Ik wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:20 schreef MaximumRush het volgende:
Zo'n daling is iedere keer weer een klap in m'n gezicht, en een les dat ik mijn vermogen meer moet diversificeren. Heb ik dat gedaan na 8 jaar? Absoluut niet.
Jij snapt er echt werkelijk helemaal niks van met je dipjes :’) kom maar terug als je een financiële crisis hebt meegemaakt tijdens je beleggingsperiode. Dan krijg je buikpijn van het lachen om wat jij nu ‘een dip’ noemt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar alleen Rheinmetall gaat lekker op het moment. De World Index maakt ook een dipje. Oh, en ASWC gaat ook goed. Al die defensie trackers doen het prima.
Ik moet bij BTC altijd opletten dat ik niet teveel koop. Dus dat mn totale portefeuille uit balans is. Want ik wil er maar voor een X procent aan blootgesteld zijn.![]()
Toen was ik er mooi op tijd uit. Geen buikpijn zoals jij dus had.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jij snapt er echt werkelijk helemaal niks van met je dipjes :’) kom maar terug als je een financiële crisis hebt meegemaakt tijdens je beleggingsperiode. Dan krijg je buikpijn van het lachen om wat jij nu ‘een dip’ noemt.
Waren er maar meer mensen zoals jijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar alleen Rheinmetall gaat lekker op het moment. De World Index maakt ook een dipje. Oh, en ASWC gaat ook goed. Al die defensie trackers doen het prima.
Ik moet bij BTC altijd opletten dat ik niet teveel koop. Dus dat mn totale portefeuille uit balans is. Want ik wil er maar voor een X procent aan blootgesteld zijn.![]()
Je bent vrij open over je manier van beleggen; dat is wel leuk om te zien, maar het is natuurlijk wel een schoolvoorbeeld van 'timing the market' ipv 'time in the market' wat je laat zien. Daar haal je heel vaak een klein beetje rendement mee, maar op een dag stopt dat. Het is een beetje als constant geld zetten op winst voor Ajax. De quotering is vrij laag, maar op een dag verlies je wat je in al die tijd hebt opgebouwd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen was ik er mooi op tijd uit. Geen buikpijn zoals jij dus had.![]()
Dit, 99% verliest ook netto over die 5 jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je bent vrij open over je manier van beleggen; dat is wel leuk om te zien, maar het is natuurlijk wel een schoolvoorbeeld van 'timing the market' ipv 'time in the market' wat je laat zien. Daar haal je heel vaak een klein beetje rendement mee, maar op een dag stopt dat. Het is een beetje als constant geld zetten op winst voor Ajax. De quotering is vrij laag, maar op een dag verlies je wat je in al die tijd hebt opgebouwd.
Andersom gezegd: waarom ga je er telkens weer uit? We gaan er toch allemaal vanuit dat de koers over 5 jaar hoger is dan die nu is? Door telkens te verkopen committeer je jezelf ook telkens tot opnieuw inkopen; en elke keer als je inkoopt is de prijs weer hoger dan de voorgaande keren (gemiddeld gezien). Het is statistisch gezien natuurlijk geen ontzettend handige manier van beleggen.
Daar weet jij niks van.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:47 schreef achtja het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic heeft nu minder Bitcoin dan dat ze 5 jaar geleden hadden kunnen hebben.
Wat ben je toch een lompe hork. Kan je nou nooit eens normaal doen?quote:Snap je dat niet? Dan kun je beter gewoon huisvrouw blijven.
Ik ben gewoon huisvrouw.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:47 schreef achtja het volgende:
[..]
Dit, 99% verliest ook netto over die 5 jaar
Iedereen in dit topic heeft nu minder Bitcoin dan dat ze 5 jaar geleden hadden kunnen hebben.
Om dit te kunnen begrijpen moet je echt buiten jezelf stappen.
Hoog inkopen om jezelf dan te verplichten dat je bij laag niet kan verkopen traint je brein het snelste om in de mindset te komen waar je in moet komen wil je in de toekomst de inflatie kunnen verslaan (10% reken ik even mee).
Je moet geen emoties hebben.. niet spreiden.. De wereld is aan het veranderen.. de GEHELE MARKT gaat naar Bitcoin.
Snap je dat niet? Dan kun je beter gewoon huisvrouw blijven.
Ze zijn voornamelijk erg emotioneel. Altijd een slechte combi. Emoties en de beurs.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:58 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom zijn mensen die overtuigd zijn van bitcoin altijd zo ziedend?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:53 schreef recursief het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van.
[..]
Wat ben je toch een lompe hork. Kan je nou nooit eens normaal doen?
Nou dan begrijp jij het blijkbaar ook niet, want je had 5 jaar geleden best meer of minder kunnen hebben. Lezen wat ik schrijf, en dan intepreteren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:53 schreef recursief het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van.
[..]
Wat ben je toch een lompe hork. Kan je nou nooit eens normaal doen?
Maar ze zijn altijd overtuigd waarom dan emotioneel worden?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zijn voornamelijk erg emotioneel. Altijd een slechte combi. Emoties en de beurs.
Mensen die boos doen zijn niet overtuigd.. het zijn vaak de wannabee's die gewoon hun emoties niet de baas kunnen. Het is ook lastig om erachter te komen dat je 15 jaar fout hebt gezeten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:07 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar ze zijn altijd overtuigd waarom dan emotioneel worden?
Als het omlaag gaat zijn ze blij want kunnen ze goedkoop kopen en als het omhoog gaat hebben ze veel geld en zijn ze ook blij.
En toch nog altijd zo boos doen...
Je komt anders behoorlijk ziedend over.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:13 schreef achtja het volgende:
[..]
Mensen die boos doen zijn niet overtuigd.. het zijn vaak de wannabee's die gewoon hun emoties niet de baas kunnen. Het is ook lastig om erachter te komen dat je 15 jaar fout hebt gezeten.
Dat soort dingen gebeuren eigenlijk ook nooit, Jezus is niet bewezen bijvoorbeeld.. ok het vliegtuig is uitgevonden, dat zou je kunnen vergelijken.
Bitcoin is een ander paradigma en dan gaan veel mensen die vast zitten in hun denken van in paniek raken en hard schreeuwen.
Voor Bitcoin maakt het allemaal geen ene moer uit. Lees de whitepaper, doe je onderzoek, pak je rekenmachine en je zult jezelf overtuigen. Begrijp je het niet? Probeer het dan nog eens of ga lekker beleggen in bedrijven ofzo.
Nou dan begrijp je me verkeerd, ik ben niet ziedend en al helemaal niet in paniek!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je komt anders behoorlijk ziedend over.
Misschien toch iets teveel geïnvesteerd en nu paniek?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:31 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou dan begrijp je me verkeerd, ik ben niet ziedend en al helemaal niet in paniek!
Gelukkig heb ik helemaal niets "geinvesteerd"
Dat is ook weer zo iets, investeren..quote:
F*cking cyber hornets die in het vacuuum met lichtsnelheid kunnen vliegen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
Bitcoin is a swarm of cyber hornets serving the goddess of wisdom, feeding on the fire of truth, exponentially growing ever smarter, faster, and stronger behind a wall of encrypted energy.
(Lol)
Iedere keer als je een Tesla ziet even een sleutel erlangs halenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Trump en Musk hebben mijn leven verwoest
Tijd dat Kameraad Xi de Teslafabriek in Shanghai nationaliseert, daar worden meer dan de helft van alle Teslas geproduceerdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedere keer als je een Tesla ziet even een sleutel erlangs halen
Kijk naar wat je zelf kan doen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Tijd dat Kameraad Xi de Teslafabriek in Shanghai nationaliseert, daar worden meer dan de helft van alle Teslas geproduceerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |