abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2025 @ 21:04:58 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_216753259
Deel hier tips, trucs en ervaringen over op vakantie gaan met kinderen :)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_216754969
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 20:16 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand tips voor overdekte uitjes in de buurt van Hof van Saksen (in de buurt van Assen) voor kinderen van 7 en 9? Zwembad en indoor speeltuin zitten al op het park, dus dat niet.
jumpstyle Assen
Spellenwereld Assen
pi_216763835
Bedankt voor de tips, ook van Knut in het andere topic. Ik denk dat Het Zoo Bizar of Spellenwereld gaat worden. Spellenwereld klinkt sowieso als een erg leuk concept! Maar als het een dinsdag wordt (wat wel de voorkeur had) geen optie helaas, dan zijn ze dicht.
pi_216767154
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 15:06 schreef FlyingFish het volgende:
Spellenwereld klinkt sowieso als een erg leuk concept! Maar als het een dinsdag wordt (wat wel de voorkeur had) geen optie helaas, dan zijn ze dicht.
Die openingstijden zijn mij niet helemaal duidelijk want op de site staat op de ene plek dat ze op dinsdag dicht zijn en op de andere dat ze in de vakantie elke dag open zijn.

Edit: op de socials staat: In de voorjaarsvakantie zijn wij extra open op: MAANDAG & DINSDAG
De komende 2 weken (van 14 februari t/m 2 maart) zijn we de gehele week geopend van 9.00 tot 17.00 uur (zondag 10.00 uur).

[ Bericht 17% gewijzigd door Elleska op 20-02-2025 18:45:35 ]
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:46:20 #5
244125 laziness
pi_216767261
quote:
Bedankt voor de tips, ook van Knut in het andere topic. Ik denk dat Het Zoo Bizar of Spellenwereld gaat worden. Spellenwereld klinkt sowieso als een erg leuk concept! Maar als het een dinsdag wordt (wat wel de voorkeur had) geen optie helaas, dan zijn ze dicht.
14 t/m 28 februari elke dag open.
pi_216770420
Dat is helemaal top, had ik niet gezien! Bedankt!
pi_216791450
Heeft er iemand ervaring met Ferienresort Cochem?
Reviews zijn wat wisselend, positief, maar ook regelmatig slecht vanwege zeer slechte schoonmaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door TolstoiFan op 23-02-2025 09:55:08 ]
pi_216794060
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 09:56 schreef TolstoiFan het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Ferienresort Cochem?
Review zijn wat wisselend, positief, maar ook regelmatig slecht vanwege zeer slechte schoonmaak.
Geen ervaring mee. Maar wij zijn net terug van een midweekje Landal, en dat park had ook veel slechte recensies over de schoonmaak, maar we zaten in een van de schoonste huisjes ever :D
pi_216803803
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:05 schreef Amsel het volgende:

[..]
Geen ervaring mee. Maar wij zijn net terug van een midweekje Landal, en dat park had ook veel slechte recensies over de schoonmaak, maar we zaten in een van de schoonste huisjes ever :D
Ook bij Cochem? Ik heb het idee dat het park van Landal en Roompot bij Cochem één en hetzelfde park is.
Heb je een linkje naar jullie park?
pi_216803818
Landal en Roompot zijn een pot nat tegenwoordig ;) ze hebben wat parken (deels) van merk veranderd, maar het is hetzelfde park.
pi_216803981
Dat had ik in eerste instantie inderdaad niet door, maar opeens vond ik de foto's erg op elkaar lijken :).
Rare is wel dat de prijzen wel verschillen per site.
Ik twijfel nog even verder. Heb ik in buurt ook een leuke Airbnb gevonden, maar dan is er geen speelmogelijkheid voor Simon.

[ Bericht 0% gewijzigd door TolstoiFan op 23-02-2025 10:24:54 ]
pi_216805240
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:57 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Ook bij Cochem? Ik heb het idee dat het park van Landal en Roompot bij Cochem één en hetzelfde park is.
Heb je een linkje naar jullie park?
Nee sorry voor de verwarring, ik had het over een compleet ander park. Maar meer om aan te geven dat die recensies dus ook niet altijd kloppen :)
pi_216806743
@Amsel, recensies zijn niet altijd zaligmaken idd. We hebben nu een beslissing genomen voor een Airbnb appartement. Scheelt de helft met Landal, dus dat is de moeite wel waard.
pi_216898835
Op vakantie geweest met de kleinste, naar Aruba.

Prima gegaan op zich. In het vliegtuig heeft 'ie zich netjes gedragen. Daar ook. Laatste dag toen ik de bagage aan het pakken was, voelde hij al aan dat er wat loos was.

Na het ontbijt , wees hij allemaal naar het strand en het zwembad. Maar we moesten helaas weg. In de taxi huilde hij, in het vliegtuig ook en daarna in de auto naar huis ook. :{
pi_216904356
@Halcon Dan was de vakantie hem wel goed bevallen ;)

Ik ben bezig met de eerste oriëntatie voor de zomervakantie. Ik zoek een camping met hytte (met eigen sanitair) of een vakantiehuis op Seeland in Denemarken. Heeft iemand daar goede ervaringen?
pi_216909516
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:24 schreef Hupje het volgende:
@:Halcon Dan was de vakantie hem wel goed bevallen ;)

Ik ben bezig met de eerste oriëntatie voor de zomervakantie. Ik zoek een camping met hytte (met eigen sanitair) of een vakantiehuis op Seeland in Denemarken. Heeft iemand daar goede ervaringen?
Ja, volgens mij had hij het prima naar zijn zin. Was voor hij ging bang voor zwembaden en zo, maar ging nu prima mee in het zwembad en in de zee.

Denemarken ben ik enkel in Kopenhagen geweest :)
pi_216918164
Wij zitten enorm te dubben over de meivakantie. We hebben Lalandia Denemarken geboekt staan van 23 tm 30 april. Dat wordt hem sowieso niet meer. Er wordt op 22, 23 en uitloop naar 24 april een nieuwe keuken geplaatst. Op 24 of 25 april wordt het werkblad ingemeten.
De keuken zou eigenlijk eerder geplaatst worden, maar helaas. Dat is het sluitstuk van een grotere verbouwing. We zijn dan met zijn allen wel toe aan een vakantie denk ik zo.

Lalandia heeft een raar boekingssysteem, waar de ene dag alles is uitverkocht, is de volgende dag wel ineens beschikbaarheid voor exact dezelfde data en met korting en al.

Ik denk alleen dat we na weken verbouwen niet zo'n behoefte hebben aan een autorit van 8 uur. En alle prikkels van het geweldige zwemparadijs en Legoland O+

Maar we zijn zeikerds met vakanties, met name het bed moet fatsoenlijk zijn en een beetje normale bank is ook een must. We zijn net terug van Bosrijk in de Efteling en het huis was brandschoon, leuk ingericht maar de bedden }:| En we hadden een muizenfestival boven het plafond dus amper geslapen.

We kijken nu als alternatief naar Hof van Saksen of zoiets als Erve Kleilutte (helaas volgeboekt), het wat luxere segment. In de zomervakantie gaan we waarschijnlijk niet of kort op vakantie dus we zetten vol in op deze vakantie :D

Maar zien wij parken of mogelijkheden over het hoofd? Lalandia is voor de kinderen het paradijs op aarde, we zijn er 2 keer geweest en die waren beide keren echt fantastisch. CP vinden wij niets, de 2 oud CP parken van Landal zijn ook geen opties voor ons.
pi_216918510
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:24 schreef Hupje het volgende:
Heb je al eens op Airbnb gekeken? Wij hebben over het algemeen wel goede ervaringen met Airbnb. Komende meivakantie gaan wij naar de Eifel ook in een Airbnb appartement. Geen idee wat de prijzen in Denemarken in de zomervakantie doen, maar in de meivakantie verblijven wij een week voor nog geen ¤ 550 in Duitsland.
pi_216919452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:04 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Heb je al eens op Airbnb gekeken? Wij hebben over het algemeen wel goede ervaringen met Airbnb. Komende meivakantie gaan wij naar de Eifel ook in een Airbnb appartement. Geen idee wat de prijzen in Denemarken in de zomervakantie doen, maar in de meivakantie verblijven wij een week voor nog geen ¤ 550 in Duitsland.
Wij boeken vaak via Sologstrand, maar ik vroeg me af of iemand een bepaald huisje kon aanraden. Anders gok ik inderdaad zelf iets, en kies ik waarschijnlijk een Airbnb voor een tussen overnachting.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 13:50:01 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216920503
Hof van Saksen vind ik het geld niet waard, maar ik ben dan ook niet zo van de luxe. Zou het voor de kinderen niet leuk zijn om in een boomhut ofzo te slapen? De Franse cp parken zijn veel luxer dan de nlse en hebben bijzondere accommodaties. Al is dat wrs niet dichterbij dan 8 uur rijden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_216920815
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 13:50 schreef Tink89 het volgende:
Hof van Saksen vind ik het geld niet waard, maar ik ben dan ook niet zo van de luxe. Zou het voor de kinderen niet leuk zijn om in een boomhut ofzo te slapen? De Franse cp parken zijn veel luxer dan de nlse en hebben bijzondere accommodaties. Al is dat wrs niet dichterbij dan 8 uur rijden.
Van mij mogen de kinderen in een boomhut slapen hoor, dan ga ik wel in een luxe huisje ernaast ;) Maar nee daar maken wij ze niet blij mee. Met name B van 11 jaar niet.

CP is echt een no go, ze spannen de kroon met slechte schoonmaak. En de bedden liggen voor ons vreselijk. CP vinden wij het geld juist weer niet waard. We zijn in 4 verschillende parken geweest en alle 4 zijn we eerder vertrokken.

Wij waren altijd van het kamperen en dat zie ik ons ooit weer doen, goed bed, schoon, gezellig. Maar voor nu zoeken we dus een luxe huisje en die luxe zit niet in een bad of sauna maar in een goed bed, fatsoenlijke bank en goede schoonmaak.
pi_216920997
@exode; wij zijn meerdere malen naar Hof van Saksen geweest. Dit was wel alle keren buiten de schoolvakanties.
Wij vonden de huisjes erg fijn, mooi schoon en goede bedden. De binnenspeeltuin is groot en leuk voor verschillende leeftijden. Het zwembad heeft spectaculaire glijbanen, ze letten wel streng op de minimum lengte en leeftijd. Zit je daar net onder dan heeft het zwembad weinig bijzonders.
pi_216921715
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 13:50 schreef Tink89 het volgende:
De Franse parken zijn niet veel beter. De huisjes zijn niet de standaard centerparcs huisjes, maar luxer zou ik het zeker niet willen noemen. Wij waren in Lac D’ailette en dat zwembad was wel hard toe aan een goede schoonmaakbeurt. En de huisjes zelf waren wel mooier qua design, maar ook hier kastjes die niet sluiten, vieze oven, badkamer die een grondige schoonmaakbeurt verdient… en de buitenspeeltuinen daar waren ronduit gevaarlijk of afgesloten. Maar ik moet daarbij toegeven dat ze in het algemeen bezig waren met de boel renoveren. Village Nature was qua huisje ook niet veel beter. Een gemiddeld landalhuisje is gelijkwaardig of beter.

Is een vernieuwd luxer huisje van een regulier Landalpark niet wat? Wij zaten ooit voor heel weinig geld in Landal Aelderholt in een nieuwer huisje, en dat was echt een van de betere huisjes waar ik gezeten heb, dat deed zeker niet onder voor Hof van Saksen qua huisje. Ik zou vooral zoeken op vernieuwde huisjes, niet zozeer op het park. Roompot Weerterbergen in een vernieuwd huisje was ook prima qua comfort. Het ‘luxe’ van Hof van Saksen is Auping bedden, handdoeken, rituals spul in de badkamer en verder vooral de faciliteiten op het park zelf die je nergens anders ziet.
pi_216921851
Wij hebben goede ervaringen met meerdere Landal parken. Maar voor de kinderen wil ik wat meer zwembad.
pi_216922072
Ja ik vind Landal Ouddorp erg chill, maar niet veel zwembad idd. Wel strand, maar dat is in mei waarschijnlijk nog wat koud. :+
pi_216922120
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 16:14 schreef Bami het volgende:
Ja ik vind Landal Ouddorp erg chill, maar niet veel zwembad idd. Wel strand, maar dat is in mei waarschijnlijk nog wat koud. :+
Ja, die is erg leuk, ik januari nog geweest :)
pi_216923088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 16:14 schreef Bami het volgende:
Eens. Al vond mijn kind het prima om daar het zwembad voor zich alleen te hebben, vermaakte zich wel met de matten en dingen opduiken. :D
pi_216924640
quote:
Wat is het geworden en hoe was het?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_216924644
Misschien is verblijven in Landal en dan een keertje zwemmen bij centerparcs nog een optie? Er zitten verschillende Landal-parken in de buurt van een centerparcs.

Of ga voor een nieuwe accommodatie van Duinrell of Slagharen, daar zitten ook leuke glijbanen bij. Dan zit je echter alleen wel vast aan de prikkels van een pretpark.
pi_216929136
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 20:06 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Wat is het geworden en hoe was het?
Uiteindelijk zijn we nergens heen gegaan :') . Het was bedoeld als uitje om even zonder schoonfamilie te zijn (ervaring met mijn familie is dat we dat halverwege de week even nodig hebben, dit was voor het eerst een week met schoonfamilie dus ik had dezelfde verwachting daarvoor), maar m’n zwager moest een dagje terug voor z’n werk dus konden we het sociaal gezien niet maken om schoonzus dan ‘alleen’ te laten, en uiteindelijk bleek de noodzaak er ook niet echt te zijn, en waren de dingen al volgepland met dingen op het park. Maar Spellenwereld blijft sowieso wel op het lijstje staan voor een toekomstige vakantie!
  woensdag 5 maart 2025 @ 07:46:00 #31
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216930384
Ik kreeg net een mail over dat landal twee nieuwe parken opent. Zit daar niks bij Exode?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_216930798
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 07:46 schreef Tink89 het volgende:
Ik kreeg net een mail over dat landal twee nieuwe parken opent. Zit daar niks bij Exode?
Ik zit ook in de mailingen van Landal :)

Ik zie dat er 1 een oud Dutchen park is. Maar nee beide niet.
pi_216930939
Alleen maar fijn @FlyingFish dat die uitvlucht niet nodig was.
Spellenwereld staat bij mij ook nog op het lijstje, het is jammer genoeg net te ver weg voor de peuterochtend en ik zit nog even met het leeftijdsverschil tussen de kinderen. S begint spelletjes leuk te vinden maar ik verwacht dat hij nog te jong is om zich daar echt een dag te vermaken waardoor L zich teveel moet aanpassen. Dus eigenlijk moet ik 2x heen O-)
pi_217164167
Wat zijn de vakantieplannen voor deze zomer? w/

Wij zijn nog zoekende. Willen graag naar Italië, maar we kijken nog rond. Hoor graag tips! Kinderen zijn 7, 4 en 1.
Protège moi de mes désirs.
  maandag 24 maart 2025 @ 11:46:53 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217164266
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 11:34 schreef arvensis het volgende:
Wat zijn de vakantieplannen voor deze zomer? w/

Wij zijn nog zoekende. Willen graag naar Italië, maar we kijken nog rond. Hoor graag tips! Kinderen zijn 7, 4 en 1.
Ruim 2,5 week op een heel riante kampeerplek (355 m2 geloof ik) op landal coldenhove. En dan een weekend castlefest zonder de kinderen. Meivakantie gaan we alleen als het mooi weer is.
pi_217164400
Meivakantie alsnog Lalandia kunnen boeken in Denemarken *O*

Zomervakantie denken we aan Oostenrijk, maar het ligt aan de toestand van onze spaarrekening als de verbouwing is afgerond >:)

Oostenrijk zouden we dan naar de regio Montafon willen, zijn we 2 jaar geleden 4 nachten geweest en dat was veel te kort. Wij ontwijken alle Zuid Europese landen in de zomer en hebben het liefst een beetje een actieve vakantie.
Maar het zou ook gewoon Nederland, nog een keer Lalandia :P of Duitsland kunnen worden. We boeken op zijn vroegst pas in mei dus dan is de keuze minder reuze.
pi_217165141
Wij overwogen Oostenrijk dit jaar, totdat we ons realiseerden dat we dan ook gewoon gratis in de Franse Alpen kunnen verblijven en dat toch als de logischere keuze voelde. :D
pi_217165149
Ik vond Oostenrijk echt verrassend leuk 2 jaar geleden met alle speeltuinen en belevenissen bovenop de bergen.

Een kinderparadijs en wij kunnen onze hart ophalen met veel wandelen.
pi_217166797
Wij gaan in de zomer een midweek naar Slagharen, en daarna nog een weekje een Landalpark in Gelderland. Ik wilde voor max ¤2000 twee weken weg, dus we hebben het goedkoopste park geboekt dat nog een zwembad en wat andere activiteiten bood. We gaan in de meivakantie al duur weg.

Ben al wel aan het rondkijken voor de herfstvakantie, goedkope tips daarvoor zijn nog welkom! Wel met zwembad op het park.
pi_217167923
Lalandia O+ over getwijfeld maar toch niet gedaan.

Wij gaan in de meivakantie naar een camping in het zuiden van Nederland (Capfun Rakelbos).

In de zomervakantie gaan wij eerst 15 dagen naar een privé huis in Frankrijk (Grezels) en aansluitend 6 dagen meer in het noorden naar een kleinschalige camping in Luché-Pringé.

Nu al zin in O+
pi_217168478
Ik ga in de zomer naar Italië, met kinders van 7 en 10. In de buurt van Venetië. Niet al te massale camping, mooie zwembaden en een privéstrand. Luxe stacaravan geboekt met alles erop en eraan. Ontbijt in het restaurant erbij geboekt, ons “huisje” wordt 2x per week gepoetst incl. bedden verschonen etc. En we hebben twee vaste plekken op het strand met ligbedjes en parasol.

Zin in *O*
pi_217169077
Wij gaan deze zomer eerst een weekje naar de zandstuve. Vorig jaar ook gedaan en de kinderen bleven erover bezig. We doen normaal nooit 2x dezelfde camping dus dat is een grote uitzondering.

Later gaan we nog 10 dagen naar Oostenrijk, Karinthië deze keer. Ik vind dat echt ultiem genieten met de bergen om me heen. Heerlijk wandelen en inderdaad ook voor de kinderen superveel vermaak in de natuur. O+

Als het weer meezit in de meivakantie gaan we er ook nog even tussenuit, mogelijk luxemburg of de Ardennen oid.

Zin om erop uit te gaan!
pi_217171149
Hier wordt het niet spannend dit jaar nadat we vorig jaar naar zuid Afrika geweest zijn. En we ook nog eens verhuisd zijn en verbouwd hebben is er ook niet veel budget.

Waarschijnlijk een midweek naar de schatberg. Daar zijn we een paar jaar eerder ook geweest en de kinderen vinden waterskiën erg leuk en dat kan daar.

Of wellicht een weekend of midweek naar Duitsland of de Ardennen. In een mooie omgeving, maar niet te ver weg. Binnenkort eens even goed in verdiepen
pi_217171470
Zoals het er nu naar uitziet, gaan we last minute kiezen tussen Baskenland en Noorwegen. Allebei mooi. We laten het afhangen van het weerbericht tegen die tijd. En misschien komt er nog wel een derde optie tegen die tijd.
pi_217172691
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 18:45 schreef Schanu het volgende:
Lalandia O+ over getwijfeld maar toch niet gedaan.

Wij gaan in de meivakantie naar een camping in het zuiden van Nederland (Capfun Rakelbos).

In de zomervakantie gaan wij eerst 15 dagen naar een privé huis in Frankrijk (Grezels) en aansluitend 6 dagen meer in het noorden naar een kleinschalige camping in Luché-Pringé.

Nu al zin in O+
Lalandia is voor B en Juul echt de hemel. En voor ons ook fijn, want goede bedden, vrijstaande huizen en schoon, vooral dat laatste vind ik in Nederland altijd zo tegenvallen. En wat voor een ander een beetje stof is, is voor B een risico op een astma aanval.
pi_217172731
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 09:49 schreef exode het volgende:

[..]
Lalandia is voor B en Juul echt de hemel. En voor ons ook fijn, want goede bedden, vrijstaande huizen en schoon, vooral dat laatste vind ik in Nederland altijd zo tegenvallen. En wat voor een ander een beetje stof is, is voor B een risico op een astma aanval.
Ja het lijkt mij ook nog steeds fantastisch. Vrouwlief had nu een leuke aanbieding gezien voor de herfstvakantie, dus nu twijfelen we weer volop :') maar ik zit beperkt met mijn vakantiedagen en we gaan al 2 keer op vakantie dit jaar, dus ik dacht misschien leuk volgend jaar met de meivakantie (1 van de weinige vakanties dat vrouwlief met haar schoolvakantie overeenkomt met die van de kinderen volgend jaar, dramatisch als je op een school in een andere regio werkt), maar dan is het echt zoveel duurder.

Kortom, zou zo maar kunnen dan we toch deze herfstvakantie gaan :')
  dinsdag 25 maart 2025 @ 10:11:27 #47
244125 laziness
pi_217172917
Zomer is 10 nachten Slovenië en 10 nachten Lago Maggiore.

Lago Maggiore was ooit onze eerste vakantie samen. Heel benieuwd hoe het 16 jaar later bevalt. Het Gardameer vond ik niet zo leuk meer als destijds maar goed hoog- vs laagseizoen en het huidige massatoerisme. Het is niet meer te vergelijken.

Meivakantie twijfelen we nog. Rondje Noorwegen is een optie, net als Wales of Schotland. Een rondje Tsjechië/Polen/Slowakije ligt ook op tafel of gewoon weer zoals eerdere jaren aan de Cote d’Azur met 25gr, dat blijft toch ook wel aantrekkelijk.
Denk dat we de keuze op het laatste moment op basis van het weer maken.

Qua Italië tips hangt het af van wat je zoekt qua omgeving en je vervoer en indien met de auto hoever je wilt rijden maar ook of je privé accommodatie zoekt of juist op een park.
pi_217173181
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 09:54 schreef Schanu het volgende:

[..]
Ja het lijkt mij ook nog steeds fantastisch. Vrouwlief had nu een leuke aanbieding gezien voor de herfstvakantie, dus nu twijfelen we weer volop :') maar ik zit beperkt met mijn vakantiedagen en we gaan al 2 keer op vakantie dit jaar, dus ik dacht misschien leuk volgend jaar met de meivakantie (1 van de weinige vakanties dat vrouwlief met haar schoolvakantie overeenkomt met die van de kinderen volgend jaar, dramatisch als je op een school in een andere regio werkt), maar dan is het echt zoveel duurder.

Kortom, zou zo maar kunnen dan we toch deze herfstvakantie gaan :')
Let wel op dat in de Herfstvakantie Legoland beperkt open is en dingen zoals Wow park helemaal dicht. Vandaar de lagere prijs en de Denen hebben volgens mij dan geen vakantie.

Ik weet niet hoe duur de meivakantie is in 2026 maar er zijn altijd aanbiedingen, meestal is de 7=5 aanbieding het beste. Tui wil ook nog wel eens leuk stunten met de prijs. MAAR Lalandia is gewoon prijzig. En als je de annuleringsdekking erbij neemt mag je tot 15 dagen vooraf annuleren zonder reden. Ideaal, zeker als je zover vooraf boekt.
pi_217174802
Het is ook maar net wat je zoekt. Wil je naar Legoland en hoef je verder al die faciliteiten van Lalandia niet, dan zou ik vooral een (particulier) vakantiehuis in de buurt van Legoland zoeken. De meeste van die huizen staan in een soort wijkje met vakantiehuizen, soms met een speeltuintje maar vaak ook zonder dat soort voorzieningen. Scheelt echt veel in de kosten en Deense vakantiehuizen zijn ons tot nu toe altijd nog goed bevallen.
pi_217174814
Zoals altijd hebben wij nog geen idee voor de vakantie(s). :+ Mogelijk gaan we een midweek in Nederland met de meivakantie en in de zomer naar Denemarken, maar niets staat nog vast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')