Toch de andere Kquote:
Tja ik had jou een DM gestuurd van dat ik ff geen zin meer in FOK! had, en gelijk ging de hele site er voor de rest van de dag uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei topgoden..quote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gisteren was het Kree, nu is het Tot. Wij weten het ook niet
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik had jou een DM gestuurd van dat ik ff geen zin meer in FOK! had, en gelijk ging de hele site er voor de rest van de dag uit!Dat had je nou ook weer niet hoeven te doen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Tja ik had jou een DM gestuurd van dat ik ff geen zin meer in FOK! had, en gelijk ging de hele site er voor de rest van de dag uit!Dat had je nou ook weer niet hoeven te doen hoor!
Die DM is vast ergens blijven hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪
Watergodenquote:
Watervervequote:
Ergens in het systeemquote:Op zondag 16 februari 2025 12:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die DM is vast ergens blijven hangen
Die van mij draait nog.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:56 schreef hemarookworst het volgende:
Piep piep piep zegt de wasmachine
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:57 schreef maily het volgende:
[..]Ja een paar seconden nadat ik hem verstuurd had, lag alles er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien met een rollback verloren gegaan of zo.
To the jungleeeeeeeeeeeeeeeequote:
Gezelligquote:
Begin van de avond?quote:
Kan gewoonquote:Op zondag 16 februari 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van mij draait nog.
Ik krijg vanmiddag nog bezoek en moet straks ook de was ophangen.
Verder erg futloos weekendje hier. Beetje Youtube filmpjes kijken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |