Als de EU inderdaad meer geld beschikbaar kan stellen valt het wel mee met de druk die Donald Chamberlain Trump op Oekraïne kan uitoefenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Precies bij Trump valt tenminste wat te halen ....
Ook maar even hier posten:
[ afbeelding ]
Trump's confidential plan to put Ukraine in a stranglehold
[ afbeelding ]
De dwang is richting Oekraine, niet Rusland.
Klopt, we moeten er gewoon uitstappen. Maar dan gaan die geitenwol-figuren die vriendsschapsspeldjes dragen waarschijnlijk steigeren.quote:
Chamberlain verklaarde op 3 september 1939 de oorlog aan Duitsland.quote:
Maakt reizen richting Rusland wel wat makkelijker.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Trump gaat dus ook al sancties afbouwen.
Rusland staat niet sterk. Trump zal Rusland daarvoor veel actiever moeten gaan helpen, met wapens en de hele mikmak. Maar daar zitten wat haken en ogen aan, juridisch in het Congres, en praktisch: de VS maakt niet veel voor Russische kalibers, zeg maar rustig: helemaal niets.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Rusland heeft nog nooit zo sterk gestaan.
Dat is inderdaad niet eerlijk naar Oekraine toe, daar Oekraine middels manipulatie vanuit het westen - inderdaad ook via het verschrikkelijke US AID programma, oprukkende NAVO, mafketels als van Balen, Verhofstadt, von der Leijen - in een oorlog gelokt is.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:44 schreef egayalS het volgende:
[..]
Oekraïners worden veroordeeld tot slavernij omdat een eerdere admistratie hen wapens had geleverdhoe anders is dat vergeleken met wat Putin de Oekraïners voorstelt?
![]()
"Trump’s confidential plan to put Ukraine in a stranglehold
Panic in Kyiv as US president demands higher share of GDP than Germany’s First World War reparations"
Alsof de Oekraïners deze oorlog zijn begonnen![]()
De mensen die nog steeds Trump geweldig vinden, srsly wat is je probleem?
Welke val zijn ze ingelokt? De val dat ze door de Russen nu uitgeroeid worden?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hier ben ik het met je eens.![]()
Je ziet, we kunnen het ook af en toe eens zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet eerlijk naar Oekraine toe, daar Oekraine middels manipulatie vanuit het westen - inderdaad ook via het verschrikkelijke US AID programma, oprukkende NAVO, mafketels als van Balen, Verhofstadt, von der Leijen - in een oorlog gelokt is.
De (deepstate) VS wil Rusland gewoon kapot hebben, wat bijna ook gelukt was eind jaren '90 onder Jeltsin. Jeltsin gaf de sleutel door aan kameraad Poetin met de woorden ' Alstjeblieft, red Rusland'. Jeltsin had, samen met het westen Rusland tot de afgrond gebracht.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welke val zijn ze ingelokt? De val dat ze door de Russen nu uitgeroeid worden?
Ben ik nog niet over uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:17 schreef Ulx het volgende:
Ben je het oneens met het Molotov-Ribbentrop pact van Trump en Poetin?
Mooi, kunnen we gelijk zien welke bedrijven hun ware aard laten zien en welke we kunnen boycotten in de toekomst.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Trump gaat dus ook al sancties afbouwen.
Wellicht omdat ze geen Casus Belli willen geven.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:28 schreef egayalS het volgende:
Opmerkelijk dat uitgerekend polen zegt dat ze geen troepen zullen leveren Aan Oekraïne. Juist zij zouden moeten leveren, zou je zeggen. Waarom zouden West Europese landen moeten leveren als zelfs de Oost Europese landen niet leveren? Zullen de populisten in West Europa zeggen. Petje af voor starmer in ieder geval.
Waarom nodigen ze de NAVO uit?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze gaan zeker eerst dineren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk is het een truc. En Europa gaat ze dit ook gewoon geven want Europa is een zwak collectief zonder ruggegraat. Zolang individuele Europese landen geloven dat zij zonder Brussel niets zijn dan vind ik ook dat Europa en de mensen die er wonen het verdienen om insignificant te blijven. Die onderdanigheid is er door de Amerikanen en de naoorlogse politiek goed ingeramd. Daar groei je uit.. of je houdt er van. En vele FOK!ers lijken er nogal verslaafd aan te zijn. Een verkapt collectief stockholm syndroom.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ben ik nog niet over uit eigenlijk.
'Nunca se confia un Yankee' volgens Ernesto Che Guevara, dus daar houd ik me voorlopig maar aan.
Ik hoop niet dat het een truc is om het VS imperium te vergroten en nog meer Amerikaanse zooi over de wereld gestrooid te krijgen. Ik weet het even nog niet met 'The Donald'.
Republikeinen die pro Rusland zijn, vreemde wereld.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bizar dat het gewoon kan tegenwoordig als Amerikaan. Ze staan erop de Koude Oorlog alsnog te verliezen.
Ik heb liever dat ze niet duidelijk communiceren met wat ze gaan doen, dan gelijk hard op hard, dan escaleert de zaak.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:33 schreef xzaz het volgende:
Heel de dag vergaderen niks opgeleverd. Zo ziet competentie er dus niet ui
Best wel lachen dat je vindt dat Europa moet worden opgesplitst in individuele landen, terwijl de VS bestaat uit 50 staten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:06 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een truc. En Europa gaat ze dit ook gewoon geven want Europa is een zwak collectief zonder ruggegraat. Zolang individuele Europese landen geloven dat zij zonder Brussel niets zijn dan vind ik ook dat Europa en de mensen die er wonen het verdienen om insignificant te blijven. Die onderdanigheid is er door de Amerikanen en de naoorlogse politiek goed ingeramd. Daar groei je uit.. of je houdt er van. En vele FOK!ers lijken er nogal verslaafd aan te zijn. Een verkapt collectief stockholm syndroom.
Dat is een vergelijking die direct mank gaag. Zo'n project kan alleen werken als iedereen relatief recentelijk van elders komt en de oorspronkelijke bewoners niet bestaan of een minderheid zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best wel lachen dat je vindt dat Europa moet worden opgesplitst in individuele landen, terwijl de VS bestaat uit 50 staten.
Yup, het zijn geen Magas die heel X gaan volschijten, terwijl de Russen meelezen.quote:
Nou, leg maar uit: hoe kan bijvoorbeeld Estland zich zelfstandig verdedigen tegen Russische agressie?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:40 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat is een vergelijking die direct mank gaag. Zo'n project kan alleen werken als iedereen relatief recentelijk van elders komt en de oorspronkelijke bewoners niet bestaan of een minderheid zijn.
Ah, toch maar naar het volgende onderwerp? Prima. Begin eerst maar met het vervangen van die onderdanige pleaser Kalajas, of hoe die muts ook heet door een vent met ballen. Bij voorkeur door eentje die weet hoe je een mooie grote muur bouwt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, leg maar uit: hoe kan bijvoorbeeld Estland zich zelfstandig verdedigen tegen Russische agressie?
Europa is al opgesplitst in individuele statenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best wel lachen dat je vindt dat Europa moet worden opgesplitst in individuele landen, terwijl de VS bestaat uit 50 staten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |