oeh 3 weken nog maar dusquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
rond 10 maart wordt ze gehaald maar het kan elke CTG (hartfilmpje) zijn dat er wordt gezegd: ze is er klaar voor dus vaders, ga de tassen maar pakken thuis
Hee sp3cquote:
Daarom doe ik dat ook niet meerquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat begint op werken te lijken
komt wel goed, ik was 3 maanden te vroeg en ik ben een bossquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee sp3c
Jup, maar kan ook eerder. Ze twijfelen of de 38 weken gehaald worden
12 weken te vroegquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt wel goed, ik was 3 maanden te vroeg en ik ben een boss
Verklaart wel een hoopquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt wel goed, ik was 3 maanden te vroeg en ik ben een boss
snap ikquote:
ook niet lekker in orde? Zijn er veel op het moment terwijl de riep epidemie op zijn retour is, zeggen zequote:
Ja koorts enzoquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ook niet lekker in orde? Zijn er veel op het moment terwijl de riep epidemie op zijn retour is, zeggen ze
TR gezet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geintje he voordat ik weer een note krijg
ik note niks hier, zit daar alstjeblieft niet steeds over te miepenquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geintje he voordat ik weer een note krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |