SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mattie staat ook al klaar om de kuierlatten te nemenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel, de grote vriend van Jane gaat snel weg, die moet die meiden nog te vriend houden. Die speelt een heel raar spelletje
Milena luistert wel naar Jolien, toen Mattie en Jordy wat wilden zeggen, tetterde Milena er hard doorheenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En op Jolien na houd de rest zijn bek, laffe zakken ...![]()
![]()
![]()
Ja je moet genoegen nemen met een reactie van de Queenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik ga zooooooooo slecht op Milena.
"Ik heb MIJN naam 3x gehoord!" (hoezo geeft dat jou dan het recht om weet ik wat te gaan doen? Alle dingen die op tafel gegooid zijn, zijn trouwens van VOOR dat haar naam, onschuldig, werd genoemd)
"Ik vind het jammer dat jij je zo voelt, je bent verkeerd"
En dat is het dan?
Die is razend kwaad. Maar dat recht heeft ze niet. ZIJ is diegene die slecht praat over anderen (nu weer, hé; "dit is DE bevestiging van alles wat ik al gezegd heb over haar". ZIJ is diegene die met opzet Jane haar ijskoffie leegdronk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:29 schreef engine het volgende:
Sharice was bijna over tafel gesprongen hoor
Maar ze is wel een moeder van 2kiendjes he! Die ook kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:29 schreef riri het volgende:
Staat die Milena er ook nog om te lachen wat die Sharice nu nog allemaal uit die valse mond weet te spuien
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:24 schreef Hoempah het volgende:
Wie zich nu afvraagt waar het over gaat.
[ afbeelding ]
DAG 48 | stream 2 | Sharice steelt de ijskoffie van Jane [2 min 54 sec]
Filmpje: streamable - lnmeo8Milena 43 jaar moeder van 2 kindjes en dan dit gedragSPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoahhh nee ze leggen alles bij Sharice neerquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft de groep nu eindelijk door dat Milena de rotte appel is?
Ze versterken elkaar in hun verrotte gedrag. Ze doen niet voor elkaar onderquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef Rhosyn het volgende:
Deels… Elsa sust en pootje staat aan kant sharlenaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef Rhosyn het volgende:
Milena zegt het net: het ergste vind ik dat dit word uitgezonden. Ja goedaardig je dan ook gewoon!!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Die is razend kwaad. Maar dat recht heeft ze niet. ZIJ is diegene die slecht praat over anderen (nu weer, hé; "dit is DE bevestiging van alles wat ik al gezegd heb over haar". ZIJ is diegene die met opzet Jane haar ijskoffie leegdronk.
Zelfreflectie nul komma nul. En dat is iemand die in de zorg werkt, hé. Ongelofelijk triestig persoon.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:32 schreef engine het volgende:
Milena gaat niet meer aan Jolien vragen hoe het is.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:32 schreef b_engeltje het volgende:
Milena 43 jaar moeder van 2 kindjes
Ja en Jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef Kinga het volgende:
Ik heb iets smeuigs gemist geloof ik? Discussie? Ruzie?
De rijkdom van de Nederlandse taal , andersom is het Hollands ook soms moeilijk begrijpbaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:29 schreef Flow3r het volgende:
Wat baal ik toch dat er Belgen in zitten, versta er geen kloot van
Het zal je verpleegster maar zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Sharice zou dat op het werk ook doen iets opdrinken van een ander
volgend jaar Belgen thuis latenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:29 schreef Flow3r het volgende:
Wat baal ik toch dat er Belgen in zitten, versta er geen kloot van
Het boeit Milena echt helemaal geen zak wat een ander tegen haar zegt, dat zie je altijd meteen bij haar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Hznootje het volgende:
Het is je uitstraling Milena..Heel je gezicht zegt dat je boven alles en iedereen staat en dat het je niet boeit
koffie was echt een grap zegt hij Slappe lulquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
Axel praat met Milena en Sharice mee en hahahaatjes doen
Van de week greep ze milena bij der onderkaakquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het zal je verpleegster maar zijn![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
Milena die het daar een kleutertuin vindt
Ze is zelf de grootste kleuter, hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
‘ZIJ doen het. ZIJ zijn de bad guys’.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
Hij probeert zwitserland te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is hij spion? Of meeloper? So confused!
Ik ben buiten weggeswitcht..Kan het niet aanhoren.. De Queen boven alles en iedereenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit stukje buiten is ook wel opnamewaardig @:dgk_tegengas ... zo rond 20.35 stream 1
Angsthaas.......moet ook altijd naar de wc als er een spel komtquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef Kissingbird het volgende:
axel ging schijten want hij vond het allemaal wel best
Alles voor de CoS!quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben buiten weggeswitcht..Kan het niet aanhoren.. De Queen boven alles en iedereen
Lucky you, ik heb maar 1 stream. Ik probeer maar even niet te veel te luisteren. Ik wil nu Jane en Jolien zien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben buiten weggeswitcht..Kan het niet aanhoren.. De Queen boven alles en iedereen
Zolang het niet over de kaasfondue gaat, maar over ijskoffie zit je op het goede spoor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef Rhosyn het volgende:
Het gaat te snel hier.![]()
Plemp ik wat neer zijn er 50 posts met hetzelfdeOf gaat het over iets anders.
Dat is ook precies waarom Mattheus niet een gesprek met haar aangaat denk ik. Milena heeft al meerdere keren laten zien zo voorspelbaar te zijn in haar ontkenning en aanval. Gegarandeerd gezeik ipv normaal kunnen praten, dan vermijd je dat gewoon.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
Milena: je hoeft hier niet een scène te komen maken.
Hoezo, die andere meisjes willen gewoon wat dingen uitpraten met je. Normale vragen om een 1 op 1 gesprek te hebben, worden genegeerd, dus ja, dan gooien ze het maar op tafel met de hele groep erbij.
Ben je helemaal mal?!quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou het tijd worden voor een achter streamlock groepsgesprekje vrijdag met de coaches
Sharise jatte de koffie maar Milene stookte haar op om het te doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Ijskoffie jattende Milena: "Het is hier een fucking kleutertuin! Jezus Christus Maria!"
Milena speelt toneeltje dat ze overweegt om te vertrekken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik ben gewoon heel hard aan het twijfelen. Nu nog harder dan daarstraks.
Sharice : Ik ga niet ??? zijn hoor.
Milena : Aah ... ik ben echt aan het twijfelen.
is geen spion meer hoor is gewoon overgelopenquote:
Laat ze lekker naar haar kindjes gaan en leer ze het eten in de tuin te gooien. Is echt leuk en niemand zal het filmen en er wat van vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Milena speelt toneeltje dat ze overweegt om te vertrekken.
Ik geloof er geen bal aan.
Geloof ik nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is geen spion meer hoor is gewoon overgelopen
Lang leve geweldloos communicerenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:45 schreef Kinga het volgende:
Ik kijk nu het filmpje. SOOW, wat stoer van Jane hoe ze hun aanspreekt, ik wil dat leren!
Je zag aan Jordy zijn gezicht dat hij zich moest inhouden om niet te ontploffen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:46 schreef Ynti het volgende:
Jammer dat Jordy zich er niet mee bemoeide, maar hij ziet het wel goed.
Mijn finalisten: Jordy, Jane, Jolien.(de volgorde maakt niet uit) En een beetje Matti
De deur is altijd open, ze kan gaan wanneer ze wilquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Dat is niet wegjagen .. ik hoef gewoon niet bij die bende te zitten.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
20:30
Het gesprek is afgelopen en Sharice loopt met Milena en Pootje naar buiten om af te wassen.
Sharice : Oooh... ze mag blij zijn dat ik niet al haar haar heb uitgetrokken. Echt. Echt. Echt.
Ja nog even door gaan en dan 2 personenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Jane nog op een paar knoppen drukt bij Sharice gaat die ontploffen en slaan .. is ze mooi richting huis.
Laat ze niet vergeten te vertellen hoe je moet stelen bij de actionquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laat ze lekker naar haar kindjes gaan en leer ze het eten in de tuin te gooien. Is echt leuk en niemand zal het filmen en er wat van vinden.
Nee joh, hij is met Jane de kern en ze bespelen alle kanten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is geen spion meer hoor is gewoon overgelopen
Idemquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft mag ze hiervoor het huis uitgegooid worden!
Vind ik eigenlijk niet nodig......Dat had Jordy moeten zeggen toen ze erbij waren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gooit nog even wat olie op het vuur
Hu?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Laat ze niet vergeten te vertellen hoe je moet stelen bij de action
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik wilde de uitzending kijken maar ik wacht nog evenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:50 schreef Krambo het volgende:
Binnen en buiten naaien ze elkaar lekker nog wat verder op..
Ssssssssssssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou het tijd worden voor een achter streamlock groepsgesprekje vrijdag met de coaches
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:44 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Milena en Sharice, allemaal tegen hun, niet eerlijk
Wat triest!quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Milena heeft al uitgebreid uitgelegd hoe je bij zelfscan kassa van de action kan stelen
Ja precies. Hij wil zich er niet inmengen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:50 schreef Adat231 het volgende:
Axel probeert de hele tijd het gespreksonderwerp te veranderen
Daarmee kiest hij dus ook gewoon een kant?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja precies. Hij wil zich er niet inmengen.
Het laatste wat hij ook wil is mee lullen met Jordy want die kan hij niet uitstaan wat wederzijds is.
Dan maar Zwitserland met de Hell girls Milena en Cahrice.
Die gaat echt niet, dan moet ze weer voor haar kin deren zorgen terwijl ze in het huis heel de dag in bed kan liggen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Milena speelt toneeltje dat ze overweegt om te vertrekken.
Ik geloof er geen bal van.
Nou dan sta je er mooi op.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Milena heeft al uitgebreid uitgelegd hoe je bij zelfscan kassa van de action kan stelen
Niet openlijk nee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarmee kiest hij dus ook gewoon een kant?
serieus?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:44 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Milena en Sharice, allemaal tegen hun, niet eerlijk
Axel is één met die pestclub, hij maakt het ze mogelijk door met ze mee te kletsenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:50 schreef Adat231 het volgende:
Axel probeert de hele tijd het gespreksonderwerp te veranderen
Ik hoop echt zo hard dat team Jaxel nog een ding is. Zo niet, mag Axel ook snel gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet openlijk nee.
Hij staat aan de kant van Jane!
Was dat niet Eva......of met Eva....quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze stijgt hiermee in de polls hoor. En Sharice en Milena komen als mean girls op tvquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Allemaal grote bekken over die twee, maar Jane moet het alleen opknappen ....
Ja dit moeten gewoon de nummers 1 en 2 van dit seizoen worden, ik zou graag een keer een avondje willen stappen met die 2quote:
nou ik steek me handen er niet voor in het vuurquote:
oh jaaaaaaaaaaaaaaaaaa shit , nah kijk wel terugquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:50 schreef tassie127 het volgende:
i
[..]
Ik wilde de uitzending kijken maar ik wacht nog even
ik ook. Het leeft helemaal nu daar en merendeel is er klaar mee!quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh jaaaaaaaaaaaaaaaaaa shit , nah kijk wel terug
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:58 schreef Willewa het volgende:
Milena is echt mega arrogant. En bij Sharice lijkt het alsof er echt een draadje los zit soms.
ik vind Sharice eng en bezitterigquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:58 schreef Willewa het volgende:
Milena is echt mega arrogant. En bij Sharice lijkt het alsof er echt een draadje los zit soms.
laat dat soms maar wegquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:58 schreef Willewa het volgende:
Maakt haar wel iets verstaanbaarderquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als dat haar beter verstaanbaar maakt, dan graag!
Echt nog minstens een week wachten voor ze op de bank komt, misschien nog wel langer met al die domme vrijstellingen etc.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Je gaat de fall wel pakken Sharice want de kijker thuis rekent wel met je af
Nee joh! Die hebben een stagiair gestuurd om meer popcorn te halenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:59 schreef Luna68 het volgende:
Zouden ze bij de FEBO nu spoed kringspieroverleg hebben
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
Echt hoor, ik vind Sharice een pracht figuur voor een hororfilm en dat bedoel ik als een compliment....die uitstraling daar loop je toch met een dikke boog omheen.....
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee joh! Die hebben een stagiair gestuurd om meer popcorn te halen
Die zijn blij dat ze ineens materiaal hebben voor 7 uitzendingen...quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:59 schreef Luna68 het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
Echt hoor, ik vind Sharice een pracht figuur voor een hororfilm en dat bedoel ik als een compliment....die uitstraling daar loop je toch met een dikke boog omheen.....
je bedoelt denk ik: heen hrrapquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beetje vreemde humor heb je dan, ik vond het geen hhrap
Ik wacht tot ze vuur gaat spugenquote:
Sloten op de deur. "Er is weer corona, niemand kan naar huis"quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:59 schreef Luna68 het volgende:
Nee, ik vond het ook heen hhrap.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beetje vreemde humor heb je dan, ik vond het geen hhrap
u jordy gooit alles allen op sharice. milena wordt volgens hem meegetrokken, maar milena is ook een draak en hoop dat ze dat eens gaan zienquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:59 schreef tassie127 het volgende:
Het lijkt nu milena,sharice en pootje als een team. Axel is nog onduidelijk maar de rest ziet nu wel het gedrag van milena en sharice
Mja, als je verhalen vertelt over hoe te stelen aan de selfscan van de Action.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Milena wil buiten niet als een marginale overkomen, nou dat is niet gelukt kut .....
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef engine het volgende:
Heel België en Nederland mag weten dat Sharice en Milena wel normaal mensen zijn.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef engine het volgende:
Heel België en Nederland mag weten dat Sharice en Milena wel normaal mensen zijn.
Fixedquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
sharice: heel Ned en Belgie mogen weten dat wij de enigste abnormalen zijn he
Ik dacht jullie hebben een gekke autocorrectie, maar jullie typen Belgsquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
je bedoelt denk ik: heen hrrap
Hoe krijgt ze het uit haar mondquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
sharice: heel Ned en Belgie mogen weten dat wij de enigste normalen zijn he
Ik dacht al dat ik het niet goed verstond maar zebzei het dus echtquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
Helaas milena je was de ergste!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Milena wil buiten niet als een marginale overkomen, nou dat is niet gelukt kut .....
hahahah ze maken zichzelf steeds meer belachelijk. En ze lijken het zelf niet eens door te hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
Zou wat zijn als we nog 2 vrijwillige exits meemaken vòòr vrijdagquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze hebben het gehad, ga weg dan MIlena
die 2 meiden zitten in hun eigen kleine echo-kamer, héquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze het uit haar mond
Ik hoop dat de keindjes kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane is een stuk stront voor Milena, ga zo door .....![]()
jammer dat niemand dat gehoord heeft, zeg het in haar gezicht, zoals Jane dat bij jullie deed. Stel lafbekken, ze gaan alleen nog maar meer te keer, stel domme dozenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane is een stuk stront voor Milena, ga zo door .....![]()
Totaal niet. Ze worden uitgekotst van hier tot Tokio maar aan hen ligt het niet hoor! Ze zijn moeder Theresaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:03 schreef IkFok het volgende:
[..]
hahahah ze maken zichzelf steeds meer belachelijk. En ze lijken het zelf niet eens door te hebben
WTF heeft Jane haar in godsnaam misdaan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
Milena wil zich daar niet belachelijk maken.. ze heeft een leven buiten
zooooo over Jane: ze is een stuk stront voor mij he
zonde, breng hem dan hierheen hahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 Gooit een baksteen naar zijn TV
BB schiet gelijk in de paniek waarschijnlijk.. er blijft steeds minder over van het programmaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we nog 2 vrijwillige exits meemaken vòòr vrijdag
Gooi dan echt Mike en Matt er maar in.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we nog 2 vrijwillige exits meemaken vòòr vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |