Echt he, altijd de verkeerde stream... ongelofelijk. En dan hebben ze ook nog eens meer reclameblokken dan vroeger ingelast...quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
Voor de arme Vlamingen zoals ik die constant de minst interessante stream (nu al effe buiten, Axel en Pootje die van de domme doen) krijgen, iemand linkje naar Matti vs Milena in de slaapkamer?
Lekker met een goed glas prosecco erbijquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah kijk er wordt een extra grote portie slob gemaakt @:kissingbird lust vast ook een bordje
Het restant van de vlaamse apenrots van 3 weken geleden.quote:
hoop dat ze het buiten gaan opeten met het kartelquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah kijk er wordt een extra grote portie slob gemaakt @:kissingbird lust vast ook een bordje
Was kort maar krachtigquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:03 schreef -river- het volgende:
Ik baal dat ik stukje Mattie-Milena heb gemist.
Dat snap ik! Misschien heeft iemand het opgenomen en anders komt het denk ik in de tv uitzendingquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:03 schreef -river- het volgende:
Ik baal dat ik stukje Mattie-Milena heb gemist.
zo veel vrienden!quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Sharice en Milena alleen in de slaapkamer met al hun vrienden
@Hoempah maybe?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat snap ik! Misschien heeft iemand het opgenomen en anders komt het denk ik in de tv uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |