Die QR code verscheen zojuist in beeldquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zonder gekheid, dit is van de Bitcoin 2024 Keynote Speech van een half jaar geleden, dus niet live.
Het YouTube account heeft geen crypto gerelateerde content, dus dit als content is opvallend. Waarschijnlijk gehackt.
De chat is afgeschermd, alleen geselecteerde mensen, kenmerkend voor de scam. Vaak zitten daar AI bots zodra de scam live gaat.
Het is alleen nog wachten op de QR-code om je coins heen te sturen en de scam is compleet.
Zit je er voor de korte termijn in? Anders doe je er wellicht verstandiger aan om te leren daytraden, dat kan zelfs in een extreme bearmarkt nog behoorlijk lucratief zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Ik heb wel bijgekocht. Om mijn break even point wat te verlagen, maar ik sta nu wel op verlies. Sinds vandaag.
Een grote meerderheid van daytraders verliest geld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit je er voor de korte termijn in? Anders doe je er wellicht verstandiger aan om te leren daytraden, dat kan zelfs in een extreme bearmarkt nog behoorlijk lucratief zijn.
Dan kun je in jouw redenatie dus nooit verlies hebben als je maar niet verkoopt. Handig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een onzin. Verlies is verlies als je het verkoopt. Andersom is winst ook maar winst als je het uit laat cashen. Of denk jij dat je die nieuwe auto meekrijgt als je zegt dat de BTC koers lekker gaat?
Wel verlies gehad, maar niks verkocht. Af en toe bij kopen en sinds een tijdje weer winstquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand die flink verlies heeft?
Ik wel.
Absoluut waar, maar je hebt ook professionele pokerspelers ik geloof dat je er wel degelijk goed in kunt worden zolang je heel goed weet wat je doet qua kansberekening.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een grote meerderheid van daytraders verliest geld.
Ik zou het nooit als advies geven.
Je kan het beter vergelijken met een gokverslaving.
Thanks for the advice.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit je er voor de korte termijn in? Anders doe je er wellicht verstandiger aan om te leren daytraden, dat kan zelfs in een extreme bearmarkt nog behoorlijk lucratief zijn.
Heerlijk. Ben er 100% van overtuigd dat de echte bullmarket nu pas gaat beginnen.quote:
Ja. Daytraden is snel een verslaving.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een grote meerderheid van daytraders verliest geld.
Ik zou het nooit als advies geven.
Je kan het beter vergelijken met een gokverslaving.
Volgens mij is dit gewoon de overbought/oversold indicator die je bij de TA gebruikt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:47 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch onbegrijpelijk dat mensen zo snel panieken.
Dit is het laagste sinds lange tijd, september toen hij crashte naar 48k was die 22.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon de overbought/oversold indicator die je bij de TA gebruikt.
Bij mij staat die trouwens nog niet op zijn laagst. Er kan er nog meer af, voordat ie een koopsignaal gaat geven.
We zijn er dus nog niet.
[ link | afbeelding ]
Als het daarmee te maken heeft, is het juist tijd voor paniek.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
De Amerikaanse beurs gaat ook niet zo lekker, dus geen directe reden tot paniek. Alles is wat in mineur.
Bedoel meer dat wat dit uit moeten zitten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het daarmee te maken heeft, is het juist tijd voor paniek.
Techaandelen worden massaal verkocht idd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
De Amerikaanse beurs gaat ook niet zo lekker, dus geen directe reden tot paniek. Alles is wat in mineur.
Dat ligt er aan hoeveel je er verkoopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:23 schreef stinkie het volgende:
Bij 80 verkoop ik 2/3 van de btc
Dan heb ik nog steeds 100% winst. Ik denk dat ie dan nog wel eens verder kan dalen
De VS hadden al te maken met flinke inflatie. De markt werd echter flink gemanipuleerd om de Biden-administratie er mooier uit te laten zien. Maar nu Trump aan het roer staat hoeven ze de schone schijn niet meer op te houden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bedoel meer dat wat dit uit moeten zitten.
Zolang Trump met handelsoorlogen, tariffs en andere maatregelen dreigt die de inflatie kunnen opdrijven en verdere renteverlagingen kunnen traineren, zal de markt er niet zo lekker op gaan denk ik.
Dus ff 4 jaar volhouden
En al die duizenden ontslagen van Musk. Ben benieuwd hoeveel dat er uiteindelijk gaan worden en of we het in de werkloosheidcijfers terug gaan zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bedoel meer dat wat dit uit moeten zitten.
Zolang Trump met handelsoorlogen, tariffs en andere maatregelen dreigt die de inflatie kunnen opdrijven en verdere renteverlagingen kunnen traineren, zal de markt er niet zo lekker op gaan denk ik.
Dus ff 4 jaar volhouden
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:28 schreef capricia het volgende:
[..]
En al die duizenden ontslagen van Musk. Ben benieuwd hoeveel dat er uiteindelijk gaan worden en of we het in de werkloosheidcijfers terug gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |