Ja dit is dus niet overdreven, vind het knap dat ze het binnen hield eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:mowglitch/video/7457180450151435543
Fijn dat je dat er specifiek bij vermeldtquote:Op zondag 16 februari 2025 00:23 schreef Mikeytt het volgende:
Ben nu een vegan B&J cookie dough aan het inhaleren
Jopquote:
Altijd goed, have fun!!quote:Op zondag 16 februari 2025 11:36 schreef Blues het volgende:
2 crackers met pindakaas en paturain, bakje druiven en een lekker warm gekookt eitjeThee Koffie.
Straks bij het bowlen met de kinderenhebben we een bruine fruitschaal en friet besteld
![]()
Hoi, ik heb geen magnetron dus daar geen verstand van.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:52 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ga (voor het eerst) butter chicken maken. Recept van de AH, lijkt niet al te moeilijk.
Nu heb ik naanbrood gehaald, maar mijn oven is kapot, en ik heb geen grill. Iemand ervaring met naanbrood in de magnetron? Of moet ik anders heel voorzichtig met een koekenpan en laag vuur (met of zonder olie/boter) naanbrood opwarmen?
Ik ben totaal niet thuis in de Indiase keuken, dus het is al spannend genoeg_!
Thanks, ik ga het gewoon proberenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hoi, ik heb geen magnetron dus daar geen verstand van.
Naanbrood warm ik op in mijn broodrooster of oven.
Anders gewoon in een koekenpan/grillpan, zonder boter of olie
Succes met je butter chicken
O.T. Hier kruidenzuurkool met aardappelpuree en confits de canard uit de oven
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:41 schreef golfer het volgende:
Straks: de al sinds gisteren sudderende rendang met zelfgemaakte boemboe, nasi goreng en in roomboter gestoofde haricots verts.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:18 schreef borisz het volgende:
Deze stoof staat nu op
https://www.ah.nl/allerha(...)-wortel-en-pastinaak
Leffe is vervangen door Isid?or van La Trappe.
Is het je gelukt?quote:Op zondag 16 februari 2025 17:22 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Thanks, ik ga het gewoon proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |