderen se!" varianten die we gaan horen?
Oh Charicequote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena hoopt dat iemand met haar gaat babbelen om haar een beter gevoel te geven
Echt helemaal niets aan voor de kijker.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En de antwoorden 'jdklsfjhjo2490280f!@## mwa'
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef Ireth het volgende:
Staat die bouwkraan er nog???? Milena gaat de sauna in!
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef Ireth het volgende:
Ik kreeg dat gevoel ook al.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena hoopt dat iemand met Sharice gaat babbelen om haar een beter gevoel te geven
Lollolquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef Ireth het volgende:
Daar ging mijn colaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef Ireth het volgende:
Milena geeft het dus op omdat ze niet weet waar Charice nood aan heeft (nood! zal wel behoefte betekenen)quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena hoopt dat iemand met haar gaat babbelen om haar een beter gevoel te geven
Patty Brard?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef Ireth het volgende:
Ik moet ineens denken aan Gererd Joling en eehhh... dinges, in bananasplit, met een dixi
Met Patty Brard toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef Ireth het volgende:
Ik moet ineens denken aan Gererd Joling en eehhh... dinges, in bananasplit, met een dixi
Ja die ken ik. Dat gerard dacht dat ........ er in zat en hard gilde. Hij was echt in paniek.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef Ireth het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef Ireth het volgende:
Op de kleuterschool snappen ze nog dat je geen volle bak met fruit op een vieze bevroren vijver moeten gooien. Of zou ze dat met haar kinderen ook doen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef Koos1958 het volgende:
Milena noemt het een kleuterschool, ja muts door jou veroorzaakt.
"In gesprek" zou ik wissen. Zeg gewoon: Milena en Pootje in de sauna.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:27 schreef Ireth het volgende:
Milena en pootje in gesprek in die sauna...
Niet-te-doen!!![]()
Medelijden met de stagair die hier de ondertiteling bij moet maken...
Audio fixen is gewoon Pootje verwijderen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moeten echt de audio fixen in de sauna
Beide, de een kan niet zonder de ander....quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Denk dat de gourmet gearriveerd isquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:29 schreef Rhosyn het volgende:
Milena kom naar de DR
Zit je in je badpak in de sauna
Dat zeg ik al meer dan een weekquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beide, de een kan niet zonder de ander....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat zal haar enorm stekenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:31 schreef Hznootje het volgende:
Tegen Pootje in de sauna begon ze alweer over Jane haar uiterlijk nu
Ja, Sharice is haar maatje die Elsa zelf heeft uitgekozen om bij haar in de slaapkamer te komen....quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |