Morgen nog een dagje vrij ?quote:
Beterschap.quote:
Thanksquote:Op donderdag 20 februari 2025 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beterschap.
Ik wil morgen stukje wandelen ofzo.
Al veel gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet je niet juist bij slapen als je te ziek bent voor werk
Nee is geen regelquote:
Klinkt niet onredelijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 02:29 schreef Shii het volgende:
Alleen als anderen puntjes willen halen in DTS.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-02-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |