abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 12:34:13 #226
236264 crew  capricia
pi_216862438
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 12:20 schreef MaximumRush het volgende:
Zo'n daling is iedere keer weer een klap in m'n gezicht, en een les dat ik mijn vermogen meer moet diversificeren. Heb ik dat gedaan na 8 jaar? Absoluut niet.
Ik wel.
Maar alleen Rheinmetall gaat lekker op het moment. De World Index maakt ook een dipje. Oh, en ASWC gaat ook goed. Al die defensie trackers doen het prima.

Ik moet bij BTC altijd opletten dat ik niet teveel koop. Dus dat mn totale portefeuille uit balans is. Want ik wil er maar voor een X procent aan blootgesteld zijn. :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216862502
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 12:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik wel.
Maar alleen Rheinmetall gaat lekker op het moment. De World Index maakt ook een dipje. Oh, en ASWC gaat ook goed. Al die defensie trackers doen het prima.

Ik moet bij BTC altijd opletten dat ik niet teveel koop. Dus dat mn totale portefeuille uit balans is. Want ik wil er maar voor een X procent aan blootgesteld zijn. :)
Jij snapt er echt werkelijk helemaal niks van met je dipjes :’) kom maar terug als je een financiële crisis hebt meegemaakt tijdens je beleggingsperiode. Dan krijg je buikpijn van het lachen om wat jij nu ‘een dip’ noemt.
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 12:41:16 #228
236264 crew  capricia
pi_216862530
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 12:39 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Jij snapt er echt werkelijk helemaal niks van met je dipjes :’) kom maar terug als je een financiële crisis hebt meegemaakt tijdens je beleggingsperiode. Dan krijg je buikpijn van het lachen om wat jij nu ‘een dip’ noemt.
Toen was ik er mooi op tijd uit. Geen buikpijn zoals jij dus had. :P
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216863794
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 12:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik wel.

Waren er maar meer mensen zoals jij *; *; *; *; *; *;

Koop AUB helemaal geen Bitcoin meer! Gaat naar 0 !! oppassen geblazen!! Balans houden!

Verkoop alles aub!!
pi_216863851
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 12:41 schreef capricia het volgende:

[..]
Toen was ik er mooi op tijd uit. Geen buikpijn zoals jij dus had. :P
Je bent vrij open over je manier van beleggen; dat is wel leuk om te zien, maar het is natuurlijk wel een schoolvoorbeeld van 'timing the market' ipv 'time in the market' wat je laat zien. Daar haal je heel vaak een klein beetje rendement mee, maar op een dag stopt dat. Het is een beetje als constant geld zetten op winst voor Ajax. De quotering is vrij laag, maar op een dag verlies je wat je in al die tijd hebt opgebouwd.

Andersom gezegd: waarom ga je er telkens weer uit? We gaan er toch allemaal vanuit dat de koers over 5 jaar hoger is dan die nu is? Door telkens te verkopen committeer je jezelf ook telkens tot opnieuw inkopen; en elke keer als je inkoopt is de prijs weer hoger dan de voorgaande keren (gemiddeld gezien). Het is statistisch gezien natuurlijk geen ontzettend handige manier van beleggen.
pi_216864025
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 14:28 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je bent vrij open over je manier van beleggen; dat is wel leuk om te zien, maar het is natuurlijk wel een schoolvoorbeeld van 'timing the market' ipv 'time in the market' wat je laat zien. Daar haal je heel vaak een klein beetje rendement mee, maar op een dag stopt dat. Het is een beetje als constant geld zetten op winst voor Ajax. De quotering is vrij laag, maar op een dag verlies je wat je in al die tijd hebt opgebouwd.

Andersom gezegd: waarom ga je er telkens weer uit? We gaan er toch allemaal vanuit dat de koers over 5 jaar hoger is dan die nu is? Door telkens te verkopen committeer je jezelf ook telkens tot opnieuw inkopen; en elke keer als je inkoopt is de prijs weer hoger dan de voorgaande keren (gemiddeld gezien). Het is statistisch gezien natuurlijk geen ontzettend handige manier van beleggen.
Dit, 99% verliest ook netto over die 5 jaar

Iedereen in dit topic heeft nu minder Bitcoin dan dat ze 5 jaar geleden hadden kunnen hebben.

Om dit te kunnen begrijpen moet je echt buiten jezelf stappen.

Hoog inkopen om jezelf dan te verplichten dat je bij laag niet kan verkopen traint je brein het snelste om in de mindset te komen waar je in moet komen wil je in de toekomst de inflatie kunnen verslaan (10% reken ik even mee).

Je moet geen emoties hebben.. niet spreiden.. De wereld is aan het veranderen.. de GEHELE MARKT gaat naar Bitcoin.

Snap je dat niet? Dan kun je beter gewoon huisvrouw blijven.
pi_216864067
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 14:47 schreef achtja het volgende:

[..]

Iedereen in dit topic heeft nu minder Bitcoin dan dat ze 5 jaar geleden hadden kunnen hebben.
Daar weet jij niks van. 8-)
quote:
Wat ben je toch een lompe hork. Kan je nou nooit eens normaal doen?
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 14:58:03 #233
236264 crew  capricia
pi_216864098
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 14:47 schreef achtja het volgende:

[..]
Dit, 99% verliest ook netto over die 5 jaar

Om dit te kunnen begrijpen moet je echt buiten jezelf stappen.

Hoog inkopen om jezelf dan te verplichten dat je bij laag niet kan verkopen traint je brein het snelste om in de mindset te komen waar je in moet komen wil je in de toekomst de inflatie kunnen verslaan (10% reken ik even mee).

Je moet geen emoties hebben.. niet spreiden.. De wereld is aan het veranderen.. de GEHELE MARKT gaat naar Bitcoin.

Ik ben gewoon huisvrouw. :P
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216864100
Waarom zijn mensen die overtuigd zijn van bitcoin altijd zo ziedend?
pi_216864104
Wijf verkocht

All in op Bitcoin gegaan

To the moon

1M
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 14:59:14 #236
236264 crew  capricia
pi_216864107
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 14:58 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom zijn mensen die overtuigd zijn van bitcoin altijd zo ziedend?
Ze zijn voornamelijk erg emotioneel. Altijd een slechte combi. Emoties en de beurs.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216864129
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 14:53 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 14:53 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
Nou dan begrijp jij het blijkbaar ook niet, want je had 5 jaar geleden best meer of minder kunnen hebben. Lezen wat ik schrijf, en dan intepreteren.

ok.. huismannen even vergeten sorry.. of gewoon lekker jezelf blijven en niet denken dat je volgend jaar rijk bent!
pi_216864147
teveel gelul van mij.

[ Bericht 49% gewijzigd door Jeo_Boden op 28-02-2025 15:32:35 ]
pi_216864166
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 14:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Ze zijn voornamelijk erg emotioneel. Altijd een slechte combi. Emoties en de beurs.
Maar ze zijn altijd overtuigd waarom dan emotioneel worden?

Als het omlaag gaat zijn ze blij want kunnen ze goedkoop kopen en als het omhoog gaat hebben ze veel geld en zijn ze ook blij.

En toch nog altijd zo boos doen...
pi_216864221
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:07 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Maar ze zijn altijd overtuigd waarom dan emotioneel worden?

Als het omlaag gaat zijn ze blij want kunnen ze goedkoop kopen en als het omhoog gaat hebben ze veel geld en zijn ze ook blij.

En toch nog altijd zo boos doen...
Mensen die boos doen zijn niet overtuigd.. het zijn vaak de wannabee's die gewoon hun emoties niet de baas kunnen. Het is ook lastig om erachter te komen dat je 15 jaar fout hebt gezeten.

Dat soort dingen gebeuren eigenlijk ook nooit, Jezus is niet bewezen bijvoorbeeld.. ok het vliegtuig is uitgevonden, dat zou je kunnen vergelijken.

Bitcoin is een ander paradigma en dan gaan veel mensen die vast zitten in hun denken van in paniek raken en hard schreeuwen.

Voor Bitcoin maakt het allemaal geen ene moer uit. Lees de whitepaper, doe je onderzoek, pak je rekenmachine en je zult jezelf overtuigen. Begrijp je het niet? Probeer het dan nog eens of ga lekker beleggen in bedrijven ofzo. ^p^
pi_216864335
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:13 schreef achtja het volgende:

[..]
Mensen die boos doen zijn niet overtuigd.. het zijn vaak de wannabee's die gewoon hun emoties niet de baas kunnen. Het is ook lastig om erachter te komen dat je 15 jaar fout hebt gezeten.

Dat soort dingen gebeuren eigenlijk ook nooit, Jezus is niet bewezen bijvoorbeeld.. ok het vliegtuig is uitgevonden, dat zou je kunnen vergelijken.

Bitcoin is een ander paradigma en dan gaan veel mensen die vast zitten in hun denken van in paniek raken en hard schreeuwen.

Voor Bitcoin maakt het allemaal geen ene moer uit. Lees de whitepaper, doe je onderzoek, pak je rekenmachine en je zult jezelf overtuigen. Begrijp je het niet? Probeer het dan nog eens of ga lekker beleggen in bedrijven ofzo. ^p^
Je komt anders behoorlijk ziedend over.

Misschien toch iets teveel geïnvesteerd en nu paniek?
pi_216864352
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:28 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Je komt anders behoorlijk ziedend over.

Misschien toch iets teveel geïnvesteerd en nu paniek?
Nou dan begrijp je me verkeerd, ik ben niet ziedend en al helemaal niet in paniek!

Gelukkig heb ik helemaal niets "geinvesteerd"
pi_216864413
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:31 schreef achtja het volgende:

[..]
Nou dan begrijp je me verkeerd, ik ben niet ziedend en al helemaal niet in paniek!

Gelukkig heb ik helemaal niets "geinvesteerd"
:D
pi_216864531
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:40 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
:D
Dat is ook weer zo iets, investeren..

Kijk: het lijkt erop dat veel mensen mijn posts nogal persoonlijk nemen. Anderen noemen ze ziedend of lomp. Doe dat alsjeblieft niet.. je maakt jezelf dan nu en helemaal in de toekomst belachelijk. Je komt er vanzelf wel, tenminste als je verder wilt komen in je financiele leven. Daar gaan deze topics ook over, elkaar helpen.

Je kunt ook gewoon lekker oubollig blijven investeren in op fiat gebasseerde bedrijven met CEO's die je niet kent en waarvan de grillen niet kent.. of lekker in goud gaan ofzo.. kortom, investeren in iets waar jij geen controle over hebt hoeft gelukkig al 15 jaar niet meer.

Bitcoin is energie en iets wat al die bedrijven nodig hebben is ENERGIE. Het geluk heb je dat het merendeel van de mensen DIT punt niet begrijpt en allemaal omwegen met fiat maakt. Bitcoin put direct zonder verlies uit het energieveld. Dit energieveld kunt je zonder verlies met lichtsnelheid versturen, OMG! valt het kwartje?

Niet dat je controle hebt over het Bitcoin netwerk, dat zou wat zijn zeg! Dan zou het ook gelijk al zijn waarde verliezen. Wel heb je controle over je eigen sats.. (laten we het klein houden)

Omdat je dan uiteindelijk, na de duizenden uren die je erin hebt gestoken (want wie gaat zomaar blind ergens mee bezig?) erachter komt dat er niets anders bestaat dan Bitcoin snap je dat we in een ander paradigme zitten en dat het dus geen investeren is.. net zoals je niet investeerd in de euro (als je europeaan bent) , of dollar..

Nou goed, ik wens jullie al het succes van de wereld toe.. en wijsheid! Gelukkig was Satoshi wijs genoeg en kun je gewoon je zegeningen tellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door achtja op 28-02-2025 16:00:48 ]
pi_216864582
Bitcoin is a swarm of cyber hornets serving the goddess of wisdom, feeding on the fire of truth, exponentially growing ever smarter, faster, and stronger behind a wall of encrypted energy.

(Lol)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_216864619
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
Bitcoin is a swarm of cyber hornets serving the goddess of wisdom, feeding on the fire of truth, exponentially growing ever smarter, faster, and stronger behind a wall of encrypted energy.

(Lol)
F*cking cyber hornets die in het vacuuum met lichtsnelheid kunnen vliegen!

Omg, MINDBLOWING!

^p^
pi_216864812
Trump en Musk hebben mijn leven verwoest :(
pi_216864842
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 16:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Trump en Musk hebben mijn leven verwoest :(
Iedere keer als je een Tesla ziet even een sleutel erlangs halen
pi_216864867
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 16:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Iedere keer als je een Tesla ziet even een sleutel erlangs halen
Tijd dat Kameraad Xi de Teslafabriek in Shanghai nationaliseert, daar worden meer dan de helft van alle Teslas geproduceerd
pi_216864888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 16:32 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Tijd dat Kameraad Xi de Teslafabriek in Shanghai nationaliseert, daar worden meer dan de helft van alle Teslas geproduceerd
Kijk naar wat je zelf kan doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')