Dts is soms ook net loenatikquote:De Majoor, Majoor Breederoo (Martin van Waardenberg), een schizoïde persoonlijkheid, die ervan overtuigd is dat hij nog steeds majoor is in het Nederlandse leger.
Bep Brul (Karen van Holst Pellekaan), een nymfomane romantica, die zozeer in haar eigen persoonlijkheidsstoornis zit gevangen, dat de realiteit haar meestal ontgaat en ze alles vertaalt naar romantiek.
Fats (Dick van den Toorn), de in een rolstoel zittende, invaliditeit veinzende vreetzak.
Mevrouw de Haas (Judith Bovenberg), psychopathisch, paranoïde en kampend met een dwangmatig negatief zelfbeeld. In de film Loenatik, te gek! werd de rol gespeeld door Catharina Haverkamp.
Dokter Doolittle (John Buijsman), die manisch-depressief is en neigt te vluchten in zijn kinderlijke genegenheid voor dieren.
Zuster Lia ten Hoeven (Jacqueline Blom), de altijd zorgzame zuster (in de aflevering de bruiloft wordt duidelijk dat de voornaam van zuster ten Hoeven Lia is. Dit is de eerste en laatste keer dat die naam valt.
Bomhoff (Walter Crommelin), de directeur die het altijd druk heeft met andere zaken, zoals computerspelletjes.
Zeker weten?quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Duurt me te lang anderen pakken zo opeens 100 punten in 1 nacht ik heel de maand al niet.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet drie dagen sprokkelen tegenwoordig.
November was goeie maand.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Te druk hier deze maand in de nacht
quote:
Lekker bezig Karinquote:Op woensdag 19 februari 2025 03:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker weten?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja goed gedaan hè?quote:
Zeker weten?quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:48 schreef sp3c het volgende:
Mikey zit in de hoek waar de klappen vallen jongens
De eerste generatie pseudo legendary natuurlijk.quote:
Nou ok hij zit er samen met sallyquote:Op woensdag 19 februari 2025 03:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker weten?
* Sally heeft al Zure bommen naar het hoofd gekregen, en eerder op de avond al een ander zuur ding die lastig deed gehad.
Ach.
Kom je nou weer aan met je 'pseudo'?quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zegt het die schurk! Hang hem aan de schandpaal
Als een echte pseudo. Dragonite is er niks bij.
Ok nerdquote:Op woensdag 19 februari 2025 03:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De eerste generatie pseudo legendary natuurlijk.
Heb het toch niet over hem lieverd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom je nou weer aan met je 'pseudo'?
Hij is nota bene mod![]()
Ennieweeee.
Het begrip wordt vaak gebruikt om aan te geven dat een bepaalde uitspraak innerlijk tegenstrijdig of onlogisch is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker weten?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Eerste generatie is wel gewoon algemene kennis.quote:
Dan was het tegenstrijdig, ook primaquote:Op woensdag 19 februari 2025 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het begrip wordt vaak gebruikt om aan te geven dat een bepaalde uitspraak innerlijk tegenstrijdig of onlogisch is.
Bv:
Vooruitgang door stilstand (vooruitgang impliceert beweging, terwijl stilstand het tegenovergestelde is).
Onafgewerkte afwerking (iets kan niet tegelijkertijd afgewerkt en onafgewerkt zijn).
Als het tegenstrijdig is met een eerdere uitspraak is het geen contradictio in terminis.
That’s all.
Die arme Sally alweer allemaal rode vlekken in de nek van stress en irritatie. Gelukkig thuiswerken dadelijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 03:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan was het tegenstrijdig, ook prima
Het switcht aan alle kanten, blijkbaar.
Welke rode vlekken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die arme Sally alweer allemaal rode vlekken in de nek van stress en irritatie. Gelukkig thuiswerken dadelijk
Zou ik jou zo even aantikken voor het slapengaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 04:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Welke rode vlekken?
Ik denk eerder dat jij die hebt omdat je de 600 nog niet aangetikt hebt?
Kom maar op.quote:Op woensdag 19 februari 2025 04:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou ik jou zo even aantikken voor het slapengaan.
Nee sws nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 03:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste generatie is wel gewoon algemene kennis.
Jep. Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik vind dit een pseudo intellectuele post.quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het begrip wordt vaak gebruikt om aan te geven dat een bepaalde uitspraak innerlijk tegenstrijdig of onlogisch is.
Bv:
Vooruitgang door stilstand (vooruitgang impliceert beweging, terwijl stilstand het tegenovergestelde is).
Onafgewerkte afwerking (iets kan niet tegelijkertijd afgewerkt en onafgewerkt zijn).
Als het tegenstrijdig is met een eerdere uitspraak is het geen contradictio in terminis.
That’s all.
Of je moet heel oud zijn.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 04:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep. Klopt.
Kom maar, als je durft.Ik speel ook nog videogamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik ga met meequote:Op woensdag 19 februari 2025 04:10 schreef Sally het volgende:
Mensen, en Mikey.
Ik vind het wel geweest.
Succes met puntenjacht.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 04:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep. Klopt.
Kom maar, als je durft.En ik bedoel ook écht Kink hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zomaar even wat non-vanilla stuff![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Jij weet dan weer wel wat een Dragonite is.quote:
Alleen als die shiny isquote:Op woensdag 19 februari 2025 04:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij weet dan weer wel wat een Dragonite is.
Heeft Sally je opgegeilt met haar praatjes?quote:Op woensdag 19 februari 2025 04:12 schreef devzero het volgende:
Maar goed nieuws, ik ga ook weer eens wat anders doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |