Wanneer komt de kleine?quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:57 schreef _UserName_ het volgende:
rustige da vandaag geloof ik.. ook wel lekker. Gister druk geweest met de cosleeper, logeerbed en andere kleine klusjes. Eens zien wat moeders de vrouw vandaag in petto heeft
rond 10 maart wordt ze gehaald maar het kan elke CTG (hartfilmpje) zijn dat er wordt gezegd: ze is er klaar voor dus vaders, ga de tassen maar pakken thuisquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wanneer komt de kleine?
Dat schiet al op. Heb je zo'n CTG iedere week?quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
rond 10 maart wordt ze gehaald maar het kan elke CTG (hartfilmpje) zijn dat er wordt gezegd: ze is er klaar voor dus vaders, ga de tassen maar pakken thuis
Om de dag, dus mooi drukquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat schiet al op. Heb je zo'n CTG iedere week?
oeh 3 weken nog maar dusquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
rond 10 maart wordt ze gehaald maar het kan elke CTG (hartfilmpje) zijn dat er wordt gezegd: ze is er klaar voor dus vaders, ga de tassen maar pakken thuis
Hee sp3cquote:
Daarom doe ik dat ook niet meerquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat begint op werken te lijken
komt wel goed, ik was 3 maanden te vroeg en ik ben een bossquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee sp3c
Jup, maar kan ook eerder. Ze twijfelen of de 38 weken gehaald worden
12 weken te vroegquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt wel goed, ik was 3 maanden te vroeg en ik ben een boss
Verklaart wel een hoopquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt wel goed, ik was 3 maanden te vroeg en ik ben een boss
snap ikquote:
ook niet lekker in orde? Zijn er veel op het moment terwijl de riep epidemie op zijn retour is, zeggen zequote:
Ja koorts enzoquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ook niet lekker in orde? Zijn er veel op het moment terwijl de riep epidemie op zijn retour is, zeggen ze
TR gezet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geintje he voordat ik weer een note krijg
ik note niks hier, zit daar alstjeblieft niet steeds over te miepenquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geintje he voordat ik weer een note krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |