Oh ja, dat was ik vergeten te plaatsen!quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Milena weer in de DGK ? en dan met wat jullie hoorde wat ze tegen charice zei.... zou ze weggaan ook ?
dan is die wel Editie leeg loop hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten te plaatsen!
Bij deze alsnog:nou lijkt er wel op als je dit zo hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
net te laat met me screenquote:
Is ziek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:57 schreef greysbones het volgende:
Maar Elsa mag nu legaal op bed liggen ?
Ja terecht als jij samen met die heks van je kutstreken uithalen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Sharice vindt het een kuitspel , er worden dingen gezegd
En dan heb je Jordy: Dit is gewoon een top spel!quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Met zijn vieze pootjes..hahahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel vind ik wel leuk en jammer dat hij zich inlaat met Charise. Ik vind haar echt eng doen met Milena. Ze is overduidelijk verliefd op haar.
Er is ietsquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja terecht als jij samen met die heks van je kutstreken uithalen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:59 schreef Verity het volgende:
[..]
En dan heb je Jordy: Dit is gewoon een top spel!
Meent ze het?? Want dan is het misschien niet zo als ze het in haar hoofd had.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
melk was onbeperktquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoor net Jolien zeggen het is de laatste melk, het is bijna op
Moet je even kijken wat ze nu in de koffie gooien man man man![]()
Ik weet het nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Meent ze het?? Want dan is het misschien niet zo als ze het in haar hoofd had.
Dat heeft ze al meerdere keren gezegd vandaag. Waarschijnlijk mag ze daarom even op bed gaan liggen.quote:
kloptquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:04 schreef -river- het volgende:
Op andere sm hebben ze het er ook over dat Milena 2 maal naar de dbk moest komen dat er iets is waar ze niet blij mee zijn.
Axel en Jane hebben een afspraak. Ze spelen dubbelspel door zich bij de groepen aan te sluiten om zo meer info te vergaren , Jane bij het kartel en Axel bij Milena/Charice. Ze maken wel eigen keuzes maar zijn er voor elkaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel vind ik wel leuk en jammer dat hij zich inlaat met Charise. Ik vind haar echt eng doen met Milena. Ze is overduidelijk verliefd op haar.
ze zei het net echt tegen Keanuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |