SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind hem absoluut geen kneus, hij pakt dingen stevig aan.
Sommige dingen verbetert hij absoluut, maar hij is duidelijk ook ongelooflijk gevaarlijk voor stabiliteit, economie, vrijheid en vele andere dingen.![]()
Ja en de rest had maar moeten stemmenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De meerderheid van de stemmers![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ziekgemeld, koorts vannacht
Blijf dagje in bed![]()
![]()
Dit:quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
De meerderheid wilde m zelf als presidentquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De meerderheid van de stemmersOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Kakelende Kamala was ook een bizar slechte optie, volkomen de andere kant op.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en de rest had maar moeten stemmen![]()
Een normaal denkend mens wel hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
In hoeverre 'gedwongen' of 'gecoacht'??
Of... in hoeverre hadden ZIJ dit verwacht...
Echt, in de portemonnee.![]()
Hij is alleen voor zichzelf en zijn vriendjes bezig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
Sommige dingen verbetert hij absoluut, maar hij is duidelijk ook ongelooflijk gevaarlijk voor stabiliteit, economie, vrijheid en vele andere dingen.
Als hij echt voor stabiliteit en een goede economie zou zijn, dan zou hij niet zijn grootste bondgenoot en grootste economische partner met invasie bedreigen, me dunkt![]()
Zijn gedrag is imo gestoord.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
Sommige dingen verbetert hij absoluut, maar hij is duidelijk ook ongelooflijk gevaarlijk voor stabiliteit, economie, vrijheid en vele andere dingen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lang niet zo slecht als ditquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Kakelende Kamala was ook een bizar slechte optie, volkomen de andere kant op.![]()
daar zijn ook wat mensen die er niet tegen kunnenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:56 schreef JustinK het volgende:
Ik dring alleen mijn Bolk aan jullie opUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yep, dat zo'n land 2 van zulke kneuzen kiezen om voor het presidentschap te gaanquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Kakelende Kamala was ook een bizar slechte optie, volkomen de andere kant op.![]()
![]()
Dat denk ik ook niet idd, maar ze had te weinig tijd zich te profileren.quote:
Biden had eerder op moeten stappen, die heeft het aangezicht van de Democraten heel erg slecht gedaan met z'n gehakkel en gestuntel.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Moeten zij wetenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar zijn ook wat mensen die er niet tegen kunnen![]()
Wat schijnt het zonnetje weer mooi vandaag mensen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Echt ja!quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, dat zo'n land 2 van zulke kneuzen kiezen om voor het presidentschap te gaan
Die Ramaswami leek me wel een geschikte gast.![]()
En morgen eindelijk iets warmerquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jaaaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En morgen eindelijk iets warmer![]()
![]()
Zo mag je het wel noemen idd.quote:Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
En dat in februariquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Lekker bakkiequote:
Don't follow me. I am lost too
.
GhDon't follow me. I am lost too
.
Gaat het alweer wat beter?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: