Ja maar, Jolien is Oostvlaams hè !quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij kunt ook helemaal geen west-vlaams
hij kent wel het spel vind ik en dat is de reden waarom hij in BB wilde ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Jongen, ze maken er 1 grote poppenkast van, en ik weet ook wel waarom Milena voor de 2e keer naar de dagboekkamer moest"
TOPSPEL! Mokfest is begonnen
En wat het voor Milena verwarrend maakt is dat ze de naam van David P niet te zien krijgt. En denkt dat David P er niet opstaat. Ze krijgt enkel te zien wie gelijk staat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:22 schreef Ace90ace het volgende:
Ok, ik denk dat het volgende is gebeurt.
Milena is op Jane gegaan.
Sharice en Axel zijn op Jordy gegaan.
Elsa en David P zijn op Matheüs gegaan.
En Matheüs, Jordy, Jolien, Keanu en Jane zijn op David P gegaan.
Dan heb je 1 voor Jane, 2 voor Jordy en Matheüs en 5 voor David P.
Dan heeft Milena moeten kiezen tussen Jordy en Matheüs. En Milena kiest voor Matheüs er af te halen.
Dan staan Keanu, Axel, Elsa, David P en Jordy er op.
Dit aan de hand van verschillende conversatie van gisteren en vandaag.
Los van Elsa en Pootje?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane en Axel zijn samen ook nog een groepje ( lijken dubbel spel te spelen)
Ik denk dat Jaxel nog zeker wel een team zijn ,maar geen keiharde vaste afspraken maken (wel een visie).quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Los van Elsa en Pootje?
Ik denk dat Jane en Axel spioneren in de andere groepen maar wel bij Elsa en Pootje in de groep zitten wat stemmen betreft.
nope Elsa ging zoiezo op Jordyquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
En wat het voor Milena verwarrend maakt is dat ze de naam van David P niet te zien krijgt. En denkt dat David P er niet opstaat. Ze krijgt enkel te zien wie gelijk staat.
Zwalm onder Hent is toch wel een beetje westquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja maar, Jolien is Oostvlaams hè !
Ze hebben afgesproken om zich te verspreiden onder de groepjes en heel af en toe kort bij elkaar te komen voor overleg. Dat is allang in de uitzending geweestquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
of Jane speelt ook goed toneel of Axel is echt apart gegaan.
maar ja weten we pas in de uitzending
die geloof ik ook voor geen meterquote:
we weten het in de aflevering pas ik ben echt zo nosy hequote:
Maar dat zou betekenen dat er een bank van 5 personen is, de helft zit dan op de bank, lijkt mij vreemdquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
En wat het voor Milena verwarrend maakt is dat ze de naam van David P niet te zien krijgt. En denkt dat David P er niet opstaat. Ze krijgt enkel te zien wie gelijk staat.
Volgens mij weet ze dat allangquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
die geloof ik ook voor geen meter![]()
maaaarrrr
Jordy geeft ook niet de kans dat ze wat kan zeggen
ja dat weet ik maar Axel si ergens daarin doorgeslagen echt overgestaptquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben afgesproken om zich te verspreiden onder de groepjes en heel af en toe kort bij elkaar te komen voor overleg. Dat is allang in de uitzending geweest
Kan zijn, maar nu lijkt het spel in zijn nadeel uit te vallen dus is het een poppenkast, en even geen topspel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij kent wel het spel vind ik en dat is de reden waarom hij in BB wilde ook
hij weet er meer van als de rest in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |