abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2025 @ 12:29:31 #51
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_216716862
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Afrika gokte op Rusland. Sloop Rusland en ze hebben niets.
Moeten we eerst onze jagersinstincten terug krijgen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator maandag 17 februari 2025 @ 12:29:42 #52
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216716867
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:19 schreef adder het volgende:

[..]
Je weet dat die economie onbetekenend is dat ze van nog meer sancties echt niet wakker liggen. Daarbij zijn ze geografisch zó enorm groot zijn met alle rijkdommen van dien. Dit is een land dat nooit op zijn knieën gebracht zal worden en niet kijkt op nog een paar miljoen slachtoffers voor geopolitiek gewin. Het Chinese blok is qua menselijkheid ook zeer bedenkelijk en we hebben er maar mee te dealen en dat is wat Europa maar moeilijk valt want deze mensen spreken de taal van onze politici niet.
Eens. Maar ik zou zeker nog even wachten met praten. De Russische bevolking heeft al te maken met 20% inflatie. Gewoon nog even dat laatste zetje geven en hopen dat Putin vertrekt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_216716879
quote:

[..]
Dit is een land dat nooit op zijn knieën gebracht zal worden
Ooit weleens een geschiedenisboek opengedaan?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 17 februari 2025 @ 12:31:13 #54
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216716883
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:18 schreef phpmystyle het volgende:
Echter daalde mijn enthousiasme al snel na het klappen van Istanbul.
Ja, je was erg teleurgesteld dat oekraine zich niet gewoon over gaf.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 17 februari 2025 @ 12:31:44 #55
201761 phpmystyle
pi_216716889
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:31 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, je was erg teleurgesteld dat oekraine zich niet gewoon over gaf.
Ik schreef een serieus stukje. Dan is deze reactie flauw.
pi_216716895
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:26 schreef adder het volgende:

[..]
Hoe precies?
Om psychopaten die niet eens gekozen zijn macht te geven. En omdat ze bezig zijn de gehele politieke structuur te ontmantelen. Nee geen Hitler(vooralsog) maar wel neigen naar een dictatuur zoals dat in Rusland het geval is. Overigens acht ik Musk nog erger dan een Trump.
  Overall beste user 2022 maandag 17 februari 2025 @ 12:32:09 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216716896
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Moeten we eerst onze jagersinstincten terug krijgen.
Jij bent die kwijt? Of alleen de anderen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216716907
quote:

[..]
Je weet dat die economie onbetekenend is dat ze van nog meer sancties echt niet wakker liggen. Daarbij zijn ze geografisch zó enorm groot zijn met alle rijkdommen van dien. Dit is een land dat nooit op zijn knieën gebracht zal worden en niet kijkt op nog een paar miljoen slachtoffers voor geopolitiek gewin. Het Chinese blok is qua menselijkheid ook zeer bedenkelijk en we hebben er maar mee te dealen en dat is wat Europa maar moeilijk valt want deze mensen spreken de taal van onze politici niet.
Heb je wel eens van de vrede van Brest-Litovsk gehoord? Dat was een aardige klap voor ze in 1918 na een smadelijke nederlaag tegen de Duitsers.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 17 februari 2025 @ 12:34:16 #59
201761 phpmystyle
pi_216716928
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Jij bent die kwijt? Of alleen de anderen?
Wij zijn die allemaal kwijt. De tijd van de moderne Romantiek is wat mij betreft wel voorbij, massale immigratie, verloedering van cultuur, cultiveren van zwakke leiders.
Dat moet eerst voorbij zijn voordat we weer kunnen denken hoe Europa in de wereld moet staan. Het systeem is van binnenuit rot.
  Overall beste user 2022 maandag 17 februari 2025 @ 12:35:34 #60
3928 Ulx
pi_216716937
quote:
✈️🇺🇦 The idea is to prepare young pilots for combat as quickly as possible, as Ukraine has received nearly 70 F-16 fighter jets (donated by 🇩🇰Denmark, 🇳🇱the Netherlands and 🇬🇷Greece❗️), - Le Monde

https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3liemlzyais2p
Voor degenen die vroegen hoeveel F-16's er nu zijn geleverd: Bijna 70 stuks....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216716959
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Huilen of een traantje laten... nou nou het is wat. Wat moeten we hier uit opmaken? Europa zijn watjes en de VS/Rusland zijn echte mannen? Alleen stumperds trappen hier in.
we'll see my friend..
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 is wat een wijs mens ooit zei.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  Overall beste user 2022 maandag 17 februari 2025 @ 12:37:58 #62
3928 Ulx
pi_216716960
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wij zijn die allemaal kwijt. De tijd van de moderne Romantiek is wat mij betreft wel voorbij, massale immigratie, verloedering van cultuur, cultiveren van zwakke leiders.
Dat moet eerst voorbij zijn voordat we weer kunnen denken hoe Europa in de wereld moet staan. Het systeem is van binnenuit rot.
Gewoon weer terug naar de negentiende eeuw? Op zich kan dat wel. Frankrijk en het VK die samen met Turkije en Italië de Russen aanpakten op de Krim. Goede ouwe tijd.
  maandag 17 februari 2025 @ 12:38:31 #63
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216716965
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Voor degenen die vroegen hoeveel F-16's er nu zijn geleverd: Bijna 70 stuks....
Nee dat zijn er niet.
  maandag 17 februari 2025 @ 12:38:39 #64
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216716969
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik schreef een serieus stukje.
Ik geef ook een serieuze reactie.
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 maandag 17 februari 2025 @ 12:39:11 #65
3928 Ulx
pi_216716978
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:38 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Nee dat zijn er niet.
Er zijn er hoeveel geleverd?
pi_216717019
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:37 schreef Viesdik het volgende:

[..]
we'll see my friend..
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 is wat een wijs mens ooit zei.
Hij laat een traantje omdat een alliantie die jarenlang voor veiligheid zorgde geheel onnodig wordt ontmanteld door een stel idioten. We weten wat ons te doen staat maar daar is tijd voor nodig en zal niet zonder slag of stoot gaan.... ik weet verder niet naar welke waarschuwing je refereert.
  maandag 17 februari 2025 @ 12:45:38 #67
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_216717056
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2025 10:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze waren zo goed met hun hoofd denken dat we in Europa nu geopolitiek klem staan. Lekker bezig, slimmeriken.
Uiteindelijk is dat natuurlijk puur victimblaming. En ik gaf zelf als eerste aan dat de betrokken politici zich nogal naïef hebben opgesteld. Maar ook is het ergens bewonderenswaardig om met positieve open blik het gesprek aan te gaan met andere landen. En bijzonder jammer (en helaas ook, niet verbazingwekkend) dat er volle bak misbruik van is gemaakt.
  maandag 17 februari 2025 @ 12:46:11 #68
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_216717068
Handig ook om landen als hongarije niet uit te nodigen, de niet uitgenodigden gaan nu de boel lopen dwarsbomen, wat is de eu toch een kansloos zooitje.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_216717081
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hij laat een traantje omdat een alliantie die jarenlang voor veiligheid zorgde geheel onnodig wordt ontmanteld door een stel idioten. We weten wat ons te doen staat maar daar is tijd voor nodig en zal niet zonder slag of stoot gaan.... ik weet verder niet naar welke waarschuwing je refereert.
Ik denk dat vooral jij hier de idioot bent. Een ruime meerderheid heeft voor Trump gekozen en terecht. Trump luistert tenminste naar het volk, kan je van de Europese leiders niet/nooit zeggen.
Denk sowieso dat deze tranen gespeeld zijn om het gezonde verstand van de modale burger te gijzelen. Maar daar trappen steeds minder mensen in. Ze zijn hun macht uit de handen glippen omdat ze de controle verliezen. Wederom terecht!
Ik refereer naar de waarschuwing dat mensen niet kunnen stoppen wat ons te wachten staat. Hoeveel middelen je ook inzet.
pi_216717095
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:46 schreef cherrycoke het volgende:
Handig ook om landen als hongarije niet uit te nodigen, de niet uitgenodigden gaan nu de boel lopen dwarsbomen, wat is de eu toch een kansloos zooitje.
Orban gaat het toch wel dwarsbomen, ook als hij uitgenodigd was. Beter gewoon gelijk uit Europa gooien en laten aansluiten bij zijn pooier Putain.
pi_216717098
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:46 schreef cherrycoke het volgende:
Volgens mij gaat dit buiten de EU om. Bijv. het VK is er ook bij. Het gaat om landen die willen... een zogenoemde coalition of the willing.

quote:
Hongarije, dat ook niet is uitgenodigd, reageert ronduit negatief. Buitenlandminister Péter Szijjártó spreekt van een bijeenkomst van leiders die "pro-oorlog en anti-Trump" zijn. Hij geeft daar geen toelichting bij. "Ze vergaderen over hoe ze een vredesovereenkomst in Oekraïne kunnen dwarsbomen."
Heel gek idd dat dit soort halvegaren niet worden uitgenodigd in dit verband.
pi_216717099
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:10 schreef Viesdik het volgende:
"Weak men brings hard times"

Ga er maar vanuit dat de harde tijden in Europa nog lang niet voorbij zijn. Wij zullen de hardste klappen nog krijgen door domheid, naïviteit, stupiditeit, machtswellust en arrogantie.
Ze hebben echt totaal geen idee wat op hen afkomt.
It's unstopable.

Als je Engels niet zo goed is, moet je het ook maar niet zoveel gebruiken.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_216717106
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:47 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik denk dat vooral jij hier de idioot bent. Een ruime meerderheid heeft voor Trump gekozen en terecht. Trump luistert tenminste naar het volk, kan je van de Europese leiders niet/nooit zeggen.
Denk sowieso dat deze tranen gespeeld zijn om het gezonde verstand van de modale burger te gijzelen. Maar daar trappen steeds minder mensen in. Ze zijn hun macht uit de handen glippen omdat ze de controle verliezen. Wederom terecht!
Ik refereer naar de waarschuwing dat mensen niet kunnen stoppen wat ons te wachten staat. Hoeveel middelen je ook inzet.
De arme viesdikken in de VS krijgen een zware tijd te verduren in de VS .
pi_216717111
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Als je Engels niet zo goed is, moet je het ook maar niet zoveel gebruiken.
niet?
pi_216717119
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 12:47 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik denk dat vooral jij hier de idioot bent. Een ruimeKleine meerderheid van de mensen die zijn gaan stemmen heeft voor Trump gekozen en terecht. Trump luistert tenminste naar het volk miljardairs, kan je van de Europese leiders niet/nooit zeggen.
Zo klopt het al een stuk beter. Hoe gaat het met de prijs van eieren?
quote:
Aka, het Gesundes Volksempinden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')