Puur als hedge tegen inflatie moet je eigenlijk goud kopen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Maar mijn vraag is dan: waar gaat het geld heen?
De beurs doet het ook slecht.
Je geld parkeren op de bank geeft ontwaarding. Al doet Buffet dat wel.
Waar gaat het dan heen?
Vooral de mensen die crypto nu lachwekkend noemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:43 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Mensen kopen liever in als de koers hoog staat
Naja het was altijd wel een enormgroot risico en nog steeds. Daarom leg nooit een enorm groot bedrag in tenzij je het kan veroorloven. Misschien een paar mensen die er vroeg bij waren, maar je ziet het hoe super gevoelig het is. Orange man hoeft maar een scheet te laten en crypto begint met omvallenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:05 schreef Jeo_Boden het volgende:
Corrigeer me als ik het mis heb. Ik denk dat crypto-handel voor 2017 erg makkelijk was. Alles steeg wel. Iedereen die in die periode tonnen winst behaalde, voelt zich nu natuurlijk een crypto-genie. Terwijl dit meer te maken had met geluk dan met skill. Tegenwoordig is de markt moeilijker te timen. 95% van degenen die nu instappen verliest geld met crypto.
Ik moet toegeven ik ben zelf zeer slecht met crypto. Ik win letterlijk niets.
Eke maand geld inleggen dat je kunt missen, dan kun je ook niet nat gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja het was altijd wel een enormgroot risico en nog steeds. Daarom leg nooit een enorm groot bedrag in tenzij je het kan veroorloven. Misschien een paar mensen die er vroeg bij waren, maar je ziet het hoe super gevoelig het is. Orange man hoeft maar een scheet te laten en crypto begint met omvallen
Crypto is voor gokkers, gokverslaafden en junkies.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:17 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Eke maand geld inleggen dat je kunt missen, dan kun je ook niet nat gaan
Buy de dipquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:22 schreef achtja het volgende:
[..]
Crypto is voor gokkers, gokverslaafden en junkies.
Bitcoin is al 15 jaar zekerheid, we gaan naar oneindig.
Correct me if i'm wrong
Buy high sell lowquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:22 schreef achtja het volgende:
[..]
Crypto is voor gokkers, gokverslaafden en junkies.
Bitcoin is al 15 jaar zekerheid, we gaan naar oneindig.
Correct me if i'm wrong
Nou, ook voor 2017 hebben we erg 'slechte' maanden gehad:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:05 schreef Jeo_Boden het volgende:
Corrigeer me als ik het mis heb. Ik denk dat crypto-handel voor 2017 erg makkelijk was. Alles steeg wel. Iedereen die in die periode tonnen winst behaalde, voelt zich nu natuurlijk een crypto-genie. Terwijl dit meer te maken had met geluk dan met skill. Tegenwoordig is de markt moeilijker te timen. 95% van degenen die nu instappen verliest geld met crypto.
Ik moet toegeven ik ben zelf zeer slecht met crypto. Ik win letterlijk niets.
BTC komt wel terug.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef Solispolar het volgende:
Alle paniekvogels zien dit als een moment om te schijten op BTC; alle verstandige mensen weten dat dit hét moment is om te kopen.
Stel jezelf eens de simpele vraag: denk je dat BTC nu alleen maar dipt en dus niet meer boven de 84k uitkomt? Ik denk het niet
richting 50kquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
BTC komt wel terug.
Maar het is wel schrikken, hoe ver dalen we nog? Hoe lang duurt het? gaat het weer 2 jaar duren?
We hadden gehoopt op tropische tijden met Trump.
Maar wat er niet is, kan nog komen.
Ik kijk het nog ff aan voor ik weer bijkoop. Salaris is er wel inmiddelsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef Solispolar het volgende:
Alle paniekvogels zien dit als een moment om te schijten op BTC; alle verstandige mensen weten dat dit hét moment is om te kopen.
Stel jezelf eens de simpele vraag: denk je dat BTC nu alleen maar dipt en dus niet meer boven de 84k uitkomt? Ik denk het niet
Goed idee!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kijk het nog ff aan voor ik weer bijkoop. Salaris is er wel inmiddels
Nee, je koopt van andere gebruikers. Makers plaatsen orders in het orderboek en takers nemen deze orders af.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:44 schreef Jeo_Boden het volgende:
Als je crypto koopt op een exchange zoals op Bitvavo. Koop je dan de bag van de exchange, zoals je de dollars koopt bij een fysieke geldwisselkantoor?
Misschien wel, maar so what? Bitcoin leunt natuurlijk behoorlijk zwaar op mensen die vooral de 'swings' willen pakken. En dan gokken ze op een lage fase tijdens inkoop en een hoge fase tijden verkoop. Als je gewoon wat langer durft vast te houden kom je bijna gegarandeerd hoger uit. Ik heb me gefaseerd ingekocht en kom er de komende jaren gewoon niet aan. Hoog, laag; i don't give a f*ck. Uiteindelijk ben ik ervan overtuigd dat het op de middellange tot lange termijn gaat stijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
BTC komt wel terug.
Maar het is wel schrikken, hoe ver dalen we nog? Hoe lang duurt het? gaat het weer 2 jaar duren?
We hadden gehoopt op tropische tijden met Trump.
Maar wat er niet is, kan nog komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |