In welk seizoen? Ik vind het Zilvermeer in Mol geweldig voor een lang weekend. Of Irrland en omgeving.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:12 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ideeën/tips voor een lang weekend (max. 2 nachten) ivm gunstig vallende studiedagen? Ergens waar leuke activiteiten zijn voor een kind van 7,5 jaar (en zijn ouders uiteraard). Mag in Nederland, maar ook vlak over de grens in Duitsland of België. We willen max. 3 uurtjes rijden vanuit het midden van het land.
Voor eerste weekend van februariquote:Op zondag 26 januari 2025 19:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
In welk seizoen? Ik vind het Zilvermeer in Mol geweldig voor een lang weekend. Of Irrland en omgeving.
Als je een weekend gaat met de auto, die drie sites zijn goed te doen in één weekend. Het is het proces van staal-maken wat je dan volgt. Van de mijnen, naar de cokesfabriek naar de Hoogovens.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:05 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Voor eerste weekend van februari. Dank voor je tips, ik ga straks even kijken.
@:capricia, heel erg bedankt voor al je tips. Landschaftspark Duisburg ziet er erg gaaf uit. Je andere tips ga ik ook bekijken.
Ah, dan heb je echt helemaal niets aan mijn tipsquote:Op zondag 26 januari 2025 20:05 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Voor eerste weekend van februari. Dank voor je tips, ik ga straks even kijken.
@:capricia, heel erg bedankt voor al je tips. Landschaftspark Duisburg ziet er erg gaaf uit. Je andere tips ga ik ook bekijken.
Maar wellicht wel voor andere keer, als het weer beter wordt!quote:Op zondag 26 januari 2025 20:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ah, dan heb je echt helemaal niets aan mijn tips
Waarom zou je Limburgse Peel vermijden met kinderen? Die vonden wij echt prima.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:21 schreef FlyingFish het volgende:
Tolstoi, HEMA heeft nu centerparcsvouchers voor 3 dagen/ 2 nachten, wellicht hebben zij iets geschikts? Check wel even goed of er beschikbaarheid is voor je koopt. Mijn kinderen vinden centerparcs vanwege de zwembaden en indoor speeltuinen geweldig, zeker in de winter. Een aantal parken ligt naast het bos voor een winterse wandeling. En ik vind zelf de open haard altijd wel wat hebben. Erperheide vonden mijn kinderen het leukste met slecht weer. Alleen Limburgse Peel en Parc Sandur moet je vermijden met kinderen. (En check of de reguliere prijzen niet goedkoper zijn, zo kort van tevoren, evt icm ING korting).
Omdat ze geen echt centerparcs zwembad hebben. Het zwembad is de reden om voor centerparcs te kiezen, anders kun je beter voor Landal kiezen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom zou je Limburgse Peel vermijden met kinderen? Die vonden wij echt prima.
Twee jaar geleden hier geweest: https://www.camping-eurosol.com/nl/. Wel animatie, paar keer in de week wat muziek, maar geen gekkigheid. Zeker niet om 23:00uur nog. Voor mij wat te rustig (ik houd wél van reuring en lawaai) en teveel Nederlanders (vrijwel alleen maar); er waren frikandellen te koop ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Mariposas het volgende:
Heeft iemand een tip voor een camping in Zuid-Frankrijk die rustig in de avond is? Dus geen muziek van animatie tot 23:00? Lijkt wel onmogelijk te zijn, zelfs bij Huttopia campings niet.
Ik ben eigenlijk al te laat met boeken want veel zit al vol.
Da's waar, er is geen wildwaterbaan. Maar wel een golfslagbad en een kinderbad en glijbanen enzo. Voor mijn kinderen genoeg. Is idd ongetwijfeld leeftijdsgebondenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Omdat ze geen echt centerparcs zwembad hebben. Het zwembad is de reden om voor centerparcs te kiezen, anders kun je beter voor Landal kiezen.
Maar jouw kinderen hebben ook nog niet de ‘100x van de wildwaterbaan’-leeftijd.
Als tiener vond ik Sonnenberg super tof… we gingen ‘s avonds met het animatie team kampvuur maken enzoquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:37 schreef eponine het volgende:
Iemand ervaring met Landal Sonnenberg?
Wij gaan ook een weekje (in de zomervakantie), ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:52 schreef Loj het volgende:
[..]
Als tiener vond ik Sonnenberg super tof… we gingen ‘s avonds met het animatie team kampvuur maken enzo
Geen idee hoe het tegenwoordig is, toevallig hebben wij net een weekje geboekt
Wij ook in de zomerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:48 schreef eponine het volgende:
[..]
Wij gaan ook een weekje (in de zomervakantie), ben erg benieuwd.
Geen Mallorca, maar wellicht wel een andere tip. Wij zijn afgelopen juni naar Keflonia (noorden van Griekenland) geweest. Iets meer dan 3 uur vliegen. Wij zaten in het Appolonion resort met onze dochter van 2. Beviel heel erg goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Schild het volgende:
Iemand tips voor een all inclusive vliegvakantie met 2 kinderen van 1 en 3 jaar half mei? Zat te kijken voor bv Mallorca, lijkt mij nog prima te doen qua vliegtijd. Tips voor een goed resort daar zijn welkom.
Leuk! Wij gaan in de tweede vakantieweek van regio midden. Zou wel heel toevallig zijn als jullie dan ook gaanquote:
Wij zijn toen we jonge kinderen hadden twee keer naar Menorca gegaan, naar Royal Son Bou. Erg fijn resort ingesteld op jonge kinderen met ook gratis korte kinderopvang (ook tijdens het eten) zodat je een uurtje rustig aan het zwembad kunt liggen, allerlei activiteiten voor kinderen en veel variatie qua eten. Strand ligt er naast. Als ze 5-persoonskamers hadden gehad zonder slapen in de woonkamer waren we zeker nog vaker terug gegaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Schild het volgende:
Iemand tips voor een all inclusive vliegvakantie met 2 kinderen van 1 en 3 jaar half mei? Zat te kijken voor bv Mallorca, lijkt mij nog prima te doen qua vliegtijd. Tips voor een goed resort daar zijn welkom.
Zoo Bizar in Orvelte en IJsboerderij de Drentse Koe in Ruinerwold poppen bij mij op.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:16 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand tips voor overdekte uitjes in de buurt van Hof van Saksen (in de buurt van Assen) voor kinderen van 7 en 9? Zwembad en indoor speeltuin zitten al op het park, dus dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |