Waarom zouden we een lap Russen binnen de grens willen? Die moeten dan wel worden verwijderd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het verdelen van Oekraïne de beste optie is, waarbij West Oekraïne direct bij de EU kan en ook Koningsbergen EU gebied wordt.
Hoezo willen, ze hebben het al.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zouden we een lap Russen binnen de grens willen? Die moeten dan wel worden verwijderd.
Ja, het idee is natuurlijk niet die Russen daar te laten zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zouden we een lap Russen binnen de grens willen? Die moeten dan wel worden verwijderd.
Er is altijd maar één oplossing, meer macht en geld richting EU.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:19 schreef byah het volgende:
Het enige waar dit toe gaat leiden is dat de EU meer verenigd raakt en militair gaat opschalen
Helemaal prima. De Eurofiel mag blij zijn met een meer verenigd Europa, en de Eurofoob krijgt er een sterker (binnenlands) leger voor terug.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:19 schreef byah het volgende:
Het enige waar dit toe gaat leiden is dat de EU meer verenigd raakt en militair gaat opschalen
Ik heb liever een lagere energierekening.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:22 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Helemaal prima. De Eurofiel mag blij zijn met een meer verenigd Europa, en de Eurofoob krijgt er een sterker (binnenlands) leger voor terug.
Ik ben altijd mordicus tegen een Verenigde Staten van Europa geweest maar de kansen zijn binnen een week volledig gekeerd, waardoor er feitelijk geen andere optie meer is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:21 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Er is altijd maar één oplossing, meer macht en geld richting EU.
Dat moet ik nog zien. De eerste contouren van een meningsverschil zijn nu al zichtbaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:19 schreef byah het volgende:
Dat komt nooit meer terug.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:25 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ik heb liever een lagere energierekening.
Liever dan onder de angst van dictators leven?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:25 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Dan gaan we verder met een coalition of the willing. En laten we eerlijk zijn, landen als Hongarije en Slowakije doen niks anders dan de boel traineren en zijn zand in de machine. Niks aan verloren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien. De eerste contouren van een meningsverschil zijn nu al zichtbaar.
Dan moet je minder verbruiken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:25 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Oekraïne kan de tering krijgen. Niet onze oorlog, want me gas!!!!1quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Liever dan onder de angst van dictators leven?
Tja als we allemaal zo makkelijk te manipuleren waren...quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Oekraïne kan de tering krijgen. Niet onze oorlog, want me gas!!!!1
Daar heb ik geen angst voor, dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Liever dan onder de angst van dictators leven?
De belangen zijn simpelweg nogal verschillend. Polen geeft niet voor niets aan NIET mee te willen werken aan troepen in Oekraïne. Die hebben een veel andere positie (in te nemen) dan bijvoorbeeld Nederland of Frankrijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dan gaan we verder met een coalition of the willing. En laten we eerlijk zijn, landen als Hongarije en Slowakije doen niks anders dan de boel traineren en zijn zand in de machine. Niks aan verloren.
Ja, wij hebben makkelijk praten. Grote woorden, kleine daden en iemand anders mag op de blaren zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De belangen zijn simpelweg nogal verschillend. Polen geeft niet voor niets aan NIET mee te willen werken aan troepen in Oekraïne. Die hebben een veel andere positie (in te nemen) dan bijvoorbeeld Nederland of Frankrijk.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Thermal imagers, altijd handig. Een ezel heeft een lichaamstemperatuur van zo'n 38 graden dus die zullen wel zichtbaar zijn.
Jij komt zelf met een hypocriete post. Dan krijg je hem ook he.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check even je eigen oeuvre aan ad hominems en scheldkanonnades.
Laten we we allemaal even weer wat rustiger posten. Sommige schieten echt teveel in de emoties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |