GrammarPutinquote:
Dat lijkt me een zekerheidje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Rusland aanstuurt op eerlijke verkiezingen in Oekraïne.
Janoekovitsj of die andere figuur die aan het begin van de oorlog werd opgepakt en daarna geruild. Weet zijn naam even niet meer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:29 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die wordt het inderdaad, daar hoef je zelfs geen verkiezingen voor uit te schrijven.
Maar ja, Trump en zijn vrienden zullen wel doen alsof alles democratisch verloopt.
Janoekovitsj is een vriend van Putin en extreem Pro-Russisch gezind. Dus de oorlog stopt dan wel tussen Oekraïne en Rusland maar dan zit Europa met de gebakken peertjes.
Ik zie nu meer eensgezindheid in Europa dan ik in tijden gezien hebquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:26 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die oranje smurf zorgt voor verdeeldheid. Niet alleen in Amerika maar ook in Europa!
Gevaarlijk mannetje hoor!
Dat zou veel te veel opvallen, er zijn voldoende peilingen voor de Oekraïnse presidentiële verkiezingen en er is geen enkele pro-Russische kandidaat die eens kans zou kunnen maken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:36 schreef einzeinz het volgende:
Eigenlijk heeft Trump zich niet te moeien met verkiezingen in een land.
Dat hij meteen verkieizingen uitroept in mei en zegt dat Zelensky slechts 4% mensen achter zich heeft staan is gewoon frappant!
Als die verkiezingen er komen, en dat zal ook zo zijn! Dan zal daar gigantisch in gefraudeerd worden en krijg je een pro-Russische leider die tegen Europa is!
Morgen vallen de Russen de Baltische Staten binnen en zijn we weer vertrokken voor vele jaren oorlog en dan is het eentje waarbij wij als FOK!ker ook opgeroepen gaan worden!
Opvallen voor wie? En wat gaan die dan doen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat zou veel te veel opvallen, er zijn voldoende peilingen voor de Oekraïnse presidentiële verkiezingen en er is geen enkele pro-Russische kandidaat die eens kans zou kunnen maken.
https://en.wikipedia.org/(...)residential_election
Trump heeft zo zijn voordelenquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu meer eensgezindheid in Europa dan ik in tijden gezien heb
Medvedchuk?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Janoekovitsj of die andere figuur die aan het begin van de oorlog werd opgepakt en daarna geruild. Weet zijn naam even niet meer.
Dan verklaren externe partijen de verkiezingen ongeldig. Een Russische gelieerde partij die in Oekraïne wint zou zoiets zijn als Denk dat 82 zetels haalt bij de Nederlandse verkiezingen, dan hoeven we niet over mogelijke fraude te praten, dat is dan gewoon overduidelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:39 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Opvallen voor wie? En wat gaan die dan doen?
En dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:41 schreef BlaZ het volgende:
Dan verklaren externe partijen de verkiezingen ongeldig.
Welke externe partijen? En wie gaat het enforcen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan verklaren externe partijen de verkiezingen ongeldig. Een Russische gelieerde partij die in Oekraïne wint zou zoiets zijn als Denk dat 82 zetels haalt bij de Nederlandse verkiezingen, dan hoeven we niet over mogelijke fraude te praten, dat is dan gewoon overduidelijk.
Was een dergelijk scenario niet in Roemenië?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:43 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Welke externe partijen? En wie gaat het enforcen?
Vrees dat je even wakker moet worden hoor, het is echt even een andere tijd geworden, helaas.
Nee, daar loog meneer over de afkomst van de bedragen voor advertenties, kwamen ze zelf achter, en roemeense hooggerechtshof verklaarde de stemming ongeldig. Kwam niemand van buiten bij kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was een dergelijk scenario niet in Roemenië?
Ik denk dat we meer vertrouwen mogen hebben in de Oekraïnse instituties op dit vlak. Interne partijen kunnen verkiezingen beïnvloeden maar dan is er wel een bepaald niveau van draagvlak noodzakelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:43 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Welke externe partijen? En wie gaat het enforcen?
Vrees dat je even wakker moet worden hoor, het is echt even een andere tijd geworden, helaas.
"We" moeten niet meegaan in de frame waar een of andere dictator for life wel ff iemand anders verwijt niet legitiem te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:52 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat we meer vertrouwen mogen hebben in de Oekraïnse instituties op dit vlak. Interne partijen kunnen verkiezingen beïnvloeden maar dan is er wel een bepaald niveau van draagvlak noodzakelijk.
i LoVe uKrAiNequote:Op woensdag 19 februari 2025 17:00 schreef Anton91 het volgende:
Trump is helemaal van het padje af.![]()
[ x ]
Mijn hemel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:00 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
"We" moeten niet meegaan in de frame waar een of andere dictator for life wel ff iemand anders verwijt niet legitiem te zijn.
Ik ben met bepaalde aspecten, waar ik op heb gewezen, wel eens.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:00 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |