SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Perfecte tt?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ok dit was poging twee dan? van mods om goed te modereren.
Ik helemaal mee eens ben ik het ik zeg niks meer. Denk aan wat jullie doen dan btw.Do what you love, love what you do!![]()
Ja boeit niet meer maak me er niet zo druk om?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja maar voor volgende keer enzo?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja boeit niet meer maak me er niet zo druk om?![]()
wtf gebeurde er daar.
hahaha naja moest erom lachen. maar ok heb geen zin in drama want kan hier nog wel wat over zeggen, maar laat maar gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja precies?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:20 schreef kree het volgende:
Ik helemaal mee eens ben ik het ik zeg niks meer. Denk aan wat jullie doen dan btw.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeg danquote:Op maandag 17 februari 2025 06:21 schreef kree het volgende:
wtf gebeurde er daar.
hahaha naja moest erom lachen. maar ok heb geen zin in drama want kan hier nog wel wat over zeggen, maar laat maar gaan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Naja, als de pannenkoeken nog niet gaar zijn voor middernacht dan betekent dat niet dat je de paarse bloemen mag injecteren met vuilnis.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:20 schreef kree het volgende:
Ik helemaal mee eens ben ik het ik zeg niks meer. Denk aan wat jullie doen dan btw.F.K.A. SuperwormJim![]()
Hehehe
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou euh ok je kent me wss goed genoeg dat ik het hier niet mee eens ben, maar ok voor deze keer voor lieve vrede he?quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Eindelijk een helder verhaalquote:Op maandag 17 februari 2025 06:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja, als de pannenkoeken nog niet gaar zijn voor middernacht dan betekent dat niet dat je de paarse bloemen mag injecteren met vuilnis.![]()
Ik dacht juist van wel LOL, moet je ze dan niet gewoon langer bakken enzo?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja, als de pannenkoeken nog niet gaar zijn voor middernacht dan betekent dat niet dat je de paarse bloemen mag injecteren met vuilnis.
Geeft verder niet kunnen jullie ook ook niets aan doen en boeit niet hahahaha maar te vroeg voor kapsalon dus weinig opties?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hai. Kopje thee? 🫖quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zeg het gewoonquote:Op maandag 17 februari 2025 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou euh ok je kent me wss goed genoeg dat ik het hier niet mee eens ben, maar ok voor deze keer voor lieve vrede he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
echt haha dit topic ook, naja. t maakt niet uit. zolang we maar aardig zijn tegen elkaar. van mening verschillen maakt niet zo uit.
Ik vergeef het jullie dit
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: