Nee hoorquote:
Vertel dat je seks hebt gehad met Q zonder te zeggen dat je seks hebt gehad met Q.quote:
Heb genoeg seks gehad in mijn Fok! tijd, maar nooit met Qquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel dat je seks hebt gehad met Q zonder te zeggen dat je seks hebt gehad met Q.
Dan zat ie dus verkeerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb genoeg seks gehad in mijn Fok! tijd, maar nooit met Q
Tov jou? Kán niet.quote:
Matig geslapen dus voel mij niet al te best nu. Anders dan dat alles prima. En met u?quote:
Dat is ruk, met reden of gewoon toevallig slecht?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Matig geslapen dus voel mij niet al te best nu. Anders dan dat alles prima. En met u?
Toevallig gewoon een keer. Dan voel je het extra goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ruk, met reden of gewoon toevallig slecht?
Oke geslapen, maar de werkdag duurt lang. Blij als ik straks weer weekend heb
Hoezo wordt het hem niet meer? Ben momenteel gewoon aan het werk hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig gewoon een keer. Dan voel je het extra goed.
Ga straks maar in de zon zitten knikkebollen want werken wordt m niet meer.
Ik had het over mijzelf. Een productiviteit van niks dus ga stoppen met dom naar het scherm staren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo wordt het hem niet meer? Ben momenteel gewoon aan het werk hoor(Zoals het hoort als je op Fok! zit
)
Gaat het weer eens over jezelfquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf. Een productiviteit van niks dus ga stoppen met dom naar het scherm staren.
Dat deed ik maandag alquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf. Een productiviteit van niks dus ga stoppen met dom naar het scherm staren.
Ik heb echt iets verkeerd gedaan toenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb genoeg seks gehad in mijn Fok! tijd, maar nooit met Q
Boks.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij wel seks hebt gehad met Q?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb echt iets verkeerd gedaan toen.
Bij uitzondering.quote:
Samen in de zon gaan knikkebollen?quote:
Had je seks gewild met fokkers?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan schuif ik gewoon aan.quote:
Niet massaal FoK!sters aandouwenquote:
Je kan het nog goedmaken tochquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een kind dankzij Fok! Wel 10 jaar later, maar toch…quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik heb een kind dankzij Fok! Wel 10 jaar later, maar toch…
Je bent zelf oud.quote:
quote:
Ja alles is goed gegaan. De kleine man is 8 weken nu en groeit als koolquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Wanneer? Alles goed gegaan? Hoe is het nu?
Wat leukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:43 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja alles is goed gegaan. De kleine man is 8 weken nu en groeit als kool
Gefeliciteerd en sterktequote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Bevalt goed! Maar kan niet wachten tot hij wat ouder is :pquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat leuk
Papa-ArtHoe bevalt dat, papa zijn?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Haha, zo staat mijn man er ook inquote:Op zondag 9 maart 2025 13:06 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Bevalt goed! Maar kan niet wachten tot hij wat ouder is :p
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 9 maart 2025 13:06 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Bevalt goed! Maar kan niet wachten tot hij wat ouder is :p
Sow.quote:
Wacht... ik had twee interpretaties in mijn hoofd (Fokkers van babyleeftijd en het maken van baby's. Alleen door jouw reactie zie ik ineens een derde, waar ik nooit, maar dan ook nooit grapjes over zou maken... Dat was niet de bedoeling)quote:
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 9 maart 2025 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wacht... ik had twee interpretaties in mijn hoofd (Fokkers van babyleeftijd en het maken van baby's. Alleen door jouw reactie zie ik ineens een derde, waar ik nooit, maar dan ook nooit grapjes over zou maken... Dat was niet de bedoeling)
Mijn excuses... dit was echt niet de bedoeling
Ben je ookquote:Op maandag 10 maart 2025 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo! Stond al om 9.00 in de gym. Lekker rustig op dat moment zeg. Toen ik wegging werd het drukker
Voel me nu wel een power-vrouw
Bij mij in de gym stond de muziek uit, enige wat je hoorde was gekreun en gesteun.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo! Stond al om 9.00 in de gym. Lekker rustig op dat moment zeg. Toen ik wegging werd het drukker
Voel me nu wel een power-vrouw
Zat je wel in de goede gym?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij in de gym stond de muziek uit, enige wat je hoorde was gekreun en gesteun.
Was je alleen?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij in de gym stond de muziek uit, enige wat je hoorde was gekreun en gesteun.
Juist wel!quote:Op maandag 10 maart 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zat je wel in de goede gym?
CotS!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk lekker de deur uiteven onder de mensen komen
Goed hoorquote:
Primaquote:
Zoals het hoort!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:29 schreef Q. het volgende:
Zo, net op tijd uitgeziekt om weer lekker op maandag te kunnen werken.
Jij ook alquote:Op maandag 17 maart 2025 11:03 schreef DrMarten het volgende:
Hier is o dertussen de loodgieter geweest ivm een kleine lekkage in de badkamer.
Conclusie, haarscheurtje in een leiding van de verwarming. Om het op te lossen moeten tegels weggehakt worden.
Voorlopig laat ik het maar een beetje lekken en ik ga eens nadenken over een compleet nieuwe badkamer.
Iemand een geldboom over?
Dat maakt vrij zegt men.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals het hoort!
Niet van dat slappe gedoe, arbeiten!!
Gewoon wat nieren verkopen.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:03 schreef DrMarten het volgende:
Hier is o dertussen de loodgieter geweest ivm een kleine lekkage in de badkamer.
Conclusie, haarscheurtje in een leiding van de verwarming. Om het op te lossen moeten tegels weggehakt worden.
Voorlopig laat ik het maar een beetje lekken en ik ga eens nadenken over een compleet nieuwe badkamer.
Iemand een geldboom over?
Merk er niks vanquote:
Ik heb een aantal maanden geleden een nieuwe radiator in de badkamer gekregen. De leiding in de muur naar de radiator zit niet lekker en waarschijnlijk is het ophangen van die nieuwe radiator net teveel geweest waardoor een haarscheurtje is ontstaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ook alIk moest de ketel laatst weer bijvullen en de volgende dag weer en 's avonds was hij weer leeg: ook een verwarmingsbuis naar de badkamer. Maar die was vorig jaar verbouwd dus heb nu van de badkamerboer een elektrische kachel gekregen want anders moesten de vloertegels en wat wandtegels eruit en dan krijg je waarschijnlijk kleurverschil. En gezeik.
Die krijgen binnenkort wel hun 3e kind. Misschien kan ik er daar een van offeren.quote:
Meer dan één van die dingen is toch overkill.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die krijgen binnenkort wel hun 3e kind. Misschien kan ik er daar een van offeren.
Soep van koken.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die krijgen binnenkort wel hun 3e kind. Misschien kan ik er daar een van offeren.
Dat zijn zes nieren!quote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |