SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Misschien moet je ff vraagtekens sturen, of 3 keer achter elkaar bellen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Informatie opgevraagd.
Na een uur nog steeds niks ontvangen.
Waarom zou je in je blote reet gaan zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:20 schreef UitStraling het volgende:
Helder windstil weer, zonnig, bovenop een Alp, dan kun je met 0 graden in je blootje op een stoeltje zitten en dan waan je jezelf in de hemel.
* TheStigsDutchCousin Dotje knuffel geeftquote:
Harder vragen!quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Informatie opgevraagd.
Bellen is eng. Ik stuur wel vraagtekens.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Misschien moet je ff vraagtekens sturen, of 3 keer achter elkaar bellen.
Dan krijg je bij mij geen enkel antwoord meer en blokkeer ik je
Gaat het weer over die PM van kwi?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Informatie opgevraagd.
Klant is koningquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef Rozevla het volgende:
Klanten die denken dat je direct opspringt en de informatie aan ze gaat verschaffen omdat hun daarom vragen![]()
En dan na een uur ???? Gaan sturen.
Val maar dood.
Nu krijg je niks
Ja, zeg het maar. Sorry uw mail sneeuwde onder.quote:
Straks is die buis weken dicht. Eindelijk rustquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Een wegversmalling op de A16 bij Ridderkerk heeft in de avondspits voor een verkeerschaos gezorgd. Ook de gedeeltelijke afsluiting van de Drechttunnel droeg daar aan bij. Op het hoogtepunt om 17:30 uur stond er anderhalf uur file.
Op verschillende plekken op de snelweg ging het mis, waardoor ook binnenwegen vastliepen. Een automobilist, die onderweg was vanuit Rotterdam naar Hendrik-Ido-Ambacht, zegt dat hij er meer dan een uur over heeft gedaan. "Het is een grote kolerezooi", meldde hij vanuit de file.
Rotterdammed @:4everblackeyed
Die hangt inmiddels ingelijst en romantisch met een richtspot aangelicht op mijn pleetje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat het weer over die PM van kwi?
Wat ben je toch ook een romanticusquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hangt inmiddels ingelijst en romantisch met een richtspot aangelicht op mijn pleetje.
De R in Romanticus staat voor mij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een romanticus
Eindelijk liefde voor jouquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hangt inmiddels ingelijst en romantisch met een richtspot aangelicht op mijn pleetje.
*pakt teiltjequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De R in Romanticus staat voor mij.
Overgevenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ga je met dat teiltje doen?
Rust voor wiequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straks is die buis weken dicht. Eindelijk rust
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet een mug de naam wiens bloed hij opzuigt?
Nee voor omanticusquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De R in Romanticus staat voor mij.
Waarom klik ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
De Appie heeft tien nieuwe soorten chocobites![]()
![]()
![]()
https://www.ah.nl/product(...)enmerk=nieuw&merk=AH
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want ik zat hardop te lachen en moest uitleggen waarom
En nu?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Kwiews maakt zo mijn postzegelverzameling adembenemende bloedmooie Fokvrouwen wel compleet![]()
The bucket list is empty.
Ik zit te denken aan een stukje bekoorlijke grond om groenten te gaan verbouwen en schattige beestjes te houden.quote:
Nee, was reactie op rozevla zijn klacht.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat het weer over die PM van kwi?
Beetje raar ja.quote:
Oe lekkuhhhquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Dotje knuffel geeft
Ik wil ze allemaal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Hopen dat het geen cumbucket was.quote:
Hunquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef Rozevla het volgende:
Klanten die denken dat je direct opspringt en de informatie aan ze gaat verschaffen omdat hun daarom vragen![]()
Val maar dood.
Nu krijg je niks
Aan het taalgebruik en de houding zie je al dat het om de klantenservice van de Wibra o.i.d. gaat. Een halfje connect lekker met de klanten.quote:
Snel kijken wat mammie op de bammetjes heeft gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Knorrende maag.
*Kijkt op klok.
Het is al na 12en.
Eieren in de koker hier.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Knorrende maag.
*Kijkt op klok.
Het is al na 12en.
K ben nu aan het etenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Knorrende maag.
*Kijkt op klok.
Het is al na 12en.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Knorrende maag.
*Kijkt op klok.
Het is al na 12en.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eieren in de koker hier.
hey vriendjequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Dven het volgende:
"Een halfje wit graag"
Prima als je dat bij de bakker vraagt. Maar bij je drugsdealer komt het toch wat belegen over.
Echt iets voor jou dusquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind Jordy echt veel minder leuk dan De Likt maar de feestjes blijven geweldig![]()
lekker gek doen, iedereen vrij, dansiedansie
Boterhammen met kaas en leverpasteiquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]dan ben je goed aan het werk
[..]met wat?
Ben jij de drugsdealer of de bakker?quote:
Hoiquote:
Voor @Dven ben ik alles.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben jij de drugsdealer of de bakker?
High bakt brood.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben jij de drugsdealer of de bakker?
Haha jaquote:
Hier ook niet maar het is echt een stuk minder koud dan gisteren en dat is ook echt fantastischquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
De zon schijnt nu niet hier
Goed gerezen dus?quote:
lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boterhammen met kaas en leverpastei
Ik heb alleen een paar tellen de buitenlucht gevoeld toen ik net een spin naar buiten gooidequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ook niet maar het is echt een stuk minder koud dan gisteren en dat is ook echt fantastisch
Fris is het zeker hoor, maar niet meer die ijzige kou die in je gezicht snijdt brrrquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paar tellen de buitenlucht gevoeld toen ik net een spin naar buiten gooide
Dat was nog wel frisjes
Straks rondje lopen
die was hier gister al een stuk minderquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fris is het zeker hoor, maar niet meer die ijzige kou die in je gezicht snijdt brrr
Het geheim is ontrafeld. US is Gergi?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
Vind het wel grappig dat mijn PM naar iedereen met liefdesverklaring voor US zoveel stof doet opwaaien.
nu pas lees hetquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flappie Yoda.
Smakelijk eet jij lekker veel nu
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een stukje bekoorlijke grond om groenten te gaan verbouwen en schattige beestjes te houden.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het geheim is ontrafeld. US is Gergi?
UitGergi
GerStraling
Hier moeten we nog even over nadenken
The plot thickensquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het geheim is ontrafeld. US is Gergi?
UitGergi
GerStraling
Hier moeten we nog even over nadenken
Ja bijzonder he. Terwijl het eigenlijk gewoon een soort publiek geheim was. Iedereen wist dat al in feitequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
Vind het wel grappig dat mijn PM naar iedereen met liefdesverklaring voor US zoveel stof doet opwaaien.
Tsja dan verkoop je ook niks bro!quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef Rozevla het volgende:
Val maar dood.
Nu krijg je niks
Ik dacht dat we niet mochten praten over de PMquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bijzonder he. Terwijl het eigenlijk gewoon een soort publiek geheim was. Iedereen wist dat al in feite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij bent niet de wereld voor mij.quote:
Voor mij ben je nog veel meer dan datquote:
Is cultuur. Dat moeten we respecteren!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Vier mannen moeten 25 jaar de cel in voor de moord op een 28-jarige vrouw uit Apeldoorn. Voor de rechtbank in Arnhem staat vast dat deze Roshin is vermoord uit eerwraak. Ze werd in september 2023 op straat doodgestoken in het bijzijn van haar 3-jarige dochter. Tegen de vier was ook 25 jaar cel geëist.
De moordenaar is ook de ex van het slachtoffer en tevens de neefAh wacht 1 van de broers heeft haar vermoord
https://nos.nl/artikel/25(...)wraakmoord-apeldoorn
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Is cultuur. Dat moeten we respecteren!
Dit klinkt authentiek Hollands.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Vier mannen moeten 25 jaar de cel in voor de moord op een 28-jarige vrouw uit Apeldoorn. Voor de rechtbank in Arnhem staat vast dat deze Roshin is vermoord uit eerwraak. Ze werd in september 2023 op straat doodgestoken in het bijzijn van haar 3-jarige dochter. Tegen de vier was ook 25 jaar cel geëist.
De moordenaar is ook de ex van het slachtoffer en tevens de neefAh wacht 1 van de broers heeft haar vermoord
Maurits, Pieter-Arnaud, Roderick en Joppe weer natuurlijk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Oke Henk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maurits, Pieter-Arnaud, Roderick en Joppe weer natuurlijk?
Zoiets maar dan andersquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maurits, Pieter-Arnaud, Roderick en Joppe weer natuurlijk?
jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ze gedroeg zich veel te "westers" hier in het westen waar ze worden opgevangen.
Oh ik heb het verhaal niet gelezen misschien dat ik die met deze verwarquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaEr is nog zo'n zaak gaande geloof ik. Meisje wat door haar vader en broers is vermoord omdat ze zich te westers gedroeg
Ja die andere is idd dat ze te westers was geworden. Dit slachtoffer wilde niet met de familie mee verhuizen plus ze was een relatie gestart met een arabier en zelf waren ze koerdisch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ik heb het verhaal niet gelezen misschien dat ik die met deze verwar
Natuurlijk niet. Deze mensen zijn een meerwaarde. Zij zijn de doktoren en de tandartsen die de blanke Nederlanders nodig hebben!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
En na 25 jaar cel, waarschijnlijk eerder worden ze ook niet het land uit gezet
👀quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Deze mensen zijn een meerwaarde. Zij zijn de doktoren en de tandartsen die de blanke Nederlanders nodig hebben!
Kijk daar heb je het. "Eigen keuzes maken". belachelijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die andere is idd dat ze te westers was geworden. Dit slachtoffer wilde niet met de familie mee verhuizen plus ze was een relatie gestart met een arabier en zelf waren ze koerdisch.
Hoe durfde ze.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het. "Eigen keuzes maken". belachelijk
Je snapt het niet. En dan wel hier willen wonenquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het. "Eigen keuzes maken". belachelijk
Ex en neef.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Ze hadden allemaal een koptelefoon op tijdens de uitspraak. Vond ik niet heel netjes eerlijk gezegd!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal een koptelefoon op tijdens de uitspraak. Vond ik niet heel netjes eerlijk gezegd!
[ afbeelding ]
Wel Beats by Dre toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal een koptelefoon op tijdens de uitspraak. Vond ik niet heel netjes eerlijk gezegd!
[ afbeelding ]
Wowquote:
AH?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
Hier doen we niet zo aan de Jumbo
Jaquote:
Hey Ess, lang niet gezien, alles goed?quote:
Iemand heeft zo eens direct de tuinmeubels meegenomen die ik daar weggooide. Prima.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moeste even naar de stort, liggen er prima plastic voorraadbakken bij het dikke plastic. Gewoon meenemen
Mag eigenlijk niet, want dan krijg je zo allemaal schooiers denk ik. Maar ik wilde nieuwe halen bij de Action en hier liggen ze gewoon. er lagen ook allemaal prima emmers en tuinstoelen tussen, maar die had ik niet nodig. Had juist zelf m'n oude tuintafel langsgebracht want die wilde de kringloop niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand heeft zo eens direct de tuinmeubels meegenomen die ik daar weggooide. Prima.
Lekker de knorrepodcast luisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze luisterden allemaal de nieuwe KLB SC podcast.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt mij een gelopen racequote:Op donderdag 20 februari 2025 13:31 schreef bitterbal het volgende:
wie doet er mee met type race?
https://play.typeracer.com?rt=w2le5tskw
Als ik achter de pc had gezeten wel.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik achter de pc had gezeten wel.
Is dat een balspel?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:31 schreef bitterbal het volgende:
wie doet er mee met type race?
https://play.typeracer.com?rt=w2le5tskw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel lachen maar soms kan een fokker zoiets menen dus ik weet niet zo goed hoe te reagerenquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wist niet eens dat dat niet mocht. Maak wel altijd m'n laptops en zeker de harde schijf helemaal kapot als ik ze weggooi, zodat die er niet uitgevist worden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet, want dan krijg je zo allemaal schooiers denk ik. Maar ik wilde nieuwe halen bij de Action en hier liggen ze gewoon. er lagen ook allemaal prima emmers en tuinstoelen tussen, maar die had ik niet nodig. Had juist zelf m'n oude tuintafel langsgebracht want die wilde de kringloop niet.
Typischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Typisch
waarom typischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal foto's van een groene kiwi zonder schilletje voor eeuwig verlorenquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wist niet eens dat dat niet mocht. Maak wel altijd m'n laptops en zeker de harde schijf helemaal kapot als ik ze weggooi, zodat die er niet uitgevist worden.
Was een WOORD GARPJEEEEEquote:
Oké nou sorry hoor. Wist niet dat je direct woestkwaad zou worden.quote:
Ik zei toch dat het een gelopen race was. Maar niemand gelooft me weer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niets, je hebt ervoor geknokt, gezwoten en keihard je best ervoor gedaan.
Ha Dot!quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ess, lang niet gezien, alles goed?
Nu tijd voor het diner.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niets, je hebt ervoor geknokt, gezwoten en keihard je best ervoor gedaan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké nou sorry hoor. Wist niet dat je direct woestkwaad zou worden.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké nou sorry hoor. Wist niet dat je direct woestkwaad zou worden.
Dat is het altijd toch?quote:
Ik snap deze zin nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
NOu ja gewoon om 0800 naar bed , heb je ook geen problemen met het gebrek aan snacks
met mijn terrasverwarmers erbij misschien welquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
Zou het morgen warm genoeg zijn om buiten te zitten?
Lekker als ik dat ga doen val ik in slaapquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ha Dot!
Niet zoveel veranderd. Ik lig lekker warm onder een dekentje op de bank
Ik ga binnenkort beginnen met een babymobiel haken
Hoe gaat het met jou?
Nee, want regen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
Zou het morgen warm genoeg zijn om buiten te zitten?
Schrik je wakker om 02:00, kijk je om je heen in het donker, nergens geen snacks.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
NOu ja gewoon om 0800 naar bed , heb je ook geen problemen met het gebrek aan snacks
Fair. Dan ben ik er net uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
*trekt deur achter zich dicht.quote:
ik zou dan nog naar de 7/11 kunnen gaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrik je wakker om 02:00, kijk je om je heen in het donker, nergens geen snacks.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
*trekt deur achter zich zicht.
Kom je die groene enge prins tegen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou dan nog naar de 7/11 kunnen gaan
zag hem vandaag weer. hij zal vast denken dat ik hem stalkquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je die groene enge prins tegen.
Ik ben kleuren aan het uitzoeken, moet wel een beetje passen bij broer en schoonzus en de babykamerquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker als ik dat ga doen val ik in slaap
Ja ik zag hem elders, leuk Ben je er al uit wat voor kleuren.
Hier gaat alles zijn gangetje
Oh hier wordt morgen geen regen verwacht. 15 graden en zonnigquote:
De 7/11?quote:
Dat is geen gaslighten, maar vergassenquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter zit me keihard te gaslighten.
"Papa windje gelaten." terwijl ze bij me komt met een poeplucht.
Of light gas.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is geen gaslighten, maar vergassen
Er is niks lights aan gas van kleintjesquote:
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is niks lights aan gas van kleintjes
Jawel, ik vroeg of Moeraskat die dicht had gedaanquote:
Oooohquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, ik vroeg of Moeraskat die dicht had gedaan
Dat hadden wij vandaag al natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hier wordt morgen geen regen verwacht. 15 graden en zonnig
ALs je daar van houdt. Wel lekker felquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben kleuren aan het uitzoeken, moet wel een beetje passen bij broer en schoonzus en de babykamer
Het is net nieuw behangen dus daar een beetje op baseren. En schoonzus wilde geen neon kleuren
Ja daaromquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hadden wij vandaag al natuurlijk.
Weet hij dat je graag Palliesjaaltjes draagt?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag hem vandaag weer. hij zal vast denken dat ik hem stalk
denk dat die mij dan vermoordquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet hij dat je graag Palliesjaaltjes draagt?
Oh geen regen nog morgen. Oh, dan kan het wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hier wordt morgen geen regen verwacht. 15 graden en zonnig
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh geen regen nog morgen. Oh, dan kan het wel.
das nie goed voor jequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
is er iemand of iets dat er voor zorgt dat dat niet kan?quote:
Ik vermoed rekeningenquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er iemand of iets dat er voor zorgt dat dat niet kan?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, ik vroeg of Moeraskat die dicht had gedaan
Stom dat die daar geen rekening mee houdenquote:
Dus geen middernacht snacks voor @bitterbal?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus geen middernacht snacks voor @:bitterbal?
Tijd voor bed.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nu weer ineens traag internet. dat was gister avond ook zo.
hmm... ijsvrijquote:
google translate zegt.... Noquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
Prungnee rian passa thai yuu tee rong rian
Werk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er iemand of iets dat er voor zorgt dat dat niet kan?
schande!!quote:
IJs had gisteren vrij.quote:
Nizno vandaagquote:
Zou in de grondwet moeten staan. En bedtijdshamen verboden!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
Iedereen zou het recht moeten hebben om naar bed te gaan wanneer hij dat wil !!!
BB voor president!quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
Iedereen zou het recht moeten hebben om naar bed te gaan wanneer hij dat wil !!!
Ja idd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou in de grondwet moeten staan. En bedtijdshamen verboden!!
geluk zit in kleine dingen inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet je hoe gelukkig ik daar van word anders
Alle kleine mensen verzamelen!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
geluk zit in kleine dingen inderdaad
Trustequote:
waarom heb je zo'n ding?quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
ben straks mn heetwaterdispenser een tijdje kwijt
Deze heeft een soa.
het water komt met 1 druk op de knop binnen 5 sec op 100 graden in je kopje. dus ja kost minder energie dan een waterkoker die meer water heet moet maken en der er langer over doetquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom heb je zo'n ding?
Ik lees op internet dat het energiezuiniger is dan een waterkoker, is dat zo
En de energie benodigd om die tank op 100 graden te houden?quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
het water komt met 1 druk op de knop binnen 5 sec op 100 graden in je kopje. dus ja kost minder energie dan een waterkoker die meer water heet moet maken en der er langer over doet
doet hij nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de energie benodigd om die tank op 100 graden te houden?
*Vangtquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*gooit laptop uit het raam.
daar kunnen die dingen vaak niet goed tegenquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*gooit laptop uit het raam.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
het water komt met 1 druk op de knop binnen 5 sec op 100 graden in je kopje. dus ja kost minder energie dan een waterkoker die meer water heet moet maken en der er langer over doet
Ik heb vragenquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
doet hij niet
water blijft koud tot het er uit komt
jij doet er alleen de 250ml in de waterkoker voor 1 kopje thee?quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vragenwaarom is het energiezuiniger en waarom zou een waterkoker meer water moeten verwarmen als ik daar de hoeveelheid water in doe die ik nodig heb
Zo werkt natuurkunde niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
doet hij niet
water blijft koud tot het er uit komt
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
sjonge, net een klant die info vraagt en na een uur al gaat mekkeren dat het ang duurt.
sterf cunt, maandag ben je de laatste
https://www.berkery.nl/fok/00smile/quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is de verborgen smiley lijst gebleven waar bijvin staat?
er zit geen boiler inquote:
Ik weet niet hoeveel het precies is en er blijft ook wel een beetje achter, maar dat is heel weinig jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij doet er alleen de 250ml in de waterkoker voor 1 kopje thee?
En met wie!quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
Dank je!quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.berkery.nl/fok/00smile/
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=1
https://www.forumsmileys.nl/
ik denk dat je de eerste wilt
hier komt alleen de hoeveelheid die jij wilt hebben uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het precies is en er blijft ook wel een beetje achter, maar dat is heel weinig ja
Maar las wel dat waterkoker super veel elektriciteit gebruikt, dus als dat iets zuiniger zou kunnen dan zou dat chill zijn
misschien dat dat in feedback bij het handige linkjes topic staatquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dank je!
Maar ik zocht voornamelijk de codesdus dat je ze gewoon kunt typen ipv met linkjes.
Dus * G *
Dan werkt het net zoals een waterkoker.quote:
Gezochtquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien dat dat in feedback bij het handige linkjes topic staat
Oke zeiksnorquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan werkt het net zoals een waterkoker.
Eentje met een even laag rendement, want zo'n extreme verwarming in korte tijd kan niet zonder veel energieverlies.
Drukke week vooral.quote:
Ik wil gewoon slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gezochtmaar kan het niet vinden.
Stom.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:58 schreef eleusis het volgende:
Obscure "smilies" die niet in de smiley-lijst staan:= ( i )
= ( o )
= P + spatie
= P - spatie
Je moet een waterkoker ook niet tot de rand vullen hč.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oke zeiksnor
wat jij wilt
ik gebruik er minder energie door maar prima kerel jij weet het beter
nee ik heb het gemeten. ik gebruik minder energie nu ik alleen de heetwaterdispenser gebruik en je hoeft er niet zo over door te zeiken dat ik het te makkelijk geloofquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet een waterkoker ook niet tot de rand vullen hč.
Je mag er best blij mee zijn, maar je gelooft die verkooppraatjes iets te makkelijk
Aaaaaaa jaaaaaa dannnnkkquote:
ik ben beter in zoekenquote:
vaakquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ook sterk afhangen van hoe vaak je een kop heet water wil hebben.
Wat goedkoper uitvalt. Ik doelde niet perse op jouw persoonlijke situatie.quote:
Ik heb griep jaquote:
Ik moet nog rijden.quote:
ik benoem wel mijn situatiequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat goedkoper uitvalt. Ik doelde niet perse op jouw persoonlijke situatie.
Ik ben Nizno, jaquote:
kies maar één uit die jij lekker vindtquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Welk smaakje? Ik heb speculoos, cookies & cream, pindakaas, salted caramel, puur en dat was het volgens mij.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga warme chocolademelk maken.
gaat dit over hetzelfde?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Welk smaakje? Ik heb speculoos, cookies & cream, pindakaas, salted caramel, puur en dat was het volgens mij.
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Salted Caramel Stout heb ik wel eens op hoor.quote:
Klinkt eigenlijk allemaal heerlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:01 schreef CherryLips het volgende:
ik heb met thee al hoezo welk smaakjequote:
Munttheequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb met thee al hoezo welk smaakjegewoon thee, groene thee, ik ben ziek ja
![]()
maar nu dus ook met chocolademelk. waarom![]()
daar weet @essnhills hele goede theezeefjes voorquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
ok, ok, ok, deze misschien
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |