Keanu schoof al een bordje in de koelkastquote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef Hznootje het volgende:
Er blijft veel pasta over, benieuwd of ze het nu gaan bewaren nu er voldoende te kanen is
Borden zijn gewoon veel te vol, zijn ze niet meer gewendquote:Op zondag 16 februari 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
Elsa is niet de enige die het niet lekker vond zo te zien
[ afbeelding ]
Van mij mag Peter uitvliegen vrijdag, dacht in het begin veel potentie in hem, maar dat valt tot nu toe tegen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef Adat231 het volgende:
denken jullie dat er op vrijdag iemand naar huis moet?
is het jurkjes drama naar huisquote:
Ze zoeken toch zeker zelf de media op? Ze willen aandacht. Nou krijgen ze aandacht en is het weer niet goed.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef Droopie het volgende:
Als Deborah op X kijkt zou ze ook helemaal lauw worden hoor.
https://x.com/NielssTuins(...)IOBwxNNEpLnJQHQ&s=19
Die mist echt helemaal niets.
Maar ja, meedoen is een keuze, sociale media is een keuze.
Geef ze een uurtjequote:Op zondag 16 februari 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
ze zitten allemaal stamp vol
en Milena haalt nog even wat weg tussen de tanden van Sharice
Matt denkt, thuis is het bij verre van niet zo toxic.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef Ireth het volgende:
Charice zit vreten tussen de tanden van Milena vandaan te wroeten!!
het ergste was nog ze heeft niet eens een jurkje aangehadquote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het jurkjes drama naar huis
hebben we het feestjes drama er nog zitten
beetje flauwquote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef zodeju het volgende:
Elsa ze dat het lekker was met kerry erdoor maar Jordy wilde dat niet.....
Elsa ;zo doen wij dat.
Jordy; maar ik niet.
Ik zou dat huis sowieso niet binnen gaan zonder genoeg ketchupflessen bij mequote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef Verida het volgende:
als ik zo'n bord beige snotgekookte brij voor mijn neus zou krijgen, zou ik ook proberen om het nog wat te laten lijken met wat spek of een eitje
Heeft Axel een vriendin?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zoeken toch zeker zelf de media op? Ze willen aandacht. Nou krijgen ze aandacht en is het weer niet goed.
Axel heeft ook een vriendin. Daar hoor of zie je niets van. Jane heeft ook een vriend. Die post ook geen filmpjes op FB en X en Instagram en Tiktok en Bluesky
Dat is lastig voor Mattie. Die is meer van de mensen tegen elkaar opzetten en dan weglopen en op een afstandje gaan kijkenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou mattie nu even Pootje aanspreekt hebben we weer leuke tv
Ja, zogenaamd alles koek en ei .quote:Op zondag 16 februari 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje flauw
Elsa zou ook eens kunnen waarderen wat een ander doet
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Axel een vriendin?
Jane praat liefdevol over haar vriendje, maar ook niet vaak.
Elsa zelden over haar partner.
Ja dat heeft hij verteld. Nog niet zo lang, dus het is nog pril.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Axel een vriendin?
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is lastig voor Mattie. Die is meer van de mensen tegen elkaar opzetten en dan weglopen en op een afstandje gaan kijken
oh ik dacht echt dat hij niemand hadquote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij verteld. Nog niet zo lang, dus het is nog pril.
Hij is al 6 jaar singlequote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij verteld. Nog niet zo lang, dus het is nog pril.
Ja ik heb ook echt het idee dat het is om wat je eerder zei, het komt van Jordy dus moet ik het nietquote:Op zondag 16 februari 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje flauw
Elsa zou ook eens kunnen waarderen wat een ander doet
ik ookquote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oh ik dacht echt dat hij niemand had
Die hoor ik toch geregeld haar vrouw bij naam noemen hoor...quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Axel een vriendin?
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oh ik dacht echt dat hij niemand had
Ik heb hem een paar weken geleden toch echt horen zeggen dat hij 'iets' had met iemand maar dat het nog heel pril was.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu luistert vast met gespitste oren
Elsa ook die wil het ookquote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Mssn zap ik dan weg hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 20:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die hoor ik toch geregeld haar vrouw bij naam noemen hoor...
Driftig aantekeningen makend in gedachten.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
zeker welquote:Op zondag 16 februari 2025 20:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mssn zap ik dan weg hoor
Maar haar nog nooit horen zeggen dat een fantastische partner heeft of over vakanties met haar of wat ze waardeert in haar.
Maar mssn zend BB dat niet uit.
Of Elsa heeft zelf geen behoefte om daarover te praten.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mssn zap ik dan weg hoor
Maar haar nog nooit horen zeggen dat een fantastische partner heeft of over vakanties met haar of wat ze waardeert in haar.
Maar mssn zend BB dat niet uit.
Dat was dan een creamy tagliatelle alla fungi.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
Elsa is niet de enige die het niet lekker vond zo te zien
[ afbeelding ]
Kan ook, er is iig geen onvertogen woord over haar gesproken.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Of Elsa heeft zelf geen behoefte om daarover te praten.
Ze kan daarover afspraken hebben gemaakt met haar partner.
die hebben ze met melk door de kip gedaanquote:Op zondag 16 februari 2025 20:40 schreef KangaP het volgende:
[..]
Dat was dan een creamy tagliatelle alla fungi.
Van Jordy en Jolien.
Heb gemist wanneer ze de eieren gebruikt hebben.
Plakkerige boel een misser dus.
zat ik me ook net af te vragenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:39 schreef mazaru het volgende:
Lopen er ook nog mensen rond die gewoon puur natuur zijn? Zonder botox of implantaten of God weet wat nog meer?
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:40 schreef Kissingbird het volgende:
haar naar achter bij Axel ziet leuker uit
Maza is ook gewoon zoals ze geboren is. Wel wat moeren en bouten erbij, maar dat is niet om mooier te lijkenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
* Jockari en mevrouw Jockari zijn puur naturel. Geen verbouwingen of plamuurkes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan er ook voor kiezen het niet te postenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef Droopie het volgende:
Als Deborah op X kijkt zou ze ook helemaal lauw worden hoor.
https://x.com/NielssTuins(...)IOBwxNNEpLnJQHQ&s=19
Die mist echt helemaal niets.
Maar ja, meedoen is een keuze, sociale media is een keuze.
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:44 schreef ledn81 het volgende:
Jordy heeft iets gevraagd in de DBK en deelt het met Mattie. Kan iemand er iets uit opmaken?
Geluid is hard!nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ikea ?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maza is ook gewoon zoals ze geboren is. Wel wat moeren en bouten erbij, maar dat is niet om mooier te lijken
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:44 schreef ledn81 het volgende:
Jordy heeft iets gevraagd in de DBK en deelt het met Mattie. Kan iemand er iets uit opmaken?
Geluid is hard!Ah ik vermoed valentijnskaarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"worden gewoon bewaard" zegt ie op het einde..
Niet spannend voor nu dus.
Ja een BB waar niemand iets over post behalve de lekkere maaltijden van Elsa is ook weer mwah he.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan er ook voor kiezen het niet te posten
Denk dat het er niet zoveel zijn, zag op David zijn insta ook maar een stuk of 10.. Jordy kon wel eens teleurgesteld wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ah ik vermoed valentijnskaarten.
"worden gewoon bewaard" zegt ie op het einde..
Niet spannend voor nu dus.
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
weet ik veel, ik hoor jane dat steeds zeggen, of was het jane niet deze keer
1 van de stagiaires heeft net zitten kakkenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Riool lucht in de voorraadkamer
Ongezond volgens Jordy
Ohja dat hadden we ook nog ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:56 schreef ledn81 het volgende:
Jordy zijn speech gaat niet door![]()
geen pen en papier
hij is verhuisdquote:Op zondag 16 februari 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat staat Pootje daar nu weer te doen
ik ontwijk milenaquote:
Hij staat, dus het is hem menens.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat staat Pootje daar nu weer te doen
een nies is een mini orgasmequote:Op zondag 16 februari 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa vergelijkt een nies met een orgasme![]()
Als hij niet komt is het vervelend
Wat een geweldige omschrijvingquote:Op zondag 16 februari 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa vergelijkt een nies met een orgasme![]()
Als hij niet komt is het vervelend
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heeft nog nooit een orgasme gefaket
Ze zegt stop maar het is niet goed
Nou Odie je moet je best doen dusquote:Op zondag 16 februari 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heeft nog nooit een orgasme gefaket
Ze zegt stop maar het is niet goed
die zitten hier al lang dichtquote:Op zondag 16 februari 2025 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nog 55 minuten tot de supermarkt sluit
Komaan @odie22quote:Op zondag 16 februari 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou Odie je moet je best doen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
picture please?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Is nou de stof van de hangbank al stuk?
aanbind?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vraagt aan Elsa of ze ook aanbind penissen gebruikt
Elsa nee dat niet
Wel dubbel
ik denk dat de wc vanavond/morgen druk bezet isquote:Op zondag 16 februari 2025 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Mensen hebben last van hun buik. Gek na minder en eenzijdig eten, naar veel door elkaar eten.
Ja ik ook maar dit was het antwoord op de vraag of Axel een vriendin heeftquote:Op zondag 16 februari 2025 21:09 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik hoor Elsa regelmatig over haar José
Er waren 3 mededelingen.quote:
Ik denk dat ze bedoelt die je om doet of aan....dus geen losse maar met riem waar zij het mannetje speelt.quote:
ja een voorbindquote:Op zondag 16 februari 2025 21:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt die je om doet of aan....dus geen losse maar met riem waar zij het mannetje speelt.![]()
Zijn snuggy is kwijtquote:Op zondag 16 februari 2025 21:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Waarom mogen we de mededeling over David S niet horen?
waarschijnlijk iets vergetenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Mss dat hij niet meer de hele tijd moet fluiten omdat dat storend is, gokjequote:Op zondag 16 februari 2025 21:14 schreef BigBreg83 het volgende:
dat is pootjequote:Op zondag 16 februari 2025 21:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss dat hij niet meer de hele tijd moet fluiten omdat dat storend is, gokje
Aah ja ik hoorde net iets in de verte over de snuggie idd. Raar dat dat tot 2 keer toe word weggedraaidquote:Op zondag 16 februari 2025 21:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zijn snuggy is kwijt
Die moet naar de voorraadkamer als die gevonden wordt.
Heeft Keanu het dus drie keer verteldquote:Op zondag 16 februari 2025 21:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Aah ja ik hoorde net iets in de verte over de snuggie idd. Raar dat dat tot 2 keer toe word weggedraaid
Keanu kwam het op stream2 vertellen aan de damesquote:Op zondag 16 februari 2025 21:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Keanu het dus drie keer verteld
Of stream 2 werd niet weggedraaid toen hij het aan de woonkamer vertelde.toen keanu binnen kwam werd stream 1 naar de gang gedraaid. In de verte hoorde je wel die monotome stem van keanuquote:Op zondag 16 februari 2025 21:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Keanu het dus drie keer verteld
Buiten Milena is iedereen daar slanker geworden door voedseltekorten.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:18 schreef zodeju het volgende:
Moet wel zeggen dat Elsa in deze kleding toch een stuk slanker is.
Ik ben een beelddenkerquote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vraagt aan Elsa of ze ook aanbind penissen gebruikt
Elsa nee dat niet
Wel dubbel
waarom???quote:Op zondag 16 februari 2025 21:20 schreef ledn81 het volgende:
Mocht iemand het zout kwijt zijn![]()
[ afbeelding ]
Nou Peter, kom er maar inquote:Op zondag 16 februari 2025 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry maar wat een raar mens is datquote:Op zondag 16 februari 2025 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is zij dat ze wel alles mag pakken. ....en dus geen stelen is volgens haar.....ben echt benieuwd wat er allemaal onder dat bed staat.....quote:Op zondag 16 februari 2025 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
omdat het anders zo op is (elk eitje dat gebakkenw wordt bijv). Alleen voor avondeten bewaren. Maar vraag me af of Jordy en Jolien het ook mochten gebruiken zojuist.quote:
nee, haar vrouwquote:Op zondag 16 februari 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
vrouw Elsa werkt bij de bloemenveiling
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
omdat het anders zo op is (elk eitje dat gebakkenw wordt bijv). Alleen voor avondeten bewaren. Maar vraag me af of Jordy en Jolien het ook mochten gebruiken zojuist.
Dus dan pakt zij het maarquote:Op zondag 16 februari 2025 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
omdat het anders zo op is (elk eitje dat gebakkenw wordt bijv). Alleen voor avondeten bewaren. Maar vraag me af of Jordy en Jolien het ook mochten gebruiken zojuist.
Ja erg kinderachtigquote:Op zondag 16 februari 2025 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar is het zout alleen voor op de eieren daar hadden ze vanmorgen iets over afgesproken en Mattheus staat het net al door zijn eten te roeren.
Els doet dus net als met de olie
Persoonlijk vindt ik het een beetje kinderachtig allemaal
het is gewoon kinderachtig dat ze niet iets kunnen bewaren waar het voor bedoeld isquote:Op zondag 16 februari 2025 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar is het zout alleen voor op de eieren daar hadden ze vanmorgen iets over afgesproken en Mattheus staat het net al door zijn eten te roeren.
Els doet dus net als met de olie
Persoonlijk vindt ik het een beetje kinderachtig allemaal
ipv de aanbindplasserquote:Op zondag 16 februari 2025 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga je toch naar huisquote:Op zondag 16 februari 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
Elsa wil nieuws van thuis
over de baby
Volgens mij zei hij singel te zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dit was het antwoord op de vraag of Axel een vriendin heeft
nog niet af gegaan. Ze weten ook nog niet waarom het precies is.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:33 schreef Tascha071 het volgende:
Is er al meer duidelijkheid over de knop? Weinig kunnen zien gister en vandaag
Behalve dat hij een keer af zal geen meer nietquote:Op zondag 16 februari 2025 21:33 schreef Tascha071 het volgende:
Die knop is misschien een even triestig leven beschoren als die papegaai.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:33 schreef Tascha071 het volgende:
Het enige wat ik zie dat Pootje erbij zit als een waakhondquote:Op zondag 16 februari 2025 21:33 schreef Tascha071 het volgende:
Vindt de woonkamer ook gelijk gezelliger....met een bloementje op tafel.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Geef ze voedsel en ze zijn direct meer actief
Nu nog alcohol en BB2025 wordt misschien nog gered.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Geef ze voedsel en ze zijn direct meer actief
En de telefoonquote:Op zondag 16 februari 2025 21:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die knop is misschien een even triestig leven beschoren als die papegaai.
Tja, de enige plant in huis was vrijdag al vrijwillig vertrokken.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt de woonkamer ook gelijk gezelliger....met een bloementje op tafel.
Ja zeker gekquote:Op zondag 16 februari 2025 21:36 schreef Tascha071 het volgende:
Nou toch spannend maar weer. Ik volg erg weinig op sm maar ik vind het echt heel dubieus dat vertrek van Eva. Bij wicky geloofde ik het wel. Gek hè!
Nou zo'n dun buisje voor avondeten is met twee dagen op.....waarom daar geen echte orginele potzout net zoals bij peper parika enz.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik geloof ook Fam omst , waarom zou BB daar over liegen. David werd toch ook eerlijk gezegd dat ie zelf wilde, als Eva zelf had gewild had bb dus weer gezegd, Eva heeft besloten het huis te verlaten.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja zeker gek
omdat ik het idee heb dat veel mensen Eva niet mochten ,Wicky was populair, zolang er nog geen verder bericht komt vanuit BB of Eva zelf ga ik er vanuit dat familie omstandigheden de reden is
Ook naar huis ? Aan dit tempo kennen we vrijdag de winnaar.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Jane weer naar dbk. Jordy: ze is net geweest.... ze is net geweest....
Jolienquote:Op zondag 16 februari 2025 21:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Oh was blijkbaar iemand anders. Want vlak daarna hoord ik jane pratenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook naar huis ? Aan dit tempo kennen we vrijdag de winnaar.
is wel zo....quote:Op zondag 16 februari 2025 21:47 schreef ledn81 het volgende:
Wat een verschil op de sociale media met afgelopen dagen. Veel opmerkingen over verschil in voeding
"zie wat een beetje extra eten voor verschil geeft in gedrag, gister lagen ze om 19u op bed"
en meer van dit soort reacties.
wat ben ik blij dat ik niet op sociale media kijk verder over bbquote:Op zondag 16 februari 2025 21:47 schreef ledn81 het volgende:
Wat een verschil op de sociale media met afgelopen dagen. Veel opmerkingen over verschil in voeding
"zie wat een beetje extra eten voor verschil geeft in gedrag, gister lagen ze om 19u op bed"
het heeft volgens mij niet eens met de hoeveelheid voeding te maken, maar eerder met de ongelooflijke hoeveelheid suiker die ze vandaag ineens binnen hebben gekregen,quote:Op zondag 16 februari 2025 21:47 schreef ledn81 het volgende:
Een stuk minder etersquote:Op zondag 16 februari 2025 21:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
BB heeft een meevaller gehad deze week denk ik
En nu showt Elsa het aan Jolienquote:Op zondag 16 februari 2025 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dat elsa die zout weer bij zich houdt, vind ik belachelijk. Wie denkt ze dat ze is daar, de baas? iedereen heeft evenveel recht op dat zout. Jolien zei tijdens het koken, jammer dat we geen zout hebben, heeft Elsa het weer achterover gedrukt
Serieus??? heeft ze zout achterover gedrukt??quote:Op zondag 16 februari 2025 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dat elsa die zout weer bij zich houdt, vind ik belachelijk. Wie denkt ze dat ze is daar, de baas? iedereen heeft evenveel recht op dat zout. Jolien zei tijdens het koken, jammer dat we geen zout hebben, heeft Elsa het weer achterover gedrukt
wtf zeg , ik denk je maakt een grapje, heb the clips terug gerolled en het is nog waar ookquote:Op zondag 16 februari 2025 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze vragen nu om een ijsblokjes houder voor de vriezer
XO XO Gossipgirl
Die waren natuurlijk door de stagiair van seizoen 1 al weggegooid
Ja die heeft ze in haar broekzakquote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Serieus??? heeft ze zout achterover gedrukt??
let een beetje opquote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
echt niet oke.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja die heeft ze in haar broekzak
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
wtf zeg , ik denk je maakt een grapje, heb the clips terug gerolled en het is nog waar ook
het is maar een klein buisje zout, en was bedoelt voor de eitjesquote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat het voor de eitjes is? Elsa zekerquote:Op zondag 16 februari 2025 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
het is maar een klein buisje zout, en was bedoelt voor de eitjes
en ze zal het veilig stellen voor de komende dagen, zodat niet alles in 1 dag op is.
Net zoals ze de olie heeft veilig gesteld in het begin
ze bewaart het niet alleen voor zichzelf, dus niet achterover gedrukt.
nee, is vanmorgen afgesproken bij het ontbijt, daar zal het buisje zout bij hebben gezeten.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat het voor de eitjes is? Elsa zeker
Ze bewaard het nu voor het avond eten en dat het niet voor elk gebakken eitje gebruikt wordt.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat het voor de eitjes is? Elsa zeker
Waarom zou Jolien dan zeggen dat het jammer is dat er geen zout is bij het koken? Met wie is die afspraak gemaakt, Elsa met Elsa zekerquote:Op zondag 16 februari 2025 22:01 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, is vanmorgen afgesproken bij het ontbijt, daar zal het buisje zout bij hebben gezeten.
Dan was het huis te klein geweestquote:Op zondag 16 februari 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
Het is te belachelijk voor woorden
Had een ander dat gedaan d
Was Elsa woest geweest
Sssssjjjordyquote:Op zondag 16 februari 2025 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kun je nu niet weten of het basilicum of munt is
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kunt het aan de blaadjes al zienquote:Op zondag 16 februari 2025 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze hadden die basilicum door de pasta moeten doen, heerlijk!!quote:Op zondag 16 februari 2025 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het aan de blaadjes al zien
En vervolgens ruiken
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hadden die basilicum door de pasta moeten doen, heerlijk!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na bijna 50 dagen wil je ook wel eens een keer iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
die zeurstemquote:Op zondag 16 februari 2025 22:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu is weer gepikeerd.
Stomme Sharice
gut heeft hij ook een keer gelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 22:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu is weer gepikeerd.
Stomme Sharice
Wat erg, juist in het water waar de pasta in gekookt wordt hoort een snufje zout.....quote:Op zondag 16 februari 2025 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Die kwark is echt vies volgens Jolien
Zijn ze allemaal wel, behalve Pootje, die houdt de wacht bij de knopquote:
Nou elsa mag van mij naar de suite en haar bed inquote:Op zondag 16 februari 2025 22:23 schreef Droopie het volgende:
Gekkehuis tyfuszooi daar zeg
Beter dan slapen, dat wel.
heb er niks meequote:Op zondag 16 februari 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
point of view
hoe sta jij in zo'n situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |