Omdat ze zgn vrij zijn. Ze moet alleen wel de volgende keer zeggen aan Axel dat ze niet meegaat. Axel gaat wel veel verder in zijn rol bij dat clubje want die gebruikt hij toch wel voor zijn agenda.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:26 schreef Puzzie het volgende: Toch blijf ik het raar inden dat Jane Axel niet heeft aangesproken of aan hem heeft gevraagd over zijn dubbele rol naar haar mbt Charlena
bubblebad incomingquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:37 schreef Jockari het volgende:
Zwemkleding aan, 5 minuten roept Pootje na de telefoon.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:37 schreef Dotteke het volgende:
Zwemkleding aan 5 minuutjes, zegt pootje
Ik verstond eerst zangkleding
Hoop hetquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:37 schreef Hznootje het volgende:
Zal wel voor de keuken zijn vermoed ik
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:37 schreef Dotteke het volgende:
Elsa gewoon even door eten en wat is er moeilijk aan 5 minuten om zwemkleding aan te doen kom op he, allemaal vragen pffffffffquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:37 schreef Dotteke het volgende:
Dat zien we volgend week op tvquote:
denk dat BB dit juist doet om de sfeer weer even terug te krijgenquote:
Het is al bekent bij de bewoners dat Axel en Jane een bondje hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:37 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ze zgn vrij zijn. Ze moet alleen wel de volgende keer zeggen aan Axel dat ze niet meegaat. Axel gaat wel veel verder in zijn rol bij dat clubje want die gebruikt hij toch wel voor zijn agenda.
Ja jammer weerquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zien we volgend week op tvwant SL
Meer was niet te zien, sl en dan beeld op cel toen gesprek eigenlijk al klaar was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:39 schreef Kinga het volgende:
Wat is de secret mission? Op de ene stream kwam beeld pas terug toen hij de telefoon ophing.... en weer SL
Hij is er toch niet, bij Axel was het een bandjequote:Op donderdag 20 februari 2025 14:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat BB dit juist doet om de sfeer weer even terug te krijgen
SL hij gaat ze even toespreken
kom luie donders luister eens na wat ik zeg!
Tv momentjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:41 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom dat dan weer onder een lock
Kan ook nog jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Ja, of ze gaan deel B van de keuken eindelijk vrijspelen.
Ja maar niet dat ze een dubbelrol spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is al bekent bij de bewoners dat Axel en Jane een bondje hebben.
Liever zij, dan ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:44 schreef -river- het volgende:
Sta je daar te kleumen in je zwembroek.
Kan geen lachje vanafquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:44 schreef Tascha071 het volgende:
Charice haar look op killer stand
ja over de schutting beide jaccuzi's ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:43 schreef Kinga het volgende:
Er gaat iets naar binnen getakeld worden...? Voor niks...?
Big Sister is er weerquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:45 schreef Kinga het volgende:
Elsa: Dat heeft ZE gezegd, onder het afdakje moeten ze staan
Iew ....quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom keken we naar een close up van de behaarde bilnaad van Pootje?
Omdat de behaarde bilnaad van Sharice niet om aan te zien is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom keken we naar een close up van de behaarde bilnaad van Pootje?
ja maar ze is zielig want ze is aangevallen door de groepquote:
dit moest even snel naar voren geschoven worden omdat de sfeer in huis even opgekrikt moest wordenquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:48 schreef Kinga het volgende:
Secret mission van NIKS hahahahaah
BB gooit ff alle luxe shit het huis in om de mensen daar te houden.
je krijgt helemaal gelijk,,,,,fantasie is niet te groot.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jacuzzi wordt naar binnen getakeld? Vandaar de bouwhelmen? Of is mijn fantasie te groot
hottubquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
je krijgt helemaal gelijk,,,,,fantasie is niet te groot.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:50 schreef mazaru het volgende:
En dan wordt er straks een opblaasvogel over de schutting gegooid![]()
[ afbeelding ]
Pootje nam de telefoon op en kreeg een Secret Mission. Ze moesten binnen 5 minuten allemaal hun badkleding aan, helm op en in de tuin staan. Was eigenlijk meer een opdracht dan een secret mission.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie had er een Secret Mission en wat was de SM? Iemand?
Het was niet echt een sm. De telefoon ging en toen heeftpootje opgenomen. Ze hadden 5 minuten om hun badkleding aan te doen. En helmen lagen in de dr.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja mij maak je daar niet blij meequote:Op donderdag 20 februari 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
Een sauna, daar moet je ook maar van houden
Dacht ik ook, maar ik hoor ze nu sauna roepen...quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:51 schreef Verity het volgende:
Ik denk geen sauna, dan moeten ze stroom aansluiten voor de camera's.
Pootje, binnen vijf minuten iedereen badkleding aan en helm op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er daar versterkte microfoons in zittenquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een nieuw roddelhokje wordt bezorgd
Dat vraag ik mezelf ook af of was de secret mission dat Pootje iedereen in z'n badkleding moest krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:52 schreef kater1 het volgende:
Ze worden gek! (Wat voor secret mission?)
Mij ook niet, en al helemaal niet als je daarne niet eens fatsoenlijk een douche kan nemen na al dat zwetenquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja mij maak je daar niet blij mee
Heeeerlijk!!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
Een sauna, daar moet je ook maar van houden
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeeerlijk!!!![]()
Geen gootsteen, wel een sauna
Koude douche altijd voorradigquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij ook niet, en al helemaal niet als je daarne niet eens fatsoenlijk een douche kan nemen na al dat zweten
Serieus???? Nou, BB nam geen enkel risico tot mislukken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Pootje, binnen vijf minuten iedereen badkleding aan en helm op.
Nope in iedergeval nog niet zal nog aangesloten moeten wordenquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop dat er daar versterkte microfoons in zitten
uh oh .. je zei het O woord.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is dit een oude gondel uit Oostenrijk ofzo?
gewoon sharice erin gooienquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
Wie legt daar vannacht de peren in?
Ze kunnen heel fatsoenlijk douchen! Na de sauna douche je koud. En ze hebben nog een dompelbad in de vorm van een vijver ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij ook niet, en al helemaal niet als je daarne niet eens fatsoenlijk een douche kan nemen na al dat zweten
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon sharice erin gooien
door op slot
Gaat wat moeilijk op mijn balkon maar deze is wel vet cute en sauna is heerlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die mogen ze bij mij ook wel bezorgen
Vijver...ieuwquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze kunnen heel fatsoenlijk douchen! Na de sauna douche je koud. En ze hebben nog een dompelbad in de vorm van een vijver ook
En weer optakelen!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon sharice erin gooien
door op slot
Zouden er mannetjes komen die dat ding even veilig op de grond zetten en vastzettenquote:
Ik zou er wel ruimte voor hebben en anders maar een deel van de tuin op de schopquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaat wat moeilijk op mijn balkon maar deze is wel vet cute en sauna is heerlijk
Daar is het budget heen gegaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:56 schreef ledn81 het volgende:
Van de sponsor
[ afbeelding ]
https://www.hottubselect.(...)l-sauna-dice-pocket/
Ik vinnum supercutequote:Op donderdag 20 februari 2025 14:56 schreef ledn81 het volgende:
Van de sponsor
[ afbeelding ]
https://www.hottubselect.(...)l-sauna-dice-pocket/
ruimte zat in mijn tuinquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja! Die wil ik ook op m'n dakterras!
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja! Die wil ik ook op m'n dakterras!
Luikje in de wand is ook al gemaakt dus als ie er netjes voro staat. kabeltjes erin en klaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
Plug n Play cabine , de cams zijn al ingebouwd neem ik aan
Netjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Luikje in de wand is ook al gemaakt dus als ie er netjes voro staat. kabeltjes erin en klaar![]()
[ afbeelding ]
Sletje ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:00 schreef spapaars het volgende:
SL'etje
Moet natuurlijk wel worden aangesloten.
Pijn van wat?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie jordy is aan het lachen terwijl sharice pijn heeft. En mattie gaat met hem praten zegt hij. En alles wat ze zelf doen dan..
Vergeet Jane niet he..quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:08 schreef Verity het volgende:
Vind het best erg dat nu Jordy weer de boeman is, terwijl ze het zelf gecreėerd hebben.
Mannen zijn zo makkelijk te beļnvloeden. Zeker die jonge gasten. Een paar traantjes en het is gebeurd.quote:
Omdat hij het groter heeft gemaakt dan het was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:08 schreef Verity het volgende:
Vind het best erg dat nu Jordy weer de boeman is, terwijl ze het zelf gecreėerd hebben.
Heel erg en vooral heel vals. Jordy heeft gezegd wat mattie, keanu en meerdere hebben gezegd over sharice.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:08 schreef Verity het volgende:
Maar dat is achter de rug om .. dan mag het van Milena.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:13 schreef Hznootje het volgende:
Jordy mag niet zeggen dat Sharice de reden is van iets slechts. Maar Milena mag dit wel richting Jane
Ik vind dat dat veel te lang geduurd heeft. Op het belachelijke afquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus BB had geen zin om weer badkleding voor Jane en Axel te regelen, en dus hebben ze nu eindelijk maar hun kast gekregen.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:12 schreef mario390 het volgende:
ik dacht ze gaan met de gondel skirijden met de rote helmuten
Ja daarom slappe zak hooi nuquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:13 schreef Verity het volgende:
Mattheus was het er anders wel mee eens met Jordy
tis gewoon een zachtgekookt eiquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie, Mattie, laat je niet zo inpakken door die griet, die nu krokodillen tranen huilt en weer in de slachtofferrol kruipt, echt hoe dom is die knul?
Zal het vast goed bedoelen, maar ze pakt hem weer helemaal in.![]()
of geen en sharice gaatquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zometeen in de sauna![]()
kunnen er 4 in
deze saunas hebben ze i.al.e alquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:12 schreef mario390 het volgende:
Ja, op het dak van het JC-Arena.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:12 schreef mario390 het volgende:
opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ook in de sauna![]()
hup erin met de koffer en deurtje dicht en zo het hek weer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |