Beetje voorbarigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Trump en Musk hebben mijn leven verwoest
Ik weet niet wat deze guy neemt, maar doe mij er maar 2.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:55 schreef achtja het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo iets, investeren..
Kijk: het lijkt erop dat veel mensen mijn posts nogal persoonlijk nemen. Anderen noemen ze ziedend of lomp. Doe dat alsjeblieft niet.. je maakt jezelf dan nu en helemaal in de toekomst belachelijk. Je komt er vanzelf wel, tenminste als je verder wilt komen in je financiele leven. Daar gaan deze topics ook over, elkaar helpen.
Je kunt ook gewoon lekker oubollig blijven investeren in op fiat gebasseerde bedrijven met CEO's die je niet kent en waarvan de grillen niet kent.. of lekker in goud gaan ofzo.. kortom, investeren in iets waar jij geen controle over hebt hoeft gelukkig al 15 jaar niet meer.
Bitcoin is energie en iets wat al die bedrijven nodig hebben is ENERGIE. Het geluk heb je dat het merendeel van de mensen DIT punt niet begrijpt en allemaal omwegen met fiat maakt. Bitcoin put direct zonder verlies uit het energieveld. Dit energieveld kunt je zonder verlies met lichtsnelheid versturen, OMG! valt het kwartje?
Niet dat je controle hebt over het Bitcoin netwerk, dat zou wat zijn zeg! Dan zou het ook gelijk al zijn waarde verliezen. Wel heb je controle over je eigen sats.. (laten we het klein houden)
Omdat je dan uiteindelijk, na de duizenden uren die je erin hebt gestoken (want wie gaat zomaar blind ergens mee bezig?) erachter komt dat er niets anders bestaat dan Bitcoin snap je dat we in een ander paradigme zitten en dat het dus geen investeren is.. net zoals je niet investeerd in de euro (als je europeaan bent) , of dollar..
Nou goed, ik wens jullie al het succes van de wereld toe.. en wijsheid! Gelukkig was Satoshi wijs genoeg en kun je gewoon je zegeningen tellen.
Lol rij even langs bij de Tesla dealer,quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedere keer als je een Tesla ziet even een sleutel erlangs halen
Haha, nee joh. Grappig al die paniek elke keer als de markt een keer aan de boom schudt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:30 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik denk, en dat meen ik, dat de kans groter is dat het nog 4 jaar duurt. De top is geweest. Sommigen verkopen, velen houden vast omdat ze er eerder meer voor konden krijgen en het nu zonde vinden te verkopen. Hopend op toch weer een ommeslag. Maar die zitten de rit naar beneden helemaal uit. Been there done that. Tot over 4 jaar!
BehoorlijkKritisch zie je eerdaags niet meer terug: https://www.telegraaf.nl/(...)-energie-te-voorzienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Haha, nee joh. Grappig al die paniek elke keer als de markt een keer aan de boom schudt.
Nou, die NK rip is wel meer dan even aan de boom schudden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Haha, nee joh. Grappig al die paniek elke keer als de markt een keer aan de boom schudt.
Wijf terug gekochtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:58 schreef Scorpie het volgende:
Wijf verkocht
All in op Bitcoin gegaan
To the moon
1M
Lekker maatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wijf terug gekocht
50% extra winst gepakt
To the moon
1M
Precies dit! En als je vroeger BTC had gekocht had je nu minder XRP en meer BTC!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja geweldig.
XRP staat 29% lager dan een maand geleden.
Uitzoomen, niet naar maandkoersen kijken. Waar was de koers nu geweest als Harris had gewonnen? (wat ikzelf liever had gezien, gezien de geo-politieke onrust nu)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:35 schreef De_Pel het volgende:
HEE BEDANKT HE CRYPTOKONING TRUMP!!
Ondertussen BTC -25% en Alts -40% in een maand.
Dat moeten we natuurlijk nog maar zienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
En uiteindelijk moet Bitcoin niet politiek zijn, over 4 jaar is er een andere US president.
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Het gerucht gaat al dat ie gehackt is en dat het dus fake is
Even wachten op iets meer bevestiging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |