QuislingUSA is gestopt met de verkoop van wapens aan Oekraïne.quote:"Arms deliveries from the US to Ukraine have stalled. Even weapons meant for sale are now on hold. Companies ready to supply them tomorrow are waiting—no decision yet. Everyone expects a resolution so that arms can keep flowing, even for money," Head of Ukraine’s Defense Committee Roman Kostenko.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3limuq5vi2k2q
Je hebt gelijk, die zorgen zijn vervelend. Als we gewoon Rusland plat bombarderen, weten ze het zeker en zijn die zorgen niet meer nodig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:37 schreef Mikeytt het volgende:
Dit is overigens ook gewoon heel dom... geef ze nog meer reden om te geloven dat het westen een gevaar voor ze is...
[..]
Zelensky is al eerlijk en democratisch gekozen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelensky moet het wel lijden van Amerika.
Met zoveel tegenstand komt dat niet goed meer. Als hij slim is dan stapt hij vrijwillig op of houdt inderdaad verkiezingen, door betrouwbare buitenstaanders georganiseerd
Ik hoop echt dat Europa ook eens een keer een grote bek opzet naar Amerika. Tjonge ik snap niet dat een groot deel van de wereld zicht dit laat gebeuren. (Canada, EU, Zuid-Amerika, etc.) En al helemaal dit leipe gast van een Elon. We zijn sterker en machtiger dan we denken. Kom op fabrieken openen en gaan met die militaire hardware!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:02 schreef havanagila het volgende:
De Fransen en Britten gaan met Trump praten over een bestand...
Als Rusland vrede wil rotten ze maar op uit Oekraïne, dat zou de enige eis moeten zijn.
Dat uitgerekend een Fransman nog ferme taal uit slaat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Macron gaat maandag met Trump praten.
Volgens mij maken al die dingen je in principe juist wél een slecht debater. Het is een prestatie op zich om van zo iemand te verliezen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Trump is in principe geen slechte debater, hij heeft gewoon geen dossierkennis en roept maar wat. Stel je daar iemand tegenover die de getallen wel kent dan kun je hem direct daarop aanvallen, dat lukte Harris bijvoorbeeld helemaal niet.
Je zou nog kunnen toevoegen dat hij een bijzonder beperkt vocabulaire heeft, maar dat spreekt voor zich.
De meest idiote plannen komen hier langsquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelensky moet het wel lijden van Amerika.
Met zoveel tegenstand komt dat niet goed meer. Als hij slim is dan stapt hij vrijwillig op of houdt inderdaad verkiezingen, door betrouwbare buitenstaanders georganiseerd
Je zou denken dat dit randvoorwaardelijke kennis is om überhaupt te mogen stemmen, maar néé... Je moet in de land voor elke scheet een diploma halen behalve voor stemmen en kinderen krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker, de meeste Nederlanders hebben zelfs geen flauw idee hoe onze eigen overheden werken: lokaal, provinciaal en landelijk.
Ik moest een poosje terug aan een bekende uitleggen dat de wethouder niet in z'n eentje bepaalt waar de gemeente op bezuinigt. Dit soort basale kennis ontbreekt volledig bij veel mensen.
Laat staan dat ze snappen hoe de EU functioneert. Dat hele hoofdstuk in het brein dat betrekking heeft op hoe overheden en bestuurslagen in elkaar steken is bij deze lui gewoon een zwart, gapend gat.
Want? Je gelooft dat gelul dat die lui nooit vechten of zo?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een Fransman nog ferme taal uit slaat.
Je kunt van Macron zeggen wat je wilt, maar hij is de enige die consequent en onverkort het Europese belang nastreeft. En wat dat betreft staat hij in een goede strategische traditie. Blijken de Gaulisten het tóch bij het juiste eind gehad te hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik bedoel, het zal vast bij taal blijven, maar toch. Hier hebben we schaduwkandidaat Schoof die de berichten pas een uur of 10 later binnen krijgt op z'n 56k modem, om 20 uur later een reactie de deur uit te doen.
Nee dat is niet zo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nah als je het eenmaal doorziet zie je het heel snel terug bij andere users, namelijk een haat voor europa en het westen.
Nee? Ik geef er mee aan dat de rest van de europese leiders op dit gebied behoorlijk flauwtjes zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Want? Je gelooft dat gelul dat die lui nooit vechten of zo?
Vroeger wilden die Duitsers nog wel eens een oorlogje starten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je kunt van Macron zeggen wat je wilt, maar hij is de enige die consequent en onverkort het Europese belang onverkort nastreeft. En wat dat betreft staat hij in een goede strategische traditie. Blijken de Gaulisten het tóch bij het juiste eind gehad te hebben.
Kunnen de Duitsers nog een puntje aan zuigen.
Eens. Ik ben verder geen groot van van Macron, maar op dit onderwerp wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je kunt van Macron zeggen wat je wilt, maar hij is de enige die consequent en onverkort het Europese belang onverkort nastreeft. En wat dat betreft staat hij in een goede strategische traditie. Blijken de Gaulisten het tóch bij het juiste eind gehad te hebben.
Kunnen de Duitsers nog een puntje aan zuigen.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo.
Maar deze shit situatie zal er uiteindelijk toe leiden het establishment in de EU gaat wankelen en dat er mogelijkheden komen tot verschuivingen.
Never waste a good crisis..
Fico en Orban zijn anders heel aanwezig!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee? Ik geef er mee aan dat de rest van de europese leiders op dit gebied behoorlijk flauwtjes zijn.
Dat zijn lijers, geen leiders.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Fico en Orban zijn anders heel aanwezig!
Nee het is een ontkenning van hetgeen jij beweerde. Maar je leest wat je wil lezen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Macron leidt dan ook wel een land dat meer statuur heeft op dit vlak dan Nederland.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik bedoel, het zal vast bij taal blijven, maar toch. Hier hebben we schaduwkandidaat Schoof die de berichten pas een uur of 10 later binnen krijgt op z'n 56k modem, om 20 uur later een reactie de deur uit te doen.
Ook ironisch. Zitten we in Europa eindelijk op Duitse führerschaft te wachten, komen ze niet over de brug..quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vroeger wilden die Duitsers nog wel eens een oorlogje starten.
Ik hoop op vuurwerk. Ik heb niks met de Fransen maar kan wel waarderen dat ze het liefst hun eigen ding doen itt ons land dat altijd loopt te slijmen bij de Amerikanen omdat ze "onze bevrijders" zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Macron gaat maandag met Trump praten.
Schoof moet natuurlijk eerst toestemming van Wilders krijgen voordat hij een tweet plaatstquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |