Er loopt ook een rechtszaak tegen hem. Zal wellicht een rol spelen.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vond Rutte dit weekend zo geïrriteerd reageren op vragen van de journalisten. Hij lijkt wel gewoon kwaad op alles en iedereen, omdat hij er niet bij betrokken wordt.
Van welke wappie nu weer?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Er loopt ook een rechtszaak tegen hem. Zal wellicht een rol spelen.
We kunnen het in theorie alleen af. Maar Europa is geen land. Er is niet eens soort eenheid tussen Europese landen.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je doet net of we die hulp enorm nodig hebben, we kunnen dat met Europa prima zelf af, Rusland heeft al heel veel moeite met Ukraine, laat staan als hij het tegen Scandanivie/Polen zou moeten opnemen. Overigens verwacht ik geen millitaire aanval, maar dat hij eerder probeert een politieke coup te plegen.
Dit klinkt als een Mark die binnenskamers weer eens iemand helemaal verrot gaat schelden.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vond Rutte dit weekend zo geïrriteerd reageren op vragen van de journalisten. Hij lijkt wel gewoon kwaad op alles en iedereen, omdat hij er niet bij betrokken wordt.
De EU verplicht maximale steun tussen landen, ook op Oorlogsgebied.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We kunnen het in theorie alleen af. Maar Europa is geen land. Er is niet eens soort eenheid tussen Europese landen.
Op papier. Er is zoveel verplicht op papier.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
De EU verplicht maximale steun tussen landen, ook op Oorlogsgebied.
Dat bovenste ben ik volledig met je eens. De Russen hebben een lange tijd nodig om hier van te herstellen.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de Russen jaren nodig gaan hebben om te herstellen na het fiasco in Oekraïne en zolang de VS niet officieel uit de NAVO stapt blijft de garantie geldig.
Het grote gevaar zie ik eerder in een deal omtrent Groenland. Het is lastig vast te stellen of Trump echt Groenland wil innemen, maar ik kan me voorstellen dat er tussen Rusland-China en de VS dan handjeklap wordt gedaan in Molotov-Ribbentropstijl:
Taiwan naar China, Groenland naar de VS, Oost Oekraïne (+Baltische State) naar Rusland
gewoon pang pang roepen.. schrik je de russen wel mee afquote:Op maandag 17 februari 2025 11:00 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed. Nederland heeft niet eens een eigen munitiefabriek nog.
Haha wat een kneus. Totaal kansloos natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Deze mafkees:
https://x.com/karimaachboun
Ik denk dat de belangrijkste reden is, dat een oorlog voeren met drones ontzettend tegenvalt om daar terreinwinst mee te boeken.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De sancties zijn dan ook een soort olietanker.
We weten niet wanneer de KO komt maar in Rusland gaat het meer niet lekker dan bij ons op economisch vlak om het even genuanceerd uit te drukken.
Waarom denk je dat Poetin "opeens" vrede wil?
Even terug in de tijd naar 1985.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:00 schreef theunderdog het volgende:
Zou jij naar Oekraïne gaan om te vechten?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Haha wat een kneus. Totaal kansloos natuurlijk.![]()
MAAR BLIJFT HOOP HOUDEN BESTE WAPPIES
Als jij eerst naar Poetin gaat om te regelen dat hij zich terugtrekt uit Oekraïne.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zou jij naar Oekraïne gaan om te vechten?
Volgens mij maakten ze vooral handgranaten in Nederland.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:00 schreef theunderdog het volgende:
Wij bouwen de beste radars ter wereldquote:Op maandag 17 februari 2025 11:00 schreef theunderdog het volgende:
Geef eens een eerlijk antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als jij eerst naar Poetin gaat om te regelen dat hij zich terugtrekt uit Oekraïne.
Dat doen we wel goed ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wij bouwen de beste radars ter wereld
Er zal echt iets aan defensie moeten gebeuren. Heb zojuist iers gezien van het VK. Ze hebben meer admiraals dan schepen. Het aantal officieren is ongekend. Maar net zoals in het bedrijfsleven mis je het volk op de werkvloer. 40 admiraals voor een handje vol schepen.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
De EU verplicht maximale steun tussen landen, ook op Oorlogsgebied.
Wij hebben de lekkerste kroketten van de wereldquote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wij bouwen de beste radars ter wereld
Het antwoord zou "ja" zijn, ware het niet dat ik al te oud ben. En, zoals ik al wat jaartjes van mijzelf weet, had ik bij defensie moeten gaan werken ipv studeren.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Geef eens een eerlijk antwoord op mijn vraag?
Dat kun je ook over de Russische marine zeggen. Zeker over de Zwarte Zeevloot.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef Cherni het volgende:
. Ze hebben meer admiraals dan schepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |