SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind hem absoluut geen kneus, hij pakt dingen stevig aan.
Sommige dingen verbetert hij absoluut, maar hij is duidelijk ook ongelooflijk gevaarlijk voor stabiliteit, economie, vrijheid en vele andere dingen.![]()
Ja en de rest had maar moeten stemmenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De meerderheid van de stemmers![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ziekgemeld, koorts vannacht
Blijf dagje in bed![]()
![]()
Dit:quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
De meerderheid wilde m zelf als presidentquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De meerderheid van de stemmersOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Kakelende Kamala was ook een bizar slechte optie, volkomen de andere kant op.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en de rest had maar moeten stemmen![]()
Een normaal denkend mens wel hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
In hoeverre 'gedwongen' of 'gecoacht'??
Of... in hoeverre hadden ZIJ dit verwacht...
Echt, in de portemonnee.![]()
Hij is alleen voor zichzelf en zijn vriendjes bezig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
Sommige dingen verbetert hij absoluut, maar hij is duidelijk ook ongelooflijk gevaarlijk voor stabiliteit, economie, vrijheid en vele andere dingen.
Als hij echt voor stabiliteit en een goede economie zou zijn, dan zou hij niet zijn grootste bondgenoot en grootste economische partner met invasie bedreigen, me dunkt![]()
Zijn gedrag is imo gestoord.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
Sommige dingen verbetert hij absoluut, maar hij is duidelijk ook ongelooflijk gevaarlijk voor stabiliteit, economie, vrijheid en vele andere dingen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lang niet zo slecht als ditquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Kakelende Kamala was ook een bizar slechte optie, volkomen de andere kant op.![]()
daar zijn ook wat mensen die er niet tegen kunnenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:56 schreef JustinK het volgende:
Ik dring alleen mijn Bolk aan jullie opUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yep, dat zo'n land 2 van zulke kneuzen kiezen om voor het presidentschap te gaanquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Kakelende Kamala was ook een bizar slechte optie, volkomen de andere kant op.![]()
![]()
Dat denk ik ook niet idd, maar ze had te weinig tijd zich te profileren.quote:
Biden had eerder op moeten stappen, die heeft het aangezicht van de Democraten heel erg slecht gedaan met z'n gehakkel en gestuntel.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Moeten zij wetenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar zijn ook wat mensen die er niet tegen kunnen![]()
Wat schijnt het zonnetje weer mooi vandaag mensen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Echt ja!quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, dat zo'n land 2 van zulke kneuzen kiezen om voor het presidentschap te gaan
Die Ramaswami leek me wel een geschikte gast.![]()
En morgen eindelijk iets warmerquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaaaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En morgen eindelijk iets warmer![]()
![]()
Zo mag je het wel noemen idd.quote:Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
En dat in februariquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Lekker bakkiequote:
.
GhDon't follow me. I am lost too
.
Gaat het alweer wat beter?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ziek is ziek..quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Werk belde serieus net alweer
.
Je hebt je vanmorgen pas ziekgemeldquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Werk belde serieus net alweer![]()
![]()
Flink gehoest aan de telefoon hoop ik.![]()
Blaffen..Don't follow me. I am lost too
.
Ja vanochtend gebeldquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:44 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt je vanmorgen pas ziekgemeld![]()
Flink gehoest aan de telefoon hoop ik.
Niet gehoest
Trust nobody![]()
Mwa maar drie dagen, daarna weer kouder en gaat t ook weer vriezen in de nachtquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Overleven we ook wel weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ga je daar ook heen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
Hij staat er weer
[ link | afbeelding ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa maar drie dagen, daarna weer kouder en gaat t ook weer vriezen in de nacht
Kan in maart zelfs nog goed koud worden..Don't follow me. I am lost too
.
Het lelijkste station van Nederlandquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
Hij staat er weer
[ link | afbeelding ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Echt nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het lelijkste station van Nederland
Uw ADH vitamine Worst
Wat is de mooiste.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het lelijkste station van NederlandDon't follow me. I am lost too
.
En wie weet nog wel weer sneeuwquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Kan in maart zelfs nog goed koud worden..
Amsterdamquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker in je eentje lekker dansenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik ga het thuis volgen![]()
Doe ik al meerdere keren per weekquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker in je eentje lekker dansen![]()
Uw ADH vitamine Worst
Morgen wel doen. En flink snotteren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja vanochtend gebeld
Niet gehoest![]()
Leukquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe ik al meerdere keren per week![]()
Ja die is wel mooiquote:
.
Het is goedkoper geworden om naar Antwerpen te treinen vergeleken met vorig jaar
Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
.
Top TTDon't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
VenzDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had nog een netje sinaasappelen gekocht, komt wel heel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Het is wat..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:51 schreef maily het volgende:
[..]
Morgen wel doen. En flink snotteren.
Trust nobody![]()
Ik zag vandaag voorbijkomen dat het ov binnen de grote steden zelf nog duurder gaat worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:52 schreef hemarookworst het volgende:
Het is goedkoper geworden om naar Antwerpen te treinen vergeleken met vorig jaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van De Lijn?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag vandaag voorbijkomen dat het ov binnen de grote steden zelf nog duurder gaat worden.Uw ADH vitamine Worst
![]()
.
Nee nier de Lijn oa Utrecht Rotterdam Amsterdam Den haag kleine ritjes met de tram bus metro worden duurder.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een staatshoofd zo belachelijk makenDemocratisch gekozen he?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja helaasquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee nier de Lijn oa Utrecht Rotterdam Amsterdam Den haag kleine ritjes met de tram bus metro worden duurder.Uw ADH vitamine Worst
Heb je wel Sinas?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:04 schreef HappyCharly het volgende:
Ook zin in sinaasappel
Maar niet in huisUw ADH vitamine Worst
Het is een schande.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Een staatshoofd zo belachelijk makenDemocratisch gekozen he?
De man die een kogel opving met zijn oor
.
Zit voor het eerst in een Belgische intercity, ziet er netjes uitUw ADH vitamine Worst
Wat een held.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is een schande.
De man die een kogel opving met zijn oorTrotste mama van Ambar
Ja vervelende beslissing weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SuperTrump
.
Ohja die zetten ze in als EuroCity naar Brussel hequote:Op woensdag 19 februari 2025 13:07 schreef hemarookworst het volgende:
Zit voor het eerst in een Belgische intercity, ziet er netjes uit![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja die zetten ze in als EuroCity naar Brussel he
Uw ADH vitamine Worst
Lekker dagje België Hema ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is wel de ubernarcist! Een Narcist als president van het machtigste land ter wereld.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Dat kan alleen maar goed gaan.Don't follow me. I am lost too
.
Mooi weer trouwens.Don't follow me. I am lost too
.
quote:kost maar 8,10 enkele reis met gratis reizen in NL, vorig jaar 12,30
Uw ADH vitamine Worst
Gezelligquote:Don't follow me. I am lost too
.
MiddagbolkDon't follow me. I am lost too
.
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan mentionen we je weer elke dag meermaalsniet nodig hoor de onzinmeets hadden ook nooit een mention-bare lijst van komers
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vanuit Rotterdam ben je ook zo in Antwerpen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]kost maar 8,10 enkele reis met gratis reizen in NL, vorig jaar 12,30
R.I.P DTS.![]()
Maar deze meet welquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:12 schreef Paul het volgende:
[..]niet nodig hoor de onzinmeets hadden ook nooit een mention-bare lijst van komers
![]()
![]()
Sommige Amerikanen serieus: "He took a bullet in the SKULL for us!"quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is een schande.
De man die een kogel opving met zijn oor![]()
🌻🌻🌻🌻Don't follow me. I am lost too
.
Niks meer te zien nu.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige Amerikanen serieus: "He took a bullet in the SKULL for us!"
Heel apart.Don't follow me. I am lost too
.
Democratisch gekozen. Dus tja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is wel de ubernarcist! Een Narcist als president van het machtigste land ter wereld.Trotste mama van Ambar
Wilders heeft ook aardig wat stemmen gekregen en die krijgt ook aardig wat kritiek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Democratisch gekozen. Dus tja.
Ik vind de TT ook een beetje jammer, maar of iemand democratisch gekozen is of niet vind ik er niet toe doen hierin.![]()
Met wat hulp van het algoritme van vriend 'Musk'.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Democratisch gekozen. Dus tja.Don't follow me. I am lost too
.
Mwah, de Democraten hadden weer illegale immigranten die op Kamala stemden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met wat hulp van het algoritme van vriend 'Musk'.![]()
Alleen... die gingen niet stemmen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, de Democraten hadden weer illegale immigranten die op Kamala stemden.
Of in elk geval niet voldoende mensen, of... werd er misschien gezorgd dat ze niet geteld werden...?
Wilders luistert teveel naar 'Radio Genoa'...en dat retweet ie allemaal op X.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilders heeft ook aardig wat stemmen gekregen en die krijgt ook aardig wat kritiek.
Ik vind de TT ook een beetje jammer, maar of iemand democratisch gekozen is of niet vind ik er niet toe doen hierin.Don't follow me. I am lost too
.
Heb je stemrecht als illegaal migrant danquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, de Democraten hadden weer illegale immigranten die op Kamala stemden.
Uw ADH vitamine Worst
Die invloed is natuurlijk te verwaarlozen t.o.v. de invloed van social mediaquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, de Democraten hadden weer illegale immigranten die op Kamala stemden.![]()
Ik heb nog niet ontbeten ook niet.quote:
Dus zo een brunch ervan maken
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb nog niet ontbeten ook niet.
Dus zo een brunch ervan maken
.
Ha de giant is niet zo giant! Wel tof dat je naar Quick gaat leuke keten vaak tijdelijke burgers.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga straks een giant lunchen bij de QuickThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Twee tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lucky manDon't follow me. I am lost too
.
Dat laatste is sowieso goedquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga even serie kijken
En proberen me niet schuldig te voelen![]()
![]()
Dat zou raar zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga even serie kijken
En proberen me niet schuldig te voelenDon't follow me. I am lost too
.
Dt tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee is mijn foutquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun jij toch niets aan doen?![]()
![]()
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe het dan ook veilig met elkaarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Veilig bolkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe het dan ook veilig met elkaar![]()
![]()
JajaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet je niet werken justin.
Zo dat gehang op Fok! In de baas zijn tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun jij toch niets aan doen?
Maar meer zo van.. als ik paar paracetamol neem zou ik misschien wel kunnen werken morgen..Trust nobody![]()
Nicequote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
Rijcomfort is goed van deze trein![]()
![]()
Uitzieken, je gezondheid is belangrijker dan je baan. Of gaan er spontaan mensen dood als je niet komt opdagen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
Maar meer zo van.. als ik paar paracetamol neem zou ik misschien wel kunnen werken morgen..Trotste mama van Ambar
Idd, ik ga echt niet een zielig dagje ziek melden als ik grieperig ben, had vorig jaar gewoon weekje gedaan dat was echt nodigUw ADH vitamine Worst
Je moet voor de gein eens dat boemmeltjr nemen tussen Roosendaal en Antwerpen, eerste keer dat ik die nam moes bij Enter de machinist eruit om de wissel handmatig om te zetten ik wist niet wat ik meemaaktequote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
Rijcomfort is goed van deze trein
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens dat boemmeltjr nemen tussen Roosendaal en Antwerpen, eerste keer dat ik die nam moes bij Enter de machinist eruit om de wissel handmatig om te zetten ik wist niet wat ik meemaakte![]()
![]()
![]()
Duurt mij echt te lang die reis, maar wie weet ga ik dat een keer proberenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens dat boemmeltjr nemen tussen Roosendaal en Antwerpen, eerste keer dat ik die nam moes bij Enter de machinist eruit om de wissel handmatig om te zetten ik wist niet wat ik meemaakteUw ADH vitamine Worst
TreinbolkDon't follow me. I am lost too
.
Kom je wel langs mooie plekjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jouw mening mag er ook zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie happen allemaal zo lekker
Gutteguttegut.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet je niet werken justin.
Zo dat gehang op Fok! In de baas zijn tijd.
Nu ook al mensen vragen of ze niet moeten werken...?![]()
Het scheelt dat het mijn mening niet isquote:
Trotste mama van Ambar
Ach, je zei: jullie happen zo leukquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het scheelt dat het mijn mening niet is
Ik was aan het trollenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, je zei: jullie happen zo leukTrotste mama van Ambar
Niet spontaan iigquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uitzieken, je gezondheid is belangrijker dan je baan. Of gaan er spontaan mensen dood als je niet komt opdagen?
Trust nobody![]()
Ditquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
Werken moet ook in je aard liggen![]()
Zie je meer dan met de auto.quote:Don't follow me. I am lost too
.
BiemmDon't follow me. I am lost too
.
BorrelnootDon't follow me. I am lost too
.
OOOoooh.quote:
Je meent 'tOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
.
wat jij wilquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
De kamasutra totdat je beurs bent?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
BehDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Mag vast welquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:SwJ mag ik Jus een note geven ?![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:SwJ mag ik Jus een note geven ?
quote:Don't follow me. I am lost too
.
OlaDon't follow me. I am lost too
.
Kinderen die willen krijgen voor hun billenquote:
En dan ben je niet uitgeziekt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
Maar meer zo van.. als ik paar paracetamol neem zou ik misschien wel kunnen werken morgen..
En volgende week weer ziek.![]()
![]()
Dat ken nie jonguhhhhquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een dikke vette note van greysieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PepsiDon't follow me. I am lost too
.
Wil jij ook?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:06 schreef Lovely het volgende:
Kinderen die willen krijgen een note voor hun billen![]()
![]()
.
.
Das ook weer waar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
UhuDon't follow me. I am lost too
.
@sp3cquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yeah, maar welke mod zou dat willen doen?![]()
ALLEMAAL!quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yeah, maar welke mod zou dat willen doen?![]()
![]()
.
Zo.quote:Don't follow me. I am lost too
.
.nlquote:Don't follow me. I am lost too
.
huhquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely wacht geduldig drie dagen
Dat zijn dan wel heel veel positieve notes.. weet niet of ik dat aan kanquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
jij??quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel heel veel positieve notes.. weet niet of ik dat aan kan
ik heb er alleen 1 voor Jus geregeldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang duurt het tot ze zichtbaar zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij??
ik heb er alleen 1 voor Jus geregeldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
.
Ohquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij??
ik heb er alleen 1 voor Jus geregeld
![]()
.
Awwwquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:15 schreef Lovely het volgende:
Nou JustinK verdiend ook wel een positieve note![]()
![]()
PONO gegevenquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:15 schreef Lovely het volgende:
Nou JustinK verdiend ook wel een positieve note![]()
![]()
![]()
![]()
.
TraagDon't follow me. I am lost too
.
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
bij speedfight waren de notes mn geheugensteuntjes hihihihiWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je bent ook niet voor niets mod meerquote:
Bol.kDon't follow me. I am lost too
.
Had het net al gemeld.quote:
Het ene moment is het snel en het andere moment weer traagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
Ach karenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Gutteguttegut.
Nu ook al mensen vragen of ze niet moeten werken...?
R.I.P DTS.![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: