jumpstyle Assenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:16 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand tips voor overdekte uitjes in de buurt van Hof van Saksen (in de buurt van Assen) voor kinderen van 7 en 9? Zwembad en indoor speeltuin zitten al op het park, dus dat niet.
Die openingstijden zijn mij niet helemaal duidelijk want op de site staat op de ene plek dat ze op dinsdag dicht zijn en op de andere dat ze in de vakantie elke dag open zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:06 schreef FlyingFish het volgende:
Spellenwereld klinkt sowieso als een erg leuk concept! Maar als het een dinsdag wordt (wat wel de voorkeur had) geen optie helaas, dan zijn ze dicht.
14 t/m 28 februari elke dag open.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:06 schreef FlyingFish het volgende:
Bedankt voor de tips, ook van Knut in het andere topic. Ik denk dat Het Zoo Bizar of Spellenwereld gaat worden. Spellenwereld klinkt sowieso als een erg leuk concept! Maar als het een dinsdag wordt (wat wel de voorkeur had) geen optie helaas, dan zijn ze dicht.
Geen ervaring mee. Maar wij zijn net terug van een midweekje Landal, en dat park had ook veel slechte recensies over de schoonmaak, maar we zaten in een van de schoonste huisjes everquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:56 schreef TolstoiFan het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Ferienresort Cochem?
Review zijn wat wisselend, positief, maar ook regelmatig slecht vanwege zeer slechte schoonmaak.
Ook bij Cochem? Ik heb het idee dat het park van Landal en Roompot bij Cochem één en hetzelfde park is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Maar wij zijn net terug van een midweekje Landal, en dat park had ook veel slechte recensies over de schoonmaak, maar we zaten in een van de schoonste huisjes ever
Nee sorry voor de verwarring, ik had het over een compleet ander park. Maar meer om aan te geven dat die recensies dus ook niet altijd kloppenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:57 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Ook bij Cochem? Ik heb het idee dat het park van Landal en Roompot bij Cochem één en hetzelfde park is.
Heb je een linkje naar jullie park?
Ja, volgens mij had hij het prima naar zijn zin. Was voor hij ging bang voor zwembaden en zo, maar ging nu prima mee in het zwembad en in de zee.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:24 schreef Hupje het volgende:
@:Halcon Dan was de vakantie hem wel goed bevallen![]()
Ik ben bezig met de eerste oriëntatie voor de zomervakantie. Ik zoek een camping met hytte (met eigen sanitair) of een vakantiehuis op Seeland in Denemarken. Heeft iemand daar goede ervaringen?
Heb je al eens op Airbnb gekeken? Wij hebben over het algemeen wel goede ervaringen met Airbnb. Komende meivakantie gaan wij naar de Eifel ook in een Airbnb appartement. Geen idee wat de prijzen in Denemarken in de zomervakantie doen, maar in de meivakantie verblijven wij een week voor nog geen ¤ 550 in Duitsland.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:24 schreef Hupje het volgende:
Ik ben bezig met de eerste oriëntatie voor de zomervakantie. Ik zoek een camping met hytte (met eigen sanitair) of een vakantiehuis op Seeland in Denemarken. Heeft iemand daar goede ervaringen?
Wij boeken vaak via Sologstrand, maar ik vroeg me af of iemand een bepaald huisje kon aanraden. Anders gok ik inderdaad zelf iets, en kies ik waarschijnlijk een Airbnb voor een tussen overnachting.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:04 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Heb je al eens op Airbnb gekeken? Wij hebben over het algemeen wel goede ervaringen met Airbnb. Komende meivakantie gaan wij naar de Eifel ook in een Airbnb appartement. Geen idee wat de prijzen in Denemarken in de zomervakantie doen, maar in de meivakantie verblijven wij een week voor nog geen ¤ 550 in Duitsland.
Van mij mogen de kinderen in een boomhut slapen hoor, dan ga ik wel in een luxe huisje ernaastquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:50 schreef Tink89 het volgende:
Hof van Saksen vind ik het geld niet waard, maar ik ben dan ook niet zo van de luxe. Zou het voor de kinderen niet leuk zijn om in een boomhut ofzo te slapen? De Franse cp parken zijn veel luxer dan de nlse en hebben bijzondere accommodaties. Al is dat wrs niet dichterbij dan 8 uur rijden.
De Franse parken zijn niet veel beter. De huisjes zijn niet de standaard centerparcs huisjes, maar luxer zou ik het zeker niet willen noemen. Wij waren in Lac D’ailette en dat zwembad was wel hard toe aan een goede schoonmaakbeurt. En de huisjes zelf waren wel mooier qua design, maar ook hier kastjes die niet sluiten, vieze oven, badkamer die een grondige schoonmaakbeurt verdient… en de buitenspeeltuinen daar waren ronduit gevaarlijk of afgesloten. Maar ik moet daarbij toegeven dat ze in het algemeen bezig waren met de boel renoveren. Village Nature was qua huisje ook niet veel beter. Een gemiddeld landalhuisje is gelijkwaardig of beter.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:50 schreef Tink89 het volgende:
Hof van Saksen vind ik het geld niet waard, maar ik ben dan ook niet zo van de luxe. Zou het voor de kinderen niet leuk zijn om in een boomhut ofzo te slapen? De Franse cp parken zijn veel luxer dan de nlse en hebben bijzondere accommodaties. Al is dat wrs niet dichterbij dan 8 uur rijden.
Ja, die is erg leuk, ik januari nog geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:14 schreef Bami het volgende:
Ja ik vind Landal Ouddorp erg chill, maar niet veel zwembad idd. Wel strand, maar dat is in mei waarschijnlijk nog wat koud.
Eens. Al vond mijn kind het prima om daar het zwembad voor zich alleen te hebben, vermaakte zich wel met de matten en dingen opduiken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:14 schreef Bami het volgende:
Ja ik vind Landal Ouddorp erg chill, maar niet veel zwembad idd. Wel strand, maar dat is in mei waarschijnlijk nog wat koud.
Wat is het geworden en hoe was het?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:06 schreef FlyingFish het volgende:
Bedankt voor de tips, ook van Knut in het andere topic. Ik denk dat Het Zoo Bizar of Spellenwereld gaat worden. Spellenwereld klinkt sowieso als een erg leuk concept! Maar als het een dinsdag wordt (wat wel de voorkeur had) geen optie helaas, dan zijn ze dicht.
Uiteindelijk zijn we nergens heen gegaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wat is het geworden en hoe was het?
Ik zit ook in de mailingen van Landalquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:46 schreef Tink89 het volgende:
Ik kreeg net een mail over dat landal twee nieuwe parken opent. Zit daar niks bij Exode?
Ruim 2,5 week op een heel riante kampeerplek (355 m2 geloof ik) op landal coldenhove. En dan een weekend castlefest zonder de kinderen. Meivakantie gaan we alleen als het mooi weer is.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:34 schreef arvensis het volgende:
Wat zijn de vakantieplannen voor deze zomer?![]()
Wij zijn nog zoekende. Willen graag naar Italië, maar we kijken nog rond. Hoor graag tips! Kinderen zijn 7, 4 en 1.
Lalandia is voor B en Juul echt de hemel. En voor ons ook fijn, want goede bedden, vrijstaande huizen en schoon, vooral dat laatste vind ik in Nederland altijd zo tegenvallen. En wat voor een ander een beetje stof is, is voor B een risico op een astma aanval.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:45 schreef Schanu het volgende:
Lalandiaover getwijfeld maar toch niet gedaan.
Wij gaan in de meivakantie naar een camping in het zuiden van Nederland (Capfun Rakelbos).
In de zomervakantie gaan wij eerst 15 dagen naar een privé huis in Frankrijk (Grezels) en aansluitend 6 dagen meer in het noorden naar een kleinschalige camping in Luché-Pringé.
Nu al zin in
Ja het lijkt mij ook nog steeds fantastisch. Vrouwlief had nu een leuke aanbieding gezien voor de herfstvakantie, dus nu twijfelen we weer volopquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:49 schreef exode het volgende:
[..]
Lalandia is voor B en Juul echt de hemel. En voor ons ook fijn, want goede bedden, vrijstaande huizen en schoon, vooral dat laatste vind ik in Nederland altijd zo tegenvallen. En wat voor een ander een beetje stof is, is voor B een risico op een astma aanval.
Let wel op dat in de Herfstvakantie Legoland beperkt open is en dingen zoals Wow park helemaal dicht. Vandaar de lagere prijs en de Denen hebben volgens mij dan geen vakantie.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:54 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij ook nog steeds fantastisch. Vrouwlief had nu een leuke aanbieding gezien voor de herfstvakantie, dus nu twijfelen we weer volopmaar ik zit beperkt met mijn vakantiedagen en we gaan al 2 keer op vakantie dit jaar, dus ik dacht misschien leuk volgend jaar met de meivakantie (1 van de weinige vakanties dat vrouwlief met haar schoolvakantie overeenkomt met die van de kinderen volgend jaar, dramatisch als je op een school in een andere regio werkt), maar dan is het echt zoveel duurder.
Kortom, zou zo maar kunnen dan we toch deze herfstvakantie gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |