Gezelligquote:
Begin van de avond?quote:
Kan gewoonquote:Op zondag 16 februari 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van mij draait nog.
Ik krijg vanmiddag nog bezoek en moet straks ook de was ophangen.
Verder erg futloos weekendje hier. Beetje Youtube filmpjes kijken enzo.
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef Aapje30 het volgende:
Ik heb een halve dag geslapen aan uren
quote:
Nou de kachel is niet aan, de zon schijnt dus dat is wel warm genoegquote:Op zondag 16 februari 2025 13:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gezellig bij de warme kachel en met een goeie kop koffie
Je hebt het blijkbaar nodig..quote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef Aapje30 het volgende:
Goed uitziekenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef Aapje30 het volgende:
Ja hier ook! Heb nog wel geprobeerd te wandelen, maar is beetje af zien met t ziek zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 13:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel heerlijk zonnetje, bij jou ook?
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:08 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
ma1ly!!! ik kwam er later pas achter dat jij de laatste post had
Dit was bijna 24 uur gekquote:Op zondag 16 februari 2025 13:09 schreef hemarookworst het volgende:
Er moet eens een keertje een 24 u dt komen, deze was te kort
Zeker een uurtje of 8?quote:
Nee gekquote:
Langer wel toch? Minimaal 12 uur volgens mijquote:
Dan lekker uitzieken en hopen dat je volgende week weer lekker kan wandelenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:08 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja hier ook! Heb nog wel geprobeerd te wandelen, maar is beetje af zien met t ziek zijn
Volgens mij niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Langer wel toch? Minimaal 12 uur volgens mij
Ohquote:Op zondag 16 februari 2025 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van 's morgens tot begin van de avond is geen 24 uur![]()
Het is hier de hele dag al grijs, met her en der sneeuw. Er is geen zon te zien.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel heerlijk zonnetje, bij jou ook?
Even voor 10 uur begon het volgens mij..quote:Op zondag 16 februari 2025 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van 's morgens tot begin van de avond is geen 24 uur![]()
Huh, hier bijna geen sneeuw heel klein beetje op wat daken nogquote:Op zondag 16 februari 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag al grijs, met her en der sneeuw. Er is geen zon te zien.
Bij mij op het platte dak ligt nog een dikke laag.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh, hier bijna geen sneeuw heel klein beetje op wat daken nog
Toch welquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik had jou een DM gestuurd van dat ik ff geen zin meer in FOK! had, en gelijk ging de hele site er voor de rest van de dag uit!Dat had je nou ook weer niet hoeven te doen hoor!
Ook gelijk de punten gepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ah ja op plekken waar geen zon komt blijft t idd langer liggen, gisteren onderweg ook hier bijna niks meer maar in landerijen wel weer meer sneeuw enz..quote:Op zondag 16 februari 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij op het platte dak ligt nog een dikke laag.
Ja en het platte dak is van een deel van het huis wat niet verwarmd wordt.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja op plekken waar geen zon komt blijft t idd langer liggen, gisteren onderweg ook hier bijna niks meer maar in landerijen wel weer meer sneeuw enz..
nee johquote:Op zondag 16 februari 2025 13:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Langer wel toch? Minimaal 12 uur volgens mij
Ja, het was een beste onderbreking. Ik heb af en toe op F5 gedrukt, en toen maar weer wat anders gaan doen.quote:
Nee mainlyquote:
Ik checkte tussen door ook even..quote:Op zondag 16 februari 2025 13:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was een beste onderbreking. Ik heb af en toe op F5 gedrukt, en toen maar weer wat anders gaan doen.
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee mainly
Die had de lapo, die is verdacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |