Soms sloop ik het als ik me verveelquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je sloopt dus de boel als ze niet doorwerken
Ja, dat gaat ee leuke worden idd, de bitchie fase va pakweg 10 tot 17 jaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat komt er sws
Tot pubertijd, daarna weer
Neeeeequote:Op donderdag 20 februari 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
O geen werk waar je bij in slaap mag vallen dus
Weet je al jongen of meisje?quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ee leuke worden idd, de bitchie fase va pakweg 10 tot 17 jaar
quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
Banktijd gok ik zo, tot later mensen
en ghosts
Ja lol @ pubertijdquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-02-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Graciasquote:
Ja dat dacht ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |