SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Het volk heeft zich in 2014 al zeer duidelijk uitgesproken over deze hele kwestie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De noodtoestand in stand houden in dit conflict is onzinnig, maar dat is met deze hele oorlog wel zo.
Dit conflict is zwaar politiek van aard en heeft snel inbreng nodig van de burgers. Zelensky's approval rating is 57%. Concerning om het zacht te zeggen in oorlogstijd...
1 van Poetin's grote eisen is het oplossen van dit probleem. Ik zie het probleem oprecht niet om dit op te lossen voor meer onderhandelingskracht??quote:Ukraine's Nazi problem is real, even if Putin's 'denazification' claim isn't
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:29 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.nbcnews.com/t(...)laim-war-ncna1290946
[..]
1 van Poetin's grote eisen is het oplossen van dit probleem. Ik zie het probleem oprecht niet om dit op te lossen voor meer onderhandelingskracht??
Lijkt me dat het uitroeien van letterlijke nazi's sowieso op de agenda staat, ongeacht eisen van buitenaf.
Er is denk ik werkelijk niemand die gaat verkondigen dat Rusland een democratisch walhalla is met uitstekende verkiezingen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:30 schreef oheng het volgende:
Fun fact: putin regeert al 6-7 presidentstermijnen, en is daarmee zelf een niet-legitieme president.
Dat hele nazi ding is natuurlijk een gelegenheids argument)je) van Poetin. Wel aparrt dat legacy media daarover rapporteren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:30 schreef The-BFG het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat hele Nazi verhaal is al 3 jaar geleden compleet debunked.
Bild. Sensatienieuws waar verder vrij weinig van kloptquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:32 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Trump geeft Europa dus aan rusland. Verrader.
Is een trollaccount en een nog best succesvolle ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:34 schreef The-BFG het volgende:
Trouwens zo'n @:Mikeytt met een fucking UI van de grootste moordenaar allertijden die kritiek heeft op Zelensky
Zo, Mike Pence zelfs. Vice-president tijdens Trump 1quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef recursief het volgende:
Er is opeens een aantal Republikeinen die zich vrij ferm uitspreken tegen de standpunten van Trump. Dat er maar meer mogen volgen. Een aantal sleutelfiguren:
Mike Pence:
[ x ]
Er is niets debunked.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:30 schreef The-BFG het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat hele Nazi verhaal is al 3 jaar geleden compleet debunked.
Het probleem is dat de meeste Nazi's in Rusland zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:29 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.nbcnews.com/t(...)laim-war-ncna1290946
[..]
1 van Poetin's grote eisen is het oplossen van dit probleem. Ik zie het probleem oprecht niet om dit op te lossen voor meer onderhandelingskracht??
Lijkt me dat het uitroeien van letterlijke nazi's sowieso op de agenda staat, ongeacht eisen van buitenaf.
Dat terugtrekken is overigens nog niet zo makkelijk. Die militairen hebben hier hun bases, en infrastructuur, betaald door Europa. Hen terughalen zorgt ervoor dat ze in de VS gestald moeten worden, wat de VS geld kost.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:32 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Trump geeft Europa dus aan rusland. Verrader.
Omdat die legacy media gewoon shit wel onderzoekt? Overigens in zo'n beetje elk land ga je Nazi's of extreem linkse debielen vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hele nazi ding is natuurlijk een gelegenheids argument)je) van Poetin. Wel aparrt dat legacy media daarover rapporteren.
Ik denk dat we vooral onderschat hebben hoe effectief de russische propaganda is. Zowel wappie links als wappie rechts papegaaien de Kremlin leugens na.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:37 schreef polderturk het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Trump een agent van Poetin is.
We hebben Poetin onderschat. We hebben hem uitgelachen, omdat hij honderden duizenden verliezen heeft geleden in Oekraïne. Hij heeft echter wel zeer succesvol politieke invloed vergaard in Europa en de VS. Hij is een gehaaide FSB man.
[ x ]
Jouw UI is ook zeer zorgwekkend... Net zo'n foute ideologie als die van Nazi's.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er is niets debunked.
Ik vind het serieus zorgwekkend hoeveel (neo-)nazisymbolen er te vinden zijn op de foto's die ze zelf publiceren.
Klopt. Eens.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:38 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Omdat die legacy media gewoon shit wel onderzoekt? Overigens in zo'n beetje elk land ga je Nazi's of extreem linkse debielen vinden.
Je bedoelt denk ik dat vooral 1 groep in de politieke discussie hem heeft onderschat?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:37 schreef polderturk het volgende:
We hebben Poetin onderschat. We hebben hem uitgelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |