Keanu schoof al een bordje in de koelkastquote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef Hznootje het volgende:
Er blijft veel pasta over, benieuwd of ze het nu gaan bewaren nu er voldoende te kanen is
Borden zijn gewoon veel te vol, zijn ze niet meer gewendquote:Op zondag 16 februari 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
Elsa is niet de enige die het niet lekker vond zo te zien
[ afbeelding ]
Van mij mag Peter uitvliegen vrijdag, dacht in het begin veel potentie in hem, maar dat valt tot nu toe tegen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef Adat231 het volgende:
denken jullie dat er op vrijdag iemand naar huis moet?
is het jurkjes drama naar huisquote:
Ze zoeken toch zeker zelf de media op? Ze willen aandacht. Nou krijgen ze aandacht en is het weer niet goed.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef Droopie het volgende:
Als Deborah op X kijkt zou ze ook helemaal lauw worden hoor.
https://x.com/NielssTuins(...)IOBwxNNEpLnJQHQ&s=19
Die mist echt helemaal niets.
Maar ja, meedoen is een keuze, sociale media is een keuze.
Geef ze een uurtjequote:Op zondag 16 februari 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
ze zitten allemaal stamp vol
en Milena haalt nog even wat weg tussen de tanden van Sharice
Matt denkt, thuis is het bij verre van niet zo toxic.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef Ireth het volgende:
Charice zit vreten tussen de tanden van Milena vandaan te wroeten!!
het ergste was nog ze heeft niet eens een jurkje aangehadquote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het jurkjes drama naar huis
hebben we het feestjes drama er nog zitten
beetje flauwquote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef zodeju het volgende:
Elsa ze dat het lekker was met kerry erdoor maar Jordy wilde dat niet.....
Elsa ;zo doen wij dat.
Jordy; maar ik niet.
Ik zou dat huis sowieso niet binnen gaan zonder genoeg ketchupflessen bij mequote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef Verida het volgende:
als ik zo'n bord beige snotgekookte brij voor mijn neus zou krijgen, zou ik ook proberen om het nog wat te laten lijken met wat spek of een eitje
Heeft Axel een vriendin?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zoeken toch zeker zelf de media op? Ze willen aandacht. Nou krijgen ze aandacht en is het weer niet goed.
Axel heeft ook een vriendin. Daar hoor of zie je niets van. Jane heeft ook een vriend. Die post ook geen filmpjes op FB en X en Instagram en Tiktok en Bluesky
Dat is lastig voor Mattie. Die is meer van de mensen tegen elkaar opzetten en dan weglopen en op een afstandje gaan kijkenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou mattie nu even Pootje aanspreekt hebben we weer leuke tv
Ja, zogenaamd alles koek en ei .quote:Op zondag 16 februari 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje flauw
Elsa zou ook eens kunnen waarderen wat een ander doet
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Axel een vriendin?
Jane praat liefdevol over haar vriendje, maar ook niet vaak.
Elsa zelden over haar partner.
Ja dat heeft hij verteld. Nog niet zo lang, dus het is nog pril.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Axel een vriendin?
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is lastig voor Mattie. Die is meer van de mensen tegen elkaar opzetten en dan weglopen en op een afstandje gaan kijken
oh ik dacht echt dat hij niemand hadquote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij verteld. Nog niet zo lang, dus het is nog pril.
Hij is al 6 jaar singlequote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij verteld. Nog niet zo lang, dus het is nog pril.
Ja ik heb ook echt het idee dat het is om wat je eerder zei, het komt van Jordy dus moet ik het nietquote:Op zondag 16 februari 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje flauw
Elsa zou ook eens kunnen waarderen wat een ander doet
ik ookquote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oh ik dacht echt dat hij niemand had
Die hoor ik toch geregeld haar vrouw bij naam noemen hoor...quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Axel een vriendin?
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oh ik dacht echt dat hij niemand had
Ik heb hem een paar weken geleden toch echt horen zeggen dat hij 'iets' had met iemand maar dat het nog heel pril was.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu luistert vast met gespitste oren
Elsa ook die wil het ookquote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Mssn zap ik dan weg hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 20:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die hoor ik toch geregeld haar vrouw bij naam noemen hoor...
Driftig aantekeningen makend in gedachten.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
zeker welquote:Op zondag 16 februari 2025 20:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mssn zap ik dan weg hoor
Maar haar nog nooit horen zeggen dat een fantastische partner heeft of over vakanties met haar of wat ze waardeert in haar.
Maar mssn zend BB dat niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |