SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
GDon't follow me. I am lost too
.
HDon't follow me. I am lost too
.
Haatjesquote:Don't follow me. I am lost too
.
Deze kan wel weg ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17829] Fijne Zondag <3"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt?quote:Don't follow me. I am lost too
.
@Dottekequote:Op zondag 16 februari 2025 10:44 schreef Lovely het volgende:
Deze kan wel weg ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17829] Fijne Zondag <3![]()
Ja had ook een geopend door nieuw topic aan te klikken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bolkquote:Op zondag 16 februari 2025 10:45 schreef Lovely het volgende:
Ja had ook een geopend door nieuw topic aan te klikken![]()
![]()
Vage shit hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 10:45 schreef Lovely het volgende:
Ja had ook een geopend door nieuw topic aan te klikken![]()
![]()
Dat krijg je van kapen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:45 schreef Lovely het volgende:
Ja had ook een geopend door nieuw topic aan te klikkenDon't follow me. I am lost too
.
Ik dacht laat ik dat eens proberen, nou dikke fail dusquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik dat eens proberen, nou dikke fail dus![]()
![]()
Alles in de warquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Man3Don't follow me. I am lost too
.
Ik weet niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach het topic is zo wel dicht dan..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
.
.
VBL / [FOX Sports] Fresia fantopicquote:Op zondag 16 februari 2025 10:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Topper van Ajax tv vroeger. Goed gezien utrechtertWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Huhquote:Don't follow me. I am lost too
.
.
quote:
.
RaarDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
zo, ff gal spuwen..
Stel, je hebt 2 winkelwagens vol blikjes en je bent met je partner om alles in te leveren bij de enige twee automaten en er komt iemand met 5-6 flesjes die vraagt of hij er even bij mag.. wat doe je dan?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
.
Bolk op z'n muil!quote:Op zondag 16 februari 2025 10:52 schreef _UserName_ het volgende:
zo, ff gal spuwen..
Stel, je hebt 2 winkelwagens vol blikjes en je bent met je partner om alles in te leveren bij de enige twee automaten en er komt iemand met 5-6 flesjes die vraagt of hij er even bij mag.. wat doe je dan?![]()
Nou ik zou degene voor laten gaan, doe ik ook bij de kassa als ik in een supermarkt bij de kassa staquote:Op zondag 16 februari 2025 10:52 schreef _UserName_ het volgende:
zo, ff gal spuwen..
Stel, je hebt 2 winkelwagens vol blikjes en je bent met je partner om alles in te leveren bij de enige twee automaten en er komt iemand met 5-6 flesjes die vraagt of hij er even bij mag.. wat doe je dan?
donequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker slim om deze open te houden.Don't follow me. I am lost too
.
dat wilde ze bij mij doen ja, ik moest maar ff wachten.. zelfingenomen gierige kutgastenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Aso'squote:Op zondag 16 februari 2025 10:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat wilde ze bij mij doen ja, ik moest maar ff wachten.. zelfingenomen gierige kutgasten![]()
![]()
Deze moet dicht...Don't follow me. I am lost too
.
Vreemd dat er twee topics open waren.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal nooit en te nimmer op zo'n manier een nieuwe deel openen
Die andere moet open..quote:Op zondag 16 februari 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd dat er twee topics open waren.Don't follow me. I am lost too
.
Graag gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Twee winkelwagens vol blikjes?!quote:Op zondag 16 februari 2025 10:52 schreef _UserName_ het volgende:
zo, ff gal spuwen..
Stel, je hebt 2 winkelwagens vol blikjes en je bent met je partner om alles in te leveren bij de enige twee automaten en er komt iemand met 5-6 flesjes die vraagt of hij er even bij mag.. wat doe je dan?![]()
Liev heeft op verkeerde manier geopendquote:Op zondag 16 februari 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd dat er twee topics open waren.![]()
![]()
Niet? Ik heb gisteren nog Bastognekoeken gekocht.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:19 schreef maily het volgende:
[..]
Geen Bastognekoekjes eten bij de koffie vandaag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Kijk naar de telling.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Echt hé.Don't follow me. I am lost too
.
Ik had geen tijdquote:Op zondag 16 februari 2025 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet? Ik heb gisteren nog Bastognekoeken gekocht.![]()
![]()
Nee zeggen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:52 schreef _UserName_ het volgende:
zo, ff gal spuwen..
Stel, je hebt 2 winkelwagens vol blikjes en je bent met je partner om alles in te leveren bij de enige twee automaten en er komt iemand met 5-6 flesjes die vraagt of hij er even bij mag.. wat doe je dan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stomme Lievquote:Op zondag 16 februari 2025 10:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liev heeft op verkeerde manier geopend
Bolk dan maarDon't follow me. I am lost too
.
Geen tijd om lekkere Bastognekoeken te halen? wow. Dat wil wat zeggen....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat doen ze altijd in het weekend hequote:Op zondag 16 februari 2025 10:52 schreef _UserName_ het volgende:
zo, ff gal spuwen..
Hoe kon het fout gaan met de OP dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:44 schreef Lovely het volgende:
Deze kan wel weg ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17829] Fijne Zondag <3Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup, en prima dat je dat op een rustig moment doet, maar ik ga niet voor de lol naar de supermarkt. Het is dat ik er moet zijn en wil er dan ook snel weer weg zijn. En dan ook nog de geweldige steekproef.. Normaal vraag ik om de smilies, nu dacht ik stik maar in je kutsmilies.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
.
Maar als iemand dat op een normale manier vraagt of degene voor mag, is dat toch niet raar en of asociaal?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
MenschenDon't follow me. I am lost too
.
Omdat ik dus al in het voren een topic had aangemaaktquote:Op zondag 16 februari 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kon het fout gaan met de OP dan?
dit waren van die types die denken dat de wereld om hun draaitquote:Op zondag 16 februari 2025 10:55 schreef Lovely het volgende:
Maar als iemand dat op een normale manier vraagt of degene voor mag, is dat toch niet raar en of asociaal?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik moest t topic in de gaten houden.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen tijd om lekkere Bastognekoeken te halen? wow. Dat wil wat zeggen....![]()
Denk dat ik morgen weer boodschappen ga doen.![]()
Mag nietquote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat ik dus al in het voren een topic had aangemaakt![]()
![]()
O jee. En je was vergeten het topic nummer op te hoge ook nogquote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat ik dus al in het voren een topic had aangemaakt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stond dat op hun voorhoofd? Kon je het zien aan de kleding of houding ?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dit waren van die types die denken dat de wereld om hun draait
Die komt hier na wel, als deze vol isquote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vond Liev haar topic veel leuker
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vond Liev haar topic veel leuker![]()
![]()
Nee mag ook niet, maar soms is t leuk om dingen te doen die niet mogenquote:
Maar twee winkelwagens vol blikjes ?!quote:Op zondag 16 februari 2025 10:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jup, en prima dat je dat op een rustig moment doet, maar ik ga niet voor de lol naar de supermarkt. Het is dat ik er moet zijn en wil er dan ook snel weer weg zijn. En dan ook nog de geweldige steekproef.. Normaal vraag ik om de smilies, nu dacht ik stik maar in je kutsmilies.
Van hoelang is dat?
Waarom neem je niet elke week die zooi mee?![]()
Oja, dat moest ook nog haha..quote:Op zondag 16 februari 2025 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee. En je was vergeten het topic nummer op te hoge ook nog
Maar dan krijg je welquote:Op zondag 16 februari 2025 10:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee mag ook niet, maar soms is t leuk om dingen te doen die niet mogen![]()
![]()
Gehaakt?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een bruine trui aan maar niet zelf gebreid
Echt hequote:Op zondag 16 februari 2025 10:58 schreef maily het volgende:
[..]
Maar twee winkelwagens vol blikjes ?!
Van hoelang is dat?
Waarom neem je niet elke week die zooi mee?![]()
Als je met twee winkelwagens vol alles bezet denkt te houden ligt dat imo aan de houdingquote:Op zondag 16 februari 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stond dat op hun voorhoofd? Kon je het zien aan de kleding of houding ?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou dat dus..quote:Op zondag 16 februari 2025 10:58 schreef maily het volgende:
[..]
Maar twee winkelwagens vol blikjes ?!
Van hoelang is dat?
Waarom neem je niet elke week die zooi mee?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
.
Oh zij hadden twee winkelwagens volquote:Op zondag 16 februari 2025 10:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als je met twee winkelwagens vol alles bezet denkt te houden ligt dat imo aan de houding
Ja zo aso is UserT nietquote:Op zondag 16 februari 2025 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh zij hadden twee winkelwagens vol![]()
![]()
Achja, dat soort mensen zie ik ook wel eens bij de AH
Mensen die denken dat de wereld om hullie draaitquote:Op zondag 16 februari 2025 11:00 schreef Lovely het volgende:
Achja, dat soort mensen zie ik ook wel eens bij de AH![]()
Of dat er nog een bodem drinken in de flessen of blikjes zitten, gooien ze die even leeg in de prullenbak die er staat
Blik op de wegDon't follow me. I am lost too
.
Ow. Ik ga ff teruglezenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh zij hadden twee winkelwagens vol![]()
![]()
ik snap gewoon niet dat het personeel dat ook maar toelaat.. Zeg dan gewoon jullie keus zo veel te verzamelen, dan doe je ook maar langer over het inleverenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja.. andere mensen waren al uit de rij gestapt voor mij, alleen ik trek mn bek losquote:Op zondag 16 februari 2025 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh zij hadden twee winkelwagens vol
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, 6 flesjes...quote:Op zondag 16 februari 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik las ook dat Username twee karren vol hadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wel veer ff vastzetten danquote:Op zondag 16 februari 2025 11:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja.. andere mensen waren al uit de rij gestapt voor mij, alleen ik trek mn bek los![]()
![]()
Tja sommige mensen sparen die blikjes en flesjes lang op zodat ze daar de boodschappen van kunnen doen... alleen is t vervelend als mensen die ook willen inleveren zo lang moeten wachtenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja.. andere mensen waren al uit de rij gestapt voor mij, alleen ik trek mn bek los
Ik had mijn boodschappen gedaan en.was nog eens gaan kijken bij die automaat en anders die paar flesjes weer mee naar huis genomen.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:02 schreef _UserName_ het volgende:
ik snap gewoon niet dat het personeel dat ook maar toelaat.. Zeg dan gewoon jullie keus zo veel te verzamelen, dan doe je ook maar langer over het inleveren![]()
Ohja, altijd handig zo'n losse bekquote:Op zondag 16 februari 2025 11:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
neuh.. kan 'm later nog wel gebruiken![]()
![]()
Personeel was nergens te bekennen?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:02 schreef _UserName_ het volgende:
ik snap gewoon niet dat het personeel dat ook maar toelaat.. Zeg dan gewoon jullie keus zo veel te verzamelen, dan doe je ook maar langer over het inleveren![]()
sgatquote:Paul is een meisje wat vast zit in 2010 confirmed
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Prima dat je ook spaart, begrijp me niet verkeerd. Maar ga niet egoïstisch beide apparaten bezet houden of laat andere mensen tussendoor..quote:Op zondag 16 februari 2025 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja sommige mensen sparen die blikjes en flesjes lang op zodat ze daar de boodschappen van kunnen doen... alleen is t vervelend als mensen die ook willen inleveren zo lang moeten wachtenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je hebt ook gelijk in dezequote:Op zondag 16 februari 2025 11:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Prima dat je ook spaart, begrijp me niet verkeerd. Maar ga niet egoïstisch beide apparaten bezet houden of laat andere mensen tussendoor..Maar goed sommige mensen zijn daar te arrogant of te aso voor helaaas
ik ga niet mijn boodschappenronde doen en dan die winkel weer doorlopen om vervolgens te zien dat ze nog bezig zijn... (wat ze ook waren, kan je gelukkig vanaf de zelfscan zien)quote:Op zondag 16 februari 2025 11:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had mijn boodschappen gedaan en.was nog eens gaan kijken bij die automaat en anders die paar flesjes weer mee naar huis genomen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, ik moest maar wachten want hun hadden geen haast.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
En zij lieten jou dus niet even voorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is zondag, dus veel meer dan jeugdloonpersoneel is er dan niet..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar als dat jasje van je kapot is, en je wil er wat aan doen... Komop dan! (***)!!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker rustig hier. Heerlijk in het zonnetje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dus er wordt niks van gezegd.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is zondag, dus veel meer dan jeugdloonpersoneel is er dan niet..![]()
https://www.dumpert.nl/zo(...)d=100115289_b3a4e091quote:Op zondag 16 februari 2025 11:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar als dat jasje van je kapot is, en je wil er wat aan doen... Komop dan! (***)!!![]()
![]()
Of er komt een grote bek terugquote:
Ik zou als 16 jarige ook wel uitkijken.. laat mij maar vakkenvullen ipv scheidsrechter spelenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 11:10 schreef DJMO het volgende:
Ben je op een begraafplaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker rustig hier. Heerlijk in het zonnetje:')![]()
Ok ik ben wakkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat bedoel ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar goed.. heb de boodschappen binnen, straks voetbal kijken en relschoppen..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Met blikjes en flesjes gooien?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:18 schreef _UserName_ het volgende:
maar goed.. heb de boodschappen binnen, straks voetbal kijken en relschoppen..![]()
![]()
Volgens mij is dat een begraafplaats jaquote:Op zondag 16 februari 2025 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je op een begraafplaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
TT
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, als ik ze dan toch niet in kan leveren.. Whut? Penalty tegen? Hier, biefles in je bakkes!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wist je dat mn starlet overleden isquote:Op zondag 16 februari 2025 11:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
sgatPaul is een meisje wat vast zit in 2010 confirmed
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oh neequote:
Roest?Well, life can be a riot
OlkkDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Ineens onverwacht aanhankelijk gezelschap
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Katten
.
Geen fan van katten jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 11:22 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ineens onverwacht aanhankelijk gezelschap
:')![]()
Wat rij je nu?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:24 schreef Paul het volgende:
[..]
nee was gewoon teveel kosten om in leven te houwe
Well, life can be a riot
Rijen in een wagentjeDon't follow me. I am lost too
.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
HopsaDon't follow me. I am lost too
.
.
.
.
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
.
.
Oke liefjonquote:Well, life can be a riot
.
.
.
.
.
![]()
![]()
.
.
.
.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
.
Bquote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zondag 16 februari 2025 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee man.
Ken je nagaan hoe lang ik hier niet gepost hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Oquote:Don't follow me. I am lost too
.
@RedShoe Dat lege berichten quoten is best wel vervelend
Well, life can be a riot
Lquote:Don't follow me. I am lost too
.
Kquote:Don't follow me. I am lost too
.
Oke.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:39 schreef Grotetijd het volgende:
@:Redshoe Dat lege berichten quoten is best wel vervelendDon't follow me. I am lost too
.
.
.
quote:Op zondag 16 februari 2025 11:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee man.
Ken je nagaan hoe lang ik hier niet gepost hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wel een dekentje erbij gepakt want het waait iets. Echter nog steeds lekker om jezelf gaar te bakkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
.
Frisjes welquote:Op zondag 16 februari 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een dekentje erbij gepakt want het waait iets. Echter nog steeds lekker om jezelf gaar te bakkenDon't follow me. I am lost too
.
.
.
quote:Op zondag 16 februari 2025 11:41 schreef Paul het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
.
Op balkon is het prima te doen. Niet zo aanstellen. Ik heb mijn zon nodigquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: