Oh ja, dat was ik vergeten te plaatsen!quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Milena weer in de DGK ? en dan met wat jullie hoorde wat ze tegen charice zei.... zou ze weggaan ook ?
dan is die wel Editie leeg loop hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten te plaatsen!
Bij deze alsnog:nou lijkt er wel op als je dit zo hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
net te laat met me screenquote:
Is ziek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:57 schreef greysbones het volgende:
Maar Elsa mag nu legaal op bed liggen ?
Ja terecht als jij samen met die heks van je kutstreken uithalen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Sharice vindt het een kuitspel , er worden dingen gezegd
En dan heb je Jordy: Dit is gewoon een top spel!quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Met zijn vieze pootjes..hahahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel vind ik wel leuk en jammer dat hij zich inlaat met Charise. Ik vind haar echt eng doen met Milena. Ze is overduidelijk verliefd op haar.
Er is ietsquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja terecht als jij samen met die heks van je kutstreken uithalen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:59 schreef Verity het volgende:
[..]
En dan heb je Jordy: Dit is gewoon een top spel!
Meent ze het?? Want dan is het misschien niet zo als ze het in haar hoofd had.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
melk was onbeperktquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoor net Jolien zeggen het is de laatste melk, het is bijna op
Moet je even kijken wat ze nu in de koffie gooien man man man![]()
Ik weet het nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Meent ze het?? Want dan is het misschien niet zo als ze het in haar hoofd had.
Dat heeft ze al meerdere keren gezegd vandaag. Waarschijnlijk mag ze daarom even op bed gaan liggen.quote:
kloptquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:04 schreef -river- het volgende:
Op andere sm hebben ze het er ook over dat Milena 2 maal naar de dbk moest komen dat er iets is waar ze niet blij mee zijn.
Axel en Jane hebben een afspraak. Ze spelen dubbelspel door zich bij de groepen aan te sluiten om zo meer info te vergaren , Jane bij het kartel en Axel bij Milena/Charice. Ze maken wel eigen keuzes maar zijn er voor elkaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel vind ik wel leuk en jammer dat hij zich inlaat met Charise. Ik vind haar echt eng doen met Milena. Ze is overduidelijk verliefd op haar.
ze zei het net echt tegen Keanuquote:
Oké, ik dacht dat ze daar van mening verschilde.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Axel en Jane hebben een afspraak. Ze spelen dubbelspel door zich bij de groepen aan te sluiten om zo meer info te vergaren , Jane bij het kartel en Axel bij Milena/Charice. Ze maken wel eigen keuzes maar zijn er voor elkaar.
Jane weet heel goed waarom Axel voor Charice heeft gekozen bij dat spel.
Denk je......dus ze heeft expres verloren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Axel en Jane hebben een afspraak. Ze spelen dubbelspel door zich bij de groepen aan te sluiten om zo meer info te vergaren , Jane bij het kartel en Axel bij Milena/Charice. Ze maken wel eigen keuzes maar zijn er voor elkaar.
Jane weet heel goed waarom Axel voor Charice heeft gekozen bij dat spel.
ik denk dat er iets niet helemaal goed gaat tussen axel en janequote:Op woensdag 19 februari 2025 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je......dus ze heeft expres verloren.
Ja dat is wierd dat ze expres zou verliezen. Ik vind het nog steeds dom van Axel om Charise te kiezen. Had Pootje gekozen. Dat zou logischer geweest zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt idd.. ik heb er ook genoeg gezien bij kindjes tijdens een knipbeurt.quote:
Nou, ergens doen ze het niet zo gek op deze manier. Axel wordt gesaved door groepje Milena en Jane wordt gesaved door groepje Jordy. Zolang dat werkt hoeven ze nog niet samen te spelenquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat er iets niet helemaal goed gaat tussen axel en jane
ik als luizenmoederquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd.. ik heb er ook genoeg gezien bij kindjes tijdens een knipbeurt.
Jawel hoor het gaat goed met ze. Spelen samen. Zoals hier eerder beschreven. Ze hebben een plan!quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat er iets niet helemaal goed gaat tussen axel en jane
Tot groepje Jordy erachter zou komen dat Jane toch op Jordy gestemd heeft, dan is het game over. Maar we weten niet of Jane op Jordy gestemd heeft en is meegegaan met Axelquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou, ergens doen ze het niet zo gek op deze manier. Axel wordt gesaved door groepje Milena en Jane wordt gesaved door groepje Jordy. Zolang dat werkt hoeven ze nog niet samen te spelen
Nee , ze wilde zeker wel winnen. Axel heeft voor Charice gekozen in de hoop dat Jane zou winnen én om Charice te 'vriend ' te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat Jane op pootje heeft gestemd, zoals de bedoeling wasquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tot groepje Jordy erachter zou komen dat Jane toch op Jordy gestemd heeft, dan is het game over. Maar we weten niet of Jane op Jordy gestemd heeft en is meegegaan met Axel
Het klopt ook voor geen meter meer.....waarom moet hij met Sharice liggend in elkaars armen in de zon liggen. Valt ook helemaal niet op nu grote David weg is....quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:10 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ja dat is wierd dat ze expres zou verliezen. Ik vind het nog steeds dom van Axel om Charise te kiezen. Had Pootje gekozen. Dat zou logischer geweest zijn.
Ik verwacht niet dat zij op Jordy is gegaan maar op Pootje. Zou ook nog kunnen op Jolien maar ook dat verwacht ik niet..quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tot groepje Jordy erachter zou komen dat Jane toch op Jordy gestemd heeft, dan is het game over. Maar we weten niet of Jane op Jordy gestemd heeft en is meegegaan met Axel
Dus dat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou, ergens doen ze het niet zo gek op deze manier. Axel wordt gesaved door groepje Milena en Jane wordt gesaved door groepje Jordy. Zolang dat werkt hoeven ze nog niet samen te spelen
netenquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Eigenlijk roze. Want de roze kleur van de roze koeken word van geplette luizen gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Eigenlijk roze. Want de roze kleur van de roze koeken word van geplette luizen gemaakt
Daar geloof ik Jane in als ze zegt ik kan dit nog niet doen...quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat zij op Jordy is gegaan maar op Pootje. Zou ook nog kunnen op Jolien maar ook dat verwacht ik niet..
Ik heb het ook niet over bladluisquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
neten
van luizen
niet neten van bladluis![]()
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk..quote:
Bij de 1e keer stemmen is ze wel.op Jolien gegaan. Toen was de keuze Mattie, Elsa en Jolien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat zij op Jordy is gegaan maar op Pootje. Zou ook nog kunnen op Jolien maar ook dat verwacht ik niet..
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:15 schreef Jockari het volgende:
Sharice is zeer blij met de knipbeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
roze komt van de bladluis niet van een gewone luisquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over bladluis
Dat vond ik zo raar en ik zag dat Axel het totaal niet vervelend vond. Maar ik vind ze toch allemaal erg aanhankelijk en aanrakerig met elkaar. Ik zou zoiets nooit doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het klopt ook voor geen meter meer.....waarom moet hij met Sharice liggend in elkaars armen in de zon liggen. Valt ook helemaal niet op nu grote David weg is....
En dan Sharice tegen Jane in een spel zetten.....![]()
En hij heeft scholing gehad? OMG..quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:20 schreef zodeju het volgende:
Lijkt wel of Pootje golf uitlegt. met twee armen
ja maar, bij de 1e keer stemmen had ze het ook vele malen zwaarder, want alle drie waar ze een goede connectie mee heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Bij de 1e keer stemmen is ze wel.op Jolien gegaan. Toen was de keuze Mattie, Elsa en Jolien.
Elsa kan ze niet vind ze zelf, Mattie gaat ze zo lang als hij niet op haar gaat ook niet dus bleef Jolien over. Uiteindelijk kreeg Elsa toen de meeste stemmen.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar, bij de 1e keer stemmen had ze het ook vele malen zwaarder, want alle drie waar ze een goede connectie mee heeft
en Jolien was de veilige optie aangezien dus de meerderheid voor Elsa ging, en Mattie was een no go om op te stemmen vanwege die belofte aan zijn vriendin
maar nu de 2e keer nomineren heeft ze een iets ruimere keus, en ik verwacht dat ze Pootje heeft genomineerd
heb Keanu nooit eerder zo uitbundig horen lachen.....die heeft trouwens ook een goede stem om te zingen.quote:
Nog veel werk met de tondeuzequote:Op woensdag 19 februari 2025 14:18 schreef spapaars het volgende:
Zou zeggen, niets meer aan doen, het is goed zo.
[ afbeelding ]
Snap niet waarom dat stijle haar in die scheidingen geknipt moet worden.... Wat ze nu doet zo recht knippen had ze net zo goed het hele haar kunnen doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:42 schreef Snensie het volgende:
Ik hoop dat er haar van Sharice veel te kort is straks en het er niet uit ziet. De enige reden om het nu te knippen is dat er weer gefrunnikt moet worden want het was niet nodig ofzo.
Uit verveling , om iets te doen hebben . Zo ook die plamuur sessies.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:07 schreef Ireth het volgende:
Ik snap überhaupt even niet waarom lang(er) haar bij de dames geknipt moet worden tijdens hun verblijf? Je zit er maar maximaal 100 dagen?? Dat kan dan toch makkelijk voor en na BB? Kijk bij kortere (heren) kapsels snap ik het nog wel...
Zometeen welquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:09 schreef Hznootje het volgende:
Waarom moet dat haar van Sharice eigenlijk geknipt worden? Tis niet dat er een speciaal model in zit ofzo
Ze wil dat Milena aan haar frunnikt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:09 schreef Hznootje het volgende:
Waarom moet dat haar van Sharice eigenlijk geknipt worden? Tis niet dat er een speciaal model in zit ofzo
Ze zijn nog niet klaar met het knippen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gaat Sharice die speldjes nu inhouden? Ziet er niet uit
Ze is nog niet klaar denk ik, ff wat eten tussendoor. Ms daarna styling door Milena.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gaat Sharice die speldjes nu inhouden? Ziet er niet uit
Die was een tijdje terug aan het overgevenquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:39 schreef Sestra666 het volgende:
Wat is er met Elsa? ze ligt in bed
ohquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die was een tijdje terug aan het overgeven
iddquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:46 schreef Luna68 het volgende:
Dat brood zag er niet helemaal gaar van binnen uit
Tsja heb ik ook last van al vind ik het soms stom van mezelf.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:34 schreef Sestra666 het volgende:
en waarom kijk ik daarnaarstaat gewoon de hele dag aan als ik thuis ben.
Jordy zit erbij. Starend naar zijn bordquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:48 schreef Luna68 het volgende:
Waar is Jane? En Jordy? Willen die niet eten?
Jordy zit aan tafel en Jane is bij Elsa.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:48 schreef Luna68 het volgende:
Waar is Jane? En Jordy? Willen die niet eten?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:41 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag Cos'rs!
Ow lekker nog wat kaasfondue aan het knabbelen
Is hersteldquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:03 schreef Willewa het volgende:
Zie dat ze nu zout gebruiken voor het brood. Zijn die labels inmiddels hersteld? Dat er niet suiker nu ingaat ipv zout 😅
Dat zou Matt toch doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:05 schreef Verity het volgende:
Keanu staat op het punt om een gesprek met Milena aan te gaan. Hij is klaar met die sneren.
Klopt, heb hem even gecorrigeerd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zou Matt toch doen.
Keanu wil gewoon heel graag mensen aanspreken, maar hij heeft wel het lef ervoor.
Dat zei hij gisteren ook al. Maar toen hij met haar in de slaapkamer zat zei hij weer niets.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:05 schreef Verity het volgende:
Mattheus staat op het punt om een gesprek met Milena aan te gaan. Hij is klaar met die sneren.
Hahaha, ik zag het niet. Maar Matt had het gisteren al aangekondigd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:06 schreef Verity het volgende:
[..]
Klopt, heb hem even gecorrigeerd.
Het eerste wat ie tegen Milena zei dat ze op een oliebol leek, want een oliebol is lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zei hij gisteren ook al. Maar toen hij met haar in de slaapkamer zat zei hij weer niets.
Denk dat Mattheus het lastig vindt. Ze hadden ook wel een goede band.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zei hij gisteren ook al. Maar toen hij met haar in de slaapkamer zat zei hij weer niets.
Nee, zijn sociale batterij was leegquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:11 schreef mazaru het volgende:
Ach gut, Keanu gaat weer skyhigh als hij blijft vrijdag.
Dat zei hij vorige week ook. De benzine was zeker op
We krijgen waarschijnlijk morgenvroeg pas iets te horen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:13 schreef Sestra666 het volgende:
krijgen we vandaag het nog te horen of hoe zit dat?
Zijn ze er nog niet uit bij de febo?
Mattheus is niet iemand die iemand rechtstreeks aanspreekt. Volgens mij hoopt hij door dat te zeggen dat iemand anders het zal doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk dat Mattheus het lastig vindt. Ze hadden ook wel een goede band.
In gesprek met Jolien was hij het eens met haar over dat Milena sneren geeft op persoonlijk vlak. Mattheus zei toen ook dat dat pijnlijk is.
Ahhh en hij heeft nu aan de oplader gelegen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, zijn sociale batterij was leeg
Ik denk hetquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh en hij heeft nu aan de oplader gelegen?
Deze hond ziet er lang niet zo vals uitquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Charice
[ link | afbeelding ]mage upload
quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze hond ziet er lang niet zo vals uit
Dat zegt hij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:05 schreef Verity het volgende:
Mattheus staat op het punt om een gesprek met Milena aan te gaan. Hij is klaar met die sneren.
Ja, toen ging ze nog niet met die Milene om.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toen Sharice nog Nele heette was ze beter te pruimen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Halleluya nog steeds haren aan het knippen
Korter korter korter gna gnaquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Halleluya nog steeds haren aan het knippen
Mattie is een meeloper maar wat is Milena chago vandaag zegquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zegt hij.
Maar zulke dingen heeft hij al vaker gezegd maar is steeds te laf om te doen.
Grote mond waar anderen bij zitten maar doen ho maar.
Slaapkamers zouden overdag verboden gebied moeten zijn, gooi die deuren op slot, dat kunnen ze.quote:
Maar andersom is het ook. Als Sharice even niet aan haar plakt dan kruipt Milena bovenop Sharicequote:Op woensdag 19 februari 2025 16:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
Maar goed dat ik niet in het huis zit, als ik iemand de hele dag aan me had plakken zoals Sharice bij Milena had ik allang iemand geslagen
Dan gaan ze buiten hangen op of op de bankquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Slaapkamers zouden overdag verboden gebied moeten zijn, gooi die deuren op slot, dat kunnen ze.
Het zijn maatjes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar andersom is het ook. Als Sharice even niet aan haar plakt dan kruipt Milena bovenop Sharice
Daarom, hou ze bezig met een lange opdracht voor wat luxe (want spel voor iets anders is alleen voor tv)quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan ze buiten hangen op of op de bank
nou inderdaad dit is belachelijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Slaapkamers zouden overdag verboden gebied moeten zijn, gooi die deuren op slot, dat kunnen ze.
Krijgt geen aandacht van Mattie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Mattie is een meeloper maar wat is Milena chago vandaag zeg
Nou dat gedrag vind ik niet normaal bij een vriendschap. Ook dat aaien in bed s’nachts vind ik op zijn zachts gezegd raar. Ik denk dat Sharice ook gewoon echt verliefd is en Milena die aandacht wel lekker vind.quote:
Snap ook niet dat BB niet ingrijpt bij dat gefluister.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:43 schreef engine het volgende:
Matthie krijgt de zenuwen van het constante fluisteren van Sharice en Milena.
Heeft hij al vaker gedaan, maar ze negeren dat gewoon.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet dat BB niet ingrijpt bij dat gefluister.
Dan moet hij met sancties komen. He is the boss het is zijn huis, zijn regelsquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:44 schreef Verity het volgende:
[..]
Heeft hij al vaker gedaan, maar ze negeren dat gewoon.
😂quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:48 schreef mazaru het volgende:
En voor dat zingen zouden ze vette boetes moeten krijgen
Ik moet sharice der karakter nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:48 schreef mazaru het volgende:
En voor dat zingen zouden ze vette boetes moeten krijgen
Het is bij de Nederlandse BB altijd veel erger met die slapende en liggende mensen dan bij andere landenquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Internationaal scoort het niet, maar voor Nederland zou het wel kunnen: Lig Brother
Ik kan pootje niet verstaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:52 schreef riri het volgende:
Als je die domme gesprekken moet volgen van die lui op die bank zoals Axel, Pootje, Milena en Sharice, het is verschrikkelijk om aan te moeten horen, BB is ten dode opgeschreven als ze met dit soort personen door moeten tot het einde
In die andere landen hebben ze ook veel meer feestjes, vooral in de Zuid-Amerikaanse landen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is bij de Nederlandse BB altijd veel erger met die slapende en liggende mensen dan bij andere landen
En dan heb je automatisch ook meer interactie. Dit is toch gewoon een dooie boel. Maar ik denk dat het ook aan de casting ligt. Wat zijn dit nou ook voor figuren? Ze lopen allemaal bij de psychiater en zijn alleen maar bezig met hun vlogs, tiktokfilmpjes, FB pagina's en Instagram te promotenquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
In die andere landen hebben ze ook veel meer feestjes, vooral in de Zuid-Amerikaanse landen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Teleurgesteld in Milena..quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is er met Mattie? ook een dipje vandaag?
Teleurgesteld in haar gedrag; fluisteren, sneren, mensen pestenquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan, heb vanmiddag niet kunnen kijken
Niet dat het echt super belangrijk is, maar ik versta niet over wie Jordy het heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:42 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy kan die arrogante kutkop niet uitstaan ..
[ afbeelding ]
Geen geluid? Rechtermuisknop -> 'Show all controls'
Volgens mij is het vandaag Milenaquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Niet dat het echt super belangrijk is, maar ik versta niet over wie Jordy het heeft
DAnk je. Milena is nu eenmaal niet een lief vrouwtje, wel super verwend en een grote egoļst.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Teleurgesteld in haar gedrag; fluisteren, sneren, mensen pesten
Jolien en Mattheus hadden vanmiddag een gesprek over haar. Ze vonden beiden dat ze dat doet en het persoonlijk is, niet meer spel. Mattheus heeft zelfs gezegd dat het pijn doet.
Suikerdipquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:24 schreef mazaru het volgende:
De 1 is nog depressiever dan de ander
Ik word melig van die depressieve groep. Ik ga uit eten met leuke mensen.quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word melig van die depressieve groep. Ik ga uit eten met leuke mensen.![]()
Ik houd m even aan, je kan er vergif op innemen dat Milena zo bij Mattie belandtquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb stream 2 maar uitgezet met die misselijke meiden
Poffer nou zet ik hem weer aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik houd m even aan, je kan er vergif op innemen dat Milena zo bij Mattie belandt
Wat doet de kleding van Eva bij Milena in dr kast.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik houd m even aan, je kan er vergif op innemen dat Milena zo bij Mattie belandt
Ik begrijp dit ook nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:32 schreef engine het volgende:
Wat heeft die kip gedaan dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Misschien denkt Jolien wel aan Milene of Sharice
Dat is echt de enige die daar in massa is toegenomen. De rest zijn skeletten aan het worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Amai jongens, ik ben nog nooit zo dik geweest.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
klopt ergens wel, dat de kruiden er dan beter in trekken, heb ik chefkoks ook wel eens zien doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze denken dat de kruiden zo beter inwerken of zoiets
jaquote:
Ja , maar dan maak je met een mes wat sneetjes erin en niet met een vork die kip mishandelen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
klopt ergens wel, dat de kruiden er dan beter in trekken, heb ik chefkoks ook wel eens zien doen
Wat zei ze dan? Ik zit op andere stream.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, ik geef je op het moment gelijk Milena
Smakelijk en have fun. 🙂quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word melig van die depressieve groep. Ik ga uit eten met leuke mensen.![]()
Dus daarom ga ik nu chips vreten, want het eten is bijna klaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier willen mensen toch niet naar kijken, we zijn zo saai ..quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:49 schreef OmaJacky het volgende:
Wat
[..]
Wat zei ze dan? Ik zit op andere stream.
Oké heeft ze inderdaad gelijk in.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier willen mensen toch niet naar kijken, we zijn zo saai ..
zoiets.
Nou Jordy, ik zou me geen zorgen maken over Elsaquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:00 schreef Verity het volgende:
Jordy: Van Elsa gaan we het echt niet winnen, dat weet ik wel.
Ze gaan af wat ze voor het laatst hebben gehoord. In het begin was ze best populair.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Jordy, ik zou me geen zorgen maken over Elsa
Woensdag, donderdag en vrijdag zijn altijd het ergst. Hebben ze helemaal niks te doen. Geef ze gewoon een 3 daagse opdracht om geld te verdienen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben nu zat eten en veel suiker en nog lamlendig![]()
Ja toen wel, maar denk dat ze ondertussen wel een stuk minder leuk gevonden wordt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze gaan af wat ze voor het laatst hebben gehoord. In het begin was ze best populair.
Zo is het! BB moet ze aan de gang zetten. Ze hebben geen flikker te doen en wij even weinig te bekijken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Woensdag, donderdag en vrijdag zijn altijd het ergst. Hebben ze helemaal niks te doen. Geef ze gewoon een 3 daagse opdracht om geld te verdienen.
Als dat waar zou zijn, zou het geweldig zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:10 schreef Hznootje het volgende:
Op FB speculeren ze over het feit dat Milena naar de DB is geroepen nadat ze Sharice vertelde wie er genomineerd is..Men denkt dat Milena nu zelf op de bank zit hierdoor..Dat zou wel heel leuk zijn
Elsa gaat gewoon lekker naar huisjequote:Op woensdag 19 februari 2025 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Jordy, ik zou me geen zorgen maken over Elsa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |