Alex Baena! (als hij dan nog bij Villarreal voetbalt).quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Villarreal de CL in! Tijd voor een comeback van Riquelme
ajax publiekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch maar even FOK! terug geopend
Tot zaterdag, en dat is volledig terecht. Laat die mensjes lekker even genieten van zo'n mooie prestatie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef Wotte het volgende:
Hoelang zal ditmaal de polonaise duren in het Feyenoord topic, denken we?
Ach Wotte.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef Wotte het volgende:
Je bent er maar druk mee he.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef Wotte het volgende:
Dat noemen ze dus een waas voor de ogen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
Was de captain van Atalanta boos denken jullie?
[ x ]
Ik ben gewoon bezorgd of jullie deze achtbaan van emoties wel aankunnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee he.
Onderliggend lijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:49 schreef KingRoland het volgende:
Haha Helene haalt Feyenoord en Ajax door elkaar
genot
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Danny heeft bier en shag gekocht ipv te investeren in zijn paradepaardje.
Dit is wel ons leukste rampseizoen ooit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot zaterdag, en dat is volledig terecht. Laat die mensjes lekker even genieten van zo'n mooie prestatie.
Een geweldig seizoen volgens Willem Vissers. Nu vind ik dat overdreven maar ik snap dat dit soort potjes een hoop goed maakt. 3x pas verloren in 10 wedstrijden in de CL tegen niet de minste tegenstanders is eigenlijk gewoon bizar met al die afwezigen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel ons leukste rampseizoen ooit.
Ik had zelf eigenlijk gedacht dat, niet alleen qua resultaten maar ook trip- en wedstrijdtechnisch, het Conference League seizoen nooit meer overtroffen zou worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel ons leukste rampseizoen ooit.
Ik vind het ook wel mooi dat al die clubs die met miljoenen smijten gewoon niet of heel moeizaam kunnen winnen van eredivisieclubsquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een geweldig seizoen volgens Willem Vissers. Nu vind ik dat overdreven maar ik snap dat dit soort potjes een hoop goed maakt. 3x pas verloren in 10 wedstrijden in de CL tegen niet de minste tegenstanders is eigenlijk gewoon bizar met al die afwezigen.
Wat dat betreft deed Milan mij ook wel denken aan Turkse clubs 2.0, gewoon wat vedettes kopen die niet zoveel lopen werkt in het HEDENDAAGSE voetbal niet meer tegen een goed georganiseerd team die wel allemaal hun taak vervullen. Zo'n Leao zou je toch nooit bij je team willen hebben ook al kan hij goed voetballen. Pulisic doet geen verdedigen, Felix idem. Dan hebben ze aan Gimenez nog een goede want die deed die arbeid wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi dat al die clubs die met miljoenen smijten gewoon niet of heel moeizaam kunnen winnen van eredivisieclubs
Die drie nederlagen waren ook wel weer schandalige wanvertoningen. Er zit geen enkele middenweg.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een geweldig seizoen volgens Willem Vissers. Nu vind ik dat overdreven maar ik snap dat dit soort potjes een hoop goed maakt. 3x pas verloren in 10 wedstrijden in de CL tegen niet de minste tegenstanders is eigenlijk gewoon bizar met al die afwezigen.
Atalanta is een kleine clubquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:03 schreef KingRadler het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe CL finales die we nu hebben.
Kleine clubs kunnen gewoon grote clubs uitschakelen.
UEFA zal echt niet blij zijn dat AC Milan en Atalanta eruit liggen.
Turkse clubs blijft ook altijd een leuke rubriek, ja. Ook weer hartelijk gelachen om dat Galatasaray dit seizoen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat dat betreft deed Milan mij ook wel denken aan Turkse clubs 2.0, gewoon wat vedettes kopen die niet zoveel lopen werkt in het HEDENDAAGSE voetbal niet meer tegen een goed georganiseerd team die wel allemaal hun taak vervullen. Zo'n Leao zou je toch nooit bij je team willen hebben ook al kan hij goed voetballen. Pulisic doet geen verdedigen, Felix idem. Dan hebben ze aan Gimenez nog een goede want die deed die arbeid wel.
Vorig jaar werd Milan 3e in de groepsfase. Dit jaar waren ze ook geen top 2 geëindigd waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:03 schreef KingRadler het volgende:
UEFA zal echt niet blij zijn dat AC Milan en Atalanta eruit liggen.
In een poule met Milan, Bayern en Manchester City was Feyenoord gewoon eerste geworden, vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Milan 3e in de groepsfase. Dit jaar waren ze ook geen top 2 geëindigd waarschijnlijk.
(Feyenoord ook niet)
Die wedstrijd tegen City was ook echt bizar, al zegt dat dit seizoen waarschijnlijk meer over City dan over Feyenoord.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In een poule met Milan, Bayern en Manchester City was Feyenoord gewoon eerste geworden, vanzelfsprekend.
Milan is een vreemde club, de presteren het ene jaar prima om dan een jaar erna er weer niets van te kunnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:03 schreef KingRadler het volgende:
UEFA zal echt niet blij zijn dat AC Milan en Atalanta eruit liggen:
(De UEFA zal waarschijnlijk bezorgd zijn over deze ontwikkelingen, aangezien het toernooi traditioneel gedomineerd werd door enkele grote clubs. De recente resultaten kunnen de waarde van het merk Champions League beïnvloeden, vooral als meer kleinere clubs doorgaan met het verstoren van de verwachtingen )
Uefa zal zich pas druk maken als het kwart en halve finale werk wordt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Milan is een vreemde club, de presteren het ene jaar prima om dan een jaar erna er weer niets van te kunnen.
Ach ach ach wat een stelletje triestelingenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
User @:maxi-mus en @:ggmm zijn een groot voorstander van dit soort ludieke acties.
Maar jij hoopt hier toch op?quote:
2-1quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 PSV - Juventus (1-2) | Ziggo Sport
PSV rolt Juventus op met 3-1.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
1-1quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Niet voor jou en cocoquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar jij hoopt hier toch op?
Akkoord, ik vind dat ook erg kinderlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet voor jou en coco
Maar wel voor die debiel bij dat hotel ja
3-2. PSV wnsquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dat siert je. Ik denk dat Juventus toch het momentum gaat pakken. Die spelen al matig, dus de verwachtingen zijn laag. Juist deze ploegen doen het altijd, zeker in de CL, iets beter.quote:
1-3quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ratel meenemen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan wordt het later op de avond en dus kouder.
[ x ]
Tegen wie in de finale?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Club Brugge gaat de Champions league winnen
Feyenoord.quote:
2-3quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 1-2
@:fetX 3-2, psv wns
@:GGMM 1-0, juv wns
@:Scrummie 1-1
@:onlogisch 0-4
@:Mexicanobakker 2-1, psv wns
@:Caland 3-1
@:Pisces29 2-1 ?
@:WheeledWarrior 1-3
@:Immerdebestebob 0-1
@:Alaphilippe_ Typisch Nederland
0-2quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Klopt het gaat pas leuk worden als een kleine club laag budget de CL wintquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:31 schreef mitt het volgende:
[..]
Uefa zal zich pas druk maken als het kwart en halve finale werk wordt.
Milan is qua naam groot, verder momenteel niet. En Atalanta is het beide niet.
Zo kunnen ze juist zeggen, kijk eens hoe mooi.
Neem ook witte zakdoekjes meequote:Op woensdag 19 februari 2025 15:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Zeg het maar
3-0quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
POLLquote:
Sorry. PSV wint.quote:
Waarom denk je dat die man elke avond weg is?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
Bedenk je dat er ook een mevrouw Elfrink is.
Man met schandknapen?quote:
Genotquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Erg mooi.
https://www.ad.nl/binnenl(...)edstrijden~a7e5c026/
Fok is traag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zeg het maar
Graag einduitslag na evt verlengen/penalties.
@:Tarado 0-2
@:klaasweetalles 3-0 kapoet
@:DombohetOlifantje1 2-0
@:R-woud93 2-0
@:Bezsen 1-1
@:Pisces29 2-1, psv wns
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Fok is traag.
Post gezet in FB.Nadat FOK! down was draaien ze het nu op de Raspberry Pi van DannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Fok is traag.
Post gezet in FB.link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik hoop uiteraard dat PSV wint maar zoals ze spelen geeft dat net niet genoeg vertrouwen om winst tegen Juventus te voorspellenquote:
Akkoord.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik hoop uiteraard dat PSV wint maar zoals ze spelen geeft dat net niet genoeg vertrouwen om winst tegen Juventus te voorspellen
Struikelen op hunnie bank. Terugkoppen naar Molde die zooi.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
@:powerloungen
Ha, hij en ik delen dezelfde verjaardag.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:01 schreef Zorro het volgende:
Malacia is weer iemand die rustig gebracht moet worden?
Sparen voor GAEquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:01 schreef Zorro het volgende:
Malacia is weer iemand die rustig gebracht moet worden?
Niet goed.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En hoe is het met het vertrouwen?
ga je real of psv kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En hoe is het met het vertrouwen?
Hup PSVquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:35 schreef KingRoland het volgende:
ik juich voor wie @:dombohetolifantje1 juicht
Lekker man, welkomquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga toch PSV kijken.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hup PSV
Hup Real
Hup Brest
PSV kan de polonaise niet laten vallen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:37 schreef vul_maar_in het volgende:
De laatste paar keer dat ik hier was ging het goed mannen. Zou toch mooi zijn als we nog een avondje mogen juichen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:37 schreef vul_maar_in het volgende:
De laatste paar keer dat ik hier was ging het goed mannen. Zou toch mooi zijn als we nog een avondje mogen juichen.
Temu rotzooi.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het stapeltje nieuwe servers dat @:Danny op de pof had besteld blijkbaar nog niet betaald.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting van wat er mis was/is?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:04 schreef Breuls het volgende:
Het is lastig om aan onze kant te zien wat er precies traag is. Zelf ervaar ik geen problemen, bijvoorbeeld.
Mocht je traagheid ervaren en een beetje handig zijn met de devtools van je browser, dan ben ik wel benieuwd of de verzoeken naar frontpage.fok.nl of forum.fok.nl, en dan met name het ophalen van topics/forums/dynamische data, lange laadtijden laten zien in de Timings-tab onder de Netwerk-tab.
Als Waiting for server response bijvoorbeeld steeds erg hoog is dan weten we alvast dat het niet aan iets anders geks ligt.
En is de traagheid specifiek voor bepaalde onderdelen? Is de FP bijvoorbeeld trager dan het forum, of andersom? Of een bepaalde type pagina? Of een bepaalde actie? En is dat enigszins consistent?
I need data, people.![]()
Russen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:42 schreef vul_maar_in het volgende:
wat was die DDOS 2 dagen geleden eigenlijk?
edit: of gewoon moeie hamsters?
gelukkig kunnen we zo voetbal kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik snap er allemaal niks van.
Ik blijf het gewoon doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken hoe Veerman weer gaat verzuipen in een topwedstrijd.
Nee. Dijengenot is out.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:00 schreef Bugno3 het volgende:
Oh trouwens: vrijdag of zaterdag ergens ook weer selectie NL Elftal. Gaan we Memphis terugzien? Wat denk jij @:Pisces29?
Hup gloeilampenquote:
Oh krijgen we die interlandellende weer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:00 schreef Bugno3 het volgende:
Oh trouwens: vrijdag of zaterdag ergens ook weer selectie NL Elftal. Gaan we Memphis terugzien? Wat denk jij @:Pisces29?
Koeman die Gravengod gaat passeren ten bate van kutje Veerman of Schouten. Zin in.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh krijgen we die interlandellende weer.
Daar zit idd ook niemand op te wachtenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh krijgen we die interlandellende weer.
3:01quote:
3:03quote:
Leuke beleving is dat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:03 schreef Bugno3 het volgende:
Weer ver achter dus. Wordt weer in het topic vernemen wanneer er gescoord is.
Dat zal toch niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Koeman die Gravengod gaat passeren ten bate van kutje Veerman of Schouten. Zin in.
Stichting BREIN geemaildquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb zo'n mediabox bij een belwinkel gehaald. Alles kijken voor ¤ 60 per jaar. Dan vind ik 20 sec vertraging wel acceptabel.
Ik zit hier in een niet nader te noemen mistroostige ex-groeikern. maar mijn ziggo ligt echt meters voor op de rest van jullie haha.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:03 schreef Bugno3 het volgende:
Weer ver achter dus. Wordt weer in het topic vernemen wanneer er gescoord is.
Ik baal er altijd als de tyfus van dat ik van die miserabele kutstreams met zes minuten achterstand kijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb zo'n mediabox bij een belwinkel gehaald. Alles kijken voor ¤ 60 per jaar. Dan vind ik 20 sec vertraging wel acceptabel.
6 minuten is redelijk in bulgarijequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik baal er altijd als de tyfus van dat ik van die miserabele kutstreams met zes minuten achterstand kijk.
Beter dan de treinenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
6 minuten is redelijk in bulgarije
Wat is jouw favoriete smaak?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Juventus lopen ze er vandaag bij als waterijsjes.
Liuk citroen-drop Godenquote:
Van trainer?quote:
Wat voor ijs? IJsblokjes, waterijsjes, droogijs, schaafijs?quote:
Zou het uitmaken?quote:
Moet zij weten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die houdt toch vooral van frikandellen?
Net als FOK!quote:
Gatverdamme.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef Bezsen het volgende:
Vriend @:JR-STyle-93 houdt meer van macaroni met smac
Er is veel veranderd tijdens je vakantie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Bezsen het volgende:
Mijn beste vriendin @:jojoortje negeert mijn maar reageert op domoor @:Paul
Ze nemen de CL niet serieus.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Kunnen we even stil staan bij dit godsgruwelelijke tenue van Juventus?
Ik heb het idee dat er erg veel ge-DDosd wordt deze dagen. Veel portals etc die problemen hebben sinds zondag.quote:
Weet je hoe ze dat in Zweden noemen?quote:
bøsbes?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet je hoe ze dat in Zweden noemen?
6 wettig, en de rest.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef DeeBee het volgende:
Phil Foden, CHAVED, 6 kinderen op je 25e
Nu ben ik niet heel bekend met het Zweeds maar voor zover ik weet kennen ze de "ø" daar niet.quote:
Wtfquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik haat pasta maar lasagna en macaroni en spaghettie zijn ok. op het randje.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Bezsen het volgende:
Mooi dat mijn beste vriendin @:jojoortje er is
Klopt, dat is meer Deens en Noors geloof ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu ben ik niet heel bekend met het Zweeds maar voor zover ik weet kennen ze de "ø" daar niet.
Bösbes?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu ben ik niet heel bekend met het Zweeds maar voor zover ik weet kennen ze de "ø" daar niet.
Heb geduld mens.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Bezsen het volgende:
Mijn beste vriendin @:jojoortje negeert mijn maar reageert op domoor @:Paul
Oh gecondoleerd makkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is vorig jaar overleden dus dat zal wel meevallen.
Ik ben het beertje pastaquote:
Dit lijkt er meer op! Een beetje Bösbessenjam bij je kröket en smölrölquote:
Hij houdt erg van nutella.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het beertje pasta
Mijn achternaam is choca
Datzelfde smeer ik s’ochtends dan ook weer op mijn broodje
Draait zich om in zijn grafquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is vorig jaar overleden dus dat zal wel meevallen.
Al besproken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is FOK! trouwens traag. Als ik iemand wil quoten duurt het 10 seconden voordat de reactie geladen is.
What The FOK!quote:
Gewoon Mac gebruiken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Waarom doen jouw asci codes het wel? staan mn toetsenbord settings weer verkeerd zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |