SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Me
Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
bijna tijd voor dromenland
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kijk nog even een slechte kerstfilm![]()
![]()
Walking...Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
quote:
.
Ja. Welterusten gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
😏😏😏Don't follow me. I am lost too
.
Heb nog trek ergens in. Maar met de airfryer aanzetten worden mensen wakker vrees ik. Dilemma's
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
.
O o...Don't follow me. I am lost too
.
quote:
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Grappie..Don't follow me. I am lost too
.
Bastognekoekjes uit de airfryer?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
Heb nog trek ergens in. Maar met de airfryer aanzetten worden mensen wakker vrees ik. Dilemma's![]()
![]()
Oooooh had ik nog maar bastognekoekenquote:
Woon in een dorp dus ook geen avondwinkel om te halen oid
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
23.00 uur alweer
.
Met cruesliquote:Op maandag 17 februari 2025 23:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar voor een bak yoghurt ofzo. Lekker verantwoord :/
.
Owja fruit zou ik ook kunnen nemen. Maar als iemand me dan ziet dan maken ze zich zorgen.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
ik eet een gele kiwi en sinaasappel, vit c overloadBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb ik eerder deze avond gegeten, met verse aardbeien.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar voor een bak yoghurt ofzo. Lekker verantwoord :/
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Druiven
.
Mark van BommelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oke?Don't follow me. I am lost too
.
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
.
Oke tongquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Vroeger zongen we Mark van Bommel breeeek je beeen en nu is hij straks de trainer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vind hem wel passen bij Feyenoord eerlijk gezegd, liep bij PSV fout omdat er stel slapjanussen in veld stonden. Brengt ie dat gif wat ie heeft op de spelers en het legioen pikt dat op? Dan denk ik dat er wel wat kan ontstaan in Rotterdam.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger zongen we Mark van Bommel breeeek je beeen en nu is hij straks de trainer.Lach met een schone bips![]()
irritatie-opwekkende mentions
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zou 't niet weten.Well, life can be a riot
Tering druk, en vanavond nog gesprek weer in verzorgingshuis gehad... Vermoeiende dagen.quote:Lach met een schone bips![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hopelijk kan hij tegen een beetje nostalgiequote:Op maandag 17 februari 2025 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind hem wel passen bij Feyenoord eerlijk gezegd, liep bij PSV fout omdat er stel slapjanussen in veld stonden. Brengt ie dat gif wat ie heeft op de spelers en het legioen pikt dat op? Dan denk ik dat er wel wat kan ontstaan in Rotterdam.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn grens is bereikt hierquote:Op maandag 17 februari 2025 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik niet @:loveyoulongtime![]()
Ownee... Ik lees nooit mentions terug maar was er nu toch
Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tering druk, en vanavond nog gesprek weer in verzorgingshuis gehad... Vermoeiende dagen.![]()
![]()
Hmm klinkt niet leuk.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tering druk, en vanavond nog gesprek weer in verzorgingshuis gehad... Vermoeiende dagen.
Duurt ook allemaal veel langer dan verwacht. Maar jij bent goed bezig
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Sally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Het is binnenkort schlüss... Niet meer eten, langere tijden medicatie weigeren. Onverzorgbaar worden doordat ze geen medicatie wil en lichaam verstijfd en shaked als malle. Dus ze willen nu nog niet, maar als het echt niet meer gaat overgaan op alleen nog zware pijnmedicatie waardoor ze in slaap komt en niet wakker meer word zodat ze haar iig schoon kunnen houden en pijnloos. En ik heb gekozen voor geen sondevoeding. Geen kwaliteit van leven hebben kan maar beter dan ook snel klaar zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm klinkt niet leuk.
Duurt ook allemaal veel langer dan verwacht. Maar jij bent goed bezigLach met een schone bips![]()
Volgens mij ga je dan op een soort van automatische piloot ofzo?quote:Op maandag 17 februari 2025 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm klinkt niet leuk.
Duurt ook allemaal veel langer dan verwacht. Maar jij bent goed bezig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: