Wie?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kunnen we Maurits Santen alvast met potlood opschrijven?
Ik noteer hem op mijn bloknotequote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kunnen we Maurits Santen alvast met potlood opschrijven?
Omdat alles van Broes ná 1985 toch wel laat (maar) uit zijn carrière is?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je een carrière van ruim 50 jaar hebt, hoe kan een nummer uit de 1e 15 jaar dan laat uit je carrière zijn?
Vraag het aan de Stones.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je een carrière van ruim 50 jaar hebt, hoe kan een nummer uit de 1e 15 jaar dan laat uit je carrière zijn?
Neh. Working on a dream is laat uit zijn carriérequote:Op maandag 3 maart 2025 18:40 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Omdat alles van Broes ná 1985 toch wel laat (maar) uit zijn carrière is?
We take care of our own!quote:Op maandag 3 maart 2025 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neh. Working on a dream is laat uit zijn carriére
Het is echt een radio 2-nummer. Had er voor de Top 2000 nooit van gehoord. En met Sky Radio kwam ik nog wel eens in aanraking in het verleden.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:08 schreef Tussle266 het volgende:
Het vervelendste aan dat Skyradio-liedje over die Oubliehoorn is toch wel dat het de betere platen van Joe Cocker in de weg staat. Ook al zijn dat vrijwel allemaal covers.
Ik heb liever Delta Lady of Feelin Alright.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is echt een radio 2-nummer. Had er voor de Top 2000 nooit van gehoord. En met Sky Radio kwam ik nog wel eens in aanraking in het verleden.
Inderdaad. En ook al zijn het bijna allemaal covers, die zijn over het algemeen beter dan de nummers die Joe zelf schreefquote:Op maandag 3 maart 2025 20:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb liever Delta Lady of Feelin Alright.
SPOILER: 3747-3726Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Geweldige bandquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staan heel veel nummers in waarvan ik niet wist dat ze uit de zeroes kwamen, ik dacht al ouder (of juist niet) En Bohemian Like You op 487, die stond ooit op 2000 in de lijst der lijsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |