Pootjequote:Op maandag 17 februari 2025 12:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het lijkt meer dat iemand schreeuwt
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het lijkt meer dat iemand schreeuwt
Ik ook niet, op beide streams zelfde audio. Gewoon gillende Pootje. Verloren met kaarten of zijn teen gestotenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb paar keer teruggeluisterd, maar kon geen sirene ontdekken. Maar kan gerust aan mijn oren liggen. Wel Pootje die gilde. En gelijk daarna SL. Wellicht toch iets anders, en moest de febo even checken of er niet iets ergers aan de hand was.
Gebroken pootje?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb paar keer teruggeluisterd, maar kon geen sirene ontdekken. Maar kan gerust aan mijn oren liggen. Wel Pootje die gilde. En gelijk daarna SL. Wellicht toch iets anders, en moest de febo even checken of er niet iets ergers aan de hand was.
ik hoorde heel vaag op de achtergrond alarmquote:Op maandag 17 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer dat we geen beeld van de woonkamer krijgen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde heel vaag op de achtergrond alarm
wat op het douche alarm leek
echt niet hard
maar heel gedempt
Broodmachine zal onderhand wel klaar zijn, of geeft die geen geluid?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde heel vaag op de achtergrond alarm
wat op het douche alarm leek
echt niet hard
maar heel gedempt
die piepte al toen Jane met Sharice naar boudoir liepenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Broodmachine zal onderhand wel klaar zijn, of geeft die geen geluid?
Misluktquote:Op maandag 17 februari 2025 12:21 schreef greysbones het volgende:
Jordy mag niet aan het brood zitten van Elsa
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice denkt dat het 50/50 gaat zijn tussen Kiki en Axel.
Pff.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ow Jordy komt al vertellen dat het brood klaar is. Hij mocht het er niet uithalen van Elsa, die vond dat degene die 'm gemaakt heeft dat moest doen. Jane -die 'm gemaakt heeft- zei dat het niks zou uitmaken.
Oh, Elsa wat laat je je toch kennen......het zit nog helemaal niet goed tussen jou en Jordy.....nu heeft hij weer gewonnen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:21 schreef greysbones het volgende:
they lost itquote:Op maandag 17 februari 2025 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De febo doet ook maar wat trouwens ....
'De komende week strijden jullie in teams'.
Behalve voor de nomatie, dan is het een duo, en dat vertellen we pas bij aanvang van het spel.
Dit bedoel ik dus, de oudste in het huis maar oh zo kinderachtig,quote:Op maandag 17 februari 2025 12:21 schreef greysbones het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggenquote:
Karen-waardig.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, de oudste in het huis maar oh zo kinderachtig,
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:25 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa heeft het koud van de koelkast?
dat is er ook echt opgeklatstquote:Op maandag 17 februari 2025 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien is ook wel een beetje uitgeschoten met de rouge imho.
Vond Nawel een verschrikking maar eigenlijk is Milena nog veel erger....die vindt het eigenlijk heel gewoon dat als ze wat wil ze het krijgt.....en ziet totaal niet hoe dom dat staat.....Sharice kus mijn voeten en die doet het....geen dank je het heel gewoon vinden dat dat gebeurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |