Hebben ze jaren geleden ook niet eens de ETH-blockchain een aantal blokken teruggezet om een hack ongedaan te maken?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, kan het nou nooit eens mee zitten met Ethereum?
Hopelijk wordt dit alles op tijd bevroren zodat die enorme berg uit roulatie verdwijnt, het is mogelijk.
Jep. Toen het allemaal zo slecht ging dat ik Ethereum voor een schijntje verkochtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze jaren geleden ook niet eens de ETH-blockchain een aantal blokken teruggezet om een hack ongedaan te maken?
Dat was bij de DAO hack inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze jaren geleden ook niet eens de ETH-blockchain een aantal blokken teruggezet om een hack ongedaan te maken?
Door wie? Door de central Ethereum bankquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk wordt dit alles op tijd bevroren zodat die enorme berg uit roulatie verdwijnt, het is mogelijk.
Verkoop nu je Bitcoin wil je nog wat over houden!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:28 schreef capricia het volgende:
Ik word hier ook helemaal niet vrolijk van. Wat is dit?
Ook helemaal geen zin om meer geld in BTC te investeren. Het kwakkelt gewoon.
Mijn defensie ETFs en zelfs de ETF World Index doet het beter.
De miners kunnen overeenstemming bereiken. Dat is eerder gebeurd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Door wie? Door de central Ethereum bank![]()
Diefstal ga ik niet goedpraten, maar dan hadden ze maar beter op hun muntjes moeten letten.
Dus elke keer als er een geschil is bepalen minders of dat terecht is of niet? Lekker gedecentraliseerd spul dat Ethereum, als je daar je geld insteekt verdien je inderdaad om onder een brug te slapen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De miners kunnen overeenstemming bereiken. Dat is eerder gebeurd.
Dat was niet op Ethereum. En ik zou de definitie van decentrilatie nog eventjes opzoeken als ik jou was.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dus elke keer als er een geschil is bepalen minders of dat terecht is of niet? Lekker gedecentraliseerd spul dat Ethereum, als je daar je geld insteekt verdien je inderdaad om onder een brug te slapen.
Ik hoef helemaal niets op te zoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was niet op Ethereum. En ik zou de definitie van decentrilatie nog eventjes opzoeken als ik jou was.
Ga dan ook niet janken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niets op te zoeken.
Misschien moet je iets meer nadenken wat decentralisatie in Crypto betekent, en niet naar de algemene term. En als er 1 iemand loop te janken dan ben jij het.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga dan ook niet janken.
Decentralisatie betekent gewoon dat er niet op één plek voor iedereen besloten wordt hoe nu verder. Niets meer niets minder. Dat betekent dus niet gewoon je bek houden en minen met die handel, anders was Bitcoin allang ter ziele.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
Kijk uit dit gaat je notes kosten!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien moet je iets meer nadenken wat decentralisatie in Crypto betekent, en niet naar de algemene term. En als er 1 iemand loop te janken dan ben jij het.
[..]![]()
![]()
![]()
Les 1 in security: Ga niet je eigen beveiliging proberen te bedenken.quote:The CEO said the specific transaction was masked to appear legitimate but contained malicious source code designed to alter the smart contract logic of the wallet and siphon funds.
Ga niet je eigen 'crypto' bedenken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:19 schreef raptorix het volgende:
Overigens moest ik hier wel om lachen:
[..]
Les 1 in security: Ga niet je eigen beveiliging proberen te bedenken.
Heb je thuis al een altaar ingericht om de God vsn BTC te aanbidden?quote:Op maandag 24 februari 2025 08:59 schreef SuperNeger het volgende:
Nou nou laten we van de SC geen ETH topic maken
Zoveel geef ik niet om BTC. Het is een een redelijk goede store of value, maar dat is dan ook het enige.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Heb je thuis al een altaar ingericht om de God vsn BTC te aanbidden?
Ik sta open voor meerdere dingen, het is alleen dat in vergelijking met XRP gewoon een heleboel andere dingen inferieur zijn.quote:
Nou, wouw hè.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Wat nou weer
Tijd voor de volgende DCA ronde, al heb ik nog niet genoeg gespaard sinds de vorige.
Niemand denk ik; jij ook niet toch? Tenzij je nu daadwerkelijk de hele handel verkoopt natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand die flink verlies heeft?
Ik wel.
Ik verkoop niks nee. Heb vorige week bijgekocht. Maar het daalt en het daalt maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niemand denk ik; jij ook niet toch? Tenzij je nu daadwerkelijk de hele handel verkoopt natuurlijk.
Verlies is verlies, of je het nu realiseert of niet. Of vind je dat btc tot 10.000 kan dalen en je nog steeds geen verlies hebt als je niet verkoopt?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niemand denk ik; jij ook niet toch? Tenzij je nu daadwerkelijk de hele handel verkoopt natuurlijk.
Tsjah het kan niet alleen maar omhoog gaan héquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verkoop niks nee. Heb vorige week bijgekocht. Maar het daalt en het daalt maar.
Wat een onzin. Verlies is verlies als je het verkoopt. Andersom is winst ook maar winst als je het uit laat cashen. Of denk jij dat je die nieuwe auto meekrijgt als je zegt dat de BTC koers lekker gaat?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verlies is verlies, of je het nu realiseert of niet. Of vind je dat btc tot 10.000 kan dalen en je nog steeds geen verlies hebt als je niet verkoopt?
Ga ons nou niet lekker zitten maken met een daling tot $10.000quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verlies is verlies, of je het nu realiseert of niet. Of vind je dat btc tot 10.000 kan dalen en je nog steeds geen verlies hebt als je niet verkoopt?
Op papier hier inmiddels wel verlies.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand die flink verlies heeft?
Ik wel.
Je linkt waarschijnlijk een scam.quote:
Sorry dat ik het zeg, maar fijn om te horen dat jij ook verlies hebt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Op papier hier inmiddels wel verlies.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar fijn om te horen dat jij ook verlies hebt.
Iedereen houdt altijd zijn bek dicht als het kut gaat
Oei. Ik wacht even op de Nigeriaanse prinsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je linkt waarschijnlijk een scam.
Gehackt Youtube account, straks kan je 1 BTC sturen en krijg je er 2 terug.
Zonder gekheid, dit is van de Bitcoin 2024 Keynote Speech van een half jaar geleden, dus niet live.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Ik wacht even op de Nigeriaanse prins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |